Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler Voyager 2005 a PT Cruiser Cabrio na českém trhu

Dovozce automobilů značky Chrysler nedávno přivezl na český trh dvě novinky: inovovaný velkoprostorový Chrysler Voyager 2005 a otevřenou verzi PT Cruiseru. Bližší informace a ceny na českém trhu v článku…
Zpět na článek
5. 5. 2004 14:08
neregistrovaný "lonestarstate"
5. 5. 2004 14:43
neregistrovaný "Ace2"
5. 5. 2004 15:04
neregistrovaný "lonestarstate"
5. 5. 2004 15:32
neregistrovaný "Ace2"
5. 5. 2004 16:36
neregistrovaný "lonestarstate"
5. 5. 2004 18:22
neregistrovaný "zigi"
5. 5. 2004 20:05
neregistrovaný "lonestarstate"
5. 5. 2004 20:22
neregistrovaný "Ace2"
6. 5. 2004 07:35
neregistrovaný "Lojza"
6. 5. 2004 13:26
neregistrovaný "lonestarstate"
6. 5. 2004 09:06
neregistrovaný "Paja"
6. 5. 2004 13:29
neregistrovaný "lonestarstate"
6. 5. 2004 20:34
neregistrovaný "Ace2"
23. 7. 2004 13:00
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
neregistrovaný "lonestarstate"
5. 5. 2004 14:08
Grand Caravan
Máme v rodině Dodge Grand Caravan 2001 (3,3) a je to skvělý auto. jen nevím nevím, jak to dopadá, když do toho evropani strčí chrochtáč a úděsnou manuální převodovku.zní a jezdí to pak jako dodávka. tyhle strašné evropské verze jsem už viděl mnohokrát....
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Ace2"
5. 5. 2004 14:43
Re: Grand Caravan
Tak tak, já jsem jel s mr 2002 s dieselem a manuálem v Grad Voy. Asi takto, rozhodně to auto nejede špatně, dokonce bych řekl že nejede vůbec špatně, ani zvuk není nijak nepříjemný jako třeba TDI motory od VW. Takže když pomineme tu tragedii že místo vyšlechtěného a extremně kultivané V6, tam dal někdo diesel, tak to zase až tak špatně nedopadlo. Horší to bylo s manuálem, převodovka je o poznání lepší než v PT cruiser a to samé se dá říci o spojce, PT mi pořád cukalo při přeřazení a aby došlo sametovému přeřazení tak jsem se musel sakra soustředit, u Voye to fungovalo tak jak má, krásně smooth a jemně. Co je ale dost s prominutím "debilní" je ta samotná řadící páka, je strašně dlouhá, ošklivá a trčí z podlahy, takže ten prostor, který je u Voye s automatikou (pod volenatem) je s manuálem samozřejmě zabitej. Tady je jenom vidět to omezené evropské myšlení. Američani mají Grand Voye dohaného k dokonalosti a dle mě patří k 2. nejlepšímu MPV na světě, ale Evropanům to jedno, ty tu myšlenku prostoru klidně zabijou a narvou tam manuální tyč.... Jinak kombinace turbodiesel a automat asi bude pro EU zajímavější alternativou než benzínová V6, která zustává stále asi nevhodnější alternativou, je tichá, relativně pružná a dá se jezdit i ekonomicky.
neregistrovaný "lonestarstate"
5. 5. 2004 15:04
Re: Grand Caravan
no ekonomičnost provozu ve městě má určitě diesel lepší, ale na dálnici se to prakticky srovná. nezvládající diesel žere víc a víc, kdežto 3,3 se dostane do optimální provozní rychlosti.
neregistrovaný "Ace2"
5. 5. 2004 15:32
Re: Grand Caravan
Dlouhodové zkušenosti s Voyem nemám, takže nemohu posoudit. Jenom jsem byl poměrně potěšen z toho Dieselu, tuším že to byla 2.5CRD. Ono to asi bylo i tím, že 10 min před tím jsem jel s PT Cruiserem s dieselem, sice to je motor z Mercedesu (220CDI) takže by se dalo předpokládat dobrá a kvalitní jízda, ale bylo to skutečně utrpení, nutno tedy podotknout, že za to mohl z drtivé části ten manuál a spojka. Pak jsem si přesednul do Voye a hned to bylo o 200% lepší. Takže ze zkeptické zkušenosti s Dieselem v PTíčku jsem byl potěšen z dieselu ve Voyi. Každopádně, kdyby se to PTíčko dělalo s automatem i v dieselu, bylo by to asi nejlepší. Ty benzíny jsou v PTíčku skutečně velmi špatné. Tedy ty co jsou nabízeny v EU, v USA je základ tuším 2.4 se 150hp, tedy ten motor co se dává v EU jen do PT kabrio.
neregistrovaný "lonestarstate"
5. 5. 2004 16:36
Re: Grand Caravan
navíc (myslím) PTčka s turbodieselem museli svolávat do servisů. prý explodovaly při haváriích či co.
neregistrovaný "zigi"
5. 5. 2004 18:22
Re: Grand Caravan
nevis jestli uz udelali neco s tou katastrofalni bezbecnosti PT ? dlouho jsem ho tedy nejak nesledoval ( protoze toto auto me osobne nebere),ale pamatuju si ,ze par let zpet to byla jasna rakev....
neregistrovaný "lonestarstate"
5. 5. 2004 20:05
Re: Grand Caravan
nejsem si jistý, zda mluvíš o tříhvězdičkovém skóre v Euro-NCAP, ale pokud ano, tak to mě netrápí. americká NHTSA má jinou metodiku (jinou, nikoliv měkčí) a hlavní odbytiště je v USA a tudíž jsou deformační zóny konstruovány pro jiné typy zkoušek než se provádí v Evropě.
neregistrovaný "Ace2"
5. 5. 2004 20:22
Re: Grand Caravan
tak tak NHTSA testuje jinak, ale ne méně tvrdě. Nakonec výsledky i metodika jsou k dispozici na www.nhtsa.gov
neregistrovaný "Lojza"
6. 5. 2004 07:35
Re: Grand Caravan
Za kolik jezdí 3,3 a CRD? Uvažuji o něm a nevím, co koupit...
neregistrovaný "lonestarstate"
6. 5. 2004 13:26
Re: Grand Caravan
jak už jsem naznačil, velký rozdíl je ve městě. tam 3,3 žere docela dost, ale na dálnici klesne spotřeba klidně na 8 litrů, oproti tomu CRD se naopak zvýší tak na 8 litrů. oficiální kombinovaná spotřeba pro motor 3,3 je 12,5 litru na 100km.

pokud budeš hodně jezdit meziměsto (služební cesty apod.) určitě kup 3,3. ale jestli jezdíš jen po městě a spotřeba je pro tebe to hlavní, tak teda CRD (byť ho nemám rád).
neregistrovaný "Paja"
6. 5. 2004 09:06
prodejnost?
Jen jsem zvedav, jak se nyni zmeni prodeje ceskeho zastoupeni Chryslera v CR, kdyz se Voyagery ted daji dovezt z Evropy jeste jednoduseji a to s usporou cca 150 - 200 tisic. Ono 930 tKc a 760 tKc u levnejsiho modelu je docela dost a u drazsich je to jeste vyraznejsi...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lonestarstate"
6. 5. 2004 13:29
Re: prodejnost?
a to nemluvíme o dovozu zánovních Grand Caravanů (oproti Chryslerům nemají luxusní prvky výbavy) z Ameriky. bežně jdou dovézt za 550 000 Kč (mají najeto tak 15 000)

ale evropští oficiální dealeři jsou nepoučitelní....
neregistrovaný "Ace2"
6. 5. 2004 20:34
Re: prodejnost?
Jo vzpomínám si jak český Chrysler prodával Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 HO, ve výbavě Overland (vyšší jak Limited) za 1.995.000 Kč a Impexta www.impexta.cz ho měla za 1.550.000 co si pamatuji, asi 3 roky zpět. To už je docela slušná úspora. Podobný to bylo s Chryslerem 300M, ten stával 1.620.000 (3.5V6) a Impexta ho měla za no už si nepamatuji , ale myslím, že to bylo kolem 1.3M
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
23. 7. 2004 13:00
cruiser
pt cruiser cabrio je fakt stylova zalezitost a vyzera ovela lepsie ako model z ktoreho vychadza. ma moje sympatie
Rozbalit vlákno
0