Za nejspokojenější britské řidiče manažerských vozů lze považovat majitele nejmenších Lexusů, řady IS200/300. S větším odstupem je na druhém místě německé BMW řady 5 a třetí příčka patří Volvu S80.
Provokatere
Jestli to nebude tim, ze na zapade, kde jsou Skodovky tak oblibene, vedi, ze Octavia neni manazersky, ale RODINNY vuz Treba i ceskym "managerum" dojde tenhle rozdil.
Na Lexuse nema zadna znacka. V kvalite,pohodli a po technicke strance zadna.V USA se prodava jako rodinny vuz drazsi tridy.Nikoliv manazersky.
Kvalita evropskych vozu upada. Zejmena VW a Opel ale i Audi povolava desetitisice starsich aut zpet do servisu.U Lexuse se to nestalo nikdy.
Malicke vozy jezdici v Evrope jsou na americkem trhu neprodejna.
az nato ze kazdy lexus se podoba na nejake nemecke auto. Pro USA jeto dobre auto tam jsou mensi naroky na jizdni vlastnosti, hlavne ze ma DVD,Chladnicku, velke sedadla atd...
Arabsti sejchove by si ten srot nikdy nekoupili
no vidíš. a podle mých informací jezdí v arabských zemích spousta drahých US a Jap aut. kdežto z evropských berou ti tvoji šejkové leda Ferrari (a další supersporty), R-R a Bentley.
a to věčné otravování s kopírováním německých aut je už ohraný výmysl. a trapný k tomu. jediné auto, kterí kdy Japonci okopírovali (první a poslední zároveň) byl anglický Austin. proto jezdí taky vlevo . od té doby jsou jejich vozy dílem vlastního osobitého vývoje.
Zejmena VW a Opel ale i Audi povolava desetitisice starsich aut zpet do servisu.U Lexuse se to nestalo nikdy. Malicke vozy jezdici v Evrope jsou na americkem trhu neprodejna.
unich se to nikdy nestane, nebou pouzivaji starou (overenou) techniku. Zakaznici nemeckych aut chteji stale novinky, japonci cekaji 5 let, a az se technika proveri nasadi je do svojich aut. TRrabant se taky nikdy nekazil!!
tohle je taky absolutní kravina. spíše tradující se omyl než fakt podložený realitou. ve spoustě technologií Japonci nastoupili dříve než Němci. a v čem čekají 5 let až jak to dopadne (jak popisuješ ty)? chci jediný příklad technického řešení!