Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

J.D. Power 2004 (5.díl): manažerským vozům kraluje Lexus

13 komentářů

Cekal bych ze i tady se objevi Skoda Octavia, asi na se na ni pozapomelo a nepravem!!
Provokatere
Jestli to nebude tim, ze na zapade, kde jsou Skodovky tak oblibene, vedi, ze Octavia neni manazersky, ale RODINNY vuz Treba i ceskym "managerum" dojde tenhle rozdil.
jojo, na zapade je Octavia RODINNY sedan 😄. U nas je to manazerska limuzina o vikendech pouzivana tez jako nakladni automobil 😃.
Lexus se už dozajista třese, až se do tohohle žebříčku začne započítávat Superb. Ještě aby ho tak škodovka vytlačila z trhu v USA
Myslim, ze takovej Superb 1,2 ***ToPojede by Lexusu v Americe poradne zatopil!!!
Na Lexuse nema zadna znacka. V kvalite,pohodli a po technicke strance zadna.V USA se prodava jako rodinny vuz drazsi tridy.Nikoliv manazersky.
Kvalita evropskych vozu upada. Zejmena VW a Opel ale i Audi povolava desetitisice starsich aut zpet do servisu.U Lexuse se to nestalo nikdy.
Malicke vozy jezdici v Evrope jsou na americkem trhu neprodejna.
tak tak.
az nato ze kazdy lexus se podoba na nejake nemecke auto. Pro USA jeto dobre auto tam jsou mensi naroky na jizdni vlastnosti, hlavne ze ma DVD,Chladnicku, velke sedadla atd...
Arabsti sejchove by si ten srot nikdy nekoupili
no vidíš. a podle mých informací jezdí v arabských zemích spousta drahých US a Jap aut. kdežto z evropských berou ti tvoji šejkové leda Ferrari (a další supersporty), R-R a Bentley.

a to věčné otravování s kopírováním německých aut je už ohraný výmysl. a trapný k tomu. jediné auto, kterí kdy Japonci okopírovali (první a poslední zároveň) byl anglický Austin. proto jezdí taky vlevo . od té doby jsou jejich vozy dílem vlastního osobitého vývoje.
oprava: který
(byl to jen překlep, nikoliv neznalost gramatiky)
Zejmena VW a Opel ale i Audi povolava desetitisice starsich aut zpet do servisu.U Lexuse se to nestalo nikdy. Malicke vozy jezdici v Evrope jsou na americkem trhu neprodejna.
unich se to nikdy nestane, nebou pouzivaji starou (overenou) techniku. Zakaznici nemeckych aut chteji stale novinky, japonci cekaji 5 let, a az se technika proveri nasadi je do svojich aut. TRrabant se taky nikdy nekazil!!
tohle je taky absolutní kravina. spíše tradující se omyl než fakt podložený realitou. ve spoustě technologií Japonci nastoupili dříve než Němci. a v čem čekají 5 let až jak to dopadne (jak popisuješ ty)? chci jediný příklad technického řešení!
a nebyl Trabant náhodou německý výrobek? proč tu německou šunku přirovnáváš ke kvalitním jap. autům. můj děda měl Trabant a věř že se kazil až až.