Příští týden bude zahájen prodej nového Opelu Astra v České republice. Ceny a výbavy největšího rivala nového Golfu přinášíme ještě před oficiálním uvedením na trh. V nabídce jsou zatím tři zážehové a dva vznětové motory.
Tak nevím,ale přijde mi že sice je možnost na tuto třídu přikoupit hodně zajímavou výbavu,ale za ceny pro tuto třídu nebo spíš celkem dost přehnané.Jako rádio za 24 000Kč,nebo závěs za 20 000 Kč. To ještě uvidíme ceny garanček a náhr.dílu a z Bestseleru bude ležák.Je to jen můj názor,ale nijak mne po techto informacích ten vůz vůbec neláká i když nevypadá špatně.
Mám pocit, že tím chtěl naznačit, že cena je právě přemrštěná na typ auta o který se jedná. Je to právě o tom, že si málo kdo v ČR dovolí koupit si takovéto auto, protoe na to nemá, problém je mimo jiné právě i ve výbavě která u dnešních aut je. Jsou nějaké základní bezpečnostní prvky a standardy, ale zákazník by si měl mít možnost se rozhodnout zda-li si v autě přeje byť jen el. stahování předních oken (mám v autě i zadní), nebo klimatizaci (což tady bylo zohledněno, dálkový nebo manuál centrál atd. Mnohdy by pak cena slezla o několi desítek tiísc a pos silnici by pak nejezdilo tolik vraků. toť vše.
focuse jsem zminoval vyse.... jinak s motorem 1,8tdci stoji 450000 tedy to same za co se da sehnat fabia... podvozek ma lepsi fabia RS u seriove je to neco jineho...
mozna bych jeste zminil Focuse (rozhodne lepsi podvozek nez Fabia a vic mista) za 410.000,- Kc (klima, 4xbeg, ABS, pr. okna + zrcatka v elektrice a v 1.6i 100k). Jinak ohledne ceny Astry - co chcete, kupovat auto po uvedeni na trh je blbost, radim pockat tak 1/2 roku (akcni nabidky a taky kvuli detskym nemocem)
i kdyz nadupana fabia rs je super auto.. za 450000 dostanes nejlepsi motor ve tride nejlepsi vybavu ve tride... fabia rs je nejlepsi auto na trhu co se cena/vykon/vybava tyce...
chlapi, kupte si auto ne o 30k levnější nebo dražší, kupte si auto které se vám líbí víc, a který vás nebude po půl roce štvát jak vypadá. U nás máme tendenci si pořád kupovat auto za A)podle sousedů a za B) aby bylo to nejlepšejší na světě. Udělejte si radost a zamyslete se. pozn. kupovat 1.4 za půl mega nebo TDI pouze 77kW za 715k je úlet na entou. Je spousta jinejch větších i menších, rychleších a pomaleších aut, který by nám stačili.
To jo - a pak uz si jenom pockat, az mi to ukradnou, ze ? [Skodovka a golf - stejny zamky, lehce vypacitelne - a nemluvte mi tady o nejaky prelepkach na zamky - to je ubohy !]
sice nic nevim o cenících ale vzhledove je na tom Corsa podle me mnohem lip, Golf je takovej upe "vobyc"
Ve vybave Corsy se mi libi to autoradio co umi mp3.Hadejtese dal a hezky den
Tak to by me docela zajimalo jaks to pocital? Mne vychazi Opel 1,4 16V Elegance 5 dv. na 521 tis. a Golf 1,4 FSI Comfort 5 dv. na 551 tis. Nehodlam tady obhajovat ceny Astry protoze v dobe kdy prodavaji par aut za mesic to taky neni zrovna vstricny cenik.
libi se mi ze opel se snazi stirat VW kazdopadne vybava a priplatky jsou zlodejske. Ford Focus 1,8 Tddi stoji o 20K mene nez 1,8Tdci take rozdil mezi benzinem a dieslem jsou v porovnani s konkurenci minimalni zhruba 20K. za cenu 450K dostanete klimatizaci spickovy motor Tdci a vybavu v elektrice priplatek za radio s CD cini 1200KC... tomu rikam dobra nabidka... jinak musim pochvalit astru za daleko lepsi design nez u golfa...
Nevím,nevím, ale jak si tak pořád počítám golfa 1,4FSI vs. astra 1,4 16V, tak mi pořád golf vychází o 30ts. levnějc. 5dveří, ESP, klima, ele. vzadu, lišty atd. Tak to asi nebude moc dobrá cenová politika pro astru..........
Vážený pane,
pracuji jako prodejce a mohu Vás ubezpečit, že Astru jako druhé auto do rodiny kupuje v ČR možná 5 zákazníků ze 100. A to se jednalo o původní model,který byl o něco levnější. Možná by neškodilo seznámit se s ekonomickou situací v ČR. Pokud je pro Vás Astra sociální auto, jste zřejmě účastníkem špatné internetové polemiky. Navíc si myslím, že odsoudit auto, které jste asi neviděl ve skutečnosti není úplně fér.
nejde o to, že Astra za 0.5 mega.... Ale tak malý (sociální) auto za půl milionu...???!?!??? Vždyť to by mělo být v rodině druhý auto, nebo fakt pro mladý.... hmm nevim nevim... každopadně z tohodle tria vede Mazda...!
cakal som na tieto informacie o astre a uz mi je vsetko jesne...
astra ma sklamale co do vybavy...ake reci sa viedli ze astra roznesie v zuboch golf... a vida golf je vyhodnejsia kupa( samo ze nie vo vyssich motorizaciach!) este pred mesiacom to tu vrelo ze astra bude mat v zaklade esp a podobnu elektriku a hla nic!!
ani golf ju v zaklade nema ale viedli sa tu polemiky v jazdnych vlastnostiach a opelaci tvrdili ze elektrika sa postara "o nedokonaly" podvozok astry...
mazda je super ale mna osobne to taha k VW takze volba je u mna jasna... GOLF
ps: na BMW1 cakat nebudem bude v zaklade o 100 az 120 tisic drahsia ako golf astra mazda...
Taky je nutné uvést na pravou míru, že Golf V má sice klimatizaci již v základní výbavě ale jen do konce června. Absolovoval jsem předváděcí jízdu s Golfem 1,9 TDI 77kW. Doplatil jsem 5-dveře, metalízu, palubní poč. a cena 715.000,- To je celkem ulítlý ne??
Veškerá cenová politika Oplu (VW asi také) směřuje k tomu, jak co nejlíp zakamuflovat, že za tu nejnižší cenu (429.900,- Kč) dostanete totálně oškubané auto, které v podstatě nechcete. Když si k té základní ceně přidáte klimu, metalízu a rádio s více než 2 reproduktory, už jsme se přehoupli přes půl melounu (502.900,- Kč). No a teď když zjistíme, že to auto nemá ani boční ochranné lišty (měli jsme si 700,- Kč připlatit) a při výjezdu na zelenou na křižovatce s puštěnou klimatizací máme pocit, že to auto snad ani nemá motor (přeci jen optimální 1.6 77kW začínala na 479.900,- Kč), tak si příště přece jenom lépe rozmyslíme, jestli si tady někdo z nás nedělá voly... HOWG
to je horizontalne clenenie vybav - kazda vybava je urcena pre inu osobnost, (materialy potahy chrom carbon drevo...) ale vybavu si vytvoris sam takze neplatis za veci ktore nechces.
mne sa zda Astra cenovo vyhodna hlavne vo vyssich verziach - 1.6 a 1.8 16V, silnejsi diesel. vsimnite si ze medzi jednotlivymi motormi su dost male rozdiely. taktiez medzi stupnami su male rozdiely, a aj najvyssia vybava je relativne lacna. je to vsak tym ze vybavy sa lisia casto minimom veci, a ani ta najluxusnejsia nie je extra..
Je řeba pro detailní přesnost uvest, že golf i ten nejzákladnější má 6 airbagů,ABS i s TCS a BA a také autorádio s CD přehrávačem, ale třeba astra taky.holt je třeba studovat detailně, v případě ceníků aut fakt detailně.
Každopádně rozumnější cenová politika než jakou předvedl VW. Ale taky ne bez chybičky. Dieselové verze jsou předražené. Rozdíl mezi 1,6 16V 77 kW a 1,7 CDTI 74 kW je 55 000,- Kč - v Německu jenom 1 000,- Euro. To ovšem nic není oproti srovnání Golf 1,6 75 kW a 1,9 TDI 77 kW s cenovým rozdílem 115 000,- Kč - v Německu je to 1 850, - Euro. Prodejci se diví, že nové vozy nejdou na odbyt. Nám zákazníkům nezbývá než počkat na atraktivnější nabídky nebo tvrdě smlouvat, srovnávat a počítat. Uvidíme, s jakými cenami přijde škodovka u octávie.