Poněkud pozdější premiéru prodlouženého Jaga XJ osladila autombilka natěšenému pobliku současným uvedením prototypu high-endového provedení Eight. (doplněno o 2 plakáty)
no a ten clanek ma jako dokazovat co?
ses trochu mimo, ne? je tam videt, ze prodej VSEHO krome XJ jde do kytek. a XJ stoupa jen proto, ze je to novy model, protoze ten starej se neprodaval vubec.
X Type je nocni mura Jaguaru, porad este nedosahli ani break even point
Jojo! XJ je pro gentlemany a lidi,co si aut opravdu váží. 7 a S-classe jsou oproti němu jen ubohé komerční šunky (Né,žeby byly špatné,ale při srovnání s XJ...)
Nemám slov! Jdu hledat tu marmeládu, jestli ju najdu,kopem spolu! Po dieselu a kombíku je tohle zase starej dobrej Jagu! Sakra tohle auto mě fakt dostalo!
jaguar nebyl určen pro masy podívej se na tý něměcké krabyce vyjimku tvoří částečně BMW ale VW phajeton totalně auto bez emocí. Právě Jag XJ a Maserati Qvatro porte krása sama co natom že BMW třeba jezdí trochu lépe ale jeto auto bez emocí.
Presne tak. Ohilen je tupej hlavonozec, ktery o tom nic nevi a jen placa nesmysly. Prodeje Jagu jdou nahoru a to hlavne diky rade X-Type a XJ. S prichodem noveho V6 dieselu v S-Type se ocekava (opravnene) dalsi narust. To ze Jaga nema kazdej vidlak je dano tim, ze ty auta nikdy nebyly urceny pro pouziti jako "volkswagen". Olihen ma Jagu "prehled" a proto zapomnel zminit tu "hruzu" X-Type Estate, ktery se bude take velmi dobre prodavat
Odkud mas to o klesajicich prodejich PLZ? (Nezpochybnuju to, nicmene rad bych se presvedcil, ze sis to nevycucal z prstu.) Ja jsem cetl presny opak; myslim, ze to bylo na edmunds.com - zkusim to najit.
A neco k tomu designu - co jsem cetl na webu Jaguaru pri uvedeni XJcka, design se tak malo zmenil proste proto, ze (podle dotazniku vyplnovanych pri koupi) si zakaznici zadne velke zmeny neprali. (Pri pohledu na "stare" XJcko jim musim dat jedine za pravdu.) O nadcasovosti designu Jaguaru asi mluvit nemusime (proto tak malo vyraznych zmen na novem XJ); zatimco o nadcasovosti designu BMW7 mluvit IMHO nemuzeme. Jestli se BMW7 prodava opravdu DOBRE, IMHO za to muze samotna image znacky, nikoli povedeny look rady 7.
BTW dovedu si predstavit, co proletlo hlavou majiteli XJcka pri prvnim spatreni BMW7: "KRISTEPANE! Jesteze takhle 'odvazny' Jaguar neni". ;o) A kdyz BMW7 nekde potkam, tak (prestoze jsem vlastne "social") dekuji prozretelnosti za Jaguar takovy, jaky je.
Vyse napsane je jenom muj nazor; takze nic osobniho ... Ale ty prodeje zkusim dohledat.
jsem rád že bereš XK za pořádný auto, protože je to vlastně nej ... starší model. Letošním faceliftem se jenom potvrdilo, že je to DB7čka i když to kvůli Astonu nikde neventilujou a nedávaj tam V12, proto. Je super ale technologick je nejstarší, příští rok bude celohliník... a pak i S-Type.
Je jenom dobře,že z těch aut ty prodeje nedělaj tuctový fáro. Mě to osobně neva, že prodaj 80 kousků rožně, aspoň se mi nestane, že budu parkovat vedle stejný káry ve stejný barvě!
vlastni trida??? nevim nevim, je to auto, ktere vypada stejne asi uz poslednich 30 let, zadna odvaha, nic prevratneho. Taky na to Jag zacina doplacet, prodeje jdou dolu radove v desitkach procent. Kdo by si neco takoveho koupil??? nebo treba radu Xtype? jedine co za neco stoji je XK a to je vlastne Aston, dokonce i motory to uz ma ford nebo aston:-( fuj
Spatne to chapes. Xj se v jakekoliv verzi nemusi nikam hrabat (a uz vubec ne na BMW 7). XJ je trida sama pro sebe! Kdyz chces opravdove auto tak v podstate nemas na vyber.