Technika
0
No tak jsem zvedavej, vidim to na poradnou supu Kvalita zn. Opel jde cim dal vic kupredu.Myslim ze by se meli ve VW konecne zamyslet nad cenovou politikou vuci kvalite prostoru a uzitne hodnoty.
Vypadá to, že se celý koncern GM probudil a jde dobrým směrem... Tenhle motor bude asi bomba.. (ve Fiatu nezklamali..) a myslím že Opel tím hodně získá a i Saab konečně dostane sportovnější diesel... Vypadá to, že nová Astra převálcuje Golf V asi skoro všude...
Uzasne, co sa vsetko da este vytvorit. Oplu srdecne gratulujem...podobne ako redaktor som zvedavy na spolahlivost tychto motorov...tesim sa na test!
Na papire supr, ale nevim jaky to bude ve skutecnosti po 100 000 km. Ten motor je docela chytere resenej, misto VTG jen klapka ve vejfukovym potrubi, coz je jednodussi. No uvidime jak se bude prodavat a kolik to bude stat. Zatim prvni motor co prekonal VW 1.9 TDI/110 Kw. Nekteri se do me asi pustej, ale mit tenhle motor v novy astre coupe, pokud bude by vubec nemuselo bejt spatny😄)
nevím, podle čeho hodnotíš jaký motor je lepší než TDI (neber to jako kritiku, měřítek je prostě hodně), ale podle mého, je to hrůza bez C-R technologie a přitom Volva mají už dávno C-R druhé generace, zatímco VW koncern má C-R jen v superdrahém A8 3,3 TDI.
tím jsem chtěl říct, že Volva jsou už dávno napřed, co se týče dieselů.
...je číst, že u motoru, ktereju má dvě turba namísto jednoho a taky nepochybně složitější a tedy i dražší systém sání i vwýfuku se ušetřilo za VTG 😄 Můj soukromý tip je že při porovwnání nákladů na vwýrobu (nikolivw tržních cen! ) je dvwoustupňovwé přeplňovwání minimálně dvwakrát dražší než než VNT...
Další vwěc je že není problém získat stejný vwýkon z motoru se standartním přewplňovwání (ale měl by ten vwýkon samozřejmě horší průběh) - a nedělá se to a vwýrobci asi dobře vwí proč. Nikde nečtu že by byly použity nějaké převwratné technologie vwýroby bloku, pístů, ojnicí, ložisek, kliky... Takže i živwotnost bych vwiděl jako problémovwou.
Další vwěc je že není problém získat stejný vwýkon z motoru se standartním přewplňovwání (ale měl by ten vwýkon samozřejmě horší průběh) - a nedělá se to a vwýrobci asi dobře vwí proč. Nikde nečtu že by byly použity nějaké převwratné technologie vwýroby bloku, pístů, ojnicí, ložisek, kliky... Takže i živwotnost bych vwiděl jako problémovwou.
...je číst, že u motoru, ktereju má dvě turba namísto jednoho a taky nepochybně složitější a tedy i dražší systém sání i vwýfuku se ušetřilo za VTG 😄 Můj soukromý tip je že při porovwnání nákladů na vwýrobu (nikolivw tržních cen! ) je dvwoustupňovwé přeplňovwání minimálně dvwakrát dražší než než VNT...
Další vwěc je že není problém získat stejný vwýkon z motoru se standartním přewplňovwání (ale měl by ten vwýkon samozřejmě horší průběh) - a nedělá se to a vwýrobci asi dobře vwí proč. Nikde nečtu že by byly použity nějaké převwratné technologie vwýroby bloku, pístů, ojnicí, ložisek, kliky... Takže i živwotnost bych vwiděl jako problémovwou.
Další vwěc je že není problém získat stejný vwýkon z motoru se standartním přewplňovwání (ale měl by ten vwýkon samozřejmě horší průběh) - a nedělá se to a vwýrobci asi dobře vwí proč. Nikde nečtu že by byly použity nějaké převwratné technologie vwýroby bloku, pístů, ojnicí, ložisek, kliky... Takže i živwotnost bych vwiděl jako problémovwou.