Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Twin Turbo: dva stupně ke zlaté

Jak ukázal náš nedávný článek, přeplňování je častou cestou k zisku vysokého měrného výkonu. Zatím se v čele pomyslného žebříčku drží zážehové motory, ale s příchodem dvoustupňového přeplňování se otevírají dieselům nové možnosti.
Zpět na článek
26. 3. 2004 09:17
neregistrovaný "Karell"
26. 3. 2004 10:24
neregistrovaný "cello"
27. 3. 2004 09:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 3. 2004 14:13
neregistrovaný "Vlado"
26. 3. 2004 14:47
neregistrovaný "Mojma"
27. 3. 2004 09:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 3. 2004 09:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 3. 2004 10:17
neregistrovaný "dzonek"
27. 3. 2004 16:49
neregistrovaný "Michal"
27. 3. 2004 10:37
neregistrovaný "anonym"
28. 3. 2004 23:51
neregistrovaný "Jenda"
28. 3. 2004 23:51
neregistrovaný "Jenda"
11. 10. 2004 21:58
neregistrovaný "martin"
neregistrovaný "Karell"
26. 3. 2004 09:17
Dost husty
No tak jsem zvedavej, vidim to na poradnou supu Kvalita zn. Opel jde cim dal vic kupredu.Myslim ze by se meli ve VW konecne zamyslet nad cenovou politikou vuci kvalite prostoru a uzitne hodnoty.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cello"
26. 3. 2004 10:24
GM jde nahoru...
Vypadá to, že se celý koncern GM probudil a jde dobrým směrem... Tenhle motor bude asi bomba.. (ve Fiatu nezklamali..) a myslím že Opel tím hodně získá a i Saab konečně dostane sportovnější diesel... Vypadá to, že nová Astra převálcuje Golf V asi skoro všude...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 3. 2004 09:44
Re: GM jde nahoru...
jo. GM chytá dech po celém světě. a je potěšující, že dříve, než mohl ztratit vůdčí pozici v celosvětovém měřítku. nějaké provinční značky jako VW nemají šanci...
neregistrovaný "Vlado"
26. 3. 2004 14:13
Som nadseny
Uzasne, co sa vsetko da este vytvorit. Oplu srdecne gratulujem...podobne ako redaktor som zvedavy na spolahlivost tychto motorov...tesim sa na test!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mojma"
26. 3. 2004 14:47
bez titulku
Na papire supr, ale nevim jaky to bude ve skutecnosti po 100 000 km. Ten motor je docela chytere resenej, misto VTG jen klapka ve vejfukovym potrubi, coz je jednodussi. No uvidime jak se bude prodavat a kolik to bude stat. Zatim prvni motor co prekonal VW 1.9 TDI/110 Kw. Nekteri se do me asi pustej, ale mit tenhle motor v novy astre coupe, pokud bude by vubec nemuselo bejt spatny:o))
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 3. 2004 09:47
Re: bez titulku
nevím, podle čeho hodnotíš jaký motor je lepší než TDI (neber to jako kritiku, měřítek je prostě hodně), ale podle mého, je to hrůza bez C-R technologie a přitom Volva mají už dávno C-R druhé generace, zatímco VW koncern má C-R jen v superdrahém A8 3,3 TDI.
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 3. 2004 09:51
Re: bez titulku
tím jsem chtěl říct, že Volva jsou už dávno napřed, co se týče dieselů.
neregistrovaný "dzonek"
27. 3. 2004 10:17
Re: bez titulku
Jen pro info veškeré diesly co mělo volvo doposavad to znamená po D5 a D tak byly od VW a poslední 2.5Tdi známe za starých A6.
neregistrovaný "Michal"
27. 3. 2004 16:49
Re: bez titulku
nevím proč tvrdíš, že doposavaď = do D5. podle mého je D5 na trhu už nějakej ten pátek........
neregistrovaný "anonym"
27. 3. 2004 10:37
Re: bez titulku
akurát nová A6 + A8 má 3,0 tdi s CR tretej generácie. takže si myslím, že idú akurát s dobou a o technickom zaostávaní v prípade VW koncernu ťažko hovoriť. Cenová a dizajnová politika je iná vec, ale technicky sú hodne ďaleko.
neregistrovaný "Jenda"
28. 3. 2004 23:51
Zábavné...
...je číst, že u motoru, ktereju má dvě turba namísto jednoho a taky nepochybně složitější a tedy i dražší systém sání i vwýfuku se ušetřilo za VTG :-) Můj soukromý tip je že při porovwnání nákladů na vwýrobu (nikolivw tržních cen! ) je dvwoustupňovwé přeplňovwání minimálně dvwakrát dražší než než VNT...

Další vwěc je že není problém získat stejný vwýkon z motoru se standartním přewplňovwání (ale měl by ten vwýkon samozřejmě horší průběh) - a nedělá se to a vwýrobci asi dobře vwí proč. Nikde nečtu že by byly použity nějaké převwratné technologie vwýroby bloku, pístů, ojnicí, ložisek, kliky... Takže i živwotnost bych vwiděl jako problémovwou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jenda"
28. 3. 2004 23:51
Zábavwné...
...je číst, že u motoru, ktereju má dvě turba namísto jednoho a taky nepochybně složitější a tedy i dražší systém sání i vwýfuku se ušetřilo za VTG :-) Můj soukromý tip je že při porovwnání nákladů na vwýrobu (nikolivw tržních cen! ) je dvwoustupňovwé přeplňovwání minimálně dvwakrát dražší než než VNT...

Další vwěc je že není problém získat stejný vwýkon z motoru se standartním přewplňovwání (ale měl by ten vwýkon samozřejmě horší průběh) - a nedělá se to a vwýrobci asi dobře vwí proč. Nikde nečtu že by byly použity nějaké převwratné technologie vwýroby bloku, pístů, ojnicí, ložisek, kliky... Takže i živwotnost bych vwiděl jako problémovwou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "martin"
11. 10. 2004 21:58
životnost motoru
kdo si pořídí tenhle motor tak ten na životnost moc koukat nebude
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud