Novinky
0
... nikdy bych nerekl ze tu jezdi tolik oplu ...
A VW Golf je ktorej generácie? Ak sú všetky pokope, tak je nezmyslené rozlišovať medzi Feliciou a Favoritom, nieto ešte Š 105, 120 či 125.
A to jako proč ??? GOLF má 4 generace, ale fiesta je zapsána take pouze jednou a napočítal jsem včetně faceliftu cca 6. Co Mondeo, Vectra, proboha Escort (jenom já přispěl do statistik třemi generacemi,další tři od mkI) a je tam taky jenom jeden atd atd. Felicia a Favorit holt různá auta. Zvlášť je Kadet a Astra. Mozná ty 105,120,125 snad.
Skutečný průměrný věk českých automobilů bude určitě nižší. Díky administrativním omezením dovozů je spousta aut přestavbama, a tak jezdí na papíry svých většinou starších bratrů.
Celkove to cislo neni presne kdyz si uvedomim kolik lidi hlavne na vesnicich odhlasilo 120 atd ale stale s nema jezdi.ZAse naopak kolik lidi jezdi jednou za rok na dusicky.A navic treba na dalnici 120 ani nepotkate a na cestach I tridy jich nastesti nejezdi uz tolik ikdyz asi stale nejvic.
Vsechny tyhle statistiky je treba brat s rezervou. Podobne jsem nekde cetl zduvodneni hustoty provozu v Praze tim, ze podle statistik Praha dohani poctem registraci aut na hlavu Evropu, ostatni nase mesta zaostavaji. Odhaduju, ze tak polovina z firemnich aut registrovanych v Praze je tam registrovana pouze z duvodu zdejsiho sidla firmy a v Praze vubec nejezdi, takze jaka je skutecna hodnota takove informace? ....😄
Vsechny statistiky je nutno brat jako statistiky. Vetsina lidi si, bohuzel, do statistickych cisel dosazuje nejake sve, casto duchem mdle, nazory a pocity a pak statistiku zpochybnuje nebo vyklada neco o "skutecnych hodnotach takovych informaci" a o "brani to s rezervou".
K te Praze. Odhadujete nepochybne spatne. Mate snad pocit, ze Praha neni nejucpanejsi mesto v tehle republice? Pocet mimoprazskych aut bohate nahrazuje vami zminovany pripad pouheho sidla v Praze. Takze statisticka cisla berte jako statisticka, tzn. s moznymi odchylkami, ale v zasade spravna a hovorici presne o tom k cemu byla spocitana.
K te Praze. Odhadujete nepochybne spatne. Mate snad pocit, ze Praha neni nejucpanejsi mesto v tehle republice? Pocet mimoprazskych aut bohate nahrazuje vami zminovany pripad pouheho sidla v Praze. Takze statisticka cisla berte jako statisticka, tzn. s moznymi odchylkami, ale v zasade spravna a hovorici presne o tom k cemu byla spocitana.
k te Praze.Odhaduje nepochybne spravne.JA sam jsem z Moravy a tam jezdi plno aut firemnich s prazskou znackou.Nalepky typu-nejsu z Prahy, nebo -su z Moravy, nejsou zadnou vyjimkou.A to ze je Praha ucpana tak jak je tak zato snad muzou byvale vlady ktere nebyly schopne udelat obchvaty atd.
Ale mlady muzi, ja nezpochybnuji, ze prazska auta jezdi mimo Prahu. Jen tvrdim, ze mimoprazskych aut je v Praze jeste vice. Uz jen z podstaty nasich silnicnich tahu, ze. Vsechno vede pres Prahu. Takze odhaduje spatne.
Take jsem se nevyjadroval k problemu, kdo za ucpanou Prahu muze, ale jen jsem konstatoval, ze to tak je.
Take jsem se nevyjadroval k problemu, kdo za ucpanou Prahu muze, ale jen jsem konstatoval, ze to tak je.
Argument, ze pocet mimoprazskych aut bohate nahrazuje auta registrovana v Praze, ale po Praze nejezdici, a to proto ze pres Prahu vedou tranzity je nepochopenim problemu. Zde nejde o to, jestli je Praha ucpana nebo ne, stejne tak by mohli tvrdit v Plzni, ze kvuli tranzitu (do postaveni obchvatu) jezdi po Plzni vice aut nez kdekoliv jinde. Ale problem ucpanosti je celorepublikovy, dnes projeti kazdeho okresniho mesta znamena min pul hodiny, jeste pred 5-6 lety to bylo pet minut. Ale chapu, ze sebezahledenost do problemu "metropole" obcas nedovoli dohlednout za Nove Butovice.
Pokud jde o tu statistiku, vyjadril jsem pochybnost k udaji "pocet registrovanych aut na obyvatele". Tato statistika byla interpretovana tak, ze Praha dohani Evropu v poctu vlastnenych aut. Opet tvrdim, ze vzhledem k poctu registraci firemnich aut nekoupenych prazany a po Praze nejezdicich, neni mozne z teto statistiky podobny zaver vyvodit. Tot vse "mlady muzi".
Pokud jde o tu statistiku, vyjadril jsem pochybnost k udaji "pocet registrovanych aut na obyvatele". Tato statistika byla interpretovana tak, ze Praha dohani Evropu v poctu vlastnenych aut. Opet tvrdim, ze vzhledem k poctu registraci firemnich aut nekoupenych prazany a po Praze nejezdicich, neni mozne z teto statistiky podobny zaver vyvodit. Tot vse "mlady muzi".
"dnes projeti kazdeho okresniho mesta znamena min pul hodiny, jeste pred 5-6 lety to bylo pet minut."Neni to trochu prehnane.TAk pred 15-20lety mozna 5 minut a navic jsou mesta kde kruhove objezdy udelaly hodne a neprojizdi se zdaleka pul hodiny.Ovsem krajska mesta teda urcite jo.Co se tyce te statistiky, hele uz to uzavrete, stejne je to jen statistika.Ale v demokracii ma kazdy pravo na svuj nazor.