Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ženeva: Citroen Xsara Picasso 2004 – facelift a nový motor

6 komentářů

Zdarec shanim cedecko do navigace plus audi a6 diky Milan
😒 😄 😉 😐 ;-\ 😒 😢 😲 :😉 >😁 :-! >😒] :no: :yes:
Picasso slo v akci koupit asi za 550 000... Melo klimu, elektriku, lity kola, metalizu, cedecko... a dokonce to snad bylo to HDicko. Kdyz si vemu, ze za podobny prachy lze koupit fabii kombi 1.2 HTP (v testu byla za cca 480 000).... Tak myslim, ze je nabiledni, co je lepsi rodinny auto, at uz je nazor na Citroen jakykoli. Prece jenom, KIA to neni.
mně se naopak nový interiér líbí. výhrady mám ke změnám exteriéru. ale Citroëny stejně neberu....
Zdá se mi, že Citroenova taktika "minifaceliftu" není v dnešní době ta nejvhodněji zvolená taktika. Picasso je velmi povede, prakticke, pohledne a vcelku dostupne auto, ale uz je na trhu docela dlouho. Vhodnější by bylo udělat masivnější facelift, aby ji bylo možno prodávat ještě delší dobu. Pak by byla vysoce atraktivní. Škoda. Ale je dobra!
Když už si dávali takovou práci s tím omlazováním, mohli si dát více záležet taky na vnitřku. Ten středový polotunel by se spíš hodil do miniauta typu C2 (tím v žádném případě nechci tvrdit,že by zrovna C2ce slušel). U vozu této velikosti bych očekával trochu více honosnější zpracování. Jinými slovy : Více čudlíků by neškodilo...