Novinky
chetoos
0
No nevypadá tak moc vzhledově dobře,ale asi bude levné ,protože bude asi určeno pro indii a chudé státy. :yes:
Přejít do diskuze
Zadání bylo asi hodně omezující, takže musím uznat že zde designér odvedl vynikající práci. Jasně že auto vypadá z našeho pohledu doslova směšně hlavně díky proporcím. Ale taky vypadá "mile", nesnaží se tvářit kdovíjak drsně jako třeba nový Spark. A to na co bylo určeno určitě splní. Ani ta bezpečnost nebude asi úplně hrozná vzhledem k maximální rychlosti 55km/h a sezení hodně vysoko. Na převážení zboží čistě po městě bych si ho dovedl představit i v Evropě - zastaví všude, nezabere žádné místo, minimální spotřeba i emise.
Nekdo tu napsal drive rozumny nazor, ktery mne nenapadl a to, ze kdyby se kola posunula do prednich rohu, polomer otaceni by se zasadne zvetsil. Paklize nejde o design ani bezpecnost, je stavajici reseni genialni. Kazdpadne je mi z toho do smichu tak, jako tak a od teto chvile je Sandero nadupana kara >😒] .
To z nej porad nedela nic, nez automobilovy odpad pro lidi, co maji sotva na kvalitni stravu...
Zas sa netvár ako amatér, väčšie natočenie kolies znamená odlišnú drahšiu konštrukciu prednej náprav, navyše v Indii nemajú všetky cesty u nás bežných 6 metrov, krátky rázvor na takomto vozítku má podľa mňa svoje opodstatnenie.
4 litre by boli zodpovedajúce, aj únosné. Vozítko predsa naložíš, videl si už v Indii poloprázdny povoz? >😁
Kľudni hormóny, kámo, tváriš sa jak majster sveta, pritom máš stále mlieko na brade. Neviem, ako by si sa tváril na mieste tvorcov Ty, hlavne mi neskús tvrdiť, že by si v ich konkrétnych podmienkach nebol na svoju prácu patrične hrdý... 😉
Ak chceš hodnotiť odlišný svet áut ako je ten, čo poznáš, musíš k nemu prispôsobiť aj svoj pohľad a trochu o tom uvažovať. Potom nevyznejú tvoje tvrdenia ako bláboly neznalého. 😉
Ak chceš hodnotiť odlišný svet áut ako je ten, čo poznáš, musíš k nemu prispôsobiť aj svoj pohľad a trochu o tom uvažovať. Potom nevyznejú tvoje tvrdenia ako bláboly neznalého. 😉
což bys měl zase zmenšit zvýšením maximálního úhlu natočení kol, viz třeba londýnské taxíky.
Navíc při celkových rozměrech tohoto zázraku to žádné razantní zvětšení nebude.
Navíc při celkových rozměrech tohoto zázraku to žádné razantní zvětšení nebude.
Tak tohleto auticko je prvni po docela dlouhe dobe, ktere me nadchlo. Proporce, tvar, vsechno to na me pusobi takrka dokonale. Nejgenialnejsi je ten predni previs v pomeru celkoveho vyrazu. Za jedna!
slušnej nástupce rikši 😄 Když člověk vidí co v Indii běžně jezdí...tak tohle je Mercedes mezi rikšami 😄 Ještě to dát Sedopákům nebo letištním tágům 😄
Pokud to má nahradit rikšu, tak to asi ten účel splní. Ale jinak, no nevím. Rozhodně by to chtělo vidět nějak in natura aby se dalo trochu objektivně hodnotit.
Ty překlady z worldcarfans jsou mrchy, co 2x6 😉 ... když jich má člověk vyplivnout deset denně, zapomene i na české názvosloví
Konstrukcni zalezitost se do designu zapocitavat muze, pokud je tato design vyrazne ovlivnujici. V tomto pripade to je tragikomicky pohled, nicmene s porovnanim s TucTuc 3kolkama jde rozhodne o pokrok i kdyz o tom, ze TATA vali se mluvit neda, produkuje vesmes oskliva vozitka s technikou zahradniho kutila na invalidnim duchodu. Jedine co tedy do Indie prinasi, je moznost vlastnit NOVY povoz, ktery ma misto deky plechy.
Pokud je umístěn motor vzadu tak vůbec nic nebrání tomu, aby byly přední kola v "rohu" karosérie.
Ano, můžeme ocenit práci designera, že to nevypadá ještě hůře, ale také nemůžeme říci , že to vypadá dobře. Protože to zkrátka dobře nevypadá.
Ano, můžeme ocenit práci designera, že to nevypadá ještě hůře, ale také nemůžeme říci , že to vypadá dobře. Protože to zkrátka dobře nevypadá.
Nepripisuj konštrukčnú záležitosť dizajnu. Pri týchto rozmeroch predpokladám umiestnenie motra vzadu (v článku som to nenašiel), čiže trambusová kabína, ak nemusíš brať ohľad na bezpečnosť, je na mieste.
SKús pohľad na prácu diuajnéra v rámci jeho mantonelov - to nejde neoceniť. Svojim spôsobom to vyzerá celkom milo.
SKús pohľad na prácu diuajnéra v rámci jeho mantonelov - to nejde neoceniť. Svojim spôsobom to vyzerá celkom milo.
Poslední slova, která bych s tímto autem použil je kombinace vypadá dobře nebo vypadá nadmíru dobře. Ono to totiž vypadá strašně. Ano, při těch rozměrech nejde vykouzlit nějakého extra krasavce, ale proboha co je ten "obrovský" přední převis?
Mne to prijde jako - pro definovane zadani - dobre odvedena prace. Zajimalo by me, jestli je ten motor s turbem. Zkousel jsem hledat spotrebu, ale nikde jsem ji nenasel. Cekal bych neco jako 2l/100km.
Myslím, že s Japoncami si veľmi nemajú čo vyčítať. Je tu ešte ten rozdiel, že Tata musí byť ešte o kus lacnejšia ako japonský minipracant. Myslím si, že táto Tata vyzerá nadmieru dobre.
Autore, proč, když píšeš o hlavním městě naší republiky, netituluješ ho Prague nebo třeba Liberec jménem Reichenberg... Že je to nelogické? Proč... vždyť i Nové Dillí pojmenováváš anglicky... A nezapomeň, až se pojedeš podívat na Tutanchamóna, říct přátelům, žes byl v Kajróóó...
Ach jo 😄
Ach jo 😄
Nejak sa nám indický kolotoč rozbieha. Zdá sa, že Ratan Tata, ako domáci podnikateľ, dobre vie, čo India potrebuje a snaží sa postaviť ju na bezpečnejšie kolesá.
Inak zaujímal by ma význam výrazu "lowendový dizajn". Vzhľadom na určenie by som prácu dizajnéra docela ocenil, nie je jednoduché dať malej účelnej krabičke nejaký výraz, navyše pri zohľadnení minimálnych nákladov na výrobu. S prelismi okolo blatníkov, zaujímavým predným nárazníkom, či bočnou smerovkou na B stĺpiku to vyzerá lepšie a nápaditejšie, ako niektoré užitkáče zavedených výrobcov.
Inak zaujímal by ma význam výrazu "lowendový dizajn". Vzhľadom na určenie by som prácu dizajnéra docela ocenil, nie je jednoduché dať malej účelnej krabičke nejaký výraz, navyše pri zohľadnení minimálnych nákladov na výrobu. S prelismi okolo blatníkov, zaujímavým predným nárazníkom, či bočnou smerovkou na B stĺpiku to vyzerá lepšie a nápaditejšie, ako niektoré užitkáče zavedených výrobcov.