Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Gemballa GT700: Endorfin pro Cayenne

Německý tuner vozů Porsche se pochlubil další, ještě šťavnatější úpravou teréňáku Cayenne.
Zpět na článek
4. 2. 2004 09:43
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2004 09:57
neregistrovaný "STAVROS"
4. 2. 2004 11:26
neregistrovaný "STAVROS"
4. 2. 2004 11:39
neregistrovaný "Danny"
4. 2. 2004 12:24
neregistrovaný "Kingus"
4. 2. 2004 12:42
neregistrovaný "Danny"
4. 2. 2004 23:58
neregistrovaný "Keyser Soze"
4. 2. 2004 12:49
neregistrovaný "STAVROS"
6. 2. 2004 17:37
neregistrovaný "koudy"
28. 6. 2004 16:01
neregistrovaný "rs4digitec"
4. 2. 2004 10:48
neregistrovaný "Danny"
4. 2. 2004 10:52
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
4. 2. 2004 11:00
neregistrovaný "Danny"
6. 2. 2004 19:10
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2004 00:18
neregistrovaný "Vitamin"
4. 2. 2004 12:06
neregistrovaný "Andres"
4. 2. 2004 12:23
neregistrovaný "Kingus"
4. 2. 2004 14:22
neregistrovaný "HALELUJA"
5. 2. 2004 14:18
neregistrovaný "Racer"
8. 2. 2004 22:14
neregistrovaný "Bobb"
9. 2. 2004 22:25
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2004 09:43
bez titulku
fakt ošklivost
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "STAVROS"
4. 2. 2004 09:57
Re: bez titulku
ja bych ho vydejchal, ale vzhled spis original a motorizaci od p. Uwe Gembally. Trochu me desi ty vykony, kam az to pujde. Ja mam na aute blbejch 140 naftovejch koni a na nasich rozmlacenejch okreskach je stejne nemuzu vyzkouset.
neregistrovaný "STAVROS"
4. 2. 2004 11:26
Re: bez titulku
me se tedy docela libi, nevim jake vozidlo vlastnis, ze pises, ze to je zruda, ale hrozny se mi nezda.
neregistrovaný "Danny"
4. 2. 2004 11:39
Re: bez titulku
No na Porsche teda rozhodně nemám (ikdyž bych 911 Turbo,nebo "aspoň" Boxster S bral všema deseti, páč jsem velkej fanda tyhle značky) Ale narážel jsem na to, proč měla tahle automobilka důvod podnikat něco v takovým segmentu... Když už bych si měl vybírat mezi SUV, nebo kam se Cayenne řadí, tak rozhodně třeba mezi BMW X5, nebo MB ML, každopádně v tomhle segmentu je pro mě vítěz Volvo XC90!!!
neregistrovaný "Kingus"
4. 2. 2004 12:24
Re: bez titulku
co taklec GT3 turbo uprava Gembala......to je uplne husta kara nekde z marsu....ale i cenove
neregistrovaný "Danny"
4. 2. 2004 12:42
Re: bez titulku
Jo tu sem viděl "v akci" myslim na německym DSF, týpek si to tam s ni HUSTĚ dával na Nurburgringu, ale ve finále to "neustál" a rozstřelil ji vo mantinel.. ale teď si vzpomínám,že to spíš byla Gemballa Turbo. Hustý vozidlo...
neregistrovaný "Keyser Soze"
4. 2. 2004 23:58
Re: bez titulku
Já to viděl taky a myslim že to, co se tam ve 250ti odráželo z jedné strany na druhou, byl TechArt GT Street...
neregistrovaný "STAVROS"
4. 2. 2004 12:49
Re: bez titulku
No me prave to VOLVO dost sklamalo svoji poruchovosti a hlavne systemem Haldex, kterej se mi zda opravdu strasnej. Ale jinak pravda je, ze to Porsche nema zapotrebi, avsak money talks.
neregistrovaný "koudy"
6. 2. 2004 17:37
Re: bez titulku
jel si nekdy xc90? za ty peníze je to ve srovnáí třeba s touaregem o ničem, né že by nebylo dobré ale je dost hlučné a takové moc pro volný čas než dlouhé cestobání blbe se v něm sedí
neregistrovaný "rs4digitec"
28. 6. 2004 16:01
Re: Delo
Tak dnes som videl Porsche Cayenne Gemballa Biturbo 700. Ten zvuk ma dost prekvapil, bol nudny a nevyladeny. Ale ta sila pri akceleracii ma dostala, ako zrychleny film:) Fakt kusanec...
PrxRST();
neregistrovaný "Danny"
4. 2. 2004 10:48
:-(
řikejte si co chcete, ale to že Porsche udělalo takovouhle zrůdu, považuju za jejich velkou ostudu a ponížení!!! Proč proboha automobilka,která je jedinečná a proslulá právě svejma sports cars, má zapotřebí cpát se do tohohle segmentu????? Jako že by ji neuživily 911, Boxstery a GT?? To pochybuju. A ať je Cayenne třeba "S",nebo "Turbo", nebo třeba 10 TURBO, pro mě to zůstane vobluda, z který se mně dělá na zvracení!!! Ať eště udělaj 911 Kombi a Boxster Pick-Up a já se půjdu rovnou zastřelit!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
4. 2. 2004 10:52
Re: :-(
Čekáme jen na modré Cayenne 1.9SDI pro zaměstnance České pošty.
neregistrovaný "Danny"
4. 2. 2004 11:00
Re: :-(
jo, jenže tenhle motor by tuhle těžkou a předraženou svini možná ani nerozjel!
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2004 19:10
Re: :-(
ja jsem slysel ze do vrcholne verze turbo se uz SDI montuje. slouzi pro pohon steraců v nabidce je jeste 1.2 htp pro ty kterym se zda ze SDI prilis zatezuje predni napravu...
neregistrovaný "Vitamin"
5. 2. 2004 00:18
Re: :-(
protoze Porsche je nejvydelecnejsi auto firma na svete, ktera zbytku konkurentu lezi v zaludku a na to aby si zachovala nezavislost jsou potreba velke vydelky a obrat. Po nekolika letech nepretrziteho rustu hrozilo, ze dojde k stagnaci, tak se muselo prijit s novym modelem... a Cayenne byl bez debat genialni tah. Firma ted potrebuje vytahnout vyrobu na 100.000 aut/rok, takze do par let (mluvi se o 2006 - 2007) tu mame novej model -> coupé/sedan (kodove oznaceni uvnitr PAG je E2 A&B), osobne bych rek, ze to bude prodejni bomba .
neregistrovaný "Andres"
4. 2. 2004 12:06
Hustej mastodont
Kdyz si takhle predstavim,ze na svetlech vedle sebe zastavi Skovej Meda v uprave AMG a vedle nej prijede tenhle bumbrlicek...a nejlepsi na tom je,ze ridic Medi by mel co delat,aby porschatku aspon svitil na ctverici vyfuku:-)No,musi to byt parada sprintovat s takovym drobkem,sice za 30l/100km,ale lepsi uz to nebude.Jen tak dal Gemballo!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kingus"
4. 2. 2004 12:23
Re: Hustej mastodont
me tohlec autisko...v uprave Gembala prijde fakt huste husty......
jsem velkej fanda Porsche....sice mam radsi 911 ale klidne bych si nechal libit i tohlec.....ale stejne na nej budu mit az tak v 50..:o)
neregistrovaný "HALELUJA"
4. 2. 2004 14:22
Re: Hustej mastodont
tjn... ale budeš muset do těch 50 žrát jenom chleba s vodou jako většina lidí co by si to chtěla koupit... třeba jako já
Mě by stačilo se v tom svézt... A kdybych to mohl řídit, tak bych byl úplně vpitche... Ale živit bych to vážně nechtěl...
Ale ty co si to půjdou za chvíli koupit se mému příspěvku jen lehce pousmějou... naštěstí jich není tolik, abych nemusel tak často zvracet z designu a tak často si ustříknout z toho zvuku jakej to bude mít, až by mě to někde proškolilo...
neregistrovaný "Racer"
5. 2. 2004 14:18
Tak tomuhle se dá říct HOVADO!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bobb"
8. 2. 2004 22:14
bez titulku
Nekdo tady uvedl, ze nechape vyznam Cayenne pro znacku jako je Porsche.. ja chapu, porad muzou bejt supr lux znacka se sportovnim image, pokud by ovsem neudelali pro zvyseni prodeje cokoliv - viz. posledni Cayenne 3.2 V6. Sorry, tohle k te znacce nepatri. Ve statech je maji i pod 50tisic dolaru za kus, se dovozem vyjde na pocitam min nez 1,6mio. Sice mi to k porsche nejak neladi, ale rozhodne za ty prachy lepsi volba nez Allroad, ML, XC90, X5, Tuareg nebo vybavenej Land Cruiser. Za 1.6m, neberte to? Si muzete vybrat treba na [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2004 22:25
Re: bez titulku
hmmm ceho se asi dockame priste,ze by carrera gt v nekolika verzich od 5 do 16mil ?