Dle neoficiálních informací a několika špionážních fotografií BMW testuje prototyp výkonné verze roadsteru Z4, která by mohla být příští verzí „M“. (doplněno o 4 fotografie)
Byl jsem dřív velkým příznivcem BMW, ale moje sympatie začaly v posledních letech drasticky klesat. Jen můj názor: Poslední opravdu povedený model = poslední generace M3. Už teď se obávám, jak bude vypadat příští :-/ Pokud jde o Z4 versus Boxster S... U Porsche vědí jak na to, ale u BMW mi to poslední dobou připadá, že jsou u prd... s dechem... škoda.
Kdyby, kdyby. testovali na technictejsim Nurburgrungu a rovinatejsim Oberschlebenu (nebo jak se to jmenovalo). O tom, ze by pneu melo vetsi vliv na jizdu se autori nezminovali, v serii dostava Porsche taky kvalitni. Nasadit je na technicky vice narocnejsi okruh, naskok BMW by byl vyraznejsi (kdyby). POWER IS NOTHING WITHOUT RIGHT CONTROL!!!
prave o tie gumy islo,keby M3 nemala spec peneu tak by mali priblizne rovnake casy,ta 1s by zmizla.a okruh nebol nurburgring ale oschcerleben,ten test robili v autobilde
v Nemecku testli M3CSL a GT3. Zaver: M3 je komplexnejsi a vyrovnanejsi sportovni model, na rovinkach pomalejsi a v zatackach rychlejsi (a to je to proc se mu rika sportovni! a co chceme, ne?). Dokonce mu na okruhu v Nurnburgringu namerili az o 1s rychlejsi cas nez GT3. Vite treba, ze melo az o 2 metry lepsi brzdnou drahu nez GT3?? Na druhou stranu se slusi priznat, ze GT3 mela horsi pneu.
A co několik srovnávacích testů, ve kterých bylo BMW Z4 lepší? Za výrazně nižší cenu nabízí minimálně stejně dobré jízdní vlastnosti, brzdy a motor, který nabízí lepší charakteristiky při výrazně nižší spotřebě. Máš snad osobní zkušenost, která by to vyvracela? BTW, BMW Z4 3.0 jsem měl několik hodin půjčenou a myslím si, že je to mezi roadstery etalon a při konzultaci s kamarádem, který si koupil Boxstera, jsme došli ke společnému názoru, že ve prospěch malého Porsche mluví už pouze slavnější značka.
Vzhledem k tomu , že bude mít Z4 v Mku o 80 PS víc , než Boxster S , tak už by mu snad mohla být důstojným soupeřem . Protože kdyby jelo BMW za Porschem se 340 PS , tak se musí ptát kolemjdoucích , zda už a kdy Porsche projelo .
Ale mě by tam třeba diesel nevadil, i když ho tam asi spíše dávat nebudou. Ale myslím, že Audi A4 Cabrio jej nabízí. Určitě by ale bylo dobré to nabídnout zákazníkovi, zvlášť když má BMW skvělé diesely...
...a já zase dodávám, že M7 existuje ve stádiu funkčního prototypu s dvanáctiválcem 550 koní a čeká jen na definitivní zelenou :) Ovšem v reálu asi dostane vyšší výkon, když 550 hřebců bude mít nová M5/M6 :))
Myslím, že diesel ve sportovně laděném voze už dnes nikoho apriori urážet nemusí, prudký nárůst výkonu cca ve 40% jmenovitých otáček je něco, co naopak řadě lidí u dnešních vypiplaných atmosférických benzíňáků chybí a znamená pro ně sporotvnější zážitek než lineární nárůst výkonu. Patřím mezi ně a Z4 3.0D s výkonem vyladěným tak na 180 kW a kroutícím momentem 580 Nm si dovedu představit docela dobře, hlavně trhání zadních kol v zatáčce :)
... a doufam, ze je nenapadne rozsirit radu Z4 o model s dieselem. Po tom uspechu, ktery zaznamenali s modelem 330 Cd (alespon vsichni novinari z motoristickych casopisu co v tom jezdili z toho byli opravdu nadseni) by je to mohlo i napadnout.
Jenom pro uplnost pripominam, ze Mkove modely nedoprovazely krome 7micky i dalsi modely BMW, ale to by byla dlouha diskuse...