Dle neoficiálních informací a několika špionážních fotografií BMW testuje prototyp výkonné verze roadsteru Z4, která by mohla být příští verzí „M“. (doplněno o 4 fotografie)
... a doufam, ze je nenapadne rozsirit radu Z4 o model s dieselem. Po tom uspechu, ktery zaznamenali s modelem 330 Cd (alespon vsichni novinari z motoristickych casopisu co v tom jezdili z toho byli opravdu nadseni) by je to mohlo i napadnout.
Jenom pro uplnost pripominam, ze Mkove modely nedoprovazely krome 7micky i dalsi modely BMW, ale to by byla dlouha diskuse...
Myslím, že diesel ve sportovně laděném voze už dnes nikoho apriori urážet nemusí, prudký nárůst výkonu cca ve 40% jmenovitých otáček je něco, co naopak řadě lidí u dnešních vypiplaných atmosférických benzíňáků chybí a znamená pro ně sporotvnější zážitek než lineární nárůst výkonu. Patřím mezi ně a Z4 3.0D s výkonem vyladěným tak na 180 kW a kroutícím momentem 580 Nm si dovedu představit docela dobře, hlavně trhání zadních kol v zatáčce :)
...a já zase dodávám, že M7 existuje ve stádiu funkčního prototypu s dvanáctiválcem 550 koní a čeká jen na definitivní zelenou :) Ovšem v reálu asi dostane vyšší výkon, když 550 hřebců bude mít nová M5/M6 :))
Ale mě by tam třeba diesel nevadil, i když ho tam asi spíše dávat nebudou. Ale myslím, že Audi A4 Cabrio jej nabízí. Určitě by ale bylo dobré to nabídnout zákazníkovi, zvlášť když má BMW skvělé diesely...
Vzhledem k tomu , že bude mít Z4 v Mku o 80 PS víc , než Boxster S , tak už by mu snad mohla být důstojným soupeřem . Protože kdyby jelo BMW za Porschem se 340 PS , tak se musí ptát kolemjdoucích , zda už a kdy Porsche projelo .
A co několik srovnávacích testů, ve kterých bylo BMW Z4 lepší? Za výrazně nižší cenu nabízí minimálně stejně dobré jízdní vlastnosti, brzdy a motor, který nabízí lepší charakteristiky při výrazně nižší spotřebě. Máš snad osobní zkušenost, která by to vyvracela? BTW, BMW Z4 3.0 jsem měl několik hodin půjčenou a myslím si, že je to mezi roadstery etalon a při konzultaci s kamarádem, který si koupil Boxstera, jsme došli ke společnému názoru, že ve prospěch malého Porsche mluví už pouze slavnější značka.
Byl jsem dřív velkým příznivcem BMW, ale moje sympatie začaly v posledních letech drasticky klesat. Jen můj názor: Poslední opravdu povedený model = poslední generace M3. Už teď se obávám, jak bude vypadat příští :-/ Pokud jde o Z4 versus Boxster S... U Porsche vědí jak na to, ale u BMW mi to poslední dobou připadá, že jsou u prd... s dechem... škoda.
v Nemecku testli M3CSL a GT3. Zaver: M3 je komplexnejsi a vyrovnanejsi sportovni model, na rovinkach pomalejsi a v zatackach rychlejsi (a to je to proc se mu rika sportovni! a co chceme, ne?). Dokonce mu na okruhu v Nurnburgringu namerili az o 1s rychlejsi cas nez GT3. Vite treba, ze melo az o 2 metry lepsi brzdnou drahu nez GT3?? Na druhou stranu se slusi priznat, ze GT3 mela horsi pneu.
prave o tie gumy islo,keby M3 nemala spec peneu tak by mali priblizne rovnake casy,ta 1s by zmizla.a okruh nebol nurburgring ale oschcerleben,ten test robili v autobilde
Kdyby, kdyby. testovali na technictejsim Nurburgrungu a rovinatejsim Oberschlebenu (nebo jak se to jmenovalo). O tom, ze by pneu melo vetsi vliv na jizdu se autori nezminovali, v serii dostava Porsche taky kvalitni. Nasadit je na technicky vice narocnejsi okruh, naskok BMW by byl vyraznejsi (kdyby). POWER IS NOTHING WITHOUT RIGHT CONTROL!!!