Novinky
0
To je jasny...
Přejít do diskuze
Moment Škoda 120 v zimě na sněhu geniální auto taky pohon zadku, ale má nad tou nápravou taky motor což je chvályhodne oproti jiným vozům vyšších tříd. Jinak koněčně nám napad sníh abych se přiznal tak na tohle se těším celej rok jezdit po těch zasněženejch silnicích to je moje fakt mě to baví. 😄
Jo...a nebyli jste na tý ploše u strahovskýho stadionu a NH Car?? Já tam občas jezdím s Octávkou a i s předokolkou si užiji, ale musím mít zímní gumy, jinak se to ani na rovině pořádně nerozjede. Pravda je, že se čtyřkolkou bude větší zábava, jelikož se dá snáze udržet v bočním smyku.
Češi, kteří vlastní čtyřkolky, tak mám dojem, že mají v zimě paradoxně nejvíc bouraček, jako by si mysleli, že pro 4x4 fyzikální zákony neplatí.
Češi, kteří vlastní čtyřkolky, tak mám dojem, že mají v zimě paradoxně nejvíc bouraček, jako by si mysleli, že pro 4x4 fyzikální zákony neplatí.
No jo, ale vetsina situaci je tak rychlych, ze i kdyz clovek vi, co ma delat, tak uz je stejne pozde. Jde o to, temto situacim predchazet, a v tom ma 4x4 hodne navrh.
Pokud člověk ví co má dělat v té které situaci co se může vyskytnout na silnici tak nepotřebuje quatro ale bohatě mu stačí 1 náprava ..nejlépe zadní ikdyž já mám přední a abych pravdu řek tak je mi to uplně fuk protože zase tak jiny to není.
No... Včera jsme blbnuli na sněhu s A4 1,8T quattro a taky se Samurajem. Bylo to fakt super. Myslim že s předokolkou by jsme se tak nenasmali. V zimě je to fakt znát, prostě přidáš plyn a jedeš. Když v Samuraji zapneš jen zadek tak to je úplně na hov..
Jinak přeju hodně štěstí do novýho roku a hodně bezpečných kilometrů.
Jinak přeju hodně štěstí do novýho roku a hodně bezpečných kilometrů.
No jo už máš fakt zastaralý motor v porovnání s BMW a MB. To bude chtít chiptuning abys jim vůbec stačil a ještě jeden tip-odhoď zadní náhon jenom brzdí...stačí předokolka
2,5 TDi je starý, na rok sa dočkáš modernizácie. To sa nedá porovnávať, bmw má momentálne jednoznačne navrch, kultúra chodu a priebeh krúťaku sú o jednu generáciu vpred.