Radši bych si pořídil sériovou 147GTA, než tuto variaci. Bezpochyby výkoná a zábavná. Ale myslím, a z vlastní zkušenosti vím, že sériová 147GTA je ďábelský stroj a výkonu má až dost.
328 koní na předních kolech? TAk to je docela špatný vtip, protože tenhle výkon při prvním výjezdu ze zatáček volant z ruky...takže na silnici nepoužitelné....no nic, jako pokus je to ale fajn
Jo jo jo, máte všichni pravdu, ale ta *je teď podstatně hezčí...
Už sériové GTA mělod dostat 4 laufíky... Nebo dva jako má, ale na každé straně jeden s trošku větším průměrem...
Nevim, kde autor prisel k informaci o nejakem dvornim britskem ladici Autodelta? Netvrdim sice, ze takova firma neexistuje, ale obavam se, ze pokud ano, tak je to prejaty nazev z tovarnich modelu sedmdesatych let. Ta historie je ponekud jina: privlastkem Autodelta se oznacovaly normalne tovarnou vyrabene serie pro homologaci pro automobilove zavody. Priklad: AR Alfetta GTV byla ve verzich 1.6, 1.8, 2.0/130 k a V6/156 k. Pote prisla serie Autodelta s motorem 1.8 turbo a vykonem 220 k. Totez se tykalo modelu Giulietta (1.6/110 k, 1.8/120 k, 2.0 130 k a 1.9 TD/90k) kdy verze Autodelta s motorem 1.8 Turbo zustala u svych 155 k (podle trhu). Od modelu 90 ale vymizel nazev Autodelta a spickove modely byly oznacovany Quadrifoglio Verde (zeleny ctyrlistek). To se tyka modelu 33 (vice verzi), 90 2.5/156 k, 75 2.5/156 k, 75 1.8 Turbo/168 k, 75 3.0/192 k a 164 3.0/200 k. Od roku 1991 doslo opet ke zmene znaceni na Q4 (Quadrifoglio quattro - vozy se systemem pohonu 4x4 Viscomatic). Posledni Q4 byla vyrobena v roce 1998 (164 Q4/232 k). Od te doby nemela AR zadny spickovy model, nejvyssi verze 3.2 V6 zacali znacit GTA. Nyni se u Fiatu interne hovori o moznosti znaceni vozu AR s trvalym pohonem vsech kol jako Autodelta.