Novinky
0
v testech Thatcham - ochrana páteře. Ono se není co divit.....a v poruchovosti aut podle JD POWER skončil až za Hyundaiem.
0
kecas nesmysly, jak muzes hodnotit cely koncern najednou, ty chytraku?
0
ono průměr značek VW Audi škoda a seat vyčnívá tolik z průměru ostatních že to lze odhadnout na první pohled (že by v mezikoncernovém porovnání dopadli nejhůře). Jinak to JD Power jsem myslel jen značku VW.
0
Faktem je, že ty opěrky v mým autě moc nesedí....sakra Teď se to potvrdilo...
😃))) Tak se opet povrdilo, ze VW vyrabi ty nejhorsi smejdy! Ha ha, uz se tesim, jak tu budou priznivci tehle jezdicich bazmeku zas vykrikovat neco o britske/francouzske/italske/japonske ci korejske mafii a zduraznovat, ze na pristrojove desce zarucene nic nerachta... 😃) VW=smejd.
Víš, co....kup si autohit a tam je test Renault Megane a Toyota Corolla. Přístrojovka Toyoty kvalitní, precizní, ale v Renaultu už popraskávala, a přitom není Renault levnej a to nemluvím o náhradních dílech, které jsou dokonce dražší než VW. Také VW má mnohem lepší zpracování než cikánský auta.
Cikansky auto non plus ultra je VW Passat s cernejma foliema. 😊 V zivote sem nevidel, ze by saze jezdili v renaultech, ale v Audi a VW je jich plno. Tolik k cikanskejm autum Opora VW sedadel (Passat) konci tesne nad krizem, pak nic - pulka zad je bez opreni, at to nastavujes jak chces. Navic - kdyby hlava narazila do ty operky, tak praskne lebka, pac koncernova sedadla jsou "prijemne tuha, coz je vhodne na douhe cesty", ze? VW Gruppe (spis Grippe) = drahy, nepohodlny auta s mizernou vybavou a motorama, ze by zaplakal. No proste cigansky auta.
Vzdy som mal chut si zatukat na celo, ked som videl ludi ako sa vozia vo feliciach, operadlo sklonene poriadne dozadu a opierka im nesiaha ani po zatylok ..
Presne ako pisu, ja som sa donedavna vozil v Punte, mam 195cm a opierka mi siahala skoropo vrch hlavy. Teraz mam Stilo, operadlo takmer kolme a opierka zase v predpisovej polohe.
Ludia ako keby nerozmyslali, mam naozaj dojem ze nevedia naco tie opierky vlastne su !!!
Presne ako pisu, ja som sa donedavna vozil v Punte, mam 195cm a opierka mi siahala skoropo vrch hlavy. Teraz mam Stilo, operadlo takmer kolme a opierka zase v predpisovej polohe.
Ludia ako keby nerozmyslali, mam naozaj dojem ze nevedia naco tie opierky vlastne su !!!
Jezdil jsem s felicii sedadlo rovne a operka uplne vysunuta, ale nic platne. Mam taky 195cm a sedadla ve felde jsou pro trpasliky operadlo koncilo na lopatkach a operka hlavy byla rada kdyz dosahla na temeno hlavy. ted mam Focuse a to auto je proste vetsi a je to pohoda i u anglanu je "Dobry". nevim na jake postave merili Swift videli jste to nekdy vzdyt to tu operku nema stelovaci vubec a pro 170+ je ta secka mala.
Ved prave tie operadla vo felicii su pre trpaslikov, viem dobre ze nam 195 centimetrovym ta opierka siaha len po siju. Ale aj v autach s lepsimi sedackami sa najdu "frajeri" co si operadlo sklopia tak dozadu, ze sa on opieraju vlastne len v spodnou castou chrbata !! Medzi hlavou a opierkou maju dobrych 40 cm. Vid moj bratranec a jeho punto ... a nechce mi verit ze nesedi pohodlne. Mal by skusit ist 1000km ako ja do Frankfurtu hehe.
v tom clanku bylo mohutne vypocitano, jak ma byt operka vysoko vzhledem k temeni vertikalne mereno, ale taktne jednou vetou presli vzdalenost od hlavy v horizontalnim smeru ... kolik to teda ma byt? a co operky v renaultech, takove to rozeviraci "Acko" ? (je to i na tady tech ilustracnich obrazcich), jak je nastavit ??
Mel jsem SAABa a ted mam Passata a co se tyce serizeni operky hlavy, tak v obou autech jsem si bez problemu seridil operku a by se ji moje hlava dotykala uz kdyz se trochu narovnam, takze pokud se hodnotilo pouze podle moznosti serizeni, nikoliv podle funkce pri narazu, nevim kde mam hledat rozdil... Jenom pro uplnost merim 180cm a v obou autech jsem mel operku vytazenou nadoraz.
jen tak jsem to prolít.. nechápu, jak Lucky mohl ze Saaba přesednout do cígánského passata...?!?!?????? (to cigánský nebo saze..to se mi fakt líbí..)To se asi dostal o 10 tříd níž.. a to s těma opěrkama (passat-Saab) asi o těch autech ve kterých jezdíš(jezdil) neví vůbec nic a jen jdeš do německýho šmejdu protože ho mají všichni a ani neví proč a to zpracování...?! ve srovnání třeba s novejma japoncama... a to o bezpečnosti už vůbec nemluvím... tady se ukazuje nedoceněnost švédských aut a to hlavně méně prodávanýho Saaba..!
Vůbec si myslím, že obě švédské značky jsou trochu nedoceněné. Myslím, že patří k tomu nejlepšímu, co po našich cestách jezdí (spolu s BMW). Jezdil jsem se Saabem 9-5 a vím, o čem mluvím.
Bud v klidu o autech ve kterych jsem jezdil jsem toho vzdy vedel docela dost!! A vzdy jsem vedel, proc jsem si to dane auto koupil. To ze je Passat o nekolik trid neze nez moje byvala 900 je jasny, ja bych rekl, ze je v tom stejny rozdil jako mezi Octavii(SAAB) a Favoritem(Passat). Ale kdyz s tim pri koupi pocitas, tak pak uz to moc netrapi. Duvody proc jsem koupil pasata jsou ciste prakticke a to sice nizka spotreba a hodne prostoru. A navic mi zbyly penize na masinu .
Nikdy me nezajimali kecy typu "japonec az nakonec", "nemecky smej"... vzdy jsem si vybral auto, ktere v dane dobe jejvice odpovidalo mym pozadavkum. Bez ohledu na to jestli je to nemec, japonec, nebo neco jineho. Mimochodem muj sen je Subaru, ale to si koupim az budu mit jistotu ze me jeho provoz me nebude zatezovat vic nez jsem ochotnej pripustit.
Nikdy me nezajimali kecy typu "japonec az nakonec", "nemecky smej"... vzdy jsem si vybral auto, ktere v dane dobe jejvice odpovidalo mym pozadavkum. Bez ohledu na to jestli je to nemec, japonec, nebo neco jineho. Mimochodem muj sen je Subaru, ale to si koupim az budu mit jistotu ze me jeho provoz me nebude zatezovat vic nez jsem ochotnej pripustit.
Mozna by se par lidi, kterym se asi nelibi, ze VW je jedna z nejprodavanejsich znacek u nas, mohlo podivat do materialu nez zacnou placat kraviny o tom, ze auta od VW nemaj zadnou vybavu. Auta od VW jsou ve sve tride nejvybavenejsi (nebavim se o zakladni vybave, ta me nezajima). Priklad. Vemte si pro srovnani mozne vybavy momentalne velmi oblibene MPV automobili a zkuste najit znacku, ktera vam da do auta tyto vymozenosti: pohon 4x4, min 150 koni (nejlepe v dieslu, ze?..😊), nezavisle topeni, 2-zonovou klimatizaci, komplet hlidaci system podvozku (ABS, ESP,....), slusnej podvozek k tomu samozrejme patri (zadny americky traverzy), xenony a treba jeste navigaci. Muzete tvrdit, ze plno veci je zbytecnych, ale ja toto v aute chci mit a pred rokem, jsem nenasel zadnou jinou znacku nez VW, ktera by byla schopna mi toto nabidnout. Znovu upozornuju, bavim se o MPV. Takze s vytykanim vybavy radsi brzdete. Navic, kdyz reknu, ze nejlepsi auto v kategorii Offroad je VW Tuareg V10, tak jen totalni vymastenec muze oponovat. Lepsi auto proste na trhu momentalne neni. Navic je to s Phaetonem jediny auto, ktery ma 4 zonovou klimatizaci, ktera je vyhodnocena jako nejlepsi na svete a kdyz uz sem u toho Phaetona, tak spolu s Audi A8 je to nejlepsi limuzina, ktery u nas jezdi. Zaostalci, ktery kupujou S-Klassy sou uplne mimo misu. Mercedes ani BMW nemaji lepsi motor nez je 6.0 W12 v benzinu ani 5.0 V10 v dieslu. Mercedes je vevnitr desne stisnenej a BMW mi prislo dost strohy a taky zadny zazrak v prostornosti (a to sem vyznavacem teto znacky). Proti tomu Phaeton a A8 jsou vnitrne velmi dobre propracovane a tezko budete hledat lepsi auto v teto tride. Tento nazor jsem si utvrdil ve Frankfurtu, kde jsem vsechny tyto auta zkousel i v jejich prodlouzenych verzich prakticky z jednoho do druheho, takze si myslim, ze mohu posoudit objektivne. Navic prave do Frankfurtu jsem mel tu moznost jet Phaetonem s W12 a reknu vam, byl to zazitek. Nicmene, v lepsich sedackach sem nesedel a lepsi svetla neznam. Uz nebudu popisovat, zkuste si je samy. Jeste dodatek, je mi uplne ukradeny, v cem kdo jezdi, ale schazovat znacku jen proto, ze mi neni sympaticka je ubohost. Navic, kdyz ctu prispevky od spokojenych uzivatelu Fiatu, tak me poliva pot hruzou. Nejsem blazen do VW, beru spis BMW a japonce vseobecne, ale fakta jsou fakta a na ty kecy co tu probehli jsem musel reagovat. Preberte si to jak chcete....
Souhlasím plně s Tebou. Jenom si myslím, že V12 v BMW je podle mě o něco lepší, když v Phaetonu není taky špatnej. Faktem je že novej Touran, Golf V mají dobrou základní výbavu. Minulý generace nebyly žádná sláva, ale byly kvalitní oproti Renaultům a Pažoutům.
PS: Počkej až se tu sjedou fanatičí odpůrci VW, kteří si nenechaj nic rozumně vysvětlit
PS: Počkej až se tu sjedou fanatičí odpůrci VW, kteří si nenechaj nic rozumně vysvětlit
Fakta jsou fakta a kecy jsou kecy. No ved prave o to ide. Clanok je o bezpecnosti aut a vsetky auta od VW Group majujasny problem. Tento siahodlhy prispevok o 4-zonovej klimatizacii a motoroch W12 je pekny ale uplne od veci. To by som tu aj ja mohol spustit chvalospevy na 12 valce od Ferrari, ktore maju navyse aj predajny uspech. Na rozdiel od "VW12" hehehe. Mimochodom 2-zonovu klimatizaciu vymyslel Fiat. Mozno ta teraz poleje pot ..
Nevim, jestli sem to pro tebe radsi neměl napsat slovensky, abys to pochopil, nicmeně i tak si myslim, že k všeobecnýmu pochopení byla ta základní věc dosti srozumitelná. Podivil jsem se nad tím, proč se tu všichni naváží do aut, o kterých ví jen to, co o nich někdo někde napsal. Příde mi, že tu přispívají vesmes samý puberťáci, který uslintávaj nad katalogama a dělaj si při tom dobře. Další dělaj ramena, že za to auto chtej 4 mega, který on nemá, což ho asi sere. A teď ještě k pár věcem z tvýho příspěvku. Ferrari se tu nikde nepropíralo, tak nevim, proč bych je měl vychvalovat. Byla to především reakce na kecy, co sem tu pročítal. Navíc se ti asi pletou číslíčka. Já sem mluvil o 4 zónový klimačče, tak nechápu, proč sem motáš dvouzónku od Fiatu. Navíc, když chces fakta, tak fakta jsou, že ta čtyřzónovka od VW byla opravdu vyhlášena před rokem jako nejlepší na světě...
Nevím kde ses díval na to "MPV" a mezi čím jsi vybíral, ale jestli chceš mluvit o špičce, tak radši nezmiňuj Tuarega, protože to je angličák na hraní když ho postavíš vedle RANGE ROVERa...!!! Nechci mluvit o limuzinach, ani se hádat, ale právě Range Rover od Land Roveru stojí hodně nade všema...
Ať sem hledal, jak jsem hledal, nikde jsem nebyl schopen najít názor (z regulerního testu samozřejmě), který by vyvrátil můj názor o tom, že ve tříde SUV (podle mě i Off-road) je nejlepší volbou VW (případně Porsche - záleží na tom, jestli radši diesel nebo benzín; no a a6 se objeví nová Audinka). Důvod je jasnej. Podvozková platforma. Ve všech testech co sem četl prostě neměl konkurenci. A teď se nebavim o pohodlí limuzíny (kde je bezesporu Range Rover bez konkurence), ale o vlastnostech auta jako celku. Průchodnost terénem je na úplný špici a to i v porovnání s Offroadama (ale kdo by s tim autem do tak těžkýho terénu jezdil, že? - jinak, kolik procent lidi si myslíte, že s autama typu off-road co po republice jezdí, někdy sjede do terénu?). No a s ohledem na poznámku v závorce je tu druhej fakt. To auto dokáže jet přes 200 klidně z Prahy až do Brna, aniž by z toho řidič nebo auto mělo jakýkoliv sebemenší stres (jak to často bývá, když trotlící ždímou na maximum svoje chudinky oktávky). Navíc podle maximálka je někde u 230 a dostane se na ní bez problémů (dál už nejede, protože už není kam vytočit - mít víc kvaltů....). To snad stačí.
Máme tu "americkou traverzu" Dodge Grand Caravan (alias Voyager)ročník 2001. Má třízónovou (!!!!) klimatizaci. 180 koní(!!!) takže jak počítám tak počítám, že má o jednu zónu a třicet koní více 😃) ty jeden "pane nejvybavenější". 4x4 můžeš mít ve Voyageru taky. A cena takového VW s maximální výbavou je taková, že se jen můžu divit a divit a divit. Horší je koupit si už jen Smart Roadster. Tu gumovou tlamu za 900 000.
Toho Sharana sme kupovali za necelý milion bez DPH. Mám pocit, že Dodge ve stejný výbavě vyjde minimálně na stejný peníze. Takže o ceně VW se bavit nehodlám. Pokud srovnáváš auto s dieslem proti benzínu a argumentuješ tím, kolik má koní, asi nemá smysl se bavit dál. Krouťák má lepší ten Sharan (nechci se hádat, ale po chipingu sem si jistej - cca 390Nm). Navíc V6 má 204 kobylek, což je o cca 20 víc. A můžem se přebíjet jak malý děti. Ten diesel má naloženej dojezd preš 1000km, takže nechápu, proč bych si měl do rodinýho auta dávat zrouta hodnýho limuzíny. Asi sem divnej, ale rozhodně nemám problém s tím, v čem a na čem si vozím *.
Ale jo, napíšu to, ikdyž vím, že to nemá cenu. Ten tvůj Grand Caravan (nebo Grand Voyager od Chryslera) má za 1. necelých 170 koní, 4 stupňovej automat (VW má aspoň 5-ti kvalt - na automatu samozřejmě), podstatný problémy ve výbavě, jako třeba nezávislý, dálkově ovládaný topení (což je podstatnej problém a ber to jak chceš) a plno dalších celkem potřebných volovin, ač některý z nich dává za příplatek. A to zmiňuju z toho důvodu, že rozdíl mezi nejvybavenějším Sharanem a Voyagerem (Caravanem) je přes 300 tisíc!!! Vážně nechápu, že mi předhodíš rádoby výhody Dodge (navíc nesmyslný) a vzápětí na to se podivuješ nad tím, jak je Sharan děsně drahý auto. Fakt hustá společnost...
Konečně mají příznivci nekvalitních aut od žabožroutů jeden argument. Ve skutečnosti je to ovšem tak, že počet lidí, kteří používají VW a Audi a přitom si neumí správně nastavit opěrky hlavy, je v průměru asi stejný, jako i u jiných aut. Jenže Renaulty si většinou kupují lidé menšího vzrůstu a v tom případě to není tak kritické. Než kecat nesmysly o tom, jak jsou vozy koncernu VW špatné, bylo by užitečnější lidem vysvětlit, jak ty opěrky správně nastavovat.
"Renaulty si kupují většinou lidé menšího vzrůstu."
Hm, zajímavé. Jistě máte pro tohle tvrzení nějaké podklady, jako třeba statistické údaje o tělesné výšce zákazníků automobilových salónů rozdělené dle jednotlivých značek.
Demence některých přispěvatelů se zdá býti nekonečnou.
Hm, zajímavé. Jistě máte pro tohle tvrzení nějaké podklady, jako třeba statistické údaje o tělesné výšce zákazníků automobilových salónů rozdělené dle jednotlivých značek.
Demence některých přispěvatelů se zdá býti nekonečnou.