Novinky
To je paráda.Já se svez v RS6 a to uz je jako stíhačka, to nechci vidět tohle.Já jsem dokonce četl, že BMW vyzkoušelo přídavnej 100 PS elektromotor, kterej zvýšil krouťák z 450 na 1005,ale zatim to je budoucnost.Navíc taky budou dělat hořčíkový hlavy do motorů, což bude taky paráda a ty budou dělat i do trojek
Ja jsem primo presvedceny, ze C a E jsou nejen ze predu uplne jiny auta! To bys mohl klidne tvrdit, ze X-Type a XJ jsou jtejny. U MB se lisi, kdyz uz nicim jinym, tak svetlama, ktery jsou uplne jiny.
Technika spickova, ale design na bliti. Sestku sem videl ve Frankfurtu a je hnusnejsi nez na fotkach. 😊 Kampak na Mercedesek... asi jim u bavoraku zbyly naky vika kufru vod sedmy, tak to prdli sem.
Podle mě my měly mít modely jedné značky svý charakteristický rysy jako ledvinky na přední masce u BMW, ale aby se auta jen zvětšovala jako MB to zas ne....
Včera jsem viděl novou pětku ve tmě. Zpočátku jsem myslel, že mám tu čest s nějakým japoncem, jenže... To strašný prodloužení předních světel svítilo nonstop oranžově. Možná je to dobrý kvůli bezpečnosti, ale málem jsem se pozvracel...
Ja si myslim, ze modely jedne znacky by se podobat meli, protoze pak je to jako kazdej pes jina ves. (viz vw) Aspon mne ta podobnost vubec nevadi.
A vo tom to je! Jenom by me zajimalo, kde jsou ti zaryti odpurci turba??? Kolikrat jsme si od nich u mb nebo audi vyslechli, ze to neni umeni, ci o jakesi turbodire, ktera uz je taky minulosti apod. Tak kde jste?
Ale kámo, tys nepochopil tu hroznou podobnost. Chceš snad říct, že BMW 5 se tak podobá 3 nebo 7??? To ne. Ale Mercedesy se od řady C jenom zvětšujou, ale design stejnej(vyjma A a S)......
jde o to jestli byla vubec nekdy nejaka realna sance, ze to BMW vubec chce vyrabet. Kazdopadne nic takoveho podobneho v kamuflazi se zatim nikde na svete neprohani, takze jestli to BMW chce nekdy vyrabet tak nejdrive tak za 4 roky.
... to je ovšem velmi vychytaná věc ... kdyby tam ta kontrolka nebyla a tahals za to i se studenym ototrem tak si ho dost rychle vylágruješ ...
ometovač ti nevypnou, naopak budeš mít ještě kontrolku, která když zhasne, tak až pak budeš moct za to začít tahat.
Tak to já můžu zas říci, že MB řady E je pěknej hnus, je to jenom zvětšená kopie. Zepředu nepoznám, zda je to řada C nebo E. A to vůbec nemluvím o technice, tam je BMW mnohem dál. Např. proměnný převod řízení..GO BMW GO
Je to sice nezvyk turbo v TRILITRU od bavora, ale stejne to bude jeden z nejlepsich motoru na svete.. Vubec si nedovedu predstavit bavora s turbem, ale doufam ze to predci má ocekávání.. Kdyt on uz ten sametovej sestivalecek v rade je lahudka jak pro jízdu tak pro uši.. a ted este s turbem... To bude delo, dokazete si to predstavit v Z4?? uz samotnej trilitr je v tom prej jak strela a ted este nakejch 70 koníku navic.. to bude zazitek, uz se tesim az se svezu!
Doufám, že se budé dát u M5 vypnout omezovač otáček, to by byl pak ještě nádhernější výkon a zvuk. Už aby to natřeli těm AMG....
AUDI-*