Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hummer H2 SUT= Sport Utility Truck

12 komentářů

...ale Tatra je porad Tatra! 😃
To je fakt. Spis by tam pasoval volant z Trambusu nebo Tatry
je to příšernej interiér,fakt bych to nekoupil ani za cenu oktávky
To je auto k nicemu. Resp. k tomu, k cemu je, ho nikdo stejne nebude pouzivat, odrel by si lak. 😊 A nestaci na to ridicak Bcko.
No ja nevim, tenhle snad bude o neco lehci, nez velkej HUMVE. Ten iterier je ale fakt hrozne neergonomickej, i 120tka ma lepsi, a hezci😄. Jinak zvenku to nevypada tak zle, ale do terenu to asi moc nebude, spis to je docela drahej kockolap. Mam pocit, ze sem tuhle vec, co se este ani neprodava v USA videl na D5tce nekdy pred rokem, bez jakyhokoliv maskovani, myslim, ze mel nemecky cisla a velkej Hummer to urcite nebyl.
1) je vidět, že jste neviděli fotky H2 v terénu. nic evropskýho tomu nesahá ani po paty
2)až budeš sedět v tý oktávce a srazíš se s Hdvojkou, tak změníš názor, ale pozdě
3)tatra, škoda. a co žigulík a trabant??? asi jsou podle vás taky lepší...pak nemá cenu se s váma bavit.
To je všechno hezký Michale, co tady říkáte, ale Mojma vám svůj názor necpe, jen ho vypustil do éteru a vy mu svůj názor cpete přímo do ksichtu a ke všemu jste ho ještě urazil.. Nedivil bych se proto tomu, kdyby si někdo řek, že nemá cenu bavit se s tak puberťáckym holomkem jako ste vy.. Ja sem si to sice řek taky, ale moc mě baví vychovávat holomky... A k Há dvojce bych dodal, že se vněm nedá sedět dýl jak hodinu- je strašně nepohodlný a navíc čučet na tu vodpornou palubku taky není nic příjemného.. Měl sem tu možnost svézt se s ním, ale jen na malém, krátkém a úzkém sedadle spolujezdce, a to jen proto že nejsem oprávněn řídit tak těžká vozidla(což podle mě odradí mnoho možných zájemců). Dálnice Praha-Plzeň neustále 170(omezovač) auto by zrychlovalo tak eště 20,30 km/h, ale stejně není o co stát už při 170ti je v autě skoro nesnesitelný hluk(aerodynamika cihly).. V terénu sem ho bohužel nevyzkoušel- může být opravdu dobrý, ale to je mi taky fuk, protože stejně kdo si tenhle tank pořídí tak s nim bude jezdit po Praze se spotřebou 35l/100km a nebo po dálnici 30l/1OOkm a v terénu ujede ročně asi tolik, co ten, který vlastní Ávosmu nebo S-klass... A tohle mi příde za 2,3mega HODNĚ MÁLO muziky...
Fakt nevím, proč si začal vychovávat zrovna mě. Všude kolem čtu takový prasárny a ty nic. Spíš sis mě teda vybral jen proto, že mám jiný názor než ty. A to taky není fér.
A hlavně: ty chceš vychovávat mě???? když bys klidně jel H2 nad 180km/h??? určitě jezdíš jako blázen. mně je fuk, jak se chová auto při rychlostech nad 130. protože narozdíl od tebe alespoň dodržuju předpisy a nejsem potencionální vrah. a přesně to seš ty! Zločinec a budoucí vrah. lidi jako tebe by měli na dálnicích střílet.
precti si to jeste jednou a PORADNE!!!
čtu to znovu a znovu a ...... nic. můžeš mě poučit?
Já sem nemyslel, že je 120tka lepší nez H2, jen i z těch fotek to vypada dost nepohodlně, a ace3 to potvrdil o příspěvek výš. Navíc sem slyšel, ze kdyz Hummera jednou předvadeli ve Strasicich na Bahnech, tak jim uvíz ve vodím příkopu, natekla mu do elektroniky voda a skončil. Tim příkopem projel i 30let strarej Gazík, snad i Suzuki Samurai, tak o kvalitach Hummeru v terenu dost pochybuju, ma to moc velkej rozvor do terénu, takze na kopcích zůstává viset. Jediná jeho vyhoda je nízkej profil, takže se do něj špatne střílí z tanku😄)