Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Novinářská anketa Auto roku 2004 v ČR má finalisty !

24 komentářů

Technicka poznamka - rok 2004 neni. Tohle me s**e! Co kdyz nekdo v prubehu pristiho roku udela super karu? Jasny - bude to auto roku 2005. Otazka smysluplnosti...
souhlas, je to nesmysl (presto bych se klidne vsadil, ze se urcite najde nekdo, kdo to bude umet "vysvetlit" a "obhajit")
hadal bych, ze za tim bude opet marketing - v roce 2004 by "auto roku 2003" asi neznelo dost "sexy"
(jakoby nestacilo, ze obchodnici neumi pouzivat cizi slova 😄
Já si myslím, že se volí Auto roku 2004 proto, aby byl do dalšího roku podpořen prodej vozu, který byl vyhlášen jako nejlepší. Kdyby to bylo Auto roku 2003, už by to takovou účinnost nemělo a tato anketa by byla zbytečná. A taky se tím vítězstvím může výrobce celý rok chlubit.
Videl bych to na vsude opevovanou mazdu 3. Libi se mi, ale muj favorit byl uplne nekdo jiny...
Muj favorit byl Megane sedan nebo Scenik.No a Scenic je v prvni petce.BMW rady 5 je na viteztvi moc drahe,mala Panda mi pride az prilis mala,Focus C-Max je dost dobry ale Scenic mi pride nejlepsi.Kdyz mohla vyhrat Zafira tak proc ne Scenik.Jen aby to nezamichala ta MAzda. AVE RENAULT
Jak se může Panda dostat do finále? Hold kdo maže...... Jsou jiní, kteří asi nemažou, ale do finále určitě patří víc!!! Např. Accord nebo Volvo XC90 .... Je ale fakt, že Fiat má pěknou reklamu.... Což u Hondy nebo Volva vidět neni skoro vůbec..
Nechápu, proč by se nemohla Panda dostat do finále. Je to ve své třídě prostě špička, osobně jsem to vyzkoušel. Kdo by tam měl ještě být? Je dobře, že si novináři uvědomili, že "krasavec" Touran patří spíše do kategorie dodávek a nedali ho tam, protože ten, kdo v této republice novinářům nejvíc maže, je právě jedinečný, nestárnoucí, konzervativní, solidní a nejspolehlivější VW Group z Golfsburgu.
S tim VW mas 100% pravdu.... Ale Pandu jsem znal jako strašnou "plečku".... Ale mylit se je lidsky.....
Jo, ale časy se mění.
Pandu jsem mel tri roky a nikdy me nikde nenechala. Byla fakt spolehlivá, at bylo leto nebo zima.
(Praha-Bratislava 2:55h ) Jo, jasne nebylo to auto pro rodinu a na závodeni, ale mel jsem ji rád.
A ta nová mi prijde moc povedená, samozrejme ji proveri az cas....
V naší demokratický korupcí prolezlý společnosti ,mažou úplně všichni a všem .VW škoda samozřejmě taky , ale nedá se říci zda víc či míň .U nás nelze objektivně posuzovat auta podle novinářů, protože ten kdo maže je na výsluní.Na druhou stranu nemužou to posuzovat ani motoristi, protože jsou většinou zpjati s jednou značkou a ostatní tvrdě a nekompromisně pomlouvaj a kritizujou.Podle mě auto roku by měla vyhrát taková automobilka , která by udělala auto za pár šupů, aby se líbilo většině a jezdilo na vodu...
GO FOCUS, GO ! 😄
Já nejsem Fiaťák, ale přál bych to té Pandě, jel jsem s ní a za ty prachy velmi dobrý.Konečně Fiat přišel na to, že by se měl držet toho co umí a to jsou malý káry.Čaute...
Jen doufam ze to nebude C-MAX protoze je hrozne obycejnej, ja bych to videl na renault nebo mazda.
Mazda 3 = vítěz!
Mazda udelala pod vedenim Fordu velky skok a pocinaje sestkou jsou to moderni super auta.Mel jsem 626 r.v.98 a nemuzu si ji co do spolehlivosti vynachvalit ale tvarove ne zrovna optimalni.Chtel jsem sestku ale kdyz ted vidim tu trojku tak vaham je to sice mensi ale je krasna.Takze ja bych jednoznacne volil trojku.Doufan jen ze si zachova spolehlivost a kvalitu predchozich Mazdicek.Go MAZDA 3 Go!!!!!!!
A
Co Avensis? No asi dostatečně Toyota nenamazala a neudělala testování pro porotu na Novým Zélandu.
Pro mě je vítězdm Avensis a na jaře ho kupuju
Avensis prisel brzo do prodeje a je okoukany,vetsinou auta ktera jezdi uz cely rok tak dopadaji.
mw se libi petka! bavorak je bavorak..
bawor je bawor, to je jasný. Ale ani japonský bawor - Accord - není k zahození...
...len ta trúba mu chýba. Len ta trúba...
Dal bych to Pandě. Za málo peněz hodně muziky. Není problém udělat dpbré auto za milion, dva. Ale plně funkční a spolehlivé vozítko za dvě kila, to je sakra problém !! Zaslouží si to.