Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf V: Snímky interiéru a další informace

Premiéra další generace Golfu se kvapem blíží a tak se objevují další informace a očekávané fotografie jeho interiéru i třídveřové verze.
Zpět na článek
26. 8. 2003 08:42
neregistrovaný "Lukas"
27. 8. 2003 09:10
neregistrovaný "shame"
28. 8. 2003 16:36
neregistrovaný "David"
29. 8. 2003 09:56
neregistrovaný "MHPlus"
29. 8. 2003 12:12
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 09:40
neregistrovaný "MHPlus"
30. 8. 2003 11:48
neregistrovaný "mike"
1. 9. 2003 14:14
neregistrovaný "Karers"
1. 10. 2003 21:18
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2003 09:26
neregistrovaný "jeffo"
28. 8. 2003 16:41
neregistrovaný "David"
29. 8. 2003 10:13
neregistrovaný "MHPlus"
26. 8. 2003 10:27
neregistrovaný "Ace2"
26. 8. 2003 10:53
neregistrovaný "Vlada"
26. 8. 2003 14:36
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2003 15:23
neregistrovaný "Vlada"
26. 8. 2003 11:06
neregistrovaný "Golf"
26. 8. 2003 16:39
neregistrovaný "deny"
26. 8. 2003 12:08
neregistrovaný "talib kweli"
26. 8. 2003 16:41
neregistrovaný "deny"
29. 8. 2003 17:54
neregistrovaný "brbla"
26. 8. 2003 13:02
neregistrovaný "LUKY"
26. 8. 2003 14:08
neregistrovaný "RomanP"
27. 8. 2003 20:32
neregistrovaný "lancer"
26. 8. 2003 21:28
neregistrovaný "Expert"
27. 8. 2003 07:20
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 10:12
neregistrovaný "Big Boy"
27. 8. 2003 10:32
neregistrovaný "Vlada"
27. 8. 2003 10:49
neregistrovaný "Big Boy"
27. 8. 2003 11:51
neregistrovaný "Vlada"
27. 8. 2003 12:10
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 17:36
neregistrovaný "Big Boy"
27. 8. 2003 18:35
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 18:37
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 10:45
neregistrovaný "Arthur"
28. 8. 2003 12:23
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 01:13
neregistrovaný "vedeni"
28. 8. 2003 12:10
neregistrovaný "ViteX"
28. 8. 2003 12:20
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 12:03
neregistrovaný "Talib Kweli"
29. 8. 2003 12:15
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 17:39
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 22:22
neregistrovaný "Talib Kweli"
1. 9. 2003 15:05
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 19:00
neregistrovaný "Mírek"
29. 8. 2003 08:26
neregistrovaný "mates"
3. 9. 2003 13:45
neregistrovaný "normaly sofer"
27. 8. 2003 15:54
neregistrovaný "RomanP"
27. 8. 2003 17:28
neregistrovaný "Big Boy"
27. 8. 2003 18:40
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 01:56
neregistrovaný "M@rlboro"
28. 8. 2003 21:54
neregistrovaný "Martin"
29. 8. 2003 20:21
neregistrovaný "Jarda"
27. 8. 2003 21:35
neregistrovaný "cuisine"
28. 8. 2003 08:45
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 09:11
neregistrovaný "snowboy"
28. 8. 2003 17:40
neregistrovaný "Martin"
2. 9. 2003 11:05
neregistrovaný "RomanP"
29. 8. 2003 15:39
neregistrovaný "brzda"
27. 8. 2003 11:47
neregistrovaný "anonym"
27. 8. 2003 16:03
neregistrovaný "RomanP"
30. 8. 2003 22:26
neregistrovaný "Ace2"
27. 8. 2003 11:19
neregistrovaný "PTD"
27. 8. 2003 11:49
neregistrovaný "anonym"
27. 8. 2003 14:28
neregistrovaný "Šumík"
28. 8. 2003 11:45
neregistrovaný "anonym"
28. 8. 2003 21:17
neregistrovaný "Šumík"
28. 8. 2003 00:10
neregistrovaný "Daril"
28. 8. 2003 01:19
neregistrovaný "vedeni"
28. 8. 2003 10:02
neregistrovaný "raves"
28. 8. 2003 11:33
neregistrovaný "K2K"
28. 8. 2003 16:55
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 07:04
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 08:27
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 12:18
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 17:43
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 12:08
neregistrovaný "DMX"
28. 8. 2003 21:25
neregistrovaný "Šumík"
29. 8. 2003 16:09
neregistrovaný "sakura"
28. 8. 2003 11:51
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 17:52
neregistrovaný "brbla"
30. 8. 2003 14:37
neregistrovaný "sl55amg"
31. 8. 2003 15:03
neregistrovaný "König"
31. 8. 2003 15:05
neregistrovaný "König"
2. 9. 2003 14:15
neregistrovaný "Pitr"
31. 8. 2003 20:37
neregistrovaný "zigi"
neregistrovaný "Lukas"
26. 8. 2003 08:42
Dokonalý vůz!
Myslím, že bude opět jedničkou. S takto nestárnoucím designem a technickou vyspělostí k tomu má nejlepší předpoklady. Interiér trochu připomíná Seat Toledo / Leon, ale je zcela nový. Držím tomuto vozu palce!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "shame"
27. 8. 2003 09:10
Re: Dokonalý vůz!
je to hnus fialovej
neregistrovaný "David"
28. 8. 2003 16:36
Re: Dokonalý vůz!
Tak to by mě zajímalo, když je to hnus fialový (podle Tebe), proč je to nejprodávanější vůz ve své třídě. Né nadarmo se třídě v D říká Golf Klasse.
Je to krasavec, ikdyž jsem si interiér představoval sportovněji. Ale skutečnost bude ještě lepší než fotky. Už se na něj moc těším. Hurá do Frankfurtu . Bude to můj čtvrtý Golf. (Snad i zlevní ).
neregistrovaný "MHPlus"
29. 8. 2003 09:56
Re: Dokonalý vůz!
"Né nadarmo se třídě v D říká Golf Klasse." Doma není nikdo prorokem, jako důkaz bych toto slovní spojení bral, kdyby to říkali v Itálii nebo ve Francii.
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 12:12
Re: Dokonalý vůz!
Tak to ber, viz francouzský časopis LAutomobile.
neregistrovaný "MHPlus"
29. 8. 2003 09:40
Re: Dokonalý vůz!
Dokonalý vůz neexistuje, to by výrobci mohli skončit s vývojem...
neregistrovaný "mike"
30. 8. 2003 11:48
Re: Dokonalý vůz!
K dokonalosti má hodně daleko, a ten design, vyměnili přední a zadní světla z čtyřky a mají nové auto, prostě VW vzhled pořád dokolo a dokola.
neregistrovaný "Karers"
1. 9. 2003 14:14
Re: Dokonalý vůz!
To je blbe, ze golf je porad golf, ze?? Ale ono je to prave o tom, a prave proto je golf golfem. Nema s tebou asi smysl debatovat o tom ze vymenili svetla nebo cele auto, ale golf je smerovany pro ty kterym se golf libi a koupi si ho znova. Auto je delene pr ty, co maji ke golfu, k jeho tradici vztah. VW si nemuseji ziskavat nejakymi pokusy nove zakazniky, oni si chteji uchovat stavajici spokojene. Korejci to delaji presne naopak, kazde auto jine ... a zadny image. To je pripad i u francouzu, viz Megane. Kdyz si nekdo koupi auto, asi si jej pro neco kupuje, a oni by pak u noveho modelu celkove zmenili image a filozofii. Ten clovek si jej uz nekoupi i kdyby s tim predchozim byl spokojeny. Protoze kdyz chci auto s robustnim a bezpecnym, nestarnoucim a konzervativnim vzhledem asi tezko se pak spokojim s nejakym vysmatym autickem co je spise pro pubertaky .... to same je pripad BMW. Zmena image, filozofie dravce, zraloka .... na robustni auto pro stare paprdy co spise pripomina korejskou velrybu.. ti co takove auto chteli si kupuji Mercedes .... ti ostatni se uz ted budou muset podivat po necem jinem nez BMW. Ale hlavne ze je to neco jineho, podle Tebe :-)
neregistrovaný "anonym"
1. 10. 2003 21:18
Re: Dokonalý vůz!
hmm, tak se to pekně čte, ale když někdo fandí VW, tak je těžký se s někým bavit, ale většina značek přichází s novým designem a snaží se oslovit nové zákazníky, třeba mazda(6, 2, 3,) něco úplně jiného než předchozí generace, a můžu pokračovat dál Opel(nová astra, vectra, sigmum), Renault(nová řada meganů), Peugeot a BMW nesmím zapomenout, tyto a jiné značky se snaží oslovit nové zákazníky a nespoléhají jen na současný prodej, a daří se jim to dobře a přetahují k sobe nové zákazníky, VW už nemá takový prodej a ne jenom u nás, tak čím to asi bude, klesá celkově prodej aut, ale některé automobilky si taky polepšují ale VW to určitě není, BMW mě se osobně libí a prodejně si vede taky dobře, prostě se nebojí přijít s něcím novým a když někdo kupuje pořád Bmw tak těžko přejde k usedlému mercedesu kde průměrný kupující má nad 50let. Třeba se podívej na anketu komu se lídí nová astra versus golfV těch skoro 20 % taky o něčem vypovídá nebo zas golf a nic jinýho
neregistrovaný "jeffo"
26. 8. 2003 09:26
Revoluce v interiéru
Jak je "revoluční" v exteriéru, tak je tomu iv interiéru. Ergonomie na 100%, avšak pocity jaksi zústavají pozadu. Mám obavu, že jestli Peugeot bude pokračovat ve svém líbivém dizajnu jako doposud, bude mít VW na málu ...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "David"
28. 8. 2003 16:41
Re: Revoluce v interiéru
Nemám nic proti desingu Pegeotu. Jsou hodně povedené. Taky proto jsem se chtěl projet v 307 2,0HDI (prý je lepší než TDI od VW Group). Auto je to krásné, ale motor je o ničem. Spotřeba je o litr větší a vevnitř je třeba doladit kvalitu. Né nadarmo se říká - Zvenku HUJ, vevnitř FUJ .
Golf je ale golf
neregistrovaný "MHPlus"
29. 8. 2003 10:13
Re: Revoluce v interiéru
A jaký motor? 307 s 2.0HDi se u nás prodává ve verzi 66kW a 79kW. Tu silnější verzi neznám, ale slabší byla pro mne celkem šok - téměř identické vlastnosti jako historický "předkomůrkový" PSA 1.9TD.
neregistrovaný "Ace2"
26. 8. 2003 10:27
až na to..
No je sice fine, že nám VW ukázal palubku s nějaký high-endové řady. Zkusme si odmyslet navigační displej, duální klima a z největší pravděpodobnstí i displej mezi budíkama, tak nám zbyde opět "ergonomická" = rozuměj ošklivá palubní deska alá VW.... Jak tohle někdo může koupit, vždyť je to ošklivé :( Jak tohle mohlo někoho napadnout vytvořit. Měla se udělat nějaká levná kopie z Phaetona a Touarega, tam ty palubky jsou už konkurence schopné, ale tohle je fakt v cenové třídě "já na to mám, já si vyskočím poskočím, já na to mám...." žel bohu ačkoliv design celého auta vážně napovídá že na to všichni máme, tak nás VW uzemní marketingem o neskutečné výborné a zcela vyjímečném autě se skvělou výbavou... aby odůvodnil proč bude stát tolik kolik bude tedy opět nesmysl...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vlada"
26. 8. 2003 10:53
bez titulku
Až uvidíte novou Octavii, tak vám asi toho Golfa trochu připomene....
Jinak samozřejmě obojí SUPER.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
26. 8. 2003 14:36
Re: bez titulku
Nemáš foto nové Octavie ?
neregistrovaný "Vlada"
26. 8. 2003 15:23
Re: bez titulku
Nesmim zveřejňovat.Dělam ve vývoji v jedný firmě,která dělá nějaký věci do aut.
neregistrovaný "Golf"
26. 8. 2003 11:06
Golf-motory ?
Myslim, ze se budou z 90 % prodavat tri morory:1.4-90k,1.6-115k a TDI-100k. 1.4-55k a 2.0-75k jsou slabe ,stare a neprospeji image vozu (pro setrilky tam mohli davat 1.4TDI-55k aspon ma relativne velkej Nm a ta bajecna spotreba. :-) Jinak se mi Golf docela libi, treba si ho budu moct koupit v roce 2007 jako ojetinu :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "deny"
26. 8. 2003 16:39
Re: Golf-motory ?
V podstate souhlasim, ale ten 2.0 SDI (55 kW/75 k) nemusi byt zas tak spatny a bude levnejsi, nez by byl 1.4 TDI. Se stejnym vykonem, podstatne vyssim toc. momentem, ale taky podstatne vyssi cenou... Mel jsem pujcenou Octavii 1.9 SDI (50 kW) a taky to jelo... Jestli bude dvoulitr mit tak 135 Nm, tahne to odspoda, zadny "svezeni" to neni, ale jezdit se v ni da klidne a v pohode.
neregistrovaný "talib kweli"
26. 8. 2003 12:08
307
mne 3dverovy model dost pripomina 307ku. Vysoka predna cast, strecha, velke svetla... len ten konecny design sa im tak nepodaril
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "deny"
26. 8. 2003 16:41
Re: 307
A taky trochu novou Hondu Civic 3-d., ze...?
neregistrovaný "brbla"
29. 8. 2003 17:54
Re: 307
že by to byl Peugeot 306.5?
neregistrovaný "LUKY"
26. 8. 2003 13:02
GOLF JE GOLF
skutocne parada ... klasicky design od vw ziadne extremnosti klasik.
interier by mohol sice byt aj lepsi, pravda je ze zakladne verzia bude isto cierno seda palubka s plastovymi krytmi na stredovej konzole ...
CHcelo by to trosku experimentovania ..
inak supr kara
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RomanP"
26. 8. 2003 14:08
Re: GOLF JE GOLF
Celkově design podle mých představ. Myslel jsem, že bych svojí "čtyřku" neměnil, ale začíná se mi dost líbit.
neregistrovaný "lancer"
27. 8. 2003 20:32
Re: GOLF JE GOLF
GOLF JE *
neregistrovaný "Expert"
26. 8. 2003 21:28
Klicek !?! ????
Boha jeho, to se ten krap jeste porad startuje klickem? Si nad delaj pr... To je zase priserny SockaWagen, teda :-)
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 07:20
Re: Klicek !?! ????
Co je na klicku tak spatnyho?
neregistrovaný "Big Boy"
27. 8. 2003 10:12
Re: Klicek !?! ????
Nic :-) Vuuuuubec nic :-))))) Jen to, ze konkurencni automobilky u svych Hi-end modelu v tehle tride nabizi uz trochu neco jineho nez Volkslik :-) A nejde jen o startovani odpornym plastovym klickem z "Odstavky"... Ale co... Priznivci vozu od VW si tu dal budou snit svuj sen o vysoke technicke vyspelosti VW vozu, o jejich dokonalem designu a nizke cene :-) a nic na svete je nepresvedci, ze ostatni automobilky jsou uz holt nekde uplne jinde... Tak sladke sny hosi :-))))


BTW, mohl by nekdo ze zastancu VW a jejich dokonale "funkcnosti" vysvetlit, jak treba v tom aute zapnu nezavisle na sobe predni a zadni mlhovky? ... Asi nijak :-) A proc kdyz pri zaparkovani necham zapnuty blinkr, tak se mi do rana vybije baterka, protoze auto vzadu svitilo? ... A tak bych mohl pokracovat do nekonecna... Jo, jo, ale VW je proste vrcholem ergonomicnosti a funkcnosti... :-))))))))))
neregistrovaný "Vlada"
27. 8. 2003 10:32
Re: Klicek !?! ????
Přečti si vyhlášku a pak mudruj o nezávislém zapnutí mlhovek... A možná kdybys neměl sklerózu, tak zapnutý blinkr nenecháš.
neregistrovaný "Big Boy"
27. 8. 2003 10:49
Re: Klicek !?! ????
Vladiku, nevim co presne mate napsano v ceske vyhlasce, ale bud ujisten, ze 1) ne vsude na svete plati, 2) i tam kde plati obcas clovek potrebuje pouzit auto v rozporu s ni (automobilky taky nedavaji do aut omezovac na 130 km/h, byt se v Cesku vic jezdit nesmi, ze?) A tomu, ze nemam zapominat... tak tomu se fakt jen smeju :-)))) Takovou stupidni odpoved mi muze opravdu dat jen totalne zabedneny priznivec VW.
neregistrovaný "Vlada"
27. 8. 2003 11:51
Re: Klicek !?! ????
Ty jsi holt velký chlapec, viď. Nejsem žádný zabedněný příznivec VW a už vůbec ne totálně.Zato ty mi přijdeš jako b*, když ani neznáš českou vyhlášku. Máš vůbec papíry, když už kecáš do aut? Zajímalo by mě tvé vzdělání a profese. Zřejmě nic extra,co.
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 12:10
Re: Klicek !?! ????
Asi ti nerozumim. Co je na Golfu Hi-end? A jakou to ma souvislost se zavadnosti klicku? S tema mlhovkama je to problem u vsech automobilek, ne jen u VW! Asi pro to bude nejaky duvod. Mimochodem, proc chces rozsvecet mlhovky nezavisle? Jinak te musim uvest do realu, ja nejsem priznivec VW, jen me zajimalo, proc je existence klicku od auta tak spatna!
neregistrovaný "Big Boy"
27. 8. 2003 17:36
Re: Klicek !?! ????
Na golfu samozrejme neni Hi-end nic, ale ta fotka predstavuje Hi-end verzi Golfu a cekal bych, ze spickova verze urciteho modelu bude nabita nejposlednejsimi vystrelky - a k tem otvirani a startovani bez klice uz holt patri i v tehle tride. Ale zjevne tedy stale ne u plechovek od VW. A pokud jde o ty mlhovky, tak mam ve zvyku (z aut jinych - lepsich - automobilek) bliknout vzdycky na ruzne sasky, kteri me zezadu oslnuji zapnutymi prednimi mlhovkami temi svymi zadnimi - jako naznaceni, at si to vypnou. Rad bych vedel, jak to mam udelat u Golfa, aniz bych zaroven svyma prednima mlhovkama neoslnoval ridice prede mnou... a mimochodem, kdyz teda je vyhlasce, ze mlhovky musi byt naraz zapnuty vzadu i vpredu, proc je ten spinac dvoupolohovy?????
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 18:35
Re: Klicek !?! ????
Kdyz jezdis tema lepsima autama, tak mas zajiste samostmivaci zrcatko, takze i kdyz ti bude svitit dalkovejma, tak te to neoslni. Mimochodem takove zrcatko je standardem u vetsiny beznych aut. Ja osobne mam Jaguara a mlhovky oddelene zapinat nejdou! V BMW, ktere ma kolega taky ne. Mozna by stalo za to sdelit nam , ktere auto ma tuto vymozenost at zbytecne nemlatime prazdou slamu. Docela jezdim , ale priznam se, ze zezadu me mlhovkama jeste nikdo neoslnoval. Jo to zepredu zadnima, to jo. A na to mi staci bliknou dalkovejma, nebo tema prednima.
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 18:37
Re: Klicek !?! ????
Jeste jsem zapomnel, co je teda na tom klicku spatnyho? Vychytavka, kterou vetsina lidi nejspis nechce by mela byt na objednani za priplatek.
neregistrovaný "Arthur"
28. 8. 2003 10:45
Re: Klicek !?! ????
No, me se tenhle sklapovaci klicek nelibi. Mam ho v Bore a je moc dlouhej, drkam do nej kolenem (mam 195 cm). Nevim, jestli ho davaj vsude, tohle je Comfortline. V Oktavce je sklapovaci klicek za priplatek, ale me se libi vic ten normalni, protoze je kratsi. Skoda, ze ho tedy nejak neupravili.
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 12:23
Re: Klicek !?! ????
Ano tomu rozumim, ale nemas problem, ze mas klicek a ne nejakou kartu.
neregistrovaný "vedeni"
28. 8. 2003 01:13
Re: Klicek !?! ????
Ma to treba Volvo, a to i letita 40ka.
neregistrovaný "ViteX"
28. 8. 2003 12:10
Re: Klicek !?! ????
Naposled jsem to videl ve Felicii. A taky me to tam pekne s..lo, protoze kazdej tam vypina svetla tak, ze vypne pouze "hlavni" vypinac (parkovacky+palubka) a zbyle spinace (tedy potkavacky a mlhovky) necha zapnute. Pak si nekde rozsviti a uz vubec neregistruje, ze ostatni okolo sebe oslnuje.
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 12:20
Re: Klicek !?! ????
No Felicii jsem ani neuvazoval. Debata byla o novych modelech a "lepsich" autech. Ja jsem proste nepochopil duvody, ktere ten chlapec uvadi jako strasne dulezite pro plnohodnotne auto. Taky mi bohuzel nerekl co mu vadi na klicku. Nijak neobhajuju VW, ale tyhle plane vykriky jsou dost otravny! V nejake diskuzi dokonce jeden clovek kritizoval jizdni vlastnosti MB AMG a potom z nej vypadlo, ze je mu 17 a ridil maximalne jizdni kolo!
neregistrovaný "Talib Kweli"
29. 8. 2003 12:03
Re: Klicek !?! ????
to s tym AMG som pisal ja. Mam sice 17 ale o autach (technicky) viem minimalne to co ty... A co myslis, kolko ludi z diskusie o AMG si ho nazivo vyskusalo? 3,4? A mimochodom je vseobecne zname ze BMW ma lepsie jazdne vlastnosti ako Mercedes, to mi potvdil v diskusii aj jeden majitel E55 AMG A ak to nevies, myslim ze to svedci o tvojej super odbornosti. Nemyslim ze vo vsetkych casopisoch pisu blbosti a este zhodne...
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 12:15
Re: Klicek !?! ????
Je to pravda, já jsem četl taky srovnání, v němčině, že E55AMG je dálniční auto a BMW M5 do zatáček. Ať si každý vybere,ale já jsem s nimi nejel
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 17:39
Re: Klicek !?! ????
Stavet na zprostredkovanych informacich a vydavat je jako neco co jsi sam otestoval je KRAVINA! Uz jednou jsem ti psal, ze rizeni bude posuzovat kazdy ridic jinak a navic s poctem ujetych kilometru se mu bude nazor na rizeni toho ktereho vozu jeste dotvaret! To doufam chapes a nijak nezpochybnujes. Cela diskuze neni o BMW vs MB AMG, ale o tom, ze kazdy by mel v diskuzi pouzivat relevantni argumenty! Chapu tve nadseni pro auta, ale ani 50 casopisu mesicne ti neda znalosti z rizeni testovaneho auta. Samozrejme, ze ziskas urcity prehled, ale aby byl nejak rozumne pouzitelny, tak bys musel mit casopisy z Cech, Nemecka (je v podstate totez), Anglie, USA, Skandinavie a z nich pak porovnat jednotlive informace. Projet se s AMG neni zadny problem, staci se zastavit u MB a domluvit si predvadeci jizdu. Radi vyjdou vstrict. Moji odbornost, prosim, nech na pokoji. Ja jsem nic odborneho nepronasel, takze schovej zbrane. Znovu rikam, ze v diskuzi by mely byt pouzivany relevantni aurgumenty a ne pouze emocinalni vykriky typu " MB, VW, BMW, JAG, SKODA, ... je *," nebo "pravy ci nepravy Jaguar, Porsche, BMW..." a nejhorsi jsou vyrazy "typicky korejec". Pokus jsi stale nepochopil o co jde, tak mi napis e-mail a muzeme to detailne probrat.
neregistrovaný "Talib Kweli"
29. 8. 2003 22:22
Re: Klicek !?! ????
hmmm, aj keby som to sam otestoval vzdy to bude len MOJ SUBJEKTIVNY nazor. A k casopisom - Autocar + Speed + Autorating su z anglickych casopisov , napr. AUTOCAR a EVO su jedny z najuznavanejsich casopisov na svete... A v tych casopisoch sa robia aj porovnania a niake testy za kolko prejde auto niaky okruh, slalom atd. A to je objektivne myslim, napr teraz bol v Autocari test M3 a S4 na okruhu, za sucha aj mokra vzdy vyhrala M3. A nemyslim ze novinari ktori sa tomu venuju cely zivot su len niaky amateri, myslim hlavne zahrancnych, asi maju niake meno ked ich automobilky pozyvaju j na testovanie prototypov, teraz napr. Audi Nuvolari, Forg GT, nehovoriac o takych autach ako TVR, Pagani, Edonis, McLaren. Asi nieco za zivot odjazdeny a maju prehlad v autach a j v ich spravani a vedia to posudit ked mesacne vyskusaju zo desat aut. A nikde som necital ze by bol AMG obratnejsi tak neviem preco by som mal vysledky prace tychto profesionalovspochybnovat. Naco by potom boli casopisy ked nicomu v nich neveris (mozno technickym udajom) ? Potom by ich ludia asi nekupovali a zanikli by, keby tam boli hluposti
neregistrovaný "mates"
1. 9. 2003 15:05
Re: Klicek !?! ????
Je to zbytecny:-(" src="[odkaz]">
neregistrovaný "Mírek"
28. 8. 2003 19:00
Re: Klicek !?! ????
Já mám tedy Wartburga Combi a můžu si zvlášť zapnout dokonce i jen levou mlhovku...Výkřik moderní techniky!!!!
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 08:26
Re: Klicek !?! ????
No jo, ale musis kvuli tomu zastavit, vylezt z auta a do ty mlhovky, kterou chces rozsvitit kopnout
neregistrovaný "normaly sofer"
3. 9. 2003 13:45
Re: Klicek !?! ????
Nemozem povedat, ze suhlasim so vsetkymi nazormi Velkeho chlapca, ale fakt je, ze aj ja blikam podobnym sposobom zadnou hmlovkou chlapikom, co ma oslnuju zozadu. Mam Astru G a ta ma oddelene zapinanie prednych a zadnych hmloviek - pre tych, co tvrdia, ze to bezne auta nemaju.
neregistrovaný "RomanP"
27. 8. 2003 15:54
Re: Klicek !?! ????
Pro BIG BOYe
-mlhovky jsou opravdu v douladu s vyhláškou
-když necháš zapnutej blinkr a vyndáš klíček, svítí ti "parkovačka" na té straně co si nechal blikat. Když parkuju v noci třeba v zatáčce, je to dobrá věc a baterka se mi ještě nevybila. Tahle funkce již byla třeba u trabantu a od té doby ve spoustech aut a ujišťuju tě, že to není chyba, ale záměr.
Asi na to z nějakýho nevychytanýho auta nejsi zvyklý, příště se klidně zase zeptej...
neregistrovaný "Big Boy"
27. 8. 2003 17:28
Re: Klicek !?! ????
Ano, tak to je fakt bezva, ze vedle VW tuto skvelou funkci implementuje i Trabant :-) To o mnohem svedci. Jezdil jsem uz s leccims, ale tenhle nesmysl jsem nikdy v zadnem aute nemel (az ted v Golfu) a vubec mi nechybel. Jo, fakt je to uzitecna featura pro parkovani v noci v zatacce :-))) To delam furt :-) Ja holt nemam rad, kdyz mi auto v noci v garazi sviti, protoze, kdyz tam pak zustane delsi dobu baterka to nevydrzi. Proste je to nesmylna otravna funkce, dobra opravdu leda tak do toho Trabata... a vseho od VW :-)
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 18:40
Re: Klicek !?! ????
Poradim ti jak na tuhle funkci vyzrat. Prodej toho *...ho Golfa od VW a kup si jiny auto! Potom budes mit pokoj. Jenom nevim co te primelo toho Golfa koupit.
neregistrovaný "M@rlboro"
28. 8. 2003 01:56
Re: Klicek !?! ????
Tak poslouchej ty chytroline, ty mas dokonce povinost podle vyhlasky pokud stojis na neosvetlenem miste nechat zapnuta parkovaci svetla (od toho tam jsou) a tak diky tomu "ten blbej Golf" vydrzi s baterkou 3x dele.
mimochodem co jsi za blba ze pri odchodu z garaze si nevsimnes ze ti sviti svetla a jeste k tomu pri zajizdeni do garaze blikas?
neregistrovaný "Martin"
28. 8. 2003 21:54
Re: Klicek !?! ????
Tak abych byl strucnej... Pane Big Boy, zajimalo by me, kolik jsi toho najezdil a kolik aut jsi vystridal, ze jsi tak chytrej... Uprimne, tvoje nazory mi prijdou, mirne receno, pubertalni. Nechapu, proc se tady dohadujete o takovych malickostech... Kazda takovahle funkce, ktera se muze, ale nemusi, vyuzit, a podproruje bezpecnost, je uzitecna. Ze jsi neschopnej a nechavas v garazi svitit auto, to je tvuj problem...
A co se tyce toho spinace mlhovek... To je takovej detail, ze to nestoji za rec. Ja osobne kdyz uz poustim mlhovky, tak proto, abych videl a zaroven byl viden, takze vzdy oboje. Nejaky blikani a upozornovani mlhovkama je takovej nesmysl, ze to muze napadnout jen automobilovyho analfabeta.
Tak to snad staci, inteligent pochopi, blbec promine...
neregistrovaný "Jarda"
29. 8. 2003 20:21
Re: Klicek !?! ????
já teda nevim jak ty, velkej kluku, ale já mám v oktávce tekovou blbůstku, která pípá když vytáhnu klíček a nechám rozsvícený světla nebo "parkovací blinkr".. a pak se můžu sám rozhodnout, jestli to vypnu nebo ne... víš?? ale to na svojí tisícovce nemáš, a tak remcáš a remcáš.. papapapatříí ti to, pipitomečku piiitomej...!!!
neregistrovaný "cuisine"
27. 8. 2003 21:35
Re: Klicek !?! ????
Ty mlhovky jsou podle mezinárodního předpisu EHK č. 48 - ten platí v celé Evropě, proto je to tak u všech aut. Jinak si myslím, že když necháš zaplej blinkr a vyndáš klíček a otevřeš dveře tak to auto začne pískat a upozorní tě na to. (Teda myslím si to že to Golf dělá.)
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 08:45
Re: Klicek !?! ????
Urcite to dela Polo.
neregistrovaný "snowboy"
28. 8. 2003 09:11
Re: Klicek !?! ????
dela to i golf III takze urcite aj zvysne vyssie modely. Inak to s tym svietenim park. len na jednej strane je super vec ked stojis niekde pol na pol na chodniku v tme... BTW. ten strasny odporca golfu bude len nejaky zakomplexovany vodic skodovky 120 lx. stavim sa o pivo.
neregistrovaný "Martin"
28. 8. 2003 17:40
Re: Klicek !?! ????
Moja Octavka to takisto robi - zacne piskat.
neregistrovaný "RomanP"
2. 9. 2003 11:05
Re: Klicek !?! ????
Samozřejmě píská i GOLF III a IV ale BIG BOY neví proč.
Kdyby mi to pískalo několik nocí v garáži až do kolapsu baterie, jako jemu. Asi bych kouknul do servisní knížky a začetl se, pokud by mě nevarovalo blikání při vjezdu do garáže a páčka makřivo a tak. Asi jsme hold každej jinej.
Možná se ten člověk s golfem ještě osobně nesetkal, nebo je totálně hluchej, že to přeslechl
neregistrovaný "brzda"
29. 8. 2003 15:39
Re: Klicek !?! ????
Kdyz u Golfa vytahnes klice ze zapalovani a nechas rozvicene svetla nebo zapnuty blinkr, tak piska. Takze si vycisti usi a auto je opravene!
A pokud potrebujes svitit mlhovkama, tak zpravidla obema, aby si videl a zaroven byl viden, ze?
neregistrovaný "anonym"
27. 8. 2003 11:47
Re: Klicek !?! ????
Jedné paní vezla odtahovka novou Lagunu od moře, karta totiž nezabrala,prodejce ranaultu smutně řekl,mě osobně, že bohužel nebyla jediná ,já sám otvírám auto už 30let klíčkem a dosud mě nenapadlo jak jsem vlastně omezen, podotýkám,že i když mám dálkové ovládání,protože jsem ho nemusel připlácet,nenašel jsem jediný důvod proč ho v praxi používat,o kartě si myslím totéž , za důležitý považuji maximální početairbagů ABS a ESP, nevíte kdy se vám budou hodit, ale určitě to bude stát za to.
neregistrovaný "RomanP"
27. 8. 2003 16:03
Re: Klicek !?! ????
Plně souhlasím.
Třicet let auta neotvírám, ale klíček je klíček.
Některé výstřelky nachápu a nevím co mi v praxi přinesou za výhody a pokud to jsou komplikace, jsem rád, že většinou jak rychle přijdou, tak i odejdou.
Co povídá karta na slunce, vlhko, nebo magnet, klíč mlčí...
neregistrovaný "Ace2"
30. 8. 2003 22:26
Re: Klicek !?! ????
Na karty taky s*ru, to je jen modní výstřelek. Mě se páčí systém co používá Mercedes. Vypadá to jako klíček, ale klíček to není :) je to jen chip, který se zasune po tom co kdysi bylo dírou na klíč, otočí a auto si to pak omenedžuje startovací proces samo. Je to moderní, efektivní a z pohledu bezpečnosti bezkonkurenční. Nehledě na to, že se nemůže zlomit klíč v zapalování :))))
neregistrovaný "PTD"
27. 8. 2003 11:19
Až na tu cenu, dobrý
Je to OK, jen jsem zvědavý na cenu. Pokud dnes slušný Golf stojí milion, kilok asi bude stát ten nový? Víc asi těžko, ale i tak to bude ranec.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
27. 8. 2003 11:49
Re: Až na tu cenu, dobrý
S vaší představou o slušném autě dudete potřebovat Ferrari, s mou představou o slušném autě stojí Golf tak 580000.
neregistrovaný "Šumík"
27. 8. 2003 14:28
Hm,Hm....
Konečně už maj ovládání audia a klima nahoře, víc k řidiči. U mýho je to dole a děsně to odvádí pozornost. Ale počkám si na novou Oktávku, jak bude vypadat, to abych neprodělal Já bych chtěl tu převodovku DSG, ale nevím jestli ji budou dávat do Oktávky. A když se mi nebude líbit ani jeden, tak si koupím Seat Altea a budu chytat ženský
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
28. 8. 2003 11:45
Re: Hm,Hm....
Příplatek za převodovku DSG je teď v Německu asi 3000EUR
neregistrovaný "Šumík"
28. 8. 2003 21:17
Re: Hm,Hm....
Doprčic, dyž si to přepočítám tak to dělá bratru¨šílenejch 95 000,.Kč. To už teda přeháněj, automat Tiptronic stojí polovic. Asi bych volil 2.0 TDI Tiptronic a z ušetřenej si koupím bixenony.
neregistrovaný "Daril"
28. 8. 2003 00:10
bez titulku
Klasicka nuda od VW.Je poznat,že by potřebovali zněnu na postu hlavního desingera
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
28. 8. 2003 01:19
bez titulku
Volkswagen je traged - zadna muzika za sileny prachy. Vim, ze to sice nesouvisi s timhle Golfem, zato s VW jo. Stoletej Prassat HIGHline ma v cene ocelovy 15'' kola! HIGHLINE! A s tim hnusnum TDI, ktery kouri jak stara Avie, stoji bratru 900 000. Novej Accord se vsim vsudy (2zon. klima, 17" kola, parksystem, dest sensor a HLAVNE 2.4 VVT-i motor) je za prachy mensi. Nevim, co VW zkousi. Mimochodem - prectete si ve Starych reckych bejich a povestech tu Phaetonovi. To sedi. ;)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "raves"
28. 8. 2003 10:02
Re: bez titulku
Máš pravdu. Accord má rozhodně větší kvality - nejen motor 2,4 DOHC i-VTEC stojí za pochvalu, ale především nádherné řízení se sportovněji laděným podvozkem - to vážně nemá chybu. Projeďte se pánové od Vylizanych Wozidel v novém Accordu a poznáte pořádné svezení - ten pocit, který v Accordu zažijete jsou emoce. Poté Vás už passat ničím nenadchne. Podobné je to i s golfem - stereotyp, šeď za brutální prachy. Apropo - jeli jste někdo v novém Polu? To je sakra hnus. Nechápu jak si toto auto může někdo pořídit ve výbavě s označením Holota line za 300 000 Kč. Hyundai Getz jezdí líp.
neregistrovaný "K2K"
28. 8. 2003 11:33
Re: bez titulku
Souhlasim, ze Accord je momentalne lepsi. Osobne VW moc nemusim, ale objektivne - uvedom si, ze Passat uz je X let starej, kdezto Accord je fungolovka.
BTW - Getz jsem mel pujcenej a taky mi to neprislo jako nic uzasnyho. A pochybuju, ze by treba Oscar byl tak blbej, aby koupil hnusny drahy Pola, kdyz je tady skvely a uzasny Getz ;-))
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2003 16:55
Re: bez titulku
Ze maly auta jsou "plechovky" podobnych kvalit asi netreba diskutivat. Ale s tim Oskarem uber. Cesky mobil mel Ford , ted ma VW. A to vse neni o kvalite a spolehlivosti aut, dokonce ani o cenach. Je to o rozhodnutich pana Antonina Charouze!
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 07:04
Re: bez titulku
Charouz už koupil i Český mobil?
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 08:27
Re: bez titulku
Ma v nem prachy od sameho zacatku
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2003 12:18
Re: bez titulku
Tak proč na ferrari není napsano O S K A R? Nebyla by to krása? Vodafone k Jordanu. Vyřešeno.
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2003 17:43
Re: bez titulku
Myslis, ze by "Tonik" byl pro Ferrari ten spravnej partner?
neregistrovaný "DMX"
29. 8. 2003 12:08
Re: bez titulku
To nieje len o tom ze Passat ma uz 7rokov, Honda vzdy robila ine auta ako VW, sportovejsie s emotivnejsim riadenim, VW typicky nemecky chladne bez spatnej odozvy.
neregistrovaný "Šumík"
28. 8. 2003 21:25
Re: bez titulku
Já jel v Accord 2.4 Executive a byla to bomba. A když vemu, že stojí komplet vybavený 899 000, Kč a připlatím si koženky a automat tak se ještě vejdu do melounu. Jenže tu spotřebu bych nepřežvejkl, tak bych volil jedině diesel 2.2 C-TDi. Prej je super. Je hliníkovej, takže nezatěžuje přední nápravu tolik. Ale Passat kombi TDI 96Kw je taky dobrej, svezl jsem se a je to taky fakt kvalita. Ale když jedu v Leonu a potkám ňakýho Passata TDI 96Kw, tak ždy mě zahalí u semaforu do výfukovejch mraků ale nesmrdí narozdíl od Avie. Takže to beru jako kouřovej efekt.
neregistrovaný "sakura"
29. 8. 2003 16:09
Re: bez titulku
jasne. a nejvetsi kvalitou skveleho accordu je uzasna, skvela, neuveritelna, az SESTILETA zaruka proti prorezaveni. kam se hrabe takovy smesny passat s DVANACTILETOU zarukou :). a je taky divny, ze ten liny, nudny a ubohy passat zabrzi ze stovky driv nez sportovni accord... abychom si rozumeli, ja uznavam, ze accord je hezci, bude pravdepodobne spolehlivejsi (podle statistik predchozich modelu), ma svele vyresen system sklapeni sedadel, vetsi kufr a je rozhodne vic o emocich nez okoukany passat, ale to neznamena, ze passat je obecne horsi.
neregistrovaný "anonym"
28. 8. 2003 11:51
Re: bez titulku
Nesrovnávej diesel a benzín, to jsou jabka a hrušky, a mimochodem Passat Highline TDI stojí asi 750000.nenech se ošidit prodejcem a vyžádej si ceník.VW je asi dražší než Honda, myslím že proto, že se líp prodává v celé Evropě, až to bude naopak, stoprocentně ho zlevní,ale dřív asi ne.
neregistrovaný "brbla"
29. 8. 2003 17:52
Golf 4.02 beta?
no nevím... kde, že je ten nový golf?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sl55amg"
30. 8. 2003 14:37
*
strasny interier. skoro take otrasne ako v pole. horsie interiery nema snad uz nikto.
preco na tom nerobili i nejaky designery?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "König"
31. 8. 2003 15:03
bez titulku
Astra je krasavice, Golf je přežitý HNUS!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "König"
31. 8. 2003 15:05
Re: bez titulku
Golf je vážně hnus.
neregistrovaný "Pitr"
2. 9. 2003 14:15
Re: bez titulku
Me se teda gulf libi. Sem klasickej gulfar a nedam na nej dopustit. Ale na tuhle petkovou radu jsem si jeste nezvykl. Jeste nejakej patek budu urcite jezdit ctyrkovym...
Pro stouraly: gulf je uplne normalni auto, zadnej luxus, zadnej hi-end. Proste takova lepci oktafka. Nic vic, nic min. Tak se tu firt nehadejte, kdo to ma porad cist :-)
neregistrovaný "zigi"
31. 8. 2003 20:37
interier
Na novyho golfa si zacinam zvykat ody na nej nepeju ale ani neplivu jen me mrzi ze nam naservyrovali NOVE auto... ovladace svetel se mi zdaji identicke s temi co najdeme v oktavce golfu i starem passatu ( model 96) ovladace okynek to same displej uprostred asi pochazi z dosluhujici A6 .. ach jo skoda proti Vw nic nemam ale zacinam mit protoze zacina pusobit jako nasa jawa-mame na sklade spoustu dilu sefe co s tim.poskladejte dohromady auto a dobre ho prodejte... usnuli na vavrinech asi vycerpali finance na luxusnich modelech a ted nemaji co nabidnout v nizsim segmentu nova astra je peknejsi ale opel .. Ted jsem si vzpomnel ze podvozek ma golf asi novy ze?aspon neco ..Kazdopadne prvni dojem co se tyce vzhledu je lepsi nez z novych BMW od toho americkeho infiltratora Bangla ktery je nejspis nastrceny vladou USA aby znicil evropsky automobilovy prumysl a vyklidil cestu k tomu abychom vsichni jezdili ve fordech a Buš tak mel dostatek financi na "osvobozovani" arabskeho sveta sorry musim koncit nez me vystopujou borci s FBI CIA a Bí Aj Es ....
Rozbalit vlákno
0