Seatův šéfdesignér Walter de Silva popustil uzdu fantazii a oblékl podvozek pětkového Golfu do jižanského kabátu. Altea-ve Frankfurtu ještě jako studie, na jaře příštího roku už v prodeji.
To je nejakej facelift Focusu nee ? Ten predek je OK, no ale ten zadek .. ?! . Jo a kdyz uz nevim co - vymyslim novou tridu MSV - Sports Vehicle to je teda napad... to jsem zvedav, jak oznacej tu novou skodovku - navrhuji treba MRD - Multi Room Drive ....
Nechápu kam všichni chodíte na 3.2 V6 FSI - to je jen vaše zbožné přání. Teď nemyslím to, že by si to nikdo z vás stejně nekoupil jako spíš to, že sice proběhly zprávy od Audi, že do A3 časem bude i 3.2 V6 ale nikdo neřekl že to bude FSI. To je blbost, bude to mít 250k ale furt to nebude FSI.
K tomu designu - to je strašný ! Že má být Seat extravagantní je už známá věc, ale tohle ?! Samej plech, žádný sklo, *to má jak Ferda a ty zadní kola jsou moc utopený do kastle (jak káry z dob Kojaka) - chtělo by to větší rozchod, což nejde kvůli jednotnosti koncernového podvozku, takže by tu kastli neměli takhle nafukovat a hyzdit. To bude mít opravdu výborné jízdní vlastnosti. Hlavně, že má dva laufy.
Třeba jako od VW (myslím např. Touran, Polo a Golf)? Ještě, že v tom koncernu existuje alespoň někdo, kdo chce dál dělat auta na které se dá dívat. Jenže Ópa VW jim to stejně zatrhne. Škoda.
To je fakt - ošklivé auto bude i za 10 let vypadat stále stejně ošklivě. To je ta VW politika na kterou skáče stále ještě moc lidí. Ale to nebude věčně. Nakonec to hodně z nich otráví a na silnicích to snad bude trochu méně fádní a šedivé.
Protože VW a celej ten jejich koncern, neni nic jiného, než soubor tuctovejch "aut". Stačí se podívat na Passat - nic moc auto a jak se lidi nechaj ovlivnit. Myaslim, že totéž třeba od Forda, tedy Mondeo, je nesrovnatelně lepší, nápaditšější auto.
To už nejsou auta, to jsou pokusy, nevkusné, příšerné. Čím menší je kvalita designu, tím větší je logo na kapotě - to platí speciálně pro SEAT. A velké logo je úplný vrchol kýče. Neni nad decentnost.
Seat se celkem vytahnul, kdyz to srovnate s novym Golfem, tak je to uplne o necem jinym, fakt se to podedlo. Predek vychazi ze Salsy, ktera byla velice povedena, zadni kliky dveri alá Alfa Romeo, jsou to detaily ale hezky se na to kouka, uz se tesim do Frankfurtu, jak to vypadat v realu.
P.S. sem zvedavej jetstli prijde i Cupra R, treba s 3,2 V6 FSI, ale to si asi necha VW jenom pro sebe mimo Audi, ale je to skoda.
je to jen jako MPV. je to moc malý. A na norm.auto je to zas moc vysoký,nevim proč to cpou do sportovního kabátu zvlášt když to bude klapat na naftu.Nic proti seatu naopak je to prima značka ale auta typu MPV by měli dělat značky z druhé části koncernu: VW,Škoda a tak.
Tohle vypadá jak brambora s tlustou *!
Je to vec vkusu, nekomu se to libi. Me osobne docela jo, ale mam trochu strach z toho, co tu napsal uz nekdo vyse - ze to rychle vyjde z mody. Kazdopadne treba Toyota Matrix se mi libi moc, bohuzel se neprodava v Evrope.
Nevím, mně se tenhle příklon k MPV vůbec nelíbí. Buď dělám auto sportovní nebo rodiný MPV, ale sportovní MPV ? Silva je dobrej, ale u Seatu mu moc svazujou ruce a příliš je znát snaha kopírovat Alfu. To ale Seat, ani jinej VW klon nikdy nebude.
Dnes je to docela pekny, ale az se na to kounete za 10 let bude to des. Zato Fabie a golf budou vypadat dost dobre i za 20 let, napr golf IV se mi libi vic nez ty koncepty V.
Koncepci to trochu pripomina Hondu Jazz nebo Merdcedez Benz A, ale nejvic je to asi podobne Toyote Matrix. Kazdopadne je to hezky kousek moderniho automobiloveho designu.
auto ako take sa mi paci, mam leona a mam s nim dobre skusenosti, takze seaty mozem a novy model tohto typu privitam. Bude sa to robit aj 4x4 s tdi (dobry zdroj) 2,0 tdi 140 ps + 1,8 t. Jedine, co si de Silva mohol v ramci originality odpustit, je klucka na druhych dverach. Nemusi z toho robit za kazdu cenu alfu. Alfa sa mi paci, ale s tymi kluckami by to tiez nebolo skarede. Kazdopadne je to zivy dizajn, mozno bude starnut rychlejsie ako VW, ale je relativne cisty, bez masy chromu, svetielok a podobnych blbosti. Som zvedavy, za kolko sa im z podari znacku SEAT postavit na nohy, pred 5 rokmi nebola nicim, dnes je este stale v tieni ostatnych, kedze nema za sebou extra super historiu. Nove modely kazdopadne milo prekvapuju, za tie peniaze to vychadza stale jedna z nejlepsich ponuk (kvalita/cena/prevadzkove naklady)
Jen bych zvetsil mirne zadni svetla a sterace presunul tam, kde maji byt (kvuli jejich vysce a odpovidajicimu pritlaku a hlavne aerodynamickemu hluku).
Moj nazor tiez. Videl som to uz pred tyzdnom v AutoBilde a hned sa mi nezdal ten masivny ponton kastle. Ten vodic v tom aute potom vyzera ako Frentzenova sestra . Aj zadna bocna cast ma kopec takych divnych miest. Nepaci sa mi ani ta bocny prelis. Vyzera to ako by to niekto obisiel s "klucom od tanku". Keby sa to celkovo odlahcilo tak by to bolo OK, ale takto nevim, nevim....
Moc vysoké boky - s 15 palců kolama v sériovém autě to bude vypadat o dost hůř. Ale jinak velmi zajímavý design, který je hodně vzdálen kritizovanému VW designu!!!