Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Golf V: První informace a fotografie

217 komentářů

Myslel jsem, ze VW prijde s novou radou s necim prevratnym, ale musim rict, ze predesla rada IV. se mi libi vice. Snad alespon interier bude necim zajimavy.
spuhlasím. První dojem je lehké zklamání. Čekal jsem čumák ve stylu Touareg/Phaeton
taky souhlas - v obojim
Tak jsem se na nej prisel kouknout znovu, a musimrict, ze se mi libi vic a vic ...
Na jeho optice mi ale trochu vadi to cerne "pozadi" svitilen. Pusobi to moc "vykulene", coz se mi zrovna nelibi; a myslim, ze nebyt toho, GolfV by se svym vetsim/starsim brachum podobal vic.
Mám pocit že ten srandista amík co dělal design posledních BMW by měl nastoupit u Koncernu. Všem by to prospělo.
Nadhera. Vyvazenej design a na prvni pohled robustni a kvalitni. Zacinam setrit... Jenom skoda, ze k nam na Vychod prijde az na jare😡
Nechapu jak se da na prvni pohled poznat (podle fotky), ze auto je robustni a navic kvalitni 😉 Robustnost = siroky C sloupek? Co kdyz je tam jenom plech a tuhost je stejna jako u konkurence? Kvalita? OK, nemecka auta maji celkem dobrou povest, ale mam trochu pocit, ze je to takova setrvacnost v lidech a tendence je precenovat. Tomuhle se rika "wishful thinking" 😉 Ale jinak design se mi docela libi. To auto ma svih.
No nevím, podle celosvětové statistiky je lepší i hyundai než VW... za VW je jenom Kia a ještě něco korejskýho... To že je kvalitní je spíše zažitý mýtus než pravda
huh, ty disponujes nejakymi celosvetovymi statistikami ??! sem s nimi !
vysvetlenie u vw, preco je to vodne cerpadlo u passatu pokazene. - odpove😜 na vine je voda...
tolko ku kvalite u vw. je to iba zazite. kvalitu treba hladat na dalekom vychode u japoncov, u mercedesu a bmw este ujde...
Nádhera? Vyvážený design??? A má to vůbec nějaký design? Pokud lze u krabičky od sirek hovořit o designu, tak asi ano. Okoukl jste design i u jiných značek? Nic ve zlém, ale musel jsem se ozvat.
Co se tyce robustnosti: Ja myslim, ze wayzzz psal na prvni pohled, jedna se teda samozrejme o dojem. Jinak se ale podivej na crash-test Golfu4 (zde na www.auto.cz) a porovnej vzhled havarovaneho (5let stareho) Golfu s jinymi auty nizsi st. tridy, tam trochu objektivneji videt, ze je karoserie pevna. Dalsi vec je ze se tuhost karoserie udava i v cislech. Napriklad u popisu soucasne Astry. A to uz se da objektivne porovnat. Proto si myslim, kdyz to tvrdi, bude tuhost Golfu V opravdu v porovnani se soucasnou konkurenci lepsi i kdyz asi ne ve vsech smerech o 80% (to neznamena ze budouci Focus nemuze byt lepsi). Vzhled Golfu V se mne osobne nelibi tak jak nova Astra.
To by mě tedy zajímalo, jak je možné preferovat crash test Golfu 4 nad ostatní značky, když tento test provedený na Meganu předchozí generace je mnohem lepší. Chtelo by to trochu objektivity u některých zastánců VW.
Sám jsem vlastníkem meganu a nový megan (hatch) II byl pro mne zklamáním. Snad to vyřeší sedan popř. kombi. Ale ani nový golf není nic světoborného a myslím si, že při srovnání jsem meganu II křivdil.
tie pola co sa vyrabaju v bratislave, keby ste videli tie papierove plechy co to ma. kdo tam robi, tak asi nekupi.
Jenomže dneska není potřeba 5mm plechu na skelet auta, aby se dalo mluvit o tuhosti kastle
Naprosto souhlasím. Při srovnání kvality i bezpečnosti vozidel nevyznívá Volkswagen nijak pozitivně. Ty doby, kdy se VW v nižší střední třídě řadil ke špičce, už hodně dávno minuly. S tím teď souvisí poněkud krkolomější obhajování německých vozidel - že jsou kvalitní, bezpečné, mají být údajně na ně kladené vyšší nároky než na jiné vozy... a proto je vidět jakákoliv vada? To je argumentace lidí, kteří chtějí "střílet bez munice". Vozy VW dávno nenabízí nic konkurenceschopného a nic atraktivního. Jsou to naprosto tuctová auta a to nejen v exteriéru, ale i uvnitř. Jakákoliv základní elektronika je prodávána za takové ceny, že každý, kdo má určité nároky a porovnává to, co auto nabízí s cenou, jde jinam. Tomu i odpovídají současné preference kupujících pro RENAULT a doufám, že se zvedou prodeje FIATU! Pokud bych si chtěl vybrat konzervativně vyhlížející auto, radši koupím VOLVO!
No, nemáš úplně pravdu. Je fakt že VW není mým favoritem a není nic moc ani co do kvality ani co do bezpečnosti.
Ale má skvělé motory a převodovky, nabízí pohon 4x4 a hodně bohatý ceník příplatkové výbavy kterou člověk u konkurence vůbec nenajde. A že se tak člověk velmi rychle dostane na hladinu, za kterou má konkurence střední třídu....
A ještě jedna poznámka, vím že se tu na mě sesypou lidi... že soudím jen na základě předsudků a zažitých představ... ale Fiat IMHO opravdu nestojí za nic co se kvality týče, bylo takové Uno a je takové i naše nové Punto doma a je takové i Stilo.
A Volvo už dávno není tak konzervativní...
VW je ve ***, za posledni pololeti se v Evrope propadl o 4 procenta a tohle auto ho nevytahne nahoru. Nic nudnejsiho jsem nikdy nevidel. Vysvetli mi nekdo proc bych si ho mel koupit-vysoka cena, mala zaruka (Napr. Honda civic 5let, Royota Corolla 4 roky), spatna kvalita (podle nemeckych TUV-vede Toyota, subaru porsche, mazda), mala spokojenost (podle JD power-vyhrava toyota+lexus), nudny design, mala prostornost.... Mam toyotu corollu 1,4 3dvr. hatchback, jel jsem obema (IV golf) a za nic bych nemenil. Kdyby nemel VW sve konzervativni zakazniky tak uz je na krach. O spolehlivosti VW sveci clanek v autotipu kde srovnavali Toureg s BMW 7 a Mercedes-Benz tridy G. VW mel predstavovat komprosmis mezi terenem a silnici, ale po dnu v terenu mu prestaly jet nektere valce....
Reaguji na příspěvek od "Emmel".
Konečně nějaký racionální názor bez záště. Já osobně nejsem příznivcem koncernu VW (protože časopis SM už neví, jak by je vychválil a uniká mu realita - co čtenář to osel), ale musím uznat to co zde píše "Emml". Snad konečně VW zapracoval a nový Golf bude více než jen "lidové auto". Moc mu to přeji (ale moc tomu nevěřím).
Vypada celkem slusne, ale cekal jsem ze bude trosku hranatejsi - alespon ten zadek (zadni svetla ze ctyrky by mu slusely vic). Ale jinak je super!!!
Maš pravdu ja som tiež čakal niečo dravejšie. Niektoré fotky na www.autobild.de vyzerali oveľa lepšie. Dosť sa podobá na IV. Možno ten interier bude lepší.
Mně se zvedá žaludek z tebe Ádo ! Leť si zase švihnout feťáku !
Z designu vyzařuje robustnost a spolehlivost, ale zároveň švih. Není to žádný falešný renaultovský slepenec, ale AUTO. Podvozek je stejný, jako v novém Touranu = perfektní. Novému Golfu samozřejmě sluší dvoulitrový TDI 140k, nechápu, proč je stále k dispozici i ten slabší, stejně jako i žravý petrolejový FSI, který patří jen tak do kategorie levných aut pro lokální provoz. Nechápu ovšem, proč není k dispozici hned od začátku také ve verzi Combi a 4x4. Pokud si půjdu kupovat nové auto, rozhodně bych šel do 4x4. (Ale spíše bych preferoval Touran 4x4).
Závěr: paráda - konečně auto, nad kterým se na rozdíl od francouzských a itelských výrobků nezvedá žaludek.
K cemu ti 4x4 s v. spojkou??? 99% cest jedes stejne pouze na predek.
S verzí kombi ani nepočítej. V "Gutte Fahrt" ( časák je o vozech koncernu VW) jednoznačně psali, že se vyrábět nebude. "Nahradí" ho Bora Variant, která se k nám v současnosti nedováží.
Zepředu Golf III a zezadu korejec ... to se zase ve Volksburgu vytáhli. Ještě že existují i francouzský a italský auta
Kupujte si francouzsky a italsky auta😃) Alespon tento novy golf treba se 17" koly na cestach pekne vynikne. Chce to videt ve skutecnosti...Podivejte se treba na fotky fabie...
Je to docela hezký Japoneček... Design ve stylu chtěl bych, ale nemůžu. Prostě VW
Me se tenhle Golf taky extra nelibi, ale porovnavat ho s takovou priserou jako Megane II !!!???? Francouzi byli vzdycky ulitli....
Rekl bych, ze VW se snazi o nadcasovy design a nepropada novym trendum lomenych hran. Mozna je to trochu skoda, protoze na tomhle designu neni opravdu nic extra. Rekl bych, ze to bude pouze normalni kvalitni VW.
podívejte se na MEGANE II a ten paskvil od VolksWagenu je to fakt velký rozdíl a to nemluvím o výbavě, bezpečnosti a ceně, vše jednoznačně vyznívá pro RENAULT - tvůrce automobilů.
Jseš slepej pitomec, když chceš vůbec srovnávat Golfa s hnusem roku - Meganem!
Za meganem nebo např. alfou se každý ohlédne, a myslím, že v pozitivním slova smyslu, mé zkušenosti jsou takové. Jste si jistý, že se Vám toto stane u té Golf hrůzy?
To je ono - někdo si auto kupuje, aby se za ním otáčeli, jiný třeba proto, že chce praktické auto, další chce být nenápadný, důvodů při výběru konkrétního auta má každý kupující spoustu.
VW vychází vstříc konzervativní klientele, Renault spíše extravagantní.
Obě automobilky zdá se nekrachují, takže bych neřekl, že to dělají špatně...
Kdyz pojedu po meste na PRASETI, tak se taky kazdy ohledne....... a tak nejak to bude s tim Meganem 😃. Novy Golf ve mne nevzbuzuje ani kladne ani zaporne emoce, zato Megan - to je extra pruser.
je fakt že za meganem se ohlédnu, ale ne s tím pocitem co myslíš.
tak ten hnus dostal narozdíl o Vašeho Golfíka řadu ocenění pro méně chápající slovy😒br /> MEGANE II JE AUTOMOBIL ROKU 2003 PRO CELOU EVROPU
Někde jsem četl podle mne výstižný komentář Meganu II: "opět zvítězil design nad praktičností". Ocenění Auto roku je sice prestižní, ale nic nevypovídá o budoucím úspěchu vítězného auta - z některých vítězů se staly bestsellery, z jiných propadáky. Jak dopadne nový Megane však rozsoudí až budoucnost.
Megany II by měly mít zakázáno vyjíždět na ulici před 22:00, aby nestrašily svým hnusným zjevem malé děti...
Golf yl, je a vždy bude tuctovým vozem, který má sice velké přednosti. ovšem toto auto má větší pověst než užitou hodnotu. Mégane je otázka velice choulostivá, mě se např. líbí pouze 3dv. verze a nikoliv 5dv. ovšem jendá se o nejbezpečnější vůz ve své třídě a to Golf určitě nedožene. Ovšem lidé si ho budou kupovat prostě a jen proto, že je to golf, na západě VW ztrácejí a francouzi získávají, to je fakt. Lidé tu jsou prostě ještě přibržděný, Golf je hodně všední a vlastně docela obyčejný vůz. Tím si mě nezískal.
* jsi myslím ty Dane, Megane II je NĚCO ! Tady ta splácanina Golf V od VW je katastrofa jako každý VW !!!
Nechápu jak někdo může preferovat Renault před VW. Seděl jsem v novém Meganu a ten interiér je ještě větší hrůza než exteriér 3/5dv. verze. Ten násilně naroubovaný kufřík, který si Megane táhne za sebou je fakt strašný. Trochu solidněji působí Megane sedan a kombi, ale na Golfa to nemá.
no to je hezký že jsi v MEGANE II seděl ale asi by to chtělo se sním projet ať víš co plácáš
já jsem se i projel, ale nic, co se mělo stát? jel jako každé jiné auto.
Můžu říct, že většího * než ty asi už nepotkám. Jsi ještě větší perla než pan" Renault ". Já jsem v tom tvím meganu najezdil asi 1500km a můžu ti říct že to má podvozek asi o něco lepší než Golf II, ale ten se přestal vyrábět před 12 lety. Hnusné laciné vrzající plasty v meganu jsou fakt zážitkem. Než budeš příště kecat, tak se jeď projet po kostkách a zaručuji ti, že na pár hodin příjdeš o ušní budínky. A až bude v golfuV proveden crasch test, tak budou asi nuceni závest 6*. Zbohem ty teoretiku.!!!!!!!!
Crash test EURO NCAP by pro VW neměly být skutečně asi ani prováděny, aby kupující mohli klidně v noci spát viz VW TOURAN, který musel tuto zkoušku absolovat na dvakrát, aby dosáhl alespoň průměrných hodnot ve své třídě.
Co se týče podvozku Vaše argumenty asi moc neobstojí před hodnocením renomovaného odborného časopisu AUTOBILD, kde MEGANE II porazil i lídra třídy v oblasti podvozku Forda Focuse.
Můžu taky trapně konstovat, že jsem se na pár chvil projel s Golfem IV a připadal jsem si jako v traktoru, s mím černým MEGANEM II se nedá asi ani srovnat v jakkémkoliv parametru.
PS: pro pana moudrého Brabuse ve slově tvým je skutečně tvrdé Y....
ale,ale.... Golf je auto pro duchodce, megane II aspon vypada k svetu, vsechny tri verze. A myslim ze kdyz je postavis vedle sebe tak upouta Renault, Golf V uz mi ted zevsednel za meganem se otocim vzdycky.
Ja se za novym Megerem taky otocim vzdycky, kdyz jede okolo a znovu a znovu zkoumam, co se na tom humusu muze nekomu libit. Ale furt nic nenachazim - je to proste jeden z hnusnych tuctovych francouzskych supliku.
Vypada k svetu jo?Ty si asi upad ne?Mi rekni kolik lidi si ten paskvil uz koupilo?Ja jsem rad,ze na nej ve meste nenarazim a ty reknes ze vypada k svetu si fakt pro smich 😊))))))))))))))))))))))))Za rok se proda vic Golfu nez tyhle hruzy!A jeste by me zajimalo kolik duchodcu si videl v soucasnym Golfu a hlavne u tech tuningovych ty banane.Jses uplne mimo radsi nic nepis!
Je vidět,že autům příliš nerozumíš, ledatěm tuningovým a tam vládne samozřejmě Golf jelikož je to strašně primitivní vůz na různé úpravy. To by jsi totiž takovou hovadinu z huby těžko vypustil. VW vyrábí auta pro * a primitivy, tzn dotyčný na autě nechce nic zkoukamt design má být ukázněný a ničím provokativní, golf je auto pro střední a vyšší střední klientelu. Mégane si kupují spíše lidi v vyšší střední třídy, jelikož se chtějí lyšit, elegance je bez debat, bezpečnost nejlepší ve své třídě to golf nepřebije. Navíc Golf vyrábějí turci, protože je jich v Reichu 4mil. a na slovensku ukáčka to se ve Francii stát nemůže.
Dalsi spadly na hlavu...Megan a vyssi trida, co do zakazniku???To je *ne? Znakem vyssi tridy je prave fakt, ze kupuji vzhledove nenapadne (ci jen lehce originalni (Volvo)) veci,ale kvalitne udelane (viz. obleky - zadne vystrelky, pekne cerne, sede, klasicke, ale z exklusivnich materialu). Ona totiz vyssi trida ma uspechy a dost sebeduvery a proto na sebe nepotrebuje nijak upozornovat (nehlede na to, ze by pak tak prilakala pitomecky, kteri by na ni chteli zbohatnout). Naopak vyrazny desing je spis pro stredni a nizsi stredni tridu, nebot zde se nachazi nejvic lidi a tedy je zde vice nez v jinych tridach patrna snaha odlisit se......
O eleganci Meganu bych dooost debatoval..... Renaulty sice nedelaji turci, ale francouzi jsou zase trochu mimo z vecnyho usrkavani vina a je to na jejich vyrobcich videt....Na bezpecnost je priliz brzy ji posuzovat....
to asi budes z nejakej ***ovic nebo bydlis na sibiri, kdyz tam nejezdi novy megany. A mozna ze se meganu moc neproda, ale aspon jich tu nebude jak nas**no, jako tech trapnejch golfu. Mozna ze tobe se libi ten skopcackej trapnej deisgn, ale me je z toho na bliti. A urcite mas 2kovyho golfa v tuningu, vid? Zadni spz dole, mracitka z izolepy , nejaky kridlo a cerny okna, to umi kazdej *. A pokud v golfu (at je to jakakoliv generace) nejede duchodce tak v zvlast tech "tunenych" jezdi ty nejvetsi prasata na silnici. A ten derek co ti odpovida, ma pravdu, golf je tak primitivni auto na upravu, ze to zvladne i takovej neandrtalec jako si ty.
Nejenom že ani slovo golf neumíš napsat, ale ani si ho nemohl vidět, tak nevim proč to srovnáváš. Tuplem s tím zoufalým pokusem být originální
Zabozrouti umi delat jenom pekny sracky z venku, ale o motorech toho moc nevi. VW umi delat pekny decentni auta. Kdyz nekdo potrebuje ukazat, ze mu smrdi, at si koupi neco ze zabozroutske produkce.
Slyšel jsi někdy o franzouských naftových motorech? Koncern PSA se může klidně měřit s VW naftových motorech.
Abych všechny ještě více popíchnul tak MEGANE II s motorem 1,6 16V (83KW) má největší výkon v nižší střední třídě v tomto objemu.
Mně se zvedá žaludek z tebe Ádo ! Leť si zase švihnout feťáku !
ten "design", to je humus. sa pozri na italsky design. to je uplne o niecom inom.
a si myslis, ze vsetci len cakaju na 140k tdi a 4x4?, alebo hned na r32?
si kup sam! som zvedavi, ci by si si kupil obycajneho golfa, hoci aj so 6valcom za vyse 1000.000 sk? sa pozri co vobec zakladne golfi stoja a potom trep somariny
sa prebud! najviac sa ich bude predavat so zakladnou vybavou, 1.4, 1.6, 1.9 tdi (90k).
No design neni take vsechno a kvalita u italskych aut (pokud pominu Ferrari, Lamborghiny...) nestoji za moc. Technicky na tom nejsou to spatne, ale to zpracovani ???
Ktere italy myslis... snad ne proboha Fiat.
Fiat má lepší zpracování než VW
Čo ja viem... nechcem tu a priori kritizovať, ale na prvý pokuk to vyzerá fakt ako facelift a nie nová generácia (aj keď naživo to môže vyzerať úplne ináč...). Fakt je, že je to Golf - žiadne emócie... A čo sa týka porovnania s Astrou - nemôžem sa ubrániť dojmu, že si návrhári od VW a Opla často telefonovali a bavili sa najmä o Almere (+Tino), aj keď na golfíku je to predsa vidieť menej...
No nevím, design Astry a Golfu vychází ze zcela jiných filozofií - Golf sází na "kulatost", Astra na "hranatost".
SUPER
nic převratného
vubec se mi nelibí...
Souhlasim s jedním výše uvedeným názorem, že se nový Golf podobá spíše faceliftu 4.řady než nový model. Jinak je to klasika od VW
Vypadá to zepředu jako Avensis. Asi časem budou všechny auta stejný. Za chvíli budou starší auta hezčí než tyhlety novinky . A automobilka by se měla přejmenovat na zlodějwagen, protože s lidovejma cenama už to nemá nic společného.
Howgh.
na prvni fotce mi to na okamzik pripomnelo posledni Clio, na druhe jenom na chvilicku novou Astru, na treti Daewoo Kalos; ale uvidime v realu - fotky muzou klamat a treba bude nakonec "uchvancancujici" 😄
me zase Getz od Hyundaie a chvili novej Avensis, ten mi ale zase pripomina novou Vectru ... proste se ty auta (teda ne vsechny nastesti) zacinaj podobat jako vejce vejci ... neni nad Volvo, ci Mazdicku, mozna i ten Rendl by se dal
..jeho dokonalejší kopie
[odkaz]
"jsou si vazne hodne podobny" ;o)
...ne že by to nemělo svou VW osobitost, ale proč mě to sakra (mimo přední masku) připomíná 307-ku?!? To budou jednou opravdu všechny auta stejný?!?!?
este ze tu mame italiu, CUORE SPORTIVO! ALFA ROMEO 147.
i nove 3d STILO ma svih.
Souhlas. Tím srovnáním jste se ale Alfy 147 hrozně dotkl. Porovnávat s ní něco tak ohyzdného. Brrrr. Bravo Cuore Sportivo - The Beauty is not enough.
Přesně tak. Alfička 147, Fiat Stilo..... to je něco-ten design, nadupané motory (TS).... Cuore Sportivo
VW nemozno upriet technicku dokonalost, ale co sa tyka designu, podla mojho nazoru VW nevie urobit auto, ktore by na ceste zaujalo. Takze je to uz len na chuti potencionalneho zakznika, ci da prednost pred technikou, alebo si vyberie dizajnovo zaujimavejsie francuzke auta. A tie vposlednych rokoch zdokonalili aj svoju techniku. Takze v koncenom dosleku, ked vezmeme do uvahy aj cenu, tak VW by mal zacat nad sebou vazne rozmyslat. Ved uz idu prepustit 3000 ludi v zavode v juznej amerike, zeby naznak nepredajnosti ???
Plně souhlasím.Kvalita OK,design nezajímavý.To jsou VW
jak kvalita Ok. VW je jeden z posledních co se kvality týče i Hyundai je lepší než tahle německá snaha a auto 😊 podívejte se na celosvětové statistiky... Za VW je snad jen KIA a Daewoo...
Jestli nebude treba problem v tom, ze VW ( a obecne nemci - jsou proslaveni svou preciznosti) hlasi opravdu vsechny zavady na aute (treba i drneni) a japonci si vybiraji jen ty "opravdove" zavady. Jinak receno, VW ma jmeno a lidi od neho uz neco ocekavaji - naprostou kvalitu zpracovani a tak i pitome vrznuti povazuji za vadu, zatimco od japoncu,francouzu atd. clovek nic moc neceka a tak takoveho vrzani si ani nevsima co myslite??????
No hele, místo aby se uznala sebekriticky chyba "že němci už nejsou co to bývalo" tak se bude VW obhajovat až za hrob... kam s tímto tempem stejně asi brzdo dojde. To co říkáš je samozřejmě nemysl a předpokládám, že ani ty moc nevěříš v sílu svého argumentu. Vrzací plasty v interieru už nikdo nedělá a když jo tak možná něco z Ruska. Dokonce i Fiat a jeho Stilo je zcela dokonalé a zcela se vymyká pověstem Itala. A kvalita zpracování ? Jaká je vůbec definice kvalita zpracování ? Jak co kde lícuje ? Zda něco nevrže ? Nebo jaké materiály jsou použíté ? Co je kvalita zpracování ? VW vyrábí dnes podprůměrně kvalitní automobily, se zcela průměrnou bezpečností, se zcela out designem, bez žádné zajímavé technologie která by měla upoutat a to vše je za nesmyslné ceny... a slovem základ se u VW opravdu myslí jen základ 😊 VW dožívá ze své pověsti ze začátku 90. let, ale čím dál tím víc se objevují hlasy a to i u odborné veřejnosti, že pravda je někde zcela jinde.
Tu pravdu mám doma, není jinde...je od VW a přez dva roky starý, golf 4 a má najeto cca 75,000 a právě asi díky podprůměrné kvalitě jsem mimo garanček nechal jednou opravit povytaženou kliku když jsem za ní tahal pri otevírání zamrzlejch dveří a jednou elektrický otvírání nádrže, pak snad ještě asi za 500kč gumičky na stabilizátoru řízení. Předtím jsem měl 3 Fordy a tohle VW si hýčkám asi pro tu jeho "nespolehlivost" 😄
Co se designu týče Golf 4 mi nepřidelil za moje prachy národní výbor, ale věř nebo ne, nic se mi tak nelíbilo jako čtyřka. Právě pro ten jeho design a palubku bez zbytečnejch kravin jako je palubka u focusu, nebo ten ukrutnej scifi zadek megana.
Golf 5...zatím nevím jak ho zhodnotit, ale vetšinou se mi auto začne libit když ho tak měsíc vídám na ulicích a ne proto, že bych se už na obrázku o jeho hrany pořezal 😄
Seda je kazda teorie. Jasne, velke rozdily v kvalite uz dnes nejsou, ale statistiky jsou casto mimo. Nejlip kvalitu porovas kdyz se projedes ve dvou stejne ojetych autech (km i rok). Podle mych zkusenosti VW a BMW jsou na tom urcite lip nez Hyunday. Jinak ale souhlasim ze uz Nemci velkej naskok nemaji a mozna ze uz opravdu budou za Japoncema (nevim, Japonce odmitam z duvodu nuloveho image a sveho Euronacionalismu). Golf V se mne nelibi ale treba interiery koncernu VW (vcetne Skody) mne dodnes pripadly nejkvalitnejsi ve tride.
ve statistikách možná ano, ale projed se v Hyunday a VW třeba po 100tis. kilometrech a potom mluv. Mimochodem sám mám posledního Passata a co se týče servisu, nemůžu si na nic stěžovat. Je pravda, že jsem měl pár drobných záručních závad, ale vždy mi servis vyšel maximálně vstříc a bez problému vše nekompromisně vyměnili. A k těm korejcům ještě taková maličkost: měl jsem Daewoo Leganza, najezdil jsem na ní 135tis. a po zkušenostech s VW už bych zpátky na koreu nešel. Jinak GOLF V vypadá dost dobře, klasika od VW
Musim s tebou souhlasit. Mel jsem Mitshubishi Galant a na tom se po 100 000 km sypalo vsechno. U aut VW koncernu zatim musim zaklepat.
Jinak Golf se me libi. Neni to designova bomba, ze ktere padnete na zadek. Ale takova auta nikdy VW nedelal. Proto i koncici golf IV vypada i dnes velice dobre. Vezmete si, ze je to auto, ktere za celou dobou zivotnosti neproslo faceliftem. A u noveho modelu to bude jakbysmet. Zatimco vzhledove revolucnejsi Megane II, Astra III a dalsi za par let budou z mody, Golf si svuj status bude drzet.
Golfa jsem vzdycky chtel, ale zatim jsem ho nemel. Mam ho ted sice v reinkarnove podobe Oktavky a Bory, ale treba si ho nekdy poridim take.
Hmm dokazovat si spolehivost na "jeden můj znamej" či "moje autíčko" je zcela nesmysl. Až ve statistice kde je třeba zahrnuto 55.000 aut se dá docela dobře vypozorovat jak si kdo a co stojí a to ještě lépe celosvětově a ne jenom v naší kotlině kde se prodává zblo modelů a značek světa... Hele jí statistiku>
www.autorevue.cz/…es/2311/zebricek
Bezva statistika, ale i nadále se nic nemění na tom, že pro mě je můj golf4 spolehlivý auto s elegancí
Technická dokonalost? Kdo jiný dává do aut něco tak "dokonalého" jako 2.0 85 kW, 1.9 SDI, 1.4 benz. 55 kW nebo ty benz. tříválce?
A v čem jsou technikcky dokonalí?
Nic moc! Ale je mi to jedno jestli bude lepší Golf nebo Astra ani jedno bych si nekoupil! Focus z nich je nejlepsi!
souhlas 😄 jenom se trochu bojim toho, jak bude vypadat jeho nova generace; latka je nastavena hodne vysoko ... ale Fordum design IMHO jde, takze to snad dopadne dobre 😄
Na fotce to je jak Stilo, 307 a bůhví co dohromady. Nevím nevím. Rozhodně IV. řada se mi líbí víc. Uvidíme, jaké to bude na živo.
Veĺké plus je, že konečne začali montovať viacprvkové zavesenie zadných kolies, čo mimochodom napr. Nissan alebo Honda robil už pred 10 rokmi. Naopak za hanbu považujem 55 kW 1.4. Motor s takýmto výkonom v takom aute a za takú cenu by som si nikdy nekúpil.
Mne to strasne pripomina nove Polo, len trochu nafuknute.
Rekl bych, ze to bude docela dobry. Skoda jen, ze se slusnym motorem a vybavou to asi nebude mit daleko do milionu...
Tusi nekdo, kdy na nove platforme bude nove Toledo?
Tak jsem si představoval Golfa, kdyby ho vyráběli v KOREI.
Ja myslim, ze celkem povedene -s ohledem na cilovou skupinu myslim ze design bez vetsich nedostatku. Ale pro poradnyho chlapa to auto neni. Ale nemyslim, ze je problem v tom jak vypada (trebas IV je super) - svezeni totiz neni nic moc: mekka spojka a hlavne preposilovany posilovac rizeni. Sice muzete volantem otocit malickem, ale pocit z jizdy se jaksi vytraci nekam pryc. JInak kvalita byla vzdycky na urovni. Takze mlade i starsi pani a slecny maji noveho mazlicka.
To uz snad ne. Vždyť to má mít eletro posilovač s variabilním posílením. Tj jednoduché parkování a na dálnici menší posilovací účinek. Nebo se snad mýlím?
je peknej, cistej design kterej nezestarne, hned po par letech.
aspon nejaka znacka nedela opicarny aby byla IN a za chvilku zase OUT
my jsme meli vzdycky v rodine hlavne volkswageny, a tehle znacce proste verim.
meli by konecne najmout nejakeho designera...
Volkswagen zůstává Volkswagnem. Běžný, nudný, fádní, sterilní a drahý krám.
no asi jsem opet cekal neco, co VW nikdy proste nevyrobi. auto ktery nebude vypadat jak kus niceho. nema nic, co by cloveka nejak zaujalo, zadnej prvek, kvuli kkteremu by si clovek to auto vybral..nudne krivky, ktere za 5 let budou jeste nudnejsi..
Já třeba osobně sedím uvnitř auta a tak bych snímky interiéru uvítal...
som sklamany ved takto isto vypada aj seat ibiza to sa moc nepochlapili hnus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
zajimave je jak je mozne ze je to nejprodavanejsi auto vsech dob kdyz podle komentaru se nikomu nemuze libit a VW je fadni a nudna znacka, proc tedy je na ulicich tolik VW, to se teda asi vsichni pri vyberu auta strasne spletli a hodne z nich i nekolikrat po sobe jako ja treba.
No je to fakt strasna nekvalitni znacka a proto ji asi vsichni kupujou, protoze chteji travit cele dlouhe hodiny v servisech a byt pro smich vsem co maji ty uzasne mazdy a toyoty a atd...
chcel by som vidieť predajné čísla očistené od nákupov Golfov do firemných flotíl (a tie sa nevyberajú podľa toho, koľkým ľuďom sa auto páči) - asi by sme videli, že príliš veľa sa ich nepredalo kvôli tomu, že by všetci po nich šaleli (určite nie v SK a CZ).
Nekteri si auto vybiraji i podle toho, jak jezdi a jak se v nem citi a ja jsem nic lepsiho nez Golf IV pred rokem nenasel...Osobne treba mam treba lepsi (vetsi jistota, vyzarujici z auta) pocit v Golfu nez treba i v Lagune.... A vo vo tom to je....
No to si děláš srandu, ne? Vlastním Grandtour 2.2dCi Dynamique a mám dlouhé zkušenosti s Passatem (TDI 130PS). Vůbec se to nedá srovnat! Laguna je zcela někde jinde, je zkrátka mnohem lepším vozem (i to je přirozeně do jisté míry subjektivní). A že by byl Golf lepší než Passat???
Vas nazor vam neberu, me proste Laguna nesedla... Pro me je priliz prosvetlena a taky je v ni moc vysoky posed a podvozek je na me priliz "odtazity" (nevim co mam pod kolama)..Taky interier je takovy obyvak a ja radeji kokpit 😊 Laguna rozhodne neni spatne auto, spis naopak, ale me nepresvedcila... Kazdy chce to jeho.....
Tak potom chapu, ze vam lip sedi Golf, ja mam rad v aute prostor, proto mi Laguna maximalne vyhovuje. U Golfa mam pocit, ze si auto "oblekam". Proti podvozku nemam vyhrady ani u Golfu ani u Laguny. Jak jsem rekl - jsou to uplne jina auta a kazdy ma jine pozadavky.
Za vyraz "oblekam" si auto vam moc dekuju, takovy prirovnani me nenapadlo, ale je to presne to, co od auta chci - sednout do nej a stat se jeho soucasti, splynout-obklopit se interierem...(samozrejme to neznamena mit nedostatek mista) Prave kvuli tomu jsem zvolil Golfa a mam rad VW a Audi, bohuzel je trend ted jiny a tak se modlim, at to VW jeste udrzi...
Ten výraz oblékat si auto je fakt perfektní, právě proto mám novou Audi A4 a ne Passat, protože ten už se mi zdál uvnitř velký.
Jo a po nejakych 150.000Km se Laguna a japonci muzou divat z vrakoviste na to, jak je stejne stary VW hrozny smejd, ze jeste jezdi....
Nebud zaslepeny a podivej se jak vypada ojety VW a jak Renault (nepouzitelny po 100.000).
A taky nechci mit zenske prirozeni na kapote, ale nekde jinde
Renault odepsanej po 100 tkm? Beru to jako zert.
Opravdu si myslite, ze Golf vydrzi vsechno? Tak spete dal a kupujte nehorazne predrazene ojetiny teto znacky...
Nejpresvedcivejsi argument je sledovat v zapadni Evrope vozovy park. Renaultu, kteri uz neco pamatuji, jezdi v D i v F pozehnane. Ale kam se podely ty stara Pola, Golfy?? Proc se jich Nemci zbavuji a jejich dokonala lidova vozitka konci svou pout smerem na vychod?? Odpovedte si sami
Klidne odpovim i verejne. Protoze jsi uchyl na Renaulty a tim tvoje pozornost se upira hlavne na ne a ostatnich si nevsimas...Ja do D jezdim 3x mesicne a nic takovyho jsem nevidel...Jo,starych Renaultu tam jezdi vic nez u nas,ale clovek se musi divat, kdo v nich jezdi...Jsou to nemecky socky, kteri proste pri vyberu ojetiny hledeli hlavne na cenu....Uvedom si, ze VW uz neni lidova znacka,ale spis uz repre a tak majitelum Vw vetsinou nedela problemy po urcite dobe svoje "stare" VW dat pryc a koupit si nove Vw a novych VW je jak ve F tak D more... I logika rika,ze vsichni majitele VW nejsou cerstvi ridici a tedy uz pred tim nejake auto meli a pokud znovu zvolili VW nebo na VW prestoupili, tak to je znak sily a kvality VW......Zdur
Auto je vzdy o osobnich preferencich. Srovnavat Golfa s Lagunou je opravdu zavadejici. Jsou to zcela jina auta...
Jezdim Lagunou II ve vybave Dynamique (sportovni sedadla, tmavy interier, 17" kola, chladne podsviceni pristroju). Jel jsem parkrat i s Golfem v take nejake lepsi vybave. Osobne povazuji Golfa za velmi kvalitni auto, ale Lagunu bych v zadnem pripade za Golfa nevymenil... Technicka uroven Laguny rozhodne nezaostava...
A jak dlouho jste hledal? Pokud jste chodil jen v rámci koncernu VW ještě bych to pochopil. Možná jste si na to hledání měl ještě půl dne volna přidat. Stálo by to za to.
Proc ocistene? Do firmy si clovek kupuje auto protoze je poruchove a vubec po vsech strankach spatne, jak zde vsichni tvrdi. Mne se libi, stejne jako zbytek produkce VW, jde o vkus. Kdyz se nekomu libi renault, nemusi byt proto blbec. Auta jsou (zvlaste dnes, kdyz se zapadoevropske, japonske a s rezervou i americke (vyjma forda, ten bez rezervy) srovnavaji) o pocitech a mne je sympaticka solidnost, ktera je s VW spjata (ikdyby cisla mluvil ajinak😄. Muj ideal je ale passat kombik, prakticky, bezpecny auto na jezdeni, proc mit neco, co vypada jak vetrelec na koleckach nebo zavodit na silnici, radsi hodim kolo do kufru a vyblbnu se jinde, kde budu ohrozovat max. sebe.
Tvůj sen je Passat kombík? Nechci vnucovat, ale Laguna Grandtour rozhodně vypadá líp a elegantněji, jak faceliftovaný Passat, má stejně velký kufr, je bezpečnější, kvalitněji udělaná, mnohem modernější, s lepšími jízdními vlastnostmi (pokud nechceš 4x4), pohodlnější, mnohem lépe vybavená, stejně spolehlivá (čili obecně nic moc), s lepšími benzínovými i naftovými motory a je LEVNĚJŠÍ!!!!! Mě osobně to přesvědčilo, a nemohu si ani za mák stěžovat.
No asi na tu Lagunu combi tady zrovna sedlo "vetřelec na kolečkách" ten interier je fakt hroznej. Je to jako z želvích krunýřů a ty obrovský otvory ventilace by se hodily spíš do dodávky či Avie
SUPER ARGUMENT, no a právě ty firmy budou VW kupovat proto, aby je měly pořád v servisu. Tak jsi to asi myslel, že? Mimochodem k těm cenám: když se začínalo na začátku minulého roku prodávat nové POLO, VW chtěl jít s cenou na hranici FABIE. Ale to se Škodovce nelíbilo, to by asi prodeje dnes byly ještě níže. POLO se dostalo třeba právě proto v ceně cca o 50.000Kč výše ale srovnej ho s Fabií. Je prostě někde jinde
Omyl, je úplně stejné!
nech si sečíst motoricky a výbavově obdobnou fabii vs. polo a rychle zjistíš, že rozdíl je do 20.000 Kč
už jsem to udělal, ale je to opravdu víc, navíc fabia asi nemůže mít ESP a hlavové airbagy,ESP se asi dá oželet ale ty airbagy asi dnes ne.
Vetsinou s tebou souhlasim, ale ted ne. Polo a Fabie nejsou stejny. Vloni jsme s brachou kupovali zenskejm novy auta, on koupil Fabii ja Polo a rozdil tam vazne je. Polo je lepsi! A dokonce me v te vybave udelali u VW o par korun lepsi cenu nez na Skodovku. A v neposledni rade Polo vazne lip vypada😊
sused predal asi 4rocnu octaviu a kupil "novy" golf 4...... je to blbec???
Jsem bohužel zastáncem jiného designového směru. Tohle se mi vůbec nelíbí. Ale věřím, že podvozek bude skvělý (i když do kvalit Focuse mu bude asi kapka chybět- přece jen se VW neumí v ničem pořádně odvázat). Ovšem co skvělé nebude, bude cena. To zas bude půl mega za holý auto.
Do podvozku Focusu bude chybet poradnych par kapek! A nejen do podvozku.
focus je hnusnej rozpadlej šrot od forda.
Jo může se zdát na první pohled nezajímavý oproti Renaultům a Citroenům, jenomže ti se za rok okoukají a vypadaj hnusně. Čtvrtá generace Golfu teď vypadá mnohem líp než Renault Mégane první generace a navíc kvalita je mnohem dál.
Řekl jsi to přesně: Auta prodává DESIGN, KVALITA, VÝKON a CENA . A právě proto bych si nic, co je z Francie (tedy s výjimkou sýra a vína) nekoupil.
Když hovoříš o renaultu
- design naprosto otřesný = hnusnější auta snad v soušasné době na trhu nejsou
- kvalita = podprůměrná. Nejde jen o spolehlivost (ta je u renaultu také špatná), ale také o robustnost konstrukce, odolnost proti rzi, jízdní vlastnosti, uspořádání prvků v interiéru, použité materiály, dílenské zpracování.....
- výkon = pojďme porovnat výkon papírově stejně silného agregátu benzínového megeru po 200 tis km se stejně ojetým VW s TDI - a nejenom výkon motoru, ale také, a to zejména, jízdní vlastnosti ! Například kolik aut od renaultu se nabízí také ve verzi 4x4 ?
- cena: za málo peněz málo muziky - to platí u renaultu obzvlášť !
*****************************
Pro zajímavost: těch 200 tisíc km najezdím tak za 3,5 roku - a to je také vhodný termín k nákupu nového vozu. Apropo, kolik % z pořizovací ceny dostanu za 3,5 roku starý renault a za 3,5 roku mladý VW ?
to Ada: Srovnávat výkon benínového a dieslového motoru je problén i u stejné značky( nevím jestli víš, že pracujou na jiném principu ). Stejně je to i s jízdnimi vladnostmi u rúznych modelú i jedné značky nebo typu ( i u nových aut). S tou cenou to bude v % podobně +- 10% co je u ojetýho auta málo. Ale když kupuješ mový auto tak roždíl v ceně 10% je pálka, a ještě nevíš jestli se auto dožíje aspoň 1roku (totálka, krádež...). Nic na svietě není jednoznačně výhodné.
Aby motor VW TDI najel 200tis. km, musí být po dvou někdy i třech výměnách motorů. O nápravě u Passatu se ani rozepisovat nebudu. ( to jsou ty "vynikající" výceprvkové nápravy. Renault Megane II má i dlouho bude mít nejlepší jízdní vlastnosti ve třídě i s torzní tyčí na zadní nápravě. Ta je totiž patentovaná a nikdo ji používat nesmí v takové podobě jako oni. Pugeot to zkoušel po svém u 405 a jak dopadl........? Skoro takovou nápravu co má Octávia, Audi A3 a jiné deriváty koncernu na výrobu sraček(drahých), jsem měl u Renaultu Fuego před 8 lety. (ale bez údrzbovou)
Tak jestli jsi si koupil Fuego, tak je vsechno jasny.... tomuhle autu se vyrovna snad uz jen Megane II (co se designu tyce)
to Ada: Novy Megane se mi opravdu nelibi, ale srovnavat cenu ojeteho Megana s benzinovym motorem a ojeteho VW s TDI je docela smesne.
VW Golf 1.9 TDI 74kW - 591 300 Kc - v zakladu.
Megane II 1.4 16V benzin 72 kW - 420 000 - v zakladu.
Rozdil je tak velky, ze kdyz po 200 tkm prodate VW Golf TDI za 180 000 Kc, tak to benzinove auto z francie muzete klidne zahodit...
S tema km, ktery najezdis se ti divim, ze si nekoupis Mercedes! Mohl bys ho prodavat jeste o 1,5 roku dyl a pomer nakup/prodej by byl lepsi nez u VW (jo a urcite by sis lip pojezdil).
Renault se aspon o neco v designu snazi a myslym ze se mu to dari, kdezto VW je stale u ty svy shitovy konzervativosti coz ho radi mezi nejhnusnejsi auta vubec, me se nelibi ani jednen. A co se tyce o kvalite VW tak treba japoncum nesaha ani po kotniky. A v porovnani cena-vybava se ma jeste hodne co ucit. A jeste tady zminujes 4kolky, kdyz budu chtit 4kolku urcite nepudu do VW protoze to ma vetsinou ten priblblej haldex, kdyz 4kolku tak stalej pohon, takze radsi subaru nebo mitsu.
Mégane I je konstrukčně o 2 roky starší auto!!
Stavět stále na přepracovávání Golfu I, (asi nejspolehlivější VW vhistorii značky) musí někdy skončit. Přece nemůžou být ti lidi tak blbý, aby ty německé šroty kupovaly! Přitom jsou to průmněré někdy až podprůměrné auta. ( co se spolehlivosti, jízdních a provozních vlastností týká)
Auta prodává DESIGN, KVALITA, VÝKON a CENA - to vše nabízí RENAULT.
MEGANE ve všech typech obzvlášť.
uz jsem to tu psal, ale nekteri si auta vybiraji hlavne podle toho, jak jezdi a jaky maji v nem pocit...... A tady VW vede...Podivej se kolem sebe a zjistis, ze vetsina ridicu, kteri moc jezdi ridi Octaviu, nebo Passata (nemyslim tim firamni auta, ale malopodnikatele).... Treba na tom VW neco opravdu bude....
Kdysi jsem slysel krasne heslo:" Francouzi a Italove prodavaji v showroomech, Nemci na silnici...."
Kazdymu se libi neco jineho, ja zkousel a vybral Golfa, krome toho jezdim i A4 a celkove jsem s VW a Audi tak spokojen, ze u dalsiho auta uz moc vybirat nebudu - bude to VW nebo Audi..... Jo, jsem spokojeny zakaznik a to nemci umi - prave proto je Golf nejprodavanejsi auto vsech dob ....
hmmm... jezdim golfem 4 rok a za celou dobu jsem nenasel duvod, proc by mel byt takovy nadprumerny... pekne, dobre provedene auto... Golf 5 vypada, ze bude nudne dobre provedene auto... cas zmenit znacku...
jo... jeste jsem zapomnel pripsat, ze dneska jsou v teto tride dobre provedene skoro vsechny auta... tak proc platit penize navic za nudny VW?
Jo o tom, kdo řídí Passaty a Golfy bych mohl povídat. Viděl jsem to teď v Teplicích a i jinde jakbysmet. Borci v teplákovkách a se zlatými řetězy kolem krku. To jsou ti podnikatelé? Jo a ještě páprdové co vyrestituovali (nebo vytunelovali?) něco drahého. Jeden takový mě nedávno na dálnici s přívěsným vozíkem předjížděl za každou cenu asi 180kou. Nemohl prostě zvládnout to, že jsem si tu jeho nádheru v kopcích vychutnaj i bez velkého porušování předpisů. Ještě něco - není nejprodávanějším autem všech dob Toyota Corolla? Když jsme u těch japonců, je mi jasné, že je těžké rozžvýkat skutečnost, že co do kvality a spolehlivosti už němčourům pořádně nakopali.
Tvůj příspěvek mě doopravdy pohladil.
Tuhle jsem si vychutnal takového se zlatým řetězem okolo krku taky. Něco asi zrestituoval, nebo to byl pasák, prostě hnůj. Taky jsem si ho vychutnal. Do kopce jsem jel 30 a on mě tam nemohl předjet. To ale byla švanda, co? Ještě na mě křičel (když mě nakonec přeci jen předjel) Du Arschloch, Du a jeho žena na mě z okna vystrkovala zadnici, no to byl teda hnus, to ti povím.
Nejzajímavější na tom ale bylo, že jel v tvém autě a byl ti podobný.
Takže co z toho plyne?
Příště až zase budeš mít migrénu z toho, že tě stará poslala s prádlem na mandl místo Tuli Tuli a rozhodneš se zase přispět takovým hnojem na nějaké úplně jiné téma do diskuze, tak si radši zajdi rovnou k psychiatrovi.
Je vidět, že jsem ťal do živého. Ne nadarmo se říká, že potrefená husa se ozve. Ten skopčák co křičel ty nadávky o zadnici jste byl spíše Vy. Slovník těchto lidí máte zjevně zažitý. Úroveň Vašeho příspěvku svědčí spíše o tom, že pomoc odborníka by byla nutná ve Vašem případě. Přesto se nesnížím na Vaši úroveň a popřeji Vám méně cholesterolu a více vlákniny ve stravě.
Do živého jsi teda ťal, to je pravda. Ale do svého.
To, že mluvím německy mě předpokládám nesnižuje. Moje odpověď nebyla rozhodně psaná pod vlivem cholesterolu, ale spíše vlivem Vašeho původního příspěvku, který mě k tomu animoval. Pouze jsem trochu přitvrdil v konturách Vašeho původního textu, abych ukázal, co za plívu z Vás vypadlo. Pokud Vám to nedošlo, tak za to doopravdy nemohu.
Pokud si přečtete dva jiné příspěvky ke konci tohoto diskusního fóra, jsou tam podobné názory mému. Bral jsem to jako odpověď na některé militantní VW týpky. Pokud Vám toto nedošlo tak za to taky nemohu. Apropos německy mluvím i já a podobné výrazy celkem nepotřebuji. Myslím, že náš dialog zabral už dost místa, proto končím.
Vazeny pane, jestli posuzujete kvalitu vozidel podle toho, koho vidite za volantem, tak to je mi Vas lito.
Za jste videl v Teplicich par borcu se zlatym retezem za volanty Passatu, neznamema, ze toto auto si zaslouzi odsouzeni a kritiku. Passatem jezdim sluzebne velmi caso a nedam na dej dopustit. Najeto 440 000 km bez zasadnich oprav (TDi 81 kW), pouze bezne veci podlehajici opotrebeni.
A co by jste rikal autum, ktera ridi stari paprdove s duchodem na krku, kteri si chteji dokazat, ze jsou porad mladi a ziji s dobou, ktere vidim denne ja? Napriklad v kabrioletech Mazdach, Porschacich, Fiatech Barchetach, ruznych roadsterech a cervenych radoby sportacich Alfach 147 a 167? Kam je zaradite?
Tak a konecne tu nekdo zminil jednu podstatnou vec Koncern neni jen VW ale i dalsi znacky a jestli to ti co napadaji design koncernu vubec vedi?A3 A4 A8 a A6 na sebe nenecha dlouho cekat.Audiny jsou proste nadherny!Maji smrnc.Ale tahle diskuze by mela byt asi o tom golfu. Nerad to delam,ale musim se pripojit k odpurcum-tedy odpurcum jeho vzhledu.Nenachl mam asi takovy pocit jako kdyz jsem videl nove BMW 7,5,x3,645i na fotkach ta auta vypadala hrozne a vypadaji tak stale snad jen ta 5 v realu zmenila muj nazor.dale co se tyce VW tak snad jediny ktereho bych chtel je prave PHAETON nadchl uz jeko studie.ale mam obavu, ze se vazne neujme.Jo a passat? Mam tu cest jezdit s tatovim 2,8 synchro r.v 98 design se vetsine z vas asi nelibi protoze vetsina z vas je zaujata me se libi i dnes po 5 letech..auto ma cerstve 200 000 km takze o spolehlivosti asi mluvit muzu ze?ptate se na zavady tak jo kleklo vodni cerpadlo( 195000) a menil se palivomer tot vse + bezna udrzba nutno rici ze to auto u nas nikdo nesetri v te dobe nic co by melo 200 koni a 4x4 a stalo milion nebylo...Ale prave passata tim povedenym faceliftem uplne potopili.CO se s tema vyrobcema stalo posledni novinka co prisla a libila se mi byl 307 a nerad to priznavam i stilo ted zase nekoho dozeru ale jinak fiata ani nepovazuju za automobilku francouze bych nechtel protoze rad jezdim sportovne a nechci usinat v pohodli 607 nebo c5 a s *..na kapote bych taky nejezdil..
S *.. na kapotě bys nejezdil? Zato s Hitlerovým vozítkem ano.
Tak to se ti moc nepovedlo!Hitlerovsky auticko?Neco na tom asi bude ale jsi historicky blb!Kdysi existovala takova osa rikalo se ji berlin rim tokio takze tech jak ty rikas hitlerovskych vozitek bude asi vic ...
No to snad né! Jako vždy co jiného od VW.
mne to hrozne pripomina aspon prednou maskou SEAT AROSU. brrrr. Jednoznacne vedu Peugeot 307,Fiat Stilo ale najlepsi design sa je ako Subaru LEGACY or Toyota Avensis. Ale tento brak od VW - fakt som cakal viac. A uz vydim zakladnu cenu $$$$$ .majkl
Tak jsem ocekaval prichod Golfa 5 .. a ted... je to DES a hruza... To si u me VW pekne po.ral, uz A3ka se nevydarila nejlip ... zlaty Golf IV
Technicke udaje a interier Golfu V zatim nejsou. Poprve v historii Golfu se mne ale budouci Opel Astra od zacatku libi mnohem vic. Samozdrejme, ze technika uz co se tyce zadni napravy a FSI motoru bude asi v Golfu lepsi. Jestli ale Astra pujde do lepsich materialu v interieru nez dnes, asi bude mym favoritem. Uvidime co novy Ford Focus, soucasny je trochu ulet, i kdyz ma nejlepsi jizdni vlastnosti a prevodovku.
Von má bejt novej Focus?Dik
novy Focus ma byt pristi rok.
Jenom abych v tom mel jasno - ten "trochu ulet", to mluvis o designu Focusu ? 😄
Nemám VW a první porucha se objevila za pět let provozu (prosakoval snímač oleje) Autíčko jede , vyborně sedí v zatáčkách a co mi schází. Je to ford. Golf je moooooc konzervativní, chcíplá plechovka bez emocí. Pokud do něj nadáte motor nad 2.0 l. Je to pro lidi, kteří se bojí změny ve svém životě. A kdybych měl peníze v takovém množství, tak radši místo Golfa bych koupil Corolu!!!
corolla je super. super sa v nej sedi a este lepsie soferuje po cestach a nie ako s golfom do servisu.
alebo aj s nasim stilom 3d. design skvely,vybava dynamiq, 2 zonova klima, 16 kolesa,esp, asr, msr, ebd, 6xairbag, super cd radio, 6x repro,... za nejakych 590.000 sk. predstavme si za tu cenu golfa: hola 1.6 a nic viac...
ale: po 2 mesiacoch odtrhnuta packa otvarania kapoty, nejake cudne zvuky z motora, ako keby sa tam nieco drelo...
stare BRAVO bolo uplne super auto. za 5,5 roka bola najvacsia zavada 2nasobny defekt a zle striekajuci ostrekovac zadneho okna.
vyt slovaci ste fakt divny pavouci, se nediv, kdyz si kupujes fiat .. apropo, mel bys radeji brat vw, abys podporil to vase zubozeny hospodarstvi 😉)
Dobrý, no veľmi podobný Polu
Čekal jsem víc. Na první pohled (včera) se mi vůbec nelíbil. Dnes je to už lepší. Uvidíme co zítra.......
Nový Volkswagen mi připomíná spatlaninu Almery, Corsy, Getze atd. Nic nového pod sluncem, šeď, šeď, šeď, spíše trpný úsměv. Volkswagen za poslední roky nepředvádí naprosto nic, co by mě přesvědčilo o tom, abych si ho koupila. Jako osoba ženského pohlaví bych si takhle nudné a zbytečně drahé auto nikdy nekoupila. Za poslední dobu mě zaujala pouze dvě auta - Mazda 6 a Renault Mégane II. Celkově německé automobilky vyklízejí pole nižší střední třídy. Už dávno německé vozy nejsou výzvou, pouze se snaží dohnat jiné automobilky. Pod vidinou kvality nabízí vozy předražené, které zdaleka nemají výbavu jiných, na které se oficiálně a neoprávněně dívají jako na podřadné.
Nuž Claudia čo sa týka názoru na menšie nemecké autá, musím s tebou súhlasiť a nakoľko si žena, tak dvojnásobne rád. Na VW mi však vadí ešte jedna vec a to v našich zemepisných šírkach, vagabundský imidž. Či sa to niekomu páči alebo nie, faktom ostáva, že v Golfoch a Passatoch sa vozí až príliš veľa podozrivých indivíduii, čo spolu s tým, že sú jedny z najkradnutejších tiež nevyznieva v ich prospech.
S tím to se nedá jinak než souhlasit… také se dobře vnímám fanatickou až křečovitou snahu lidí kolem VW za každou cenu prosadit jenom jejich názor. To třeba jde vidět v některých testech a za par let se u stejného recensora že VW Golf měl už v době svého vzniku handicap vůči svým konkurentům ačkoli nás celou dobu ti samí lidé přesvědčují o opaku. Navíc ta nesmyslná cenová politika, kdy vám prodají předražený vůz málem v základní barvě.. nechápu to.. Osobně si myslím , že i nový golf bude mít co dělat se starým Fordem Focus a to nemluvě o jeho nástupci. A podobných kvalitních vozů je na trhu hned několik.
Pozn. z litru dneska vydoluji i 160 koniku ale pravda je to neco jineho
Když jsem viděl první fotku v papírových novinách, zděsil jsem se.
Ale když si to teď prohlížím a přemýšlím, jak to bude vypadat v reálu, začínám pomalu měnit názor. Důstojné a elegantní... Snad. Uvidíme, až to uvidíme!
Renault Mégane je velmi zajímavý, ale elegantní moc není. Celkem se mi líbí, ale - kromě toho, že je VELMI nepraktický - nekoupil bych si ho, protože člověk těžko odhadne, jak velkou část z toho prvního pocitu tvoří překvapení a zaujetí neobvyklostí. Mnoho aut (třeba Ford Sierra) se mi v minulosti líbilo dokud to byly novinky a dnes se mi zpětně nelíbí vůbec.
Mimochodem: Vyloženě ošklivý je Vel Satis. Ten je JENOM zajímavý (to je!), ale hezký není ani trochu.
Cenově jsou VW mimo, jsou předražené. To je pravda. Image taky ztrácí, jak tu už někdo psal, jezdí v nich podivné týpky, asi často v kradených. Navíc mají koncernová auta často podivně nevyvážené motory. 1.2 litru a 40 kW, pro nejtěžší auta ve třídě, co to je? Motorky dostanou z litru i 90 kW, je to sice něco jiného, ale čtyřicítka je čtyřicítka, je to prostě málo.
Podle mne není velký litrový výkon motoru výhrou.
Špatně se z toho člověku ale dělá!!!
Od Golgu IV jsou na první pohled nepatrné změny. Vůbec mě to nebere, tak jako většina nudné produkce ala VW- jednotný design, vybavení ,motory prostě páprdovský auta.
Pořádnou změnu a to výrazně k lepšímu doznala Astra III, která i s novými motory má jednoznačně navrch.
Jak říká klasik: Už od mládí jsem se motal u aut, volba byla jednoznačná.....Astra!
Vybírat auto podle několika promo fotografií se mi jeví jak v případě Golfu V, tak Astry III poněkud troufalé...
Ty blinkry v přdních světlech mi nechutně připominají Deawoo Kalos 😒
přesně tak..VW se posmívá korejcům ale samí to je opisují.. tak kdo potom to dělá špatné auta učedník nebo učitel nějak se to změnilo před 5 léty bych tomu ani nevěřil a je vše jinak
Po přečtení některých názorů na této stránce mi nezbývá víc, než jen nevěřícně kroutit hlavou. Jak někdo může vychvalovat tak ošklivé auto, jako je Focus (fuckus). Moc se divím tomu, že se i po pěti letech produkce stále dobře prodává. Mégane se mi naopak zpočátku celkem líbil, ale myslím, že po necelém roce od oficiálního představení úplně neskutečně zestárnul a zevšedněl. Určitě to byla velká chyba od kosočtverce přenést takovýto design do třídy, která je tržně nejvýznamnější. Mnohem zajímavější je podle mého názoru trojice Stilo, 307 a Civic 5d. Ovšem Golf 5 bude určitě jako všechny předchozí generace nejúspěšnější v celém segmentu a osobně mu to moc přeji. Prostě klasický design v nejmodernějších technických parametrech, to je podle mně budoucnost trhu. A design je opravdu krásný, nebude stárnout. Přední část se podařilo přiblížit 3. generaci, která byla doposud nejhezčí. A zcela nový tvar a dělení předních světlometů ve stylu Almery Tino dotváří nádherný celek. Ještě jsem moc zvědavý na třídveřovou verzi a na třetí vydání Golfu kabriolet. Doufám, že bude klasické koncepce s plátěnou střechou a ne jako většina dnešních otevřených vozů s několika studenými plechy. prostě se mi nový Golf opravdu líbí a další očekávanou novinkou ve světě automobilů je nová Octavia. Snad bude příští rok také tak bombastická!
Znám Fokuse poměrně dobře, jezdil jsem s ním rok a ve svém segmentu má postavení referenčního modelu (nad míru dobré vedení vozu – přesnost, žádné záludnosti a pěkné řazení) je to radost s tímhle malým autem jezdit. Souhlasím s tím, že design je otázkou osobního vkusu a proto se nemusí každému líbit což u nové generace Focuse stejně jako u Focus C MAX je už docela jinde. I přesto si stávající verze získal velkou oblibu právě u mladších lidí pro svou jasnou kreativitu a nezaměnitelnost. V tuto chvíli máme k dispozici jen kusé informace o nových modelech z kterých nelze dělat velké závěry. Zajímavé to bude i co se týče máloobjemových dieselových motorů kde Ford má nachystám 1.6. což může přinést i snížení cen. Rozhodně se neorientujme jenom jednoduchými soudy a svéráznách vyprávění o německé kvalitě (ono dnes snad kvalitní auto dělá i více než jeden výrobce a rozhodně to nesouvisí se zemi původu 😄 a pak kupte si to co vám samotným vyhovuje jenom zbytečně nepřeplácejme jak to po nás s oblibou chce VW. Doporučuji si projít alespoň 5 hlavních konkurentů (astra, focus, civic, 307, corolla) svést se v nich a porovnejte si ceny servisu, výbavy.. ale ono také žádné auto není bez chyby takže je to stejně otázka osobních sympatií a image 😄
Král třídy? No to už hodně dlouho neplatí. Naposled jím (možná) byla třetí generace. Čtvrtou VW dokonale projel s tím strašným a krátkým podvozkem a dědkovským vzhledem. Ne nadarmo se od jisté doby říká, že Golf (a především úděsná Bora) jsou auta pro důchodce. VW usnul na vavřínech a druhou polovinu devadesátých let ho převálcovaly Ford, Opel (ten pouze dočasně), Renault a Peugeot. S touhle hrůzou to nejen že bude pokračovat, nýbrž se náskok konkurence ještě zvýší. V technice určitě, v prodeji možná ne. Němci jsou o VW přesvědčováni z podplacených testů, my díky Škodovce také. Ale nikdy bych nejezdil autem, který potkám na každých 100 metrech (Felicia, Fabia, Octavia, Golf, Passat). Je to hnus a zlodějna!
Nevim co mate proti podvozku Golfu? Ja jsem vsechny konkurenty projel a GolfIV byl nejlepsi, je pravda, ze Focus taky nebyl spatny, ci spise byly stejne,ale tak celkovy pocit mel lepsi Golf. Ostatne v testech obvykle podvozky Golfu a Focusu vychazi +- par bodu a jsou daleko pred ostatnimi....
Nechapu co porad mate s nudnosti VW, jo, neni to designerska perla, ale proc taky? Vul zustane volem, i kdyz bude jezdit Jaguarem a kral kralem i kdyby jezdil nejakym japoncem.....
2 kamyl: Klidne si jezdete necim, co nikdo nema a pak hodne stesti pri shaneni servisu...
A v čem byl tedy GolfIV nejlepší? Podvozek byl opravdu zastaralý, vnitřní prostor opravdu malý, proklamovaná kvalita mi také unikla (sice je palubka někde měkčená, ale vrže až hrůza), řazení bylo maximálně OK, řízení ve srovnání s konkurencí průměrné, motor tvrdý a velmi hlučný (objektivně uznávám, že spotřeba byla brilantní). Dostal jsem od firmy tehdy nové TDI (110PS), najezdil s ním 150 tis.km. Asi třikrát mi kleklo podsvícení středového panelu, ani nepočítám kolik se muselo měnit žárovek do zadních lamp, dvakrát mi přestaly fungovat el.okna i zrcátka, třikrát odešlo centrální zamykání. Střešní okno si na mé povely také dělalo co chtělo, museli pak vyměnit celou jeho mechaniku. Atd,atd... Vlastnil jsem R.Mégana hatch dCi (100PS). V lecčems byl horší, ale ve většině věcí jsem s ním byl spokojenější. Takže nyní rozmýšlím nového Scénica, či nového Mégana II Grandtour (ten ale nevím, kdy přijde na trh). VW NIKDY!
Ja myslim, ze jediny auto, ktery jsi videl je otcovo😊 Az se nekdy Renaultu podari vyrobit do Megana tak "zastaraly" podvozek jako ma Golf ,tak dej vedet, ale toho se asi nikdy nedockam. Ty perinovity mekkace Renaultu jsou dobry tak na uspavani malych deti, ale pokud je libo mekce, tak prosim Renault je tva znacka...
Karle, takhle se presne usvedcuji ti, za ktere hovori falesne myty, kdy realita je davno jina. Novi Renaulti nejsou vubec mekka auta, ale to byste se v nejakem takovem z nich musel kdy povozit, co? 😄
A ty jsi spadl na hlavu co?? Sorry ale jeste nikdo to tady nepopiral i nova Laguna tlumila nerovnosti vyrazne vice, nez na co jsem zvykly ze sveho Golfa IV nebo i Audi A4...(a to byla na nizkoprofilech)
doporučuji si přečíst hodnocení nižší střední třídy v AutoBildu, je k dostání aspoň výtah u každého Renault prodejce.
...aha a že si těch důchodců v těhle autech už viděl co 😄
Prvni co me napadlo pri pohledu na predni cast, povedena kopie Nissanu Almera Tino. Zadni cast, to je jen variace na tema Polo. No, jako celek to vyzniva vcelku prumerne. Nechapu vedeni VW, bud maji takovy strach vytvorit designove zajimavy autak ( studeni nemecti zakaznici by se jim na to vyprdli - protoze by se lisili od davu a to preci nejde ...), nebo se ridi heslem o designu => KDE NIC NENI, TAM ANI SMRT NEBERE a nakonec ta nejsmutnejsi ( asi i nejpravdepodobnejsi ) , ze novy invencni design u VW proste neumi a jenom opisuje nebo upravuje co jiz jini vymysleli.
Osobne se tesim na nové modely Subaru, tato znacka me zacina oslovovat cim dal vic.
Neviem neviem čakal som ovela viac!!!! Nie je to nič nové štylisti uviazli niekde v ninulosti.Možem smelo vyhlásiť že spolu z Astrou je to velké sklamaniem sú to " *** " Možno na vlastné oči to bude iné ale nepredpokladám. Francúzi dali nemcom na frak, taká 307 alebo Megan sú oveľa lepší. Tak a skončila nám éra Golfu.
Cekal sem ze to bude hnusny auto, ale tohle je fakt moc. Nevim proc VW dela cim dal obycejnejsi auta. Chce to trochu odvahy!!! At zije Renault
No taky jsem si na pr*el zrovna nesed, ale proč taky z prvního obrázku. Realita na silnici je vždycky jiná. Moje čtyřka se mi na prvních obrázcích taky moc nelíbila a teď se mi její elegance bez rozjíveností už třetí rok líbí.
Jenom to ne !!!!! teď myslím inspiraci z těch lunochodů od renaultu
lunochod byl aspoň na měsíci. golfu klekne elektrika po osmi tisících. je to 5račka!
Mně se líbí moc.Astra teda ještě o trochu víc,ale super.Nechápu, proč všichni kritizujou Něměcký auta a vychvalujou Renault.Je to přesně tak, design je pěkná věc ale mnohem důležitější je praktičnost a tady nad německý auto neni.Když budu chtít aby se za mnou lidi otáčeli, tak si koupim nějaký dělo a když s tim chci normálně žít, abych v tom mohl vozit lyže, kola, věci na dovolenou, tak si koupim německý auto.Kámoš má třeba Renaulta Scenica, myslim hodně povedený a pěkný auto,ale co je to platný, když já kterej mam lehce pod 2m si sednu dozadu a končí my sedačky pod lopatkama a v Astře se kterou jezdim si sednu dozadu pohodlně.A když jsme u toho, na toho Golfíka si může každej dát 17" kola s krásnýma elektronama a to auto vypadá o mnohem líp.
rada: když se príšte povezeš Scenicem vzadu, tak si mužeš posunout sedadlo a zmněnit sklon opěradla a bude to v pohode. Nevím v čem je podle tebe VW zvlášť praktický(kromně Touranu).
Hmm...... takze dalsi traparna ala VW, uz nevi jak dal a tak si splacali nekolik starsich modelu dohromady a nejenom svych. Myslim ze jsou tu mnohem hezci auta, treba Peugeoty, Alfy, bavoraci, nebo treba japonci a korejci. A pocitam ze tohle bude za nekrestansky prachy jak je jiz u tohodle koncernu zvykem. takze misto tohodle ve trosku slusny vybave budu mit nejakyho japonce v plny palbe a kvalitne bude taky mnohem dal. Hold prezitej mytus ze VW je spicka uz neplati, ted vsechno diriguje dalnej vychod a kdo tomu neveri at se de s nejakym projet.
Dik za prispevek. Konecne nekdo kdo uz pochopil, ze NO.1 je MADE IN JAPAN. GO Subaru GO
Tak nevim ale VW chce asi brzy dopadnout jak Fiat.Jen letos nevim o kolik desitek pokles prodeje a tet predstavy takovy zastaraly auto.Megane II kromne toho ze vypada velmy odlisne tak je daleko lepsi.nekdo psal ze neni prakticke a ze spracovani francouzu je daleko horsi nez u nemcu.Ale dnes to uz neplati.(teda pokut nesrovnavare twingo a passata).Novy Megane II sedan ma nejvetsi vnitrni prostor ve sve tride a dilensky spracovani je urcite na urovni.Ale VW golf teda vypada jak 10 roku stara kraksna vyhrabana nekde na smetaku v dnesnim stylu.Toto neni nova generace ale lehky facelifte.Tak ubohy auto jsem uz dlouho nevidel.Naposledy snad jev touren ale to je tez od VW.Myslim ze focus,307,ale i Octavia je o mnoho lepsi.A co teprve RENAULT Megane II.RENAULT- je aspon TVURCE AUTOMOBILU ale co je VW?Smetiste evropy?Asy.
...co je VW nevím, ale ty budeš asY docela blb, pokuT takhle nepíšeš schválně...nijak si nechrochtám ve spisovný češtině, ale tohle je děs. Asi se tady bavíš o autech a je ti třináct, nebo tak a potom to beru a jestli to tak není dám radu: přečti si to než to odešleš
Ze tu clovek udela preklepy a sekne se tak v cestine, nad tim bych se nepozastavoval, ale je komicke, kdyz tu nekdo sekyruje za pravopis a sam se v jedne vete dopusti ctyrech hrubych chyb. 😄 Pavle, Pavle, litate v carkach 😄 Spravne by melo byt😒br /> Asi se tady bavis o autech a je ti trinact nebo tak (za 13 carka byt nema), a potom to beru (zde pred a naopak ano u vazby "a proto") a jestli to tak neni, dam radu (po neni ma byt opet carka): preci si to, nez to odesles. (za to ma byt rovnez carka)

😄 stane se .. nic ve zlem 😊
A co tenhle Golf?
[odkaz]
[odkaz]
Líbí - nelíbí, připomínky....
ta 2 jde ale zázrak to není,ale ta 4 to je hnus velebnosti! Z brambory typu "málemmpv" holt sportovní auto nebude!
Aspon se nauc retusovat, moc ti to nejde, chybi ti tam spary. mrkej na tohle [odkaz]
Mám pocit, že oproti předchozí generaci tento golf ztratil sportovního ducha. Hlavně vysokými světly a moc vysokou karoserií. Zadní světla taky hrůza, vůbec nekorespondují s předchozími generacemi a navíc ta příšerná velikost. VW se vydal evidentně stejnou cestou jako Fiat - na co šáhne to po*ere.
něco mezi hnusem a nudou!!!! vypadá jako brambora ve stříbrný metle.
přečetl jsem asi 170 příspěvků, bavil jsem se, ještě víc bych se bavil,kdyby u každého příspěvku bylo uvedeno jaké dotyčný má auto, včetně roku výroby a příplatkové výbavy, to by byla statistika!
Ja tedy mam Skodu Octavia, r.v. 1964, priplatkova vybava: elektricke ostrikovani oken . Ale tenhle Golf se mi opravdu nelibi. Nemuzu si pomoct, nelibi, nelibi.
To je právě ono, sice se ti nelíbí ,ale evidentně jim prodej o to jedno auto nesnížíš, prostě mají jinou cílovou skupinu, je úplně jedno jakou, prostě jinou.
To je super auto, fakt. Ja jsem mel taky Spartaka (trosku predelany nahr. dily na Octavii) a musim rict: SUPR AUTO! Podle meho nazoru posledni dobra Skodovka.
tohle auto je priserny,zmenili tomu svetla a jinak to vypada uplne stejne jako predesly designove uplne obycejny auto. Jinak souhlasim s kvalitou VW atd. nestoji to za moc, spis je to opet dano tim, ze co cech vidi v reklame, to si koupi, ale kvalita mu nic nerika.
Tak tohlen je opravdu průser!!! klasisický design golfíka je navždy ztracen!!!!! Zdarec,***ec,redbulec.
Čakal som teda oveľa viac. Na prvý pohľad je to zmiešanina z východu Daewoo+Toyota..... ???
Je to pěknej hnus.....jako Almera Tino
zvonku to nevypada nejako zaujimavo, a ak to bude v interieri rovnaka katastrofa ako golf 3,4 tak neviem neviem, touran ma interier hrozny ..
Volkswagen ruft in Amerika 269.151 je to SHITTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chtel bys aby ten interier blikal nebo co?Nebo by ho snad meli natrit na kombinaci ruzove a zlute, aby ti nepripadal tak hrozny??
Nevim. volkswagen asi dospel k nazoru, ze IV verze disignove jeste vyhovuje soucasnosti a chtel tim padem usetrit aby nemusel delat uplne jine auto. Soucasne auta se ale bohuzel zacinaji podobat jedno druhemu a za chvili je laik rozpozna jen ze znaku na kapote. Ze predu mi V rada pripomina spise vic novy ford fiesta a zadek se priblizuje seatum.Ja osobne bych ale stejne sel jen do toyoty nebo hondy. VW jsou mozna dobre ale dost drahe.
Mam nejakou chvili tapetu Golfu V a jak se na nej divam cim vice mi pripomina 307, skoda..........