Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Signum – první jízdní dojmy

Jak se jezdí v luxusním hatchbacku? A je to správné pojmenování?
Zpět na článek
neregistrovaný "tomas"
21. 9. 2006 20:36
Re: 3.0V6 TD
bych vam ho mohl pujcit ....
neregistrovaný "Emmel"
24. 6. 2003 08:09
Re: Souhlasím
to jsi nepochopil co jsem já dělal... osobně bych si auto vybavil jinak, ale tohle je výbava kterou má v serii Vel Satis za těch 1480000, chtěl jsem pro porovnání udělat stejně vybavený Ečko.
neregistrovaný "Ondřej Šuch"
22. 6. 2003 11:46
Re: 3.0V6 TD
Snad to nezakřiknu, ale i vzhledem k výše uvedenému se snažíme na test získat právě Signum s třílitrovým turbodieselem....
neregistrovaný "pete"
21. 6. 2003 20:41
Re: Souhlasím
Vzdyt jsem to rikal. V zakladu (stejna motorizace) se sice cenove podobaj, ale u ecka si musis vsechnu vybavu priplatit.
neregistrovaný "Pavel"
21. 6. 2003 12:34
Re: Souhlasím
Já jsi ale myslím že motor+převodovka bude v E320 lepší než ve Vel Satisu. Ale nejel jsem v něm, takže nemůžu porovnat. Ten Nissan 3.5 V6 je velmi dobrý motor co se týče kvality chodu ale myslím si, že bude mít větší spotřebu. Automat může asi už jen těžko být lepší než v Mercedesu.
Jinak souhlasím s tvojí konfigurací éčka, kromě 889 což je podle mě zbytečných 50 tisíc navíc. Ale obešel bych se i bez 500 a 475 a možná i bez 401 (ale to odvětrávání je fakt dobré :).
neregistrovaný "Zdenek"
21. 6. 2003 10:56
Re: Souhlasím
Tak treba ja bych si radeji koupil Vel Satis nez tridu E. Ecko je totiz pomerne tuctovy vuz, zatimco Vel Satisu je na nasich silnicich pomerne malo. Za ty penize bych si totiz pral neco vyjimecnejsiho.
neregistrovaný "m"
20. 6. 2003 17:23
3.0V6 TD
Mam novou Vectru sedana. V dubnu jsem moznost se svezt se signem s tim novym dieselem V6 3l a byl jsem nadsenej. Bombastickej tah. Prvni diesel, u kteryho jsem nepoznal ani kdyz jsem se nahnul nad haubnu, ze to je naftak. Uvnitr samozrejme jeste lepsi. To i ten medak byl zblizka slyset nejtovat a ze diesly umi!
Vzadu je mista az moc, da se tam sedet s nohou pres nohu. design je vec velmi subjektivni, nema cenu se tu presvedcovat, co je hezci, kazdemu se libi neco jineho. Kdybych mel navic par set tisic, tak tu svoji jedna.osmu hned za Signum 3.0D V6 vymenim.
neregistrovaný "Marty"
20. 6. 2003 15:28
bez titulku
Komu se tohle auto libi?!?
neregistrovaný "Emmel"
20. 6. 2003 10:34
Re: Souhlasím
už bylo na čase
neregistrovaný "michal"
20. 6. 2003 10:03
Re: bez titulku
S tou poruchovostí to asi bývala pravda, ale už to není zdaleka tak hrozné - mám Omegu 2.6 V6 2001 v Eleganci a je to naprosto OK... A svezení se s novou Eklasou v pohodnlnosti nedá srovnat. Ani s Vel Satisem.
neregistrovaný "michal"
20. 6. 2003 09:34
Re: Souhlasím
Tak s tím komfortem tedy ani náhodou. Nová Eklasa je v základu hrozný plasťák - už to zdaleka není to, co to bývalo. Upřímě řečeno v kvalitě zpracování a hodnotě interiéru je daleko, daleko za BMW a Audi a kupodivu prakticky stejně jako signum (tedy pokud si u Eklasy nepřiplatíte 250 tisíc za semiš na střeše, jiný obklad palubky a dvěří). Zvenku je to ale elegantní auto. Jízdní vlastnosti - pokud si nedoplatíte pneumatický podvozek, kodrcá to jako kočár na dlažbě - na to jsem u MB OPRAVDU NEBYL ZVYKLÝ!!! Kdepak je krásně houpavá jízda s předchozím éčkem? Vel Satis je vcelku chytré a velmi odlišné auto s dobrým poměrem extravagance - užitná hodnota - cena. Prostě Renault. Ale srovnávat se Signem? To asi ne... Kdo chce kufr přes 550 litrů (při sedačkách v poloze na upevnění dětských sedaček) a nechce kombi - koupí si Signum. Kdo má rád náklaďáka - půjde do Caravanu.
neregistrovaný "michal"
20. 6. 2003 09:25
Re: Souhlasím
Mám zcela stejnou zkušenost - 2.0T je optimální motor i když se člověk rád sveze. Zájem zákazníků je čistě subjektivní záležitost - jako golf se to asi prodávat nebude. Nicméně je to zajímavý kompromis mezi hatchbekem a kombi. A co teprve Vectra Caravan! Opel se vrací na scénu.
neregistrovaný "Emmel"
18. 6. 2003 20:32
Re: Souhlasím
Dal jsem si práci a dovybavil Ečko na úroveň Renaultu:
954 - Provedení Avantgarde 130 736,-
889 - Key Less Go 48 502,-
633 - Alu disky 5 loukoťové 8Jx17 ET38 (pneu 245/45R17 jen s k.954 a 486/489) 31 863,-
614 - Bi-xenonové reflektory včetně ostřikovačů 45 899,-
600 - Omývač světlometů (s k. 954, nebo s k.612 - série) 11 432,-
573 - ISOFIX - příprava pro upevnění dětské sedačky vzadu 1 924,-
543 - Osvětlení zrcátka na sluneční cloně (s k. 955/954 - série) 4 528,-
525 - Rádio Audio 50 APS s CD navigací s možností přehrání CC a CD 71 310,-
500 - Elektrická sklopná venkovní zrcátka 9 961,-
475 - Kontrola tlaku v pneu 24 223,-
401 - Komfortní sedadla vpředu včetně vyhřívání a odvětrání (jen s kůží) 47 314,-
293 - Boční airbagy vzadu 15 903,-
Kůže (cena s k.954) 56 822,-
Lak metalíza 36 108,-

Celková cena: 2 021 525 Kč
neregistrovaný "Emmel"
18. 6. 2003 20:08
Re: Souhlasím
Ta cena u Renaultu je za Initiale verzi s 18" kolama 245/45, metalízou a vůbec spoustou příplatkové výbavy. I v Privilege je stále ještě lépe vybavený než to Ečko a cena je 1290000 dle stránky výrobce.
Když se přidržím těch kol, má MB v základu 205/60 R16... a v té nejdražší verzi 225/55 R16.
Přidej si xenony, GPS (za který dostaneš slevu 85000 pokud ho nechceš), kožené sedačky s pamětí a vyhříváním a třeba lepší rádio... a i když se vykašlu na srandičky jako je keyless entry karta nebo kontrola tlaku v pneumatikách tak dáš za obdobně vybavený auto o pár set tisíc víc....
Co se motoru týče, je IMHO lepší Renault a má i lepší charakteristiky. MB má možná o něco málo lepší automat.. a hlavně Vel Satis přece jen v tomhle doplácí na svojí stavbu a výšku.
Kvalita... no... i MB i Renault mají své slabiny, statistiky jsou trošku zkreslené tím že do MB lidi dají obecně víc peněz za servis.. a budou dražší i všechny díly (vybavuju si nějaký článek maníka co si pochvaloval že je Ečko bez zásadních poruch, akorát že servisní prohlídky ho vyšly na 12000 jedna po 15000 km).
Se ztrátou hodnoty máš pravdu, nepočítám že by se ze Satise stala sběratelská raritka.
Prostě při koupi dáš pár set tisíc za hvězdu na kapotě a něco málo dostaneš při prodeji zpátky ;-)
neregistrovaný "Pavel"
18. 6. 2003 18:46
Re: Souhlasím
Ceny jsou ze stránek dovozců.
V komfortu je třída E ve vyšší střední třídě nedostižná. Vel Satis je taky dobrý ale ne tak jako Mercedes. Ale šestiválec Mercedesu ve spojení s jeho automatem je vynikající o třídu lepší než kombinace Renaultu. V komfortu jízdy i ve spotřebě. Jaká bude kvalita Renaultu? To dnes nikdo nedokáže říct, to se ukáže za 2-3 roky, kdežto u Mercedesu můžeš očekávat velmi dobrý standard.
A ztráta hodnoty třídy E bude jistě o mnoho menší než u Renaultu. Zajímalo by mě ale jak to bude s pojištěním, tam mohou být také nějaké rozdíly.
neregistrovaný "Emmel"
18. 6. 2003 14:12
Re: Souhlasím
...jako třeba pohodlí a výbava... subjektivně mi přijdou sedačky ve Vel Satisu mnohem lepší než v MB E a Renault má v základu i lepší výbavu.
...nebo bezpečnost... i tady je Vel Satis lepší
...nebo dynamika... papírově nejsou velké rozdíly, MB bude zřejmě díky koncepci lepší do zatáček atd
...nebo image.. no, a jsme tady, to je asi hlavní důvod a to něco které jsi myslel,ne? Tady už záleží na člověku, většina sáhne asi spíš po MB. Já takové peníze nemám, pokud to můžu odhadnout tak kdybych je měl sáhnul bych raději po Vel Satisu.
A ještě k té ceně, tady na auto.cz je MB 3,2 za 1600000 a ne 1485000 jak píšeš a Vel Satis za 1290000... nevím přesně co je aktuální, nijak podrobně jsem to nezkoumal
neregistrovaný "Pavel"
18. 6. 2003 12:26
Re: Souhlasím
Signum je od 789.000 (1.8) až po 1.259.900 za 3.0 DTI v nejlepší výbavě (bez příplatkových výbav a bez automatu).
Pokud jde o tu tridu E: 270 CDI 1.274.000, E 240 1.260.000 a vynikající E 320 za 1.485.000 (s automatem v ceně).
Vel Satis je od 940.000 (2.0T) až po 3.5 V6 za 1.470.000 (taky s automatem v ceně).
Já osobně bych raději bral E 320 než Vel Satis 3.5 V6. I s vědomím že si připlatím 100 až 200 tisíc za nějakou další výbavu. Ve vyšší střední třídě se cení jiné věci.
neregistrovaný "Martin"
17. 6. 2003 22:50
bez titulku
Mal som opel a povedal som si nikdy viac - strasne sa to kazilo a stalo kopec penazi. Prave dnes sme trochu spasovali na adresu vectry B, ktoru ma nejdene moj znamy a kazdy s nou ma tie iste trable. Signum je auto odvazne, ale nie nepredajne a urcite nie zle. Od Vel Satisu je lacnejsi, ponuka sa aj v striedmejsej vybave a co sa dizajnu tyka, treba vidiet nazivo. Skaredy urcite nie je, mozno trochu zvyku. Vel Satis je pre mna urcite posledna volba a kedze som si porovnal ceny a vybavy, signum je o dost lacnejsi. KOncept auta je okrem toho dalej. Nie som priatel opla, lebo som ho jazdil, ale signum sancu na predajnost ma a preda sa ich podla mna viac, ako vel satisov. 3.0 tid, resp 2.0t je priama vozenie.
neregistrovaný "pete"
17. 6. 2003 20:10
Re: Souhlasím
Jelikoz je signum nahrazka omegy, tak to cenove nebude takovy rozdil oproti vel satisu. Ale jinak to myslim rozdil bude.
Jo, a nevim, jestli si za 1 300 000 koupis ecko v kuzi apod. a s trilitrem. To asi ne. Vel satise jo.
neregistrovaný "omi"
17. 6. 2003 19:14
Re: Souhlasím
Samozrejme za vyssi cenu...
neregistrovaný "omi"
17. 6. 2003 19:11
Re: Souhlasím
Porovnaval jsem v brne jak signum, tak vel satis a musim rict, ze i kdyz renault vypada kontroverzneji, tak porad lip nez toto. Hlavne z boku. Signum proste vypada jako hatchback. Co se tyce interieru, tak je na tom vel satis nesrovnatelne lepe. (pokud tedy opel nenabizi nejakou "super luxusni" vybavu)
neregistrovaný "Pavel"
17. 6. 2003 19:04
Re: Souhlasím
Opel má nespornou výhodu oproti Vel Satisu v tom, že je v jiné cenové hladině. Vel Satis na trhu bojuje třeba s Mercedesem E a ruku na srdce, kdo z vás by si koupil Vel Satis když může mít M-B, který je lepší, za stejné peníze.
A náklady na vytvoření Signumu taky budou menší než u konkurence: stejná platforma s vectrou caravan, většina shodných dílů...
neregistrovaný "ace3"
17. 6. 2003 17:58
Re: design
Krok vedle.. kdyby to melo aspon o neco vetsi kufr,ale tohle? Renault se svym VEL-SATISEM dopadne stejne jako AVANTIME a SIGNUM pude hned za nim..TOT muj nazor.. Navic jak uz tady nekdo naznacil, je uplna kravina prijit s takovymhle autem tesne pred premierou CARAVANU,kterej bude mit SKORO stejny misto pro nohy a skoro dvojnasobnej kufr.. jednoduse a proste- uz jak sem rek- KROK VEDLE.........
neregistrovaný "krTEKK"
17. 6. 2003 17:29
Re: Souhlasím
... zvlast kdyz na stejnem podvozku je tady Vectra Caravan - bude levnejsi a bude nabizet mnohem vetsi zavazadelnik, paleta motoru bude velmi podobna.
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 6. 2003 10:17
Re: Souhlasím
Vidim to podobne. Vel Satis ma aspon tu extravaganci (mne osobne se primo libi) ... Tohle je bohuzel "stary znamy Opel"; treba to zakaznici posoudi jinak, ale muj tip je, ze prodeje budou slabsi az velmi slabe ...
neregistrovaný "Scenic"
17. 6. 2003 10:06
design
Jsem za nové nápady a odvahu, ale tohle je absolutní katastrofa. Tan zadek vypadá jako kdyby to dělal domáci kutil v garáži.
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
17. 6. 2003 10:03
Re: Souhlasím
Signum je velmi povedené auto. Jediná má obava je subjektivní - jak na takto pojatý vůz budou reagovat zákazníci.
neregistrovaný "Ládis"
17. 6. 2003 09:49
bez titulku
Svezl jsem se se Signem v Brně a souhlasím s autorem, že diesel 2,2 l je dost letargická pohonná jednotka. Ale 2,0 T je úplně jiná káva. S tímhle motorem a "šestikvaltem" je radost se povozit. Nový systém spínání směrových světel je asi otázkou zvyku. Já osobně jsem zablikal na druhou stranu asi jen dvakrát. Chce to trošku cviku, asi jako když si zvykám na to, kde zabírá spojka v autě, ve kterém jsem nikdy neseděl. A koncepce vozu mi připadá opravdu skvělá. Sklápění a posouvání sedaček je skvěle vymyšleno. Proti Superbu, kde se nedají sklopit ani opěradla zadních sedadel, je to opravdu maximálně univerzální auto. Sice trošku konzervativní design, ale kdybych měl volit mezi Signem a Vel Satisem, tak jednoznačně Signum. Podle mě dost povedený autíčko.
neregistrovaný "empi"
17. 6. 2003 09:42
Maly kufr
Neverim tomu, ze se to bude dobre prodavat - ten kufr mel byt aspon o 100l vetsi.