Novinky
Pekny, povedeny, cerna mu sedi. Jen ta šaltrpáka je kýčovitá. A mezi 1.4 a 1.6 mohli dat jeste nejakej motor, 26 kw je velkej rozdil, mezi tou 1.1 a 1.4 je to 10 kw!
Zajimalo by me jak to ma velkej kufr?
U takovych voze hlavne ve vychodni evrope je nejdulezitejsi kufr,vnitrni prostor a cena.10500 euro=pres 300 tis je nejak moc!?!Nejlepsi je v tom smeru asi stale Felicie ikdyz je uz tochu zastarala.Myslim ze C2 unas na Fabii mit nebude.Ale za pokus to stoji.
Nemyslím,že by C2 měl být konkurentem Fabie. Zdá se mi,že tohle auto je určeno spíše manželkám solidních pánů,které chcou auto malé a dobře ovladatelné a ne Fabii,kterou má u nás každý druhý. Co se týče kufru,myslím,že bude v pohodě, obzvláště když se dají zadní sedadla posouvat (beztak budou většinou sloužit jen jako nouzová). Ta cena je ale na tak malé auto opravdu trochu moc v porovnání s C3.
Myslím si že C3 má lepší design, ale to je otázka vkusu. A myslím že to u nás žádnou díru na trhu neudělá, pokud bude v té cenové relaci jak je prezentováno v článku. Ostatně nějak jsem nenašel velikost kufru. Že by to Citroen neuvedl v PR schválně? Zdá se že kufr bude jaksi opravdu nevelký.
Jo, taky jsem poněkud zklamán a zaskočen tím designem. C3 taková nádhera a toto..., ale i podle výše uvedených příspěvků taky musím uznat, že je to věc vkusu. Samozřejmě, že pokud se ta cena bude pohybovat v takových výšinách, jak je uvedeno, má u nás skutečně pramalé šance prorazit. I tak na našem trhu tento segment vozidel tvoří pouze mizivý podíl. Pouze cenově velmi výhodnému Matizu se podařilo prorazit, ale to také díky vyšší stavbě karoserie, z čehož vyplývá větší prostor a díky pětici dveří. I když jsem C2 pochopitelně v reálu neviděl a nemohu tedy posoudit jak to s tou prostorností bude, už samotný fakt pouze 3 dveřové karoserie jej u nás značně znevýhodňuje.
Myslim ze se unas prosadil v posledni dobe jeste Getz (ikdyz se ho prodalo 10x mene nez Fabie) a Thalia ktera je levna, ma nejvetsi kufr ve sve tride,2 arbagi ale vypada ... a virabi se v turecku...
Jo, jenže Getz i Thalia jsou již o třídu výš a ta je u nás naopak velmi úspěšná, mnoho menších či skromnějších rodin tyto vozy užívá jako rodinné a taky už v této třídě je výběr motorů, výbav a karosářských variant na slušné úrovni. A ještě musím říct, že po tom faceliftu se mi Thalia začala líbit. Mě na tom zadku nic moc nevadí, jen na té "první generaci" před facel. mi připadalo, že má strašně velkou světlou výšku a tím vypadala tak nějak divně. To že se vyrábí v Turecku mě taky nějak dvakrát netěší, ale protože zde nemohu poskytnout žádné praktické zkušenosti ať již přímo moje nebo mých známých, raději se oprostím jakýchkoli předsudků.
Přední a zadní část vozu je dobrá ale linie přechodu u předního okna k zadnímu je podle mého názoru děsivá a vypadá spíš jako když někdo zatlačil zadní okno o několik čísel dolů.
po všech stránkách nádherné auto. Pouze doufám, že otáčkoměr je řešený jinak než u C 3,
kde se toto řešení podle mého názoru vůbec nepovedlo.Myslím tím praktickou stránku,je skoro nečitelný.