Zatímco koncern Volkswagen svolává kvůli problému se zapalovacími cívkami u některých silnějších motorů do servisů majitele vozidel Audi a Volkswagen, domácí Škoda k tomuto kroku zatím v České republice nepřistoupí...
Němce volaji do servise u Čechy NE?... To se mi nelíbí. Jsem majitelem uvedeného motoru 1,8 T v Octavii a závada není to zase taková maličkost. Auto někdy jede na tři válce. (asi to je maličkost) Sdudený motor někdy naskočí snad pouze na jeden nebo dva válce (nedá se vůbec rozjed) . To jsou podle Škodovky maličkosti. Asi neví o čem je řeč nebo na nas prdi.... Dnes v servisu vůbec nevěděli co mají dělat. Mohli jim to říct o den dříve aby se to nedeozvědělí z TV. Je to chaos??!!!!
Pasz Piotr
Úplně s tebou souhlasím. Já mám taky Octavii 1.8T a dělá to sám. V servisu jsem byl asi 3 krát a pořád stejná chyba a pořád tvrdí jak nevědí. Celkem mě Škodovka sklamala, myslel jsem, že jsou serioznější.
Musim rict, ze me skodovka nastvala a to jsem jeji fanda. Mam ted Superb 2,5 TDi (naprosta spokojenost), ale mel jsem Octavii s motorem 1,8T a kvuli zminene zavade jsem byl TRIKRAT v servisu, tj. odesly me celkem TRI civky, kazda na jinem valci, vzdy radove po 15.000 km a v servisu byli bezradni, ja taky. Neni to zadna malickost a autem se neda jet s cistym svedomim napr. do zahranici. Jede jen na tri valce, tudiz pokud byste takto chteli jet dal, znicite si katalyzator. Proto by mela skodovka preventivne vymenit vsem majitelum vadne civky! Takto jen cekaji, komu vsemu civky odejdou a dotceny majitel pak ma proste smulu
Mohl bych poprosit o poslednich 8 znaků VIN (číslo karoserie) ? Rád bych se podíval, zda jste byl opravdu 3x v servisu. Pokud ano, určitě to zde potvrdím. Pokud nechcete uvést VIN, pochopím to ...
Ja jsem napsal první příspěvek. Tenhle ne, ale VIN asi nikdo nenapíše. Pokud jste někdo ze ŠKODY tak Vám může zdokumentovat můj případ. Taky jsem byl 3X v servisu a poslední 2x mi jenom byli schopni resetovat počítač aby nesvítila žluta kontrolka. Známy ma stejny model jako já 1,8T 4x4 limusine a už mu vyměnili před pár měsíci všechny čtyří cívky. Tady určitě nikdo nepíše jenom aby ublížil Škodě. Mimochodem jsem před pár dny napsal e-mail rovnou do škodovky a nikdo se neozval kdy mám jet do servisu?!...
To je chování.....
Piotr Pasz
VIN uvest nechci. Povazuji to za uzavreny pripad, auto uz jsem prodal... Jen jeste uvedu, ze protoze jsem si myslel, ze muj servis je "neschopny", tak jsem po treti jel jiz do jineho servisu - ani servisy skodovky nevedely co se deje. Rozhodne nechci skodovce ublizit, jak jsem psal, koupil jsem si Superb a jsem maximalne spokojen (zatim ujeto 30.000 km). Ale nemuzu si pomoct, postup Skody se mi nezda fer. Meli by potencialne postizenym zakaznikum nabidnout preventivni vymenu a ne cekat na to, komu civky odejdou a komu ne, aby usetrili !!!
Škodovka sice tvrdí, že se závada skoro nevyskytla, ale mě se na Superbu 1,8T vyskytla, při shánění oné cívky jsem zjistil, že se normálně nedá prakticky sehnat, čekací doba asi 4 měsíce, protože je o ni velký zájem ... Na záruku byla závada odstraněna za asi 10 dní.
Napsal jsem e-mail do škodovky se stížnosti. Odpověděli, že koncern VW nestahuje vozy do servisu?... Byla to chyba v médií. Co se týče cívek tak opravdu nejsou!!! Odepsali mi, že v první řadě je posílají těm kdo mají auta nepojízdne a teprve pak vymění zbytek cívek těm co to chtějí jako prevenci. Tzn. že auta jsou s touto závadou nepojízdne! Tento problem mohl cely koncern VW vyřešit inteligentnějí?... Tak jsme všichni otrávení a myslime si, že máme špatne auta.
Pasz Piotr