Na trhu napr. v UK sa uz predava EVO VIII FQ 400 asi uz viete ze ma 400 koni.Inak v Japonsku behaju Eva s 800-1000 konami ale to sa asi auto cz nedocitate.A porovnavat EVO s Oktavkou mi pripada viac nez hlupe.Inak odporucam test drive ale zoberte si k tomu nej.igelitku lebo sa poblijete...
Tohle auto je opravdu moc pekne. Zavodni auto se vsim vsudy, jen na to mit. Turbo
neturbo, 202 kW je myslim plne dostacujici, zalezi taky na podvozku, na brzdach, na vyuzitelnosti vykonu, na zprevodovani, na vaze, na charakteristice vozu, a navic je to 4 kolka. To si myslim, ze uz bude stat za svezeni,nebo se pletu lidi?
pro blbecky jako ses ty: [odkaz]
a pokud chces argumentovat tim, ze tohle auto neni jenom "preturbovane", tak si uvedom, ze z te oktavky taky nedostanes 350k jenom tim ze tam hodis turbo Garet... to by se ti ten motor rozsypal nejspis hned po nastartovani...
presne tak... oktavie vytunena na 350k z 1,8t se ti rozsype za par chvil... jinak evoVII se mi designove libilo vic, tohle je moc utaply, ale zase v porovnani s americkou verzi VII-icky je tohle posun k lepsimu... do evropy se to mozna dostane v trochu jine podobe... jinak je skvely, ze japoncici v posledni dobe mysli taky trochu vic na lidi, kteri jsou odkazani na levostranne rizeni a nestaveji si takovadle skvela auta jenom pro sebe (resp. pro par dalsich vyvolenych, kteri se narodili v zemich s pravostrannym rizenim)... doufam, ze v tom budou pokracovat a napr. nissan po uzasnem 350z predstavi i skyline'a s levostrannym rizenim...
nemam nic proti tunění ale je to vo nščem jinym z eva by se dostalo taki těch tvejch 350 i víc, ale je to celý vo životnosti motoru........ todle je sériovka která ti vydrží na furt ..... tak se zamysli nad tim co píšeš
EVO VII není Oktávka u které můžete bez větších problémů zdvojnásobit výkon a udělat ji tisíckrát hezčí. EVO je skoro závodní auto a takové úpravy už dávno má. Vylepšit ho není takvá brnkačka, a co víš jestli neupravili třeba podvozek?
no jo ty:) jenze tady nekecej, nemuzes porovnavat hrusky sjabkama, to te ve skole neucili???ono totiz tech tvejch 275 koni zni dobre, ale kdyz k tomu pridas turbo GARET, tak uz to takova slava neni.. Nemecka oktavka (vytunena v nemecku) ma 1,8t z koncernu plus turbo GARET a da necelejch 350 konomrdu a 587 nm!
Myslím, že zkratka EVO vychází ze slova EVOLUCE a to mluví za vše. Pomalu, ale jistě. A nebo snad rychle a zběsile ???
No jinak si myslim, že evropská verze bude o dost ostřejší.
A už vůbec nemluvim o tom, že byla poprvé uvedená dřív levostraná verze. To je podle mě pro všechny lidi na kontinentu ( krom Britů ) BOMBA !!!
a co třeba to snížení hmotnosti nebo zlešení výkonnostních křivek myslim že u auta co je takřka dokonalý už neni moc co zlepšovat. dvoulitr a 275 koní to nemá hnet tak někdo to je 137 koní z litru o celých 9 koní víc než má porsche turbo GT2 a to je to nejlepší co porsche umí.
Nechcem nikomu kaziť nadšenie, ale nato, že ide o EVOIII - teda ďalší vývojový stupeň, je tých inovácií trochu málo. Priateľ má EVO VII a až na ten predný nýrazník a biele zadné svetlá je to skoro to isté. Toto je EVO VII facelift, nie EVO VIII. Inak EVO VII je fakt raketa, len ten názov EVO by mal symbolizovať vývoj, nie výmenu predného nárazníka a pár detailov.
Nekritizujem tu kvality auta, ale autorov projektu, ktorí mali s názvom EVO VIII trochu počkať a predstaviť niečo, nad čím by sa dalo pozastaviť a vyjadriť obdiv.