Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Porsche Panamera: Za tři měsíce vyrobeno již 10.000 kusů

53 komentářů

Lubosss1
v Kosiciach sa uz 2 premavaju a vyzeraju fakt pekne !! :yes: 😄
figurka
Bohužel, dle testů není Rapide plnohodnotým 2+2 autem. Spíše je brán jako "praktičtější" DB9.
GTI
:yes:
Martin_
Viděl sem ho na autosalonu ve Frankfurtu a dostal mě, na fotkách vypadá dobře, ale naživo je to bomba, pořádný kus auta. Takle si myslím, že má vypadat avantgarda.
Mít ty peníze tak jdu jednoznačně do Rapida :yes: >😁
Porsche mi přijde takový "obyčejný" za ty prachy...
Ale to i nová 911, ne že by byla ošklivá, ale trochu nuda.
jossalito
Snad jen dodám
BRAVO PORSCHE :yes:
jossalito
Maserati si zakládat může, ale pořád je to obyč auto, které si cenu neudrží. Viz staré QP, a v podstatě i nové ojetiny. Tam jde cena dolů až nepěkně rychle. Prostě se jim tu auru nedaří udržet. :-!

Jaguar, ten je na tom obdobně, což asi víš a mě to příjde zatraceně škoda. ;-\
GTI
Stojím v pozoru a salutuji směrem k Lipsku. Do tří let se bude v Evropě prodávat více Panamer než fiatů... 500 :yes: Kdo z nás by to před rokem čekal?...

Je to mistrovskej kousek. A co je hlavní, přesně tak, jako má člověk navěky vpálenou do lebeční kosti siluetu 911, přesně tak, jak ví, že Cayman je dokonalej malej šporťák, přesně tak, jak silně vnímá Boxstera a přesně tak, jak vnímá silu Cayenne turbo... se nám do hlav vpálí budoucí nová ikona luxsegmentu v pojetí velké, sportovní, cestovní káry. Ano, opět je to Porsche, který dokázal příjít s autem, která představuje to nejlepší, čeho je svět vůbec v autech schopen, navíc nám vytvořil další báječnej svět, k němuž může člověk v poklidu směřovat. V poklidu proto, že je jedno, kdy si Panameru pořidíš, zda zejtra či za deset let. Bude tu stále. Krásná, silná a nezlomná. Jedním slovem - PORSCHE.

BRAVO PANAMERA :yes:
GTI
>😁 >😁 :yes: Tak to je slogan měsíce :yes:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Já myslím, že hlavně nechtěli "vytřískat" víc.
Maserati si zakládá na tom, že je to exklusivitka pro fajnšmekry - technika od Ferrari, snesitelné ceny (vůči konkurenci) a vždy relativně malé množství vyrobených kusů.
Proti tomu je Porsche masovka. Bylo, je, bude a chce být "sporťákem pro každého" - prodávat v co největších počtech všem, kdo na něj mají.
Tím nechválím ani nehaním žádnou z těch značek. Prostě každá z nich má dost odlišnou filozofii. A Aston Martin je svým pojetím hodně blízko Maserati, s přesahem do sfér Ferrari.
jirka1203
videl som obe LIVE, aston mi pride príliš obyčajny a nevýrazný. panamera je live ovela vyraznejšia, takže ja určite panameru :yes:
kuko
tos nemusel, ubližoval jsem snad svými miliony já tobě? >😒] 😉
kuko
Tak Astona jsem zatím neviděl live. Panameru už cca 3-4krát, v bílé i černé a prostě se mi fakt líbí :yes😒br />
No a podle fotek interiéru bych raději seděl v Panameře - myslím design a rozvržení (hodně čudliků jupííí) >😒]
jossalito
Takovejch je, co se profilují, že jsou těžce v balíku a přitom dluhy kam se podívají. >😒]
Giorgio
Ono to tak v podstatě je. 😄
jossalito
Pro mě je všechno od Svinova nahoru už Poruba. >😁 >😒]
Subaru.in
Pokud vim, tak oficialni milionar je ten ktery ma cca xy melounu na ucte k dispozici.

To ze budu mit byt ci dum za 6 mega na hypoteku na 25 let, ze mne milionare nedela. Mozna v ocich lid co jen sni o byte za do milionu a vedi, ze i na to nemaji.
Subaru.in
Asi neni panelak jako panelak?!

Pokud nekdo bydli v novostavbe za 7-8 mega byt a to budou ty levnejsi jeste byty, tak se pote nedivim.
Giorgio
Jo, u Duhy. 😄
Subaru.in
Ja jen vim, ze je udajne dost tesno v Astonu, podle oho co se pise tu a tam?!

V Panamera jsem sedel v showroomu a mista bylo dost, jen bych mel asi problem vizualne se sirkou na ceskych silnicich ci okrskach. Vyhled do zadu je "0". Ale to je problem vsech techto nizkych vozu.
jossalito
A taky daleko, daleko dražší. 😉
Martin_
A co ten Rapide? Mě pořád přijde o dost hezčí, Pnameru sem viděl zatím dvakrát a pokaždý v bílé, bohužel... Ten zadek je hroznej nemůžu si pomoct, no ještě by mě to zajímalo v nějaké tmavé barvě, ale i tak...
Rapid mi prostě přijde vyváženější a designově daleko víc progresivní :yes:
jossalito
U taty? To je někde v Porubě ne?
Martin_
To by si mohli koupit pěkný bydlení a nemusí to nutně být dům, pěkná novostavba je OK 😄
Giorgio
Asi jo, ale kdo ví, jak to bude za pár let... Každopádně, Tatra nebo marek.q to můžou přijít omrknout, je to kousek od jejich oblíbené hospody U Táty. 😄
jossalito
Třeba jsou extrémně zdechlí, na to, běhat kolem velkýho baráku a na úklid jim bohatě stačí 3+1. >😒]

Každý má jiné priority, někdo chce za každou cenu barák, další by do něho z pohodlnosti nikdy nešel, jinej raději čtyři auta. 😉
jossalito
Tak, nejen v Praze. >😒]
jossalito
Takový případ jsem ještě neviděl, tím ale neříkám, že to nemůže být pravda. Každopadné tohle jsou ty pověstné špičky ledovce, nikoli bežná realita. 😉
kuko
to je otázné, jestli z toho mohli/nemohli vytřískat víc.

Quatroporte je určitě supr vůz, ale přece jen je to relativně "normální" model v portfoliu - myslím jako že 4dv GT tak nějak skoro vždy u Mase nabízeli

Panamera určitě těží z efektu že je to v rámci Porsche portfolia něco absolutně nového. Podobně jako svého času Cayena. I když tomu jsem nevěřil, že by se tak chytl, Panamera mi příjde "přirozenejším" porsche :yes:
kuko
hmm, tohle jsem už taky párkrát viděl - autopark jak holywoodská celebrita a bydlí v 3+1 na sídlišti. Holt každý máme jiné priority 😲
kuko
tak v Praze mít vlastní panelákový byt znamená být milionářem - buď je máš, nebo je alespoň dlužíš >😒]
Giorgio
Tak vzhledem k tomu, že o panelák vedle, než bydlím já, žije rodina, co má BMW 7 (maminka), Range Rover Sport HSE (tatínek) a Ford Focus C-Max Ghia (syn), tak věřím, že když naproti nim stojí Hummer H2, tak tam dříve či později může stát i panamera.
kuko
raději Panameru než 1.5 Cayena :-!

taky mám rád přesná čísla :yes: >😒]
jossalito
Kdo by to byl řekl, že v těch tvých panelácích bydlí samí milionáři. >😁
cuoresportivo
Tzn., že to bouchají jak Baťa cvičky. Koupit si auto, i pro ty co neřeší finance za od cca 3 Mega, které bude stát u každého paneláku, mi připadá trochu zcestné. Ale proti gustu....
jossalito
No jo, ale Cayenne je pořád o meloun levnější. 😄
jossalito
Úspěch Panamery Italům bezpochyby vadí. Z tohoto segmentu totiž očividně mohli vytřískat podstatně více. 😉
jossalito
Nó, asi se to moc lišit nebude. >😁
Avatar - Ricardo
Ricardo
No jo, jakýpak jsou čísla u Cromy >😁
kuko
protože tyhle dva kousky jsou prakticky to jediné, co se jí jaktakž přibližuje.

Krom toho Maserati je už nějaký pátek na trhu, Panamera je čerstvá novinka, takže je snad jasný, že se bude prodávat líp. A Porsche jako celek má taky větší prodeje, takže asi málokdo čeká, že by se Quatroporte kvantitativně prosadilo 😉
kuko
za pár let se můžeme i my bazarový kovbojové těšit, vedle těch Oktávek a vylágrovanej Alf tam budou tisíce Amerikánů >😒]
kuko
mně osobně se taky moc líbí. zadek mi nepřijde nějak extra nevyvážený, poslední dobou má buclatý zadek kde kdo. A ten interiér je prostě fantastický. Určitě raději tohle než Cayena :yes:
jossalito
Minulý týden jsem ho opět viděl a řádně prohlédl.
Perfektně zapadá do portfolia značky. Designově vyplňuje mezeru mezi 911 a Cayennem. Přidává k tomu perfektní interiér, motory a pro někoho kontroverzní design. Tohle auto muselo přinést úspěch - je to přece Prorsche. :-! :yes:
jossalito
Vlček závidí úspěch, tradičně. :-!
jossalito
O to je na tom lépe.

Jinak je tu dost často srovnávána (i v článcích) s Maserati QP a někdy dokonce AM Rapide. 😉
Sleeper
Panamera nemá žádného přímého konkurenta.
Sleeper
Wollfe, zdrojem pro krátký článeček byla tisková zpráva automobilky. Nevím, proč bychom jim neměli věřit.
jossalito
Neuvěřitelný úspěch. Za tři měsíce nabouchat deset tisíc kousků s průměrnou prodejní hodnotou přes 3 mil. Kč.

S těmito čísly prakticky zadupalo Porsche svého největšího konkurenta v podobě Maserati QP do prachu cest. Ale to sem tady psal už při prvních obrázcích, že k tomu dojde. Došlo a neuvěřitelně rychle. :-!

Kam se Porsche koukne, tam sklízí úspěchy. :yes:
chrudoš
spravnej srotkovboj sedla spravne srotauto, za tim bych samozrejme nic jineho nehledal :-!
kuko
ne ne, tohle je šrotovné v praxi >😒]
Subaru.in
Mozna to uz tak je u Porsche;

Cim vetsi odsuzovani ci nelibost verejnosti ohledne designu, o to tim vice opravdovych nadsencu.

Ja si myslim, ze hlavni duvod je dobra cenova politika, treba ctyrdverove Aston Martin je kolem 120-130 tisic liber zato Porsche zacina na cca 75 do 140 tisic, takze koho pali dlan s chechtakama v ruce ma moznost vybirat.
wolff
To je pomalu větší produktivita, než u Fabie...

Mám takový pocit, že nám tady zase někdo předložil kachničku...
J4K
.. když vezmu, že měsíc má 20 pracovních dní, je to 10000 kusů za 60 dní, což je ca.166 ks/den = ca.21 ks/h = ...atd. Holt němci znají jak se vypořádat s produktivitou práce.. :yes:
Tymkoo
i kdyby napsali 1500 tak bych tomu věřil ale takhle je to opravdu skvělé číslo. i když její zadní proporce se mi ani trochu nelíbí.