Proc? kdyz se podivam na historii, tak mi prave rada XJ pripada jako jakesi vyboceni, ktere JAG svym S-type napravil ... A X-type? Pravda, malo kdo se uzivi jen na jedne tride, navic co se v mladi naucis (v mladi koupi X, pak neco vetsiho ...)
Diky za upozorneni, pane Fechtnere. Cerpali jsme informace z britskych zdroju, ktere uvadeji to, co jsme zverejnili, vcetne primeho srovnani s 318i, kteremu se po motoricke strance blizi z nabidky BMW nejvice, na sestivalec 320i (2,2 l) se 125 kW uz zjevne mit nebude. Na zaklade Vaseho podnetu vsak tyto informace rad do jiz zverejneneho clanku zakomponuji.
Miluju JAGUARy a leto jsem kvuli nim byl 5x na F1. Zacatkem roku jsem si jednoho chtel poridit v cene okolo 1.000.000 a sehnal jsem jedine XJ z nevim kolikate ruky. Kdybych vedel, ze udelaji tohle, tak bych snad i pockal. Klidne ozelim pohon i zadnich kol, ale je to nejuslechtilejsi auto na svete.
Rekl bych, ze by to docela dobre mohli vlastnici stavajiciho X-ka citit jako podraz. "Koupil jsem si to misto BMW, protoze to nema tolik lidi - a vy to ted zlevnite o XX% !!!"
Tak jsem zvedav. :o)
(Kazdopadne tyhle starosti bych chtel ! :o))
Stejne i kdyz to ma sest hrncu, na jaguara je to malej objem. Ale auto je to hezky, videl jsem ho nekdy v zari v Nemecku na dalnici.... Ale Jaguar by mel delat XJ a XK a nic vic.... S-Type se mi moc nelibi.
Chtěl bych autora malinko doplnit. Tím mám na mysli, především fakt, že motor není "dvoulitr", ale 2099cc a ani čtyřválec, ale V6 vpředu napříč. Z toho vyplývá, že motorově se s 318i (čtyřválcem) srovnávat nebude, natož pak standardní výbavou, která bude zahrnovat mj. DSC, el. oken (i v zadu), přední mlhovky, litá kola a řadu dalších výbav, které jsou u 318i za příplatek.
JE TO DOCELA HEZKY AUTO,MĚ SE TAKHLE Z OBRAZKU TAKY LIBILO ALE TED NEDAVNO JSEM HO VIDĚL V CENTRU PRAHY A VYPADALO STRAŠNĚ MALY, A TAK SE MI UŽ TROCHU NELIBI.HEZKY,MOTORY JSOU TAKY DOBRE NA JAGUAR ALE TY ROZMĚRY JSOU JAKO U TRABANTA