Novinky

Zpět na článek

Mazda RX-8 jde do výroby

10 komentářů

Mas pravdu, vzdyt vykon = tocivy moment x otacky, a wankel toci hodne. Pekna kara.
Myslím, že RX-7 má kompresor - nepletu se? Zřejmě právě pro zlepšení točáku.
V tomhle autě ale chtějí předvést, že to dokáží i bez přeplňování (jako BMW a Honda).
Myslím, že Mazda to stále zdokonaluje, NSU je dost dávno a není japonský. Krouťák je malý, auto vypadá hezky. Řekl bych, že auto charakterizuje spíš zrychlení a pružnost motoru. Ještě se uvidí jakou bude mít taky životnost.
kroutak je dany charakteristikou toho motoru a ta je zrejme dost vysokootackova. pro motor s krouzivym pistem ale zcela optimalni. stejne tak pro sportovni auto.
Já si myslím, že právě kvůli Wankelu si to lidi budou kupovat. Stejně jako RX-7.
Je to radost se podívat. Vzhledem k vlastním zkušenostem nepochybuji ani o kvalitě motoru.
Panove to je sportak a ten se nezene za tocakem, ale za vykonem!
Kára je to designem super ale myslím podle sebe, že Wankel odradí kvanta zákazníků kvůli jeho 1/ minulé nedobré pověstí viz NSU Ro-80,2/vysolé spotřebě,3/nízké hodnotě zpětného prodeje.Kéž by Mazda dala variantu i s klasickým benzínovým motorem!Připojuji se též k názoru Jamie - nízký točivý moment.
Tiež sa mi to zdá dosť slabé. Pri tom výkone by to chcelo aspoň 280 Nm.
To je má Wankelův motor fakt tak nízký točivý moment při výkonu 250 k?