Novinky
0
Mas pravdu, vzdyt vykon = tocivy moment x otacky, a wankel toci hodne. Pekna kara.
Přejít do diskuze
Myslím, že RX-7 má kompresor - nepletu se? Zřejmě právě pro zlepšení točáku.
V tomhle autě ale chtějí předvést, že to dokáží i bez přeplňování (jako BMW a Honda).
V tomhle autě ale chtějí předvést, že to dokáží i bez přeplňování (jako BMW a Honda).
Myslím, že Mazda to stále zdokonaluje, NSU je dost dávno a není japonský. Krouťák je malý, auto vypadá hezky. Řekl bych, že auto charakterizuje spíš zrychlení a pružnost motoru. Ještě se uvidí jakou bude mít taky životnost.
kroutak je dany charakteristikou toho motoru a ta je zrejme dost vysokootackova. pro motor s krouzivym pistem ale zcela optimalni. stejne tak pro sportovni auto.
Kára je to designem super ale myslím podle sebe, že Wankel odradí kvanta zákazníků kvůli jeho 1/ minulé nedobré pověstí viz NSU Ro-80,2/vysolé spotřebě,3/nízké hodnotě zpětného prodeje.Kéž by Mazda dala variantu i s klasickým benzínovým motorem!Připojuji se též k názoru Jamie - nízký točivý moment.