Ak je toto finálna podoba nástupcu 626-ky tak si myslím že nie je o čom. A ak tam budú tie pohonné jednotky, ktoré sú spomenuté teraz, tak konkurencia myslím dostáva vážneho konkurenta. Uvidíme aká bude cena. Myslím, že Honda sa so svojim ACCORDom už nechytá a keď pozeram na AVENSIS tak zaspávam.
Konečně auto, kterým navazuje na model 626 rv 1992, Ovšem současným modelem 626 zaspali generaci, tak nevím, jaký zájem o tu 6tku bude. Každopádně je lepší designově, než němečtí "hranáči".
do ted mazdy nebyly nejak extra zrovna moje krevni skupina ale toto jo muzu rict ze jsem hodne usenej design proste nema chybu obvzlaste predi partie,proste a jednoduse dost dooobryyyy
Nezbývá mi než souhlasit s výše uvedenými názory. Již delší dobu sleduji dost výrazný designérský úpadek japonských automobilů. Nejvíce ze všech mě asi zklamala Honda (vyjma S2000, možná CRV a NSX její modely nepovažuji za automobily, ale neforemné hnusné bedny) a dále Mitsubishi (platí u nich to samé, co u Hondy vyjma Pajera, L200, Eclipse a 3000GT - jestli se vůbec ještě vyrábí,snad ještě ta Carisma po faceliftu trochu "ožila"). Ani dále to není nijak slavné - Toyota nastoupila se svým velmi "boubelatým" designem (viz Avensis Verso, Corolla Verso), ale abych jim nekřivdil nová 3 a 5 dveřová Corolla se mi fakt líbí, ale zato sedan, to je tedy síla. Ale teď už k Mazdě. 121 á la Fiesta při dnešní míře všudypřítomné a mnou proklínané globalizace u mě nemá ani nejmenší šanci uspět. 323 je úplně o ničem, 626 po faceliftu už se celkem dala, ale stejně, hlavně po tak zdařilém a úspěšném předchůdci, se tato generace dá s klidem označit za propadák, Xedos 6 - byl fakt good, škoda ho. Xedos 9 je taky dobrý. Velkoprostorové vozy jsou až na Demio velmi zdařilé. Ale je taktéž škoda vyřazení z výroby takových "nekomerčních" vozů jako MX-3, MX-6, ale hlavně RX-7, která se sice stále vyrábí, ale poze pro Japonsko. Relativně nové SUV Tribute už taky vypadá k světu, bohužel to nemůžu říci o B - Figterovi, na jehož vzhledu není absolutně nic zajímavého. A co tedy říkám nové "šestce" ? Asi teď řeknu, co už vyslovil jeden automobilový fanda na tomto místě přede mnou, ale je to vážně pravda. Až "šestka" se totiž dá považovat za plnohodnotného nástupce 626ky z roku 1992 - (1997 tuším). Co se týče designu, musím říci, že je naprosto skvělá, o motorech platí to samé. Teď už zbývá jen doufat, že tohle budu moci říci i o nástupci 121 a 323, které již novou generaci potřebují jako sůl.
Mel jsem doma 626 z roku 1998, minuly rok jsem ji poridil znova ( po faceliftu). I kdyz to nejsou zrovna karosarske bomby, jedna se o velmi kvalitni a vcelku pohledne vozy vozy s dostatecnym vykonem. Po tom co jsem prozatim videl o generaci ktera ma nastoupit si troufam rici ze to bude nejlepsi Japonec na nasem trhu.
Design je parádní, teda mně se líbí, motory jsou ucházející, ale né že by se nenašli lepší dvoulitry, zase na druhou stranu uvidíme, že životnost a kvalita budou tak dobrý jako jsou u většiny japonců. Určitě je to konkurence schopný auto, ještě záleží na pořádné výbavě.