Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nástupce Mazdy 626 se představil

V Tokiu měl světovou premiéru nástupce automobilu střední třídy 626. Novinka změnila jméno, motory i vzhled.
Zpět na článek
29. 10. 2001 23:23
neregistrovaný "Petr Skala"
3. 11. 2001 10:26
neregistrovaný "Rudo"
3. 11. 2001 16:15
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 11. 2001 20:26
neregistrovaný "Martin"
4. 11. 2001 17:15
neregistrovaný "steklis"
4. 11. 2001 20:38
neregistrovaný "Martin"
7. 11. 2001 11:24
neregistrovaný "Tom"
7. 11. 2001 11:58
neregistrovaný "anonym"
8. 11. 2001 19:51
neregistrovaný "Garrett"
12. 11. 2001 20:51
neregistrovaný "radium"
neregistrovaný "Petr Skala"
29. 10. 2001 23:23
Nástupce Mazdy 626 se představil
Konečně Mazda uvádí na trh automobil, který vybočuje z těch tuctových výrobků posladní doby.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rudo"
3. 11. 2001 10:26
Tak to ano
Ak je toto finálna podoba nástupcu 626-ky tak si myslím že nie je o čom. A ak tam budú tie pohonné jednotky, ktoré sú spomenuté teraz, tak konkurencia myslím dostáva vážneho konkurenta. Uvidíme aká bude cena. Myslím, že Honda sa so svojim ACCORDom už nechytá a keď pozeram na AVENSIS tak zaspávam.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 11. 2001 16:15
Re: Tak to ano
No hadam, ze odpoved konkurentu na sebe necha cekat maximalne tak 3-4 mesice. :o)

Souhlasim s tim, ze asijske automobily jsou po designerkse strance posledni dobou dost "nemastne".
neregistrovaný "Martin"
3. 11. 2001 20:26
MAZDA ATENZA
Konečně auto, kterým navazuje na model 626 rv 1992, Ovšem současným modelem 626 zaspali generaci, tak nevím, jaký zájem o tu 6tku bude. Každopádně je lepší designově, než němečtí "hranáči".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "steklis"
4. 11. 2001 17:15
bez titulku
do ted mazdy nebyly nejak extra zrovna moje krevni skupina ale toto jo muzu rict ze jsem hodne usenej design proste nema chybu obvzlaste predi partie,proste a jednoduse dost dooobryyyy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
4. 11. 2001 20:38
bez titulku
Nezbývá mi než souhlasit s výše uvedenými názory. Již delší dobu sleduji dost výrazný designérský úpadek japonských automobilů. Nejvíce ze všech mě asi zklamala Honda (vyjma S2000, možná CRV a NSX její modely nepovažuji za automobily, ale neforemné hnusné bedny) a dále Mitsubishi (platí u nich to samé, co u Hondy vyjma Pajera, L200, Eclipse a 3000GT - jestli se vůbec ještě vyrábí,snad ještě ta Carisma po faceliftu trochu "ožila"). Ani dále to není nijak slavné - Toyota nastoupila se svým velmi "boubelatým" designem (viz Avensis Verso, Corolla Verso), ale abych jim nekřivdil nová 3 a 5 dveřová Corolla se mi fakt líbí, ale zato sedan, to je tedy síla. Ale teď už k Mazdě. 121 á la Fiesta při dnešní míře všudypřítomné a mnou proklínané globalizace u mě nemá ani nejmenší šanci uspět. 323 je úplně o ničem, 626 po faceliftu už se celkem dala, ale stejně, hlavně po tak zdařilém a úspěšném předchůdci, se tato generace dá s klidem označit za propadák, Xedos 6 - byl fakt good, škoda ho. Xedos 9 je taky dobrý. Velkoprostorové vozy jsou až na Demio velmi zdařilé. Ale je taktéž škoda vyřazení z výroby takových "nekomerčních" vozů jako MX-3, MX-6, ale hlavně RX-7, která se sice stále vyrábí, ale poze pro Japonsko. Relativně nové SUV Tribute už taky vypadá k světu, bohužel to nemůžu říci o B - Figterovi, na jehož vzhledu není absolutně nic zajímavého. A co tedy říkám nové "šestce" ? Asi teď řeknu, co už vyslovil jeden automobilový fanda na tomto místě přede mnou, ale je to vážně pravda. Až "šestka" se totiž dá považovat za plnohodnotného nástupce 626ky z roku 1992 - (1997 tuším). Co se týče designu, musím říci, že je naprosto skvělá, o motorech platí to samé. Teď už zbývá jen doufat, že tohle budu moci říci i o nástupci 121 a 323, které již novou generaci potřebují jako sůl.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
7. 11. 2001 11:24
Re: bez titulku
Vyčerpávající zhodnocení. Snad bych jen doplnil o odvolávku na klasiku - MX-5, ta je super i po více jak 10-ti letech (s ohledem na cenu, samozřejmě).
neregistrovaný "anonym"
7. 11. 2001 11:58
Nejlepsi Japonec
Mel jsem doma 626 z roku 1998, minuly rok jsem ji poridil znova ( po faceliftu). I kdyz to nejsou zrovna karosarske bomby, jedna se o velmi kvalitni a vcelku pohledne vozy vozy s dostatecnym vykonem. Po tom co jsem prozatim videl o generaci ktera ma nastoupit si troufam rici ze to bude nejlepsi Japonec na nasem trhu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Garrett"
8. 11. 2001 19:51
bez titulku
Design je parádní, teda mně se líbí, motory jsou ucházející, ale né že by se nenašli lepší dvoulitry, zase na druhou stranu uvidíme, že životnost a kvalita budou tak dobrý jako jsou u většiny japonců. Určitě je to konkurence schopný auto, ještě záleží na pořádné výbavě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radium"
12. 11. 2001 20:51
6 Sedan - Preview pro americky trh
[odkaz]


- pod touto adresou v anglictine popis prvnich dojmu ze Sedanu 6, dalsi fota hatchbacku a sedanu. Je se na co tesit.
Rozbalit vlákno
0