Novinky
0
*
Přejít do diskuze
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Souhlas, pokud nechce AM klesnout do nižších tříd, nic jiného mu nezbývá. Na vývoj vlastního kapesního vozítka zřejmě nejsou peníze, ni čas. Kdyby měli ouředníci EU mozek, nemuseli by se dít takový prasárny. A to je tohle teprve začátek...
Ale ten vzhled je děsnej. Ta Aston maska na nákupní tašce - proč?!?!
Ale ten vzhled je děsnej. Ta Aston maska na nákupní tašce - proč?!?!
Není pravda...
Motáš hrušky s jabkama..
Jediné v čem máš pravdu je snížení emisí...
Pokud udělají 1000 těchto pleček a 1000 skutečných Astonu mají poloviční emise... to je asi jedinej důvod...
U té 500ky je to jiné. Je to prostě Abarth, v edici Ferrari (na logo typ se vybodni). Imho Ferrari patří pod Fiat, kam patří i Abarth. U toho Abarthu nedošlo k nějakému pazgřivcování, ale vyšlechtění tak aby na tom mohlo být napsáno Ferrari.
Tady japnský střep, dostal čumák alá Aston, do výbavy trochu kůže, kožené brašny a na display nápis cygnet... a šup máme britskou šelmu... Sorry, tudy cesta nevede...
Motáš hrušky s jabkama..
Jediné v čem máš pravdu je snížení emisí...
Pokud udělají 1000 těchto pleček a 1000 skutečných Astonu mají poloviční emise... to je asi jedinej důvod...
U té 500ky je to jiné. Je to prostě Abarth, v edici Ferrari (na logo typ se vybodni). Imho Ferrari patří pod Fiat, kam patří i Abarth. U toho Abarthu nedošlo k nějakému pazgřivcování, ale vyšlechtění tak aby na tom mohlo být napsáno Ferrari.
Tady japnský střep, dostal čumák alá Aston, do výbavy trochu kůže, kožené brašny a na display nápis cygnet... a šup máme britskou šelmu... Sorry, tudy cesta nevede...
To mě se taky nelíbí, Aston Marin by se měl věnovat luxusním sportákům, které Aston opravdu umí skvěle a né takovýmhle skřetům. 😢
No co ti k tomu mám říct... japonský značky mají v UK mnohem silnější pozici než u nás. "Domácí" je dneska tak maximálně polský Ford Ka, z těch imageových zbývá už jen iQ, Smart a Fiat 500. V tomto segmentu je dnes potřeba růst, ale zaroveň tady má málokdo co nabídnout...
Proč proboha tradiční britská značka šáhne k Japoncům? Vím že iQ je asi nejlepší malý prcek, ale je to japonec a konec. :-!
prijde mi to trochu divny, uz jen ten design - aston marin x IQ, nejak se mi to nezda...
Mno, jestli myslíš iQ, pak je jistě věcí názoru,jestli tvůj výrok je nebo není pravdivý. Já si iQ prohlídl v říjnu,před časem u prodejce zkusil projet a pokud vemu,že primárně je to X-té auto do rodiny,určené do města na popojíždění,pak nevím,co by mi na něm extra mělo vadit.Leda,že tam není logo Kije??? :-! To lehce rozdýchám.Stačí se podívat,kolik Smartů jezdí po západních velkoměstech, vč. pánů v dost dobrých oblecích....svět nerovná se exČSSR,že?Víme?
Jo, jo, byly doby (a nejsou tak vzdálené) kdy jsem tu tržil jednu ránu za druhou za to, že chválím Toyotu za IQ... no vidíš, a Aston. Ne tedy, že bych se chtěl nějak nezřízeně vytahovat, ale vytáhnout horního drzka z garáže jednou bude výsadou těch, co na to maj. Pod baretem i ve šrajtofli.
Neboť jeden svět (už) nestačí...
BRAVO ASTON :yes:
Neboť jeden svět (už) nestačí...
BRAVO ASTON :yes:
Jenže auto vyšší střední třídy samo jen tak tak splní chystané flotilové emise CO2 (napři nová 520d má nějakých 135 g/km nebo kolik...). Kdyby každý majitel Astonu dostal jedno iQ tak jsou téměř bezpracně na tom samým a nemusí svoje portfolio vůbec měnit. Jsou to jednoduché ale bohuže kruté počty s váženým průměrem
Tohle se nevydává, každý ví, že to je iQ.
Aston se sice zbavil svěrací kazajky Fordu, ale zase, jak píšu víš, nemůže průměrovat emise svého porfolia v rámci koncernu s Fiestama a spol.
Aston se sice zbavil svěrací kazajky Fordu, ale zase, jak píšu víš, nemůže průměrovat emise svého porfolia v rámci koncernu s Fiestama a spol.
:yes😒br />
Líbila by se mi spolupráce AM, Lotusu a McLarenu ne nějaké takové malé potvoře. Tohle je perverzní.
Nemluvě o nesmyslností toho C02-cirkusu. :no:
Nemluvě o nesmyslností toho C02-cirkusu. :no:
Nejlepší volba by byla nepochybně vyrábět SVÉ malé jedinečné "přívěšky na klíče". Roubovat to na cizí modely mi přijde jako zhovadilost. :-!
Aston má dvě možnosti - buď vyrábět velký kočáry a k tomu tyhle promo vozítka, kde je výhoda toho, že Aston má kontrolu kdo to koupí, a že takový zákazník bude prestižní, poněvadž bez dospělýho Astona mu tohle neprodaj, nebo má možnost sestoupit někam do vod BMW5 a Jaguaru XF, které by musel prodávat bez restrikcí a potvrdit tak svůj pokles z výrobce luxusního segmentu. Co je lepší volba nechám na vás...
Jenže u Jaguaru se to nikdy nepovedlo. X-Type byl tak jako napůl cesty, ale nic víc. Navíc cílem Jaguaru, potažmo Sira Lyonse, bylo vyrábět krásné a rychlé vozy, nikoliv jen drahá auta. Samozřejmě dnešní ekonomická realita je trochu jiná, takže ceny odpovídají konkurenci, ale žádná degradace se nekoná a v poslední době je to spíš stabilizace na místě, kam Jaguar patří.
v prvom rade by som nechcel to auto samotné, pretože sa mi nepáči. v druhom rade to už ma masku astonu.. stoho dovodu by som to nechcel ani tak ani tak 😲
No ale hranice 140 g/km je daná, takže Aston musí něco dělat. Není jako Lambo, který se v koncernu může zprůměrovat s Polo BlueMotion
fuj hnuj, asi si na Audinu dam logo Lamba a kola z Bentley, pokud to poladim i s kapotazi RS6 tak to bude LmBentley-RS6 Avant :-!
logotypem edície ano, ale v znaku je abarth a to je značný rozdiel. okrem toho tento fiat je krásny 😉
Ale není. Fiat 500 má svého předchůdce a Mini taky, konečně i Ford Ka má I. generaci. Tohle je kdyby se vzal Smart a narouboval by se na něj ksicht nějakého CLK-čka. No je to děs běs.
ja som to vnímal skorej tak, že fiat 500 je "IBA" ferrari "EDITIONE" zatial čo toto vnímam ako aston martin(avšak značne nehonestovaný). 500-vka ma v znaku ferrari?(to neviem)
Myslím, že vůbec ne. Byly dvě série - jedna slouží jako zápůjčková auta u dealerů Ferrari, druhá je limitka pro "synergické efekty" značek Abarth/Fiat a Ferrari. A je to prostě 500ka s logem Ferrari.
Myslím si, že tento Aston půjde stejným směrem, nebude to auto pro masy ale jak se píše v článku jen pro současné zákazníky + asi i servisy.
A důvod je myslím jednoduchý a jediný: emise CO2, které nemá Aston jako samostatná automobilka s kým zprůměrovat.
Myslím si, že tento Aston půjde stejným směrem, nebude to auto pro masy ale jak se píše v článku jen pro současné zákazníky + asi i servisy.
A důvod je myslím jednoduchý a jediný: emise CO2, které nemá Aston jako samostatná automobilka s kým zprůměrovat.
To je nějakej paskvil? O tom nic nevím, ale osobně nejsem zastáncem degradace tradiční britské značky a v tomto případě ještě něčím japonským. 8-s :no:
A Abarth 500 Ferrari ti nevadí? Toto je to samé, jen od Astonu a liší se to víc než barvou karoserie
To snad nemyslí vážně. Roubovat cokoli astoního na iQčko?
Takhle by značku degradovali větším šupem, než se to povedlo u Jaguaru. 8-s :no:
Takhle by značku degradovali větším šupem, než se to povedlo u Jaguaru. 8-s :no:
no vida, a najednou je z iQ autíčko k světu. pánové, začínám šetřit na velkého astona, který mi pak jaksi přebude - tohleto narozdíl od něj uplatním :-!