Ekonomika
R-class
0
takový příspěvek je slabota i pro dvacetiletého kluka...
Přejít do diskuze
No tak najprv nakúpiť značky, a potom, na zakrytie neschopnosti viesť ich k úspechom, ich označiť za príživníkov, to chce riadnu dávku ignorantstva... :-!
To vieš, Henry Ford to už z druhého sveta neovplyvní, aj keď sa mu nedarilo vždy, bol to človek z iného cesta ako dneší páni od Fordu.
O tom by se dalo dost polemizovat, viz prodeje LR nebo Jaguaru... a navic vsichni porad tezi z vyvoje pocateho za Fordu.
Co neni vubec prekvapive, ze Fordu se dari bez "prizivniku" lepe...
>😁 :yes:
Co neni vubec prekvapive, ze Fordu se dari bez "prizivniku" lepe...
>😁 :yes:
Ona ta xenofobie je už trochu provařený klišé. Každej by se nejradši kamarádil, ale jen do tý doby, než se stane tvým sousedem. Hlavně, jestli se do těch plánů počítaj i evropský fabriky a lidi. To pak bude xenofobie plnej pytel.
To jsou zase xenofobni zvasty, typicke pro ceskeh👋moravskeho burana, postradajiciho jakehokoliv vychovani, intelektu. Navtechu, drz se radsi sve Indulony, tvoje buranstvi me jako cecha urazi.
ale jo v číne se to chytí tamní trh schroustá všechno ale v evropě se vmáčknout mezi top čtyřku to je šanc miziva ale rozhodnutí to špatne není evropa je druhořadí trh už
Trochu překvapivě se ukazuje, že každé automobilce, která se vymanila z vlastnictví Fordu, se začalo dařit líp..
Chtělo by to trochu pokory, aby tu někdo nezačal psát něco o xenofobním českém buranovi bez bakšiše 😄
Podle mě se bude Volvu pod číňanama dařít líp, než pod chřadnoucím Fordem. Volvo se bude moci opřít o velké peníze číňanů a obrovský a stále rostoucí čínský trh.
Osobne sa tomu vôbec diviť nebudem, ba práve naopak, uvítam to. Určite v luxusnej triede radšej uvidím Volvo (aj keď pod čínskym patronátom, ak bude ovšem produkovať a vyvíjať pre Európu v Európe) ako "ľudové" vozidlo, ktoré už názvom odporuje filozofii triedy. O to viac mi príde paradoxné to, že niekto, komu v lux segmente neprekáža prítomnosť Volkswagenu, poukazuje na to, že Volvo ide brdnúť tam, kam podľa neho nepatrí...ale tak to tu už chodí...
😉
😉
může jen překvapit. Abyste se za pár let nedivili....
Mimochodem, podívejte se na prodejní čísla Vyšší střední třídy a kdopak je druhý za německou Konkurencí?
>😒]
Mimochodem, podívejte se na prodejní čísla Vyšší střední třídy a kdopak je druhý za německou Konkurencí?
>😒]
Vidím to podobne. Navyše nový majiteľ dobre vie, čo ide učiniť, čínsky trh je nenažraný a prečo by nemali uspokojovať dopyt po luxusnom tovare z nimi vlastnených zdrojov, keď k tomu všetkému Volvo potenciálom oplýva (?!)...bolo by to dokonca nelogické a pánom z Geely zrejme len nejaká predĺžená verzia S80-ky nepostačuje.
Nekrič hop, nikdy nevieš, sila peňazí je neobmedzená. A tie Číňania majú, nekúpili len značku, majú aj know-how, konštruktéri Volva sa na niečo také určite tešili desaťročia a výsledok nemusí byť zákonite zlý.