Český trh v kategorii velkých terénních aut a SUV se oproti prvním šesti měsícům minulého roku nachází již v kladných číslech. Získal +9,2 %, vykazuje 1.814 jednotek místo loňských 1.661.
Respect? Jel jsi v tom někdy? Horší jízdní vlastnosti nemá nic. Možná nějaká dodávka po letech provozu. Upřímně obdivuju, že tyto vozy (pseudo teréní) už konečně lidi nezačali brát tak jak jsou. Stejně je to pro 98% majitelů jen pojízdná pevnost na asfaltky, tak proč tomu nepřizpůsobit jízdní vlastnosti?
BTW je bomba, že se moc nechytají levné SUV. Nejdražší jsou také nejprodávanější. Na tuto bezpochyby divnou kategorii aut nemají jinak známe vlastnosti trhu žádný vliv. Tak stejně jak si baba (netrpící nouzí) vybírá hadry, tak si kupuje i povoz :o)))
To nikdy neměly, lidi nenakupují auta tímto mnou preferovaným způsobem :-)
Věřím, že pro BMW X5 a X6 hovoří zásadně jejich image.
Já XC90 jel, byla to dokonce verze sport a prostě nepochopím, jak to někomu nemůže vadit, že se auto chová jako ten malý koník na péru pro děti na hřištích >:D
Nebudem sa s tebou hadat, kazdy ma nejake preferencie, no mnoho ludi kupi SUV pre pohodlie a nikde sa neponahlaju, no ak jazdis ako maly pretekar a chces SUV tak to pre teba urcite nebude, to skor X5, Cayenne a tak...
XC90 som nesiel, no ak mas taky vyhraneny nazor tak si skusal aku verziu? Skus R-kovy s V8, ten ma inac nastaveny podvozok a uplne ine pruziny a tlmice, je to vraj nebo a dudy...no ako pisem vraj! lebo som to zatial nesiel.
Jízdní vlastnosti jsou spíš podprůměrný na danou kategorii, ale těží z nejméně konfliktního image a pořád má největší kufr. Kdo ví, jak by dopadla konkurence bez "měchů". Takový auta jsou kozy tak nějak od přírody.
Jako, že nestudoval. X5 ani X6 se kterou jsem jel já, měchy neměla (ani vzadu) a proti XC90 to byl přesto rozdíl opravdu značný...
Díval jsem se teď do aktuálního ceníku a u X5 (teď po face) má měchy (pouze vzadu) jen X5 M a za příplatek (ve sportpaketu) ještě i X5 50i, u ostatních nelze.
X6 má měchy (taky pouze vzadu) sériově jen u X6 M a X6 active hybrid, u ostatních motorizací jen za příplatek...
Tak je jasný, že tam rozdíl být musí, jako je u S80 a 5 BMW, kde by ten svět byl. Nejsem si právě jist, jestli i u minulý X5 a ML nejsou měchy vzadu v základu. XC trakař je, to je jasný, ale že bych se divil, proč si to lidi kupujou ještě dneska, to ne. Kufr a image, jak píšu nahoře. A to mám patent na to, že je to sr.a.čka ;-)
X5 první a ML současný... Beru to tak, že já mám zadek v základu a předek za příplatek... BMW5 kombi je snad mělo v základu, ale jak říkám...nevím jistě. X6 jsem projel všechny a u V8 určitě byly, ale tam jedou trochu jiný podvozky... tlumiče.
Taky jsem nemyslel rozdíl v komfortu, ale především ve stabilitě... X5 nikdy nebyla podvozkově (na poměry své třídy) o komfortu, spíš naopak, ta měla/má přednosti jinde...
To auto se holt líbí ženským. Je to (opticky) zosobněná bezpečnost. Ale z vlastní zkušenosti souhlasím s občanem Psojičem. Z XC90 Sport (směšný název) s D5 jsme se s rodinou málem pozvraceli, a to nejsem žádný agresivní řidič. Žena seděla vzadu s dětmi a měla mořskou nemoc jak Vasco da Gama. Jeden víkend a nikdy víc.
Ja osobne registrujem jednu organizáciu s čiernymi "géčkami"...jazdia v nich takmer výhradne vyholení mladí muži s búchačkami a čiernymi okuliarmi. Že by v ČR niekto podobný?
Ona už se CX-9 u nás ofiko nabízí? Dřív to auto u nás nebylo skoro k vidění, sehnat se dalo jen u prodejců dovážících auta z USA (US Car a pod.), ale poslední dobou jakoby se s nima roztrh pytel a potkávám každej den nějakou. V každym případě dávám :yes: protože tohle auto se mi hodně líbí. Rozhodně hezčí, než malá CX-7... Jinak mě trohcu překvapuje, co ty lidi pořád viděj na Volvu XC90. Pominu to, že je to auto podle mě hnusný (design je věc každýho), ale dneska je už i oproti konkurenci zastaralý a pořád má prodeje, jak kdyby šlo o nejnovější model.
Doktoři zaplatí za SUV dvakrát tolik, než ostatní, nebo proč je tak podstatné, jestli si ho koupí doktor, nebo někdo jiný?
Nebo eMLko je u nás typické "doktorské" auto?