Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v prvním pololetí 2010: Mezi velkými SUV zatím BMW vede, ale VW Touareg se dere vzhůru

Český trh v kategorii velkých terénních aut a SUV se oproti prvním šesti měsícům minulého roku nachází již v kladných číslech. Získal +9,2 %, vykazuje 1.814 jednotek místo loňských 1.661.
Zpět na článek
4. 8. 2010 09:45
4. 8. 2010 20:00
anonym
4. 8. 2010 12:54
4. 8. 2010 13:26
neregistrovaný "Kajfik"
4. 8. 2010 19:51
4. 8. 2010 13:29
neregistrovaný "Kajfik"
4. 8. 2010 14:40
4. 8. 2010 09:45
XC90 - RESPECT
i po tolika letech :yes:
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Sysoj Psojič
4. 8. 2010 11:59
Re: XC90 - RESPECT
Respect? Jel jsi v tom někdy? Horší jízdní vlastnosti nemá nic. Možná nějaká dodávka po letech provozu. Upřímně obdivuju, že tyto vozy (pseudo teréní) už konečně lidi nezačali brát tak jak jsou. Stejně je to pro 98% majitelů jen pojízdná pevnost na asfaltky, tak proč tomu nepřizpůsobit jízdní vlastnosti?
BTW je bomba, že se moc nechytají levné SUV. Nejdražší jsou také nejprodávanější. Na tuto bezpochyby divnou kategorii aut nemají jinak známe vlastnosti trhu žádný vliv. Tak stejně jak si baba (netrpící nouzí) vybírá hadry, tak si kupuje i povoz :o)))
4. 8. 2010 12:30
Re: XC90 - RESPECT
Evidentně nemají jízdní vlastnosti vliv na čísla prodejů.
Avatar - Sysoj Psojič
4. 8. 2010 12:48
Re: XC90 - RESPECT
To nikdy neměly, lidi nenakupují auta tímto mnou preferovaným způsobem :-)
Věřím, že pro BMW X5 a X6 hovoří zásadně jejich image.
Já XC90 jel, byla to dokonce verze sport a prostě nepochopím, jak to někomu nemůže vadit, že se auto chová jako ten malý koník na péru pro děti na hřištích >:D
Avatar - kolmar
4. 8. 2010 16:59
Re: XC90 - RESPECT
Nebudem sa s tebou hadat, kazdy ma nejake preferencie, no mnoho ludi kupi SUV pre pohodlie a nikde sa neponahlaju, no ak jazdis ako maly pretekar a chces SUV tak to pre teba urcite nebude, to skor X5, Cayenne a tak...
XC90 som nesiel, no ak mas taky vyhraneny nazor tak si skusal aku verziu? Skus R-kovy s V8, ten ma inac nastaveny podvozok a uplne ine pruziny a tlmice, je to vraj nebo a dudy...no ako pisem vraj! lebo som to zatial nesiel.
anonym
4. 8. 2010 20:00
Re: XC90 - RESPECT
Ten je bohužel taky děsnej... :*)
4. 8. 2010 20:13
Re: XC90 - RESPECT
Tak sú tí ľudia fakt blbí, že to kupujú.
4. 8. 2010 22:15
Re: XC90 - RESPECT
Jízdní vlastnosti jsou spíš podprůměrný na danou kategorii, ale těží z nejméně konfliktního image a pořád má největší kufr. Kdo ví, jak by dopadla konkurence bez "měchů". Takový auta jsou kozy tak nějak od přírody.
Avatar - white label
4. 8. 2010 22:33
Re: XC90 - RESPECT
Třeba X5 měchy nemá a proti XC90 je to jako "nebe a dudy"...
4. 8. 2010 22:36
Re: XC90 - RESPECT
Ani vzadu? Nebe a dudy nepopírám...
Avatar - white label
4. 8. 2010 22:39
Re: XC90 - RESPECT
Ani vzadu..., ani X6...
4. 8. 2010 22:43
Re: XC90 - RESPECT
A nastudoval si pořádně gůgl?
4. 8. 2010 22:47
Re: XC90 - RESPECT
Jako, že nestudoval? Nebo, že měchy nejsou? Nevěřím ti, že by byl mezi prémií a volvem takovej rozdíl, jako je nebe a dudy ;-)
Avatar - white label
4. 8. 2010 23:05
Re: XC90 - RESPECT
Jako, že nestudoval. X5 ani X6 se kterou jsem jel já, měchy neměla (ani vzadu) a proti XC90 to byl přesto rozdíl opravdu značný...
Díval jsem se teď do aktuálního ceníku a u X5 (teď po face) má měchy (pouze vzadu) jen X5 M a za příplatek (ve sportpaketu) ještě i X5 50i, u ostatních nelze.
X6 má měchy (taky pouze vzadu) sériově jen u X6 M a X6 active hybrid, u ostatních motorizací jen za příplatek...
4. 8. 2010 23:12
Re: XC90 - RESPECT
Tak je jasný, že tam rozdíl být musí, jako je u S80 a 5 BMW, kde by ten svět byl. Nejsem si právě jist, jestli i u minulý X5 a ML nejsou měchy vzadu v základu. XC trakař je, to je jasný, ale že bych se divil, proč si to lidi kupujou ještě dneska, to ne. Kufr a image, jak píšu nahoře. A to mám patent na to, že je to sr.a.čka ;-)
Avatar - white label
4. 8. 2010 23:42
Re: XC90 - RESPECT
Myslíš jako X5 a ML ještě první generace? :-O
5. 8. 2010 00:01
Re: XC90 - RESPECT
X5 první a ML současný... Beru to tak, že já mám zadek v základu a předek za příplatek... BMW5 kombi je snad mělo v základu, ale jak říkám...nevím jistě. X6 jsem projel všechny a u V8 určitě byly, ale tam jedou trochu jiný podvozky... tlumiče.
Avatar - white label
5. 8. 2010 00:16
Re: XC90 - RESPECT
První X5 neměla a současný ML má airmatic za přípl u šestiválců a sériově u osmiválců...
Avatar - Ricardo
5. 8. 2010 00:22
Re: XC90 - RESPECT
Tak Airmatic je konkurencí zatím nepřekonaný...
Avatar - white label
5. 8. 2010 00:49
Re: XC90 - RESPECT
Myslíš technicky ("konstrukčně"), nebo efektivitou?
Avatar - Ricardo
5. 8. 2010 00:59
Re: XC90 - RESPECT
Myslím mixem vlastností, resp. tím jak to funguje v praxi
Avatar - white label
5. 8. 2010 01:26
Re: XC90 - RESPECT
Takže tou efektivitou...
Avatar - Ricardo
4. 8. 2010 23:52
Re: XC90 - RESPECT
Ani u jednoho z nich si nejsem jistý, ale vzhledem k technické příbuznosti minulé X5 a Range Roveru P38 to považuju za pravděpodobné.
Avatar - Ricardo
4. 8. 2010 23:50
Re: XC90 - RESPECT
Ony ty měchy na skutečný komfort zase tak jednoznačný přínos nejsou. Příkladem je třeba 7er F01/02 na 19palcových kolech
4. 8. 2010 23:57
Re: XC90 - RESPECT
U BMW jsem je nikdy neměl, ale u MB jsou celkem zásadním rozdílem.
Avatar - white label
5. 8. 2010 00:01
Re: XC90 - RESPECT
Taky jsem nemyslel rozdíl v komfortu, ale především ve stabilitě... X5 nikdy nebyla podvozkově (na poměry své třídy) o komfortu, spíš naopak, ta měla/má přednosti jinde...
5. 8. 2010 00:11
Re: XC90 - RESPECT
Myslíš dofuk v náklonech? Teda nevím, jak to máš ty, ale ten komfort je tam dost citelnej.
Avatar - white label
5. 8. 2010 00:14
Re: XC90 - RESPECT
Ne..., jako že jsem nemyslel, že rozdíl mezi X5 a XC90 je hlavně o komfortu (podvozku), ale především o stabilitě... :-)
5. 8. 2010 00:17
Re: XC90 - RESPECT
To máš fuk, hlavně, když se manželka zbleje >:-[] >:D
Avatar - Ricardo
5. 8. 2010 00:22
Re: XC90 - RESPECT
Komfort (akustický+vibrace od podvozku) se ale se stabilitou nevylučuje...
Avatar - white label
5. 8. 2010 00:39
Re: XC90 - RESPECT
Píšu někde, že se to (automaticky) vylučuje? ;-)
Avatar - Ricardo
5. 8. 2010 01:01
Re: XC90 - RESPECT
Vlastně ani ne...
4. 8. 2010 22:20
Re: XC90 - RESPECT
To auto se holt líbí ženským. Je to (opticky) zosobněná bezpečnost. Ale z vlastní zkušenosti souhlasím s občanem Psojičem. Z XC90 Sport (směšný název) s D5 jsme se s rodinou málem pozvraceli, a to nejsem žádný agresivní řidič. Žena seděla vzadu s dětmi a měla mořskou nemoc jak Vasco da Gama. Jeden víkend a nikdy víc.
4. 8. 2010 22:34
Re: XC90 - RESPECT
Kolik by sis tak tipnul, že z těch měsíčně prodaných kusů bleje majitel?
Avatar - white label
4. 8. 2010 22:39
Re: XC90 - RESPECT
Tak kupují to asi především ženy bulimičky/anorektičky, pro ně je tato vlastnost vozu přímo ideální, po každém jídle malá projížďka...
:-O 8-s >:D
4. 8. 2010 22:45
Re: XC90 - RESPECT
Není nad to, koupit si káru kolem 1.5 mega na vyblití... a přitom stačila třeba... horská dráha >:D
Avatar - Barrichello
4. 8. 2010 10:22
LadCruiser skokanem z TOP 15?
tam máte nějakou ašibku pánové, v tabulce máte nárůst 93,9 oproti prvnímu půlroku loni; těch 115% má Wrangler, to jste se nějak upsali....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
4. 8. 2010 12:54
Range
Tak ta čísla prodejů Range jsou vážně bída... konkurent GL, ML a mnohonásobně menší prodeje.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kajfik"
4. 8. 2010 13:26
Re: Range
Nejspíš si lidi před nákupem pročtou i nějaké uživatelské recenze :-)
Avatar - T613
4. 8. 2010 19:51
Re: Range
kamarád má velkého a je spokojený .. pravda ještě smrdí novotou, ale lítá s tím dost
neregistrovaný "Kajfik"
4. 8. 2010 13:29
G wagen vivat !!!!
To je opravdu krása, díky za vypíchnutí.... Zájímalo by mě do jaké flotily to nakoupili. Fyzické osoby to žřejmě na svědomí mít nebudou :-)
Rozbalit vlákno
1
4. 8. 2010 20:15
Re: G wagen vivat !!!!
Ja osobne registrujem jednu organizáciu s čiernymi "géčkami"...jazdia v nich takmer výhradne vyholení mladí muži s búchačkami a čiernymi okuliarmi. Že by v ČR niekto podobný?
Avatar - euro89
4. 8. 2010 14:40
Mazda CX-9
Ona už se CX-9 u nás ofiko nabízí? Dřív to auto u nás nebylo skoro k vidění, sehnat se dalo jen u prodejců dovážících auta z USA (US Car a pod.), ale poslední dobou jakoby se s nima roztrh pytel a potkávám každej den nějakou. V každym případě dávám :yes: protože tohle auto se mi hodně líbí. Rozhodně hezčí, než malá CX-7... Jinak mě trohcu překvapuje, co ty lidi pořád viděj na Volvu XC90. Pominu to, že je to auto podle mě hnusný (design je věc každýho), ale dneska je už i oproti konkurenci zastaralý a pořád má prodeje, jak kdyby šlo o nejnovější model.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
4. 8. 2010 19:00
AutoZeitung
Srovnávačka SUV s třílitrovými TD:
1. Touareg
2. X5 (30d)
3. ML
Rozbalit vlákno
9
4. 8. 2010 20:05
Re: AutoZeitung
Úplně to samé i v Auto Motor a Sport 8/2010.
4. 8. 2010 21:23
Re: AutoZeitung
A to nějakou blondýnku zajímá?
Avatar - white label
4. 8. 2010 22:25
Re: AutoZeitung
Ne, ale předpokládám, že ani sem moc "blodnýn" nechodí...
Avatar - white label
4. 8. 2010 22:34
Re: AutoZeitung
To je přece "blonďák"... ;-)
4. 8. 2010 22:38
Re: AutoZeitung
Mě spíš připadá, jako bruneta s "malym"...
4. 8. 2010 21:30
Re: AutoZeitung
já nevím, mně se moc líbí ML když je podvozek až u silnice, rozdíl v bodech je malinký, pochybuju že doktoři začnou kupovat VW
Avatar - white label
4. 8. 2010 22:31
Re: AutoZeitung
Doktoři zaplatí za SUV dvakrát tolik, než ostatní, nebo proč je tak podstatné, jestli si ho koupí doktor, nebo někdo jiný?
Nebo eMLko je u nás typické "doktorské" auto?
4. 8. 2010 22:50
Re: AutoZeitung
Asi třicetikorunka k třicetikorunce a je tu ML63! ;-) (a ještě se pan MUDr někdy podívá na pěkný dudy a nebe)