Novinky
předraženej propadák
Copak, si nějak špatně koupil auto? Neboj, napodruhé už to bude určitě lepší... 😉
No nevím nevím ale myslím že ta "liška" má zdatnou konkurenci a hlavně v Toyotě. Nechvalte dne před večerem aby z lišky nezbyl jen smradlavý ocas.
První toyota ve třídě se věčně plácá na konci tabulek, tak dej ještě nejakej joke, ať nezklameš.
hod sem tu tabulku,tabulky kde je Toyota poslední
Fiat 500,Smart/příjde nový/přijde 1-čka BMW a pokud podělá VW cenovou politiku,ten zápach bude veliký.
Kdyby si nebyl říčnej z bazarovejch japonců a napsal pandu a spol, tak by to vypadalo líp.
co mají bazarový japonci společnýho s tímto článkem?? Kdyby jsi napsal? Co kdybych napsal?Já napíšu co chci a k tomu nepotřebuji tebe a tvoje přihlouplý hodnocení jestli to vypadá dobře nebo ne. To jdi školit někam na forum o dětských hrách,tam možná budeš king.
mnoo tipuju,že všichni tři budou krom přední masky a volantu vypadat stejně. nechci spekulovat o ceně ale jestli základ bude 250, tak si to u nás stejně moc lidí nekoupí. stejně jak trojčata z kolína, protože zas tolik lidí u nás není co má 300t na auto pro manželku na nákupy.. ale jestli cena bude zajímavá, nebude to špatný kup. jenom aby to nebylo jaku fábie, která se u nás kupuje jako plnohodnotné auto pro rodinu na dovolenou
A kam dá ten nákup?
Vedle sebe?
A co když tam budeš sedět ty?
Když tam budeš sedět ty, tak přece nepojede na nákup, ale bude si hledět tebe, ne ? 😉
A nehledejte v tom hned sexuální podtext... 😄
A nehledejte v tom hned sexuální podtext... 😄
Já na místě spolujezdce? Uffff, noční můra >😁
A jinak jsem docela štíhlý, něco by se vedle mne a přede mne i vešlo.
A jinak jsem docela štíhlý, něco by se vedle mne a přede mne i vešlo.
Hlavně mi neříkej, že basa plzně! Maximálně síťovka brambor, nebo půlka melounu... a ještě v pětilitrech 😄
Vzhledem k tomu, že nevím, jak to auto je uvnitř velké, troufám si odhadovat tak jednu střední igelitku. Basa plzně mi nesmí do domu!
no já nevím ale myslím,že dvě igelitky se tam určitě vejdou a kdo má nákupy větší tak zbytečně utrácí a je rozežraný.
pokud se do toho ta taška nevejde, tak nechápu smysl toho auta.
pokud se do toho ta taška nevejde, tak nechápu smysl toho auta.
To snad na palubni desku angazovali nejakeho francouzskeho designera? :no: :no: :no😒br />
Doufejme, ze bude brzy k dispozici nejaky novy driver pro ten LCD zobrazovac a pred ridicem se objevi dva docela normalni (byt virtualni) kulate budiky.
Doufejme, ze bude brzy k dispozici nejaky novy driver pro ten LCD zobrazovac a pred ridicem se objevi dva docela normalni (byt virtualni) kulate budiky.
Ádo, vem si pastelky a prdni sem nějakej návrh...
>😒] :yes: mozno nas prekvapi a jedneho dna bude navrhovat interiery pre vw. Samozrejme bez kelimkov od jogurtov
Třeba bude VW dělat kuchyně. Když je ferrari notebook...
VW a kuchyně? Člověk při vaření chcípne nudou dřív než hladem.
Tak jistě, domácí kutil, který rád a často něco opravuje, si pořídí kuchyň italskou, se kterou si užije mnohem víc "zábavy"... 😲 :😉
>😒]
>😒]
To není přece vůbec potřeba! Každý ví, že hlavní účel kuchyně je vypadat dobře :yes:
Zatimco v italske kuchyni se budete tak dlouho kochat krasnou troubou, ze ji zapomenete zapnout umrete hlady taky. Ve francouzske kuchyni budou vrzat dvirka skrinek a v americke bude mit trouba vykon jako pec v krematoriu.... clovek si proste nevybere 😄
Umírat se má hezky a stylově. Třeba při sexu s nějakou brunetkou za jízdy ve Ferrari. Nebo při sexu s nějakou brunetkou v kuchyni u trouby s designem Pininfarina >😁 Hlavně ne VW prosím!!!
Me se libi i nemecky holky jako treba knezna Gertrude von Fauwerk und Scirroco 😄 A 30-letej invalidni duchodce umirajici hlady, protoze si poridil Ferrari, to neni moc cool >😁
Německý holky jsou takový nic moc.. uznávám že paní široká je stylovější než ta její sestra co hraje golf a nebo další co hraje pólo atd, ale pořád je to jen divná němka a nic víc.. Ale tak každý má jiný vkus, já němky nikomu nezazlívám, jen jsem spíš jižan nooo 😄
A dodatek: Ne invalidní důchodce! Jsem psal že umřít a ne se zmrzačit >😁
A dodatek: Ne invalidní důchodce! Jsem psal že umřít a ne se zmrzačit >😁
Ale jiste... ostatne pokud by vysla sinorina Fulvia v takovem provedeni, jak ukazuji navrhy, tak bych o ni velice realne uvazoval 😄
No jo, ale ono se i to umírání může někdy člověku docela snadno vymknout... ;-\ :no:
Kdybyste nekdy meli zlomenou pater, tak doporucuju neurochirurgii v Plzni. Doktori jsou mladi a sikovni a maj i hezky sestricky 😄 Naopak na nefrektomie Plzen nedoporucuju, v tom stare arealu na Borech vari opravdu silene blafy... >😁
P.S. ja bohuzel nejsem cool, takze zcela nestylove ten invalidni duchod mam... ale ta pater se do roka pry vzpamatuje (ostatne uz ted je to celkem v pohode) a az preperu toho raka, tak zas budu frikulin a koupim si to ferrari... >😁 >😁
Každej chlap (mimo vášnivých kuchařů), kterej sedí v "showroomu" a v objednávce je namísto Alpine White, sportovní sedadla řidiče a spolujezdce a sportovní kožený multifunkční volant nucen zaškrtávat příplatková barva korpusu, zásuvkový systém Innotech a vestavná trouba, mě pochopí.
Tahat kuchyně ještě sem je zrůdnost... 8-s >😁
Tahat kuchyně ještě sem je zrůdnost... 8-s >😁
Joyster si měli nechat pro nástupce erka. A jestli ho zatím neplánují tak to měli nechat bejt. Tohle bych viděl třeba jako: miniSTER >😒]
a ja furt tak nejak tajne doufal v Ahoj 😄
... určitě bych si vybral některé již dobře zavedené z kolínské trojky. Pěkné, relativně prostorné, kvalitní a spolehlivé s výborným motorem. Nerad e😜erimentuji. Možná, že i u VW group se jednou naučí dělat miniautíčka 😉
Studie je hezká, ale...
Je jasné, že s tímto designem se vyrábět nebude. Takto měla vypadat verze s plochým motorem vzadu, díky tomu v předním nárazníku chybí otvor pro přístup vzduchu k chladiči. Přední převis bude muset být u sériovky o dost delší, jinak by nezbylo místo na deformační zónu, motor a periferie.
Je zde i pár prohřešků proti koncepci městského auta. Plně lakované nárazníky absolutně bez otěrových lišt, otěrové lišty nejsou ani na boku, hrany blatníků taky nejsou chráněny. Koncepce čtyřmístného auta s 2 dveřmi není zrovna ideální, dveře jsou potom moc dlouhé, je potřeba víc místa k otevření.
Celkově mi koncepce i tvar hodně připomíná Twingo první generace vyráběné od roku 94. Nevidím nic nového co by tento koncept ve srovnání třeba s tím Twingem přinášel. Interiér nekomentuji, je jasné že v sérii displeje nebudou. Skládací zadní sedadla taky nejsou nic nového.
Pokud jsem si něčeho skutečně zásadního nevšiml, budu rád pokud mě někdo upozorní 😄
Je jasné, že s tímto designem se vyrábět nebude. Takto měla vypadat verze s plochým motorem vzadu, díky tomu v předním nárazníku chybí otvor pro přístup vzduchu k chladiči. Přední převis bude muset být u sériovky o dost delší, jinak by nezbylo místo na deformační zónu, motor a periferie.
Je zde i pár prohřešků proti koncepci městského auta. Plně lakované nárazníky absolutně bez otěrových lišt, otěrové lišty nejsou ani na boku, hrany blatníků taky nejsou chráněny. Koncepce čtyřmístného auta s 2 dveřmi není zrovna ideální, dveře jsou potom moc dlouhé, je potřeba víc místa k otevření.
Celkově mi koncepce i tvar hodně připomíná Twingo první generace vyráběné od roku 94. Nevidím nic nového co by tento koncept ve srovnání třeba s tím Twingem přinášel. Interiér nekomentuji, je jasné že v sérii displeje nebudou. Skládací zadní sedadla taky nejsou nic nového.
Pokud jsem si něčeho skutečně zásadního nevšiml, budu rád pokud mě někdo upozorní 😄
Twingo I? Proboha čím? Počtem dveří?
Jestli je to něčemu částečně podobné, tak lUPu... (podobně jako VW UP).
[odkaz]
P.S. ...případně když už něco z "venku",tak něco jako...
[odkaz]
...něco mezi nima...
Jestli je to něčemu částečně podobné, tak lUPu... (podobně jako VW UP).
[odkaz]
P.S. ...případně když už něco z "venku",tak něco jako...
[odkaz]
...něco mezi nima...
Twingo mi připomíná tento koncept tvarem, hlavně malým převisem vpředu (Lupo mělo extra nepoměr mezi převisem vpředu a vzadu). Taky se podobně jako Twingo tváří, že přichází s novou koncepcí malého vozu. Ale zatímco Twingo s novou koncepcí skutečně přišlo (posuvná a sklopná zadní lavice, velký vnitřní prostor na minimální délce díky tvaru), tady zřejmě nic takového nehrozí. Sériovka bude vypadat proporčně úplně jinak a bude to zase jen VW klasika bez nápadu v mikro provedení...
technika volkswagenu pro prumerne lidi ale to je Skoda uz od dob felicie z 90 let
A jakou techniku VW měla ta Felicie, kromě dvou okrajových motorizací?
čtyřramenný volant s airbagem od VW? To byl ale u feldy už pořádný „západní“ luxus >😁
Ja vim ze se to blbe posloucha,cte ale skodovka ted bude zas plnit funkci automobilky pro kterou byla puvodne koupena a zmodernizovana.To znamena vyroba levnych aut a boj s konkurenty z okruhu dacia,kia,chevrolet,huyndai.Cas superbu uz konci nastupce nebude a tez new octavia bude cenove technicky v jinem tonu.V koncernu znacek volkswagen se vraci na svou drivejsi uroven segmentu ji urcenemu coz k celosvetovemu vyvoji prodeju je logicke.Joyster je dukazem ze nova etapa prichazi.
Je to zajímavá teorie, ovšem neřekl bych, že to potvrzuje nový Joyster. Jediný, model, který tvojí myšlenku potvrzuje je poslední model Fabie. Ta si oproti předchozí generaci podstatně pohoršila a to především v proporcích. Ale i tak „zmenšení“ Fabie usuzuji něčemu jinému a tím je rozšíření portfolia Škodovky... do dvou let to u Škody bude vypadat takto😒br />
mini: Joyster, malý kompakt: Fabia, velký kompakt: nový model, nižší střední: OII, střední: Superb
Podle mě, Joyser, není posun nikam jinam než k rozšíření portfolia, v ruku v ruce, s růstem prodeje. Co podle mého názoru Škodovce zatím chybí je bohužel malé MPV + nějaké užitková Škodvka – třeba pickup nebo rovnou malá dodávka.
mini: Joyster, malý kompakt: Fabia, velký kompakt: nový model, nižší střední: OII, střední: Superb
Podle mě, Joyser, není posun nikam jinam než k rozšíření portfolia, v ruku v ruce, s růstem prodeje. Co podle mého názoru Škodovce zatím chybí je bohužel malé MPV + nějaké užitková Škodvka – třeba pickup nebo rovnou malá dodávka.
Pokiaľ viem, podľa škodovkárov dokáže obe funkcie (MPV+užitkáč) s prehľadom plniť Roomster. Alebo nie?
No tak to možná jen podle Škodovkářů. 😄 Zčásti určitě ano, ale MPVčkm od Škodovky bych si představoval něco velikosti Touranu, a od něho odvozenou dodávku, něco jako Caddy. Ale pro VW by to asi v těchto segmentech byla až příliš velká konkurence a ten trh není zas tak velký, aby se dal dělit. Jiný důvod nevidím.
z čeho usuzuješ, že nebude novej sup?...a kdyby OIII byla ,,cenove technicky v jinem tonu" tak by zase příliš konkurovala nástupci Touru...snad se mýlíš 😄
Že nebude Sup III netuší ještě ani u VW, měl bys jim to možná zavčas oznámit a ušetřit jim prachy za vývoj... 😉
Pokud ti k těmto závěrům stačí UP od VW, Škodovky i Seatu, tak si možná spíš věštec...
Pokud ti k těmto závěrům stačí UP od VW, Škodovky i Seatu, tak si možná spíš věštec...
Předpokládá se že úkolem budoucího šéfa Škody Auto, kterým by měl být Winfried Vahland, bude osekat náklady české automobilky. Směr již naznačil sám Wahland - každá značka si sice může dělat, co chce, ale nesmí to být na vrub některé z jiných značek koncernu. To by mělo znamenat i návrat Škody zpátky do stínu značky VW.
Vidět by to mělo být hlavně na třetí generaci sedanu Superb. Ta bude pravděpodobně výrazně menší a chudsi než stávající model a bude mít i méně vychytávek, které jej v testech posunuly před sesterský Passat nebo se premysli ze nebude vubec z duvodu konkurence pro jetty a octavie.Ukazuje se navíc, že vyrábět v Česku není takové terno jako dřív. Silnější koruna dělá automobilce problémy a výroba škodovek se prodražuje. Když se k tomu přičte růst mezd českých zaměstnanců a menší flexibilita českých závodů (i kvůli legislativě), není divu, že se nový malý model koncernu, který ponese i značku Škoda, bude vyrábět v Bratislave.Fakta: drive byl provozni zisk skody 9 procent ted 2.8 ;-\
Vidět by to mělo být hlavně na třetí generaci sedanu Superb. Ta bude pravděpodobně výrazně menší a chudsi než stávající model a bude mít i méně vychytávek, které jej v testech posunuly před sesterský Passat nebo se premysli ze nebude vubec z duvodu konkurence pro jetty a octavie.Ukazuje se navíc, že vyrábět v Česku není takové terno jako dřív. Silnější koruna dělá automobilce problémy a výroba škodovek se prodražuje. Když se k tomu přičte růst mezd českých zaměstnanců a menší flexibilita českých závodů (i kvůli legislativě), není divu, že se nový malý model koncernu, který ponese i značku Škoda, bude vyrábět v Bratislave.Fakta: drive byl provozni zisk skody 9 procent ted 2.8 ;-\
Ještě jsi zapoměl napsat, že o investice do autoprůmyslu tady už docela dlouho nikdo nestojí. O našem postoji ke šrotovnému, které nám také samozřejmě nepomohlo, se nemá cenu vyjadřovat. Stačí, že to nezapoměli připomenout němečtí manažéři na každé poradě. S tou flexibilitou to také u nás není tak špatné. Zaměstnanci dobrovolně přistoupili i na 20% procentní snížení mezd a pracovní doby. Problém Superbu je jeho malá prodejní cena na západ od nás. Na nejlevnější auto ve své třídě je opravdu až moc dobré.
Okrajové auto svého segmentu. Propadák. Zajímavá prodejní čísla budou všechny tři značky dohromady. Jinak ani pes neštěkne. Horší prodeje než TPCA. O ničem.
Takže Lupo, Arosa, Fox... Pokračuje plácání se v bahně...
Jinak šášulka Peťánek nezklamal... Šašku pobavil si... :yes: :yes: :yes: >😒]
Takže Lupo, Arosa, Fox... Pokračuje plácání se v bahně...
Jinak šášulka Peťánek nezklamal... Šašku pobavil si... :yes: :yes: :yes: >😒]
No ne že by to vypadalo špatně, ale to bude snad ještě užší než Fabia. Do toho se vejde tak 50 kg ženská ale normální chlap těžko. Co je to teď za módu dělat úzkej interiér?!
proč vyrábět na jedné lince stejné VW up na konci jednomu nalepit na čumák VW a druhému okřídlený šíp?
Takže tohle tedy má být ta slíbená nová škodovka, která má zaplnit prostor mezi předraženou Oktávií a reltivně levnou Fábii? 😄
Bylo by to fajn, kdyby se odnoži škodovky něco podobného podařilo a ve zdejších lokalitách tolik oblíbený koncern VW by se dokázal prosadit i v kategorii mini. Vzhledem k tomu, co ale předvedl doposud a k silné pozici fiatu v minivozech, nesdílím ale tak siné a přesvědčivé nadšení zdejšího VW zouVWalce. V reálu myslím, že bublina splaskne stejně jako u kolínských trojčat, která se na zdejším trhu téměř neprodávají. Nicméně podle studijních fotek se mi to líbí a fandím, ať to vyjde. Asi také hodně bude záležet s čím vyleze nová panda, která si v této kategorii vydobyla celkem slušnou pozici. Škodovce pro tento segment držím palce :yes:
Nové lupo? Především absolutně harmonická, vyvážená karoserie. V tomto segmentu něco nevídaného. Regulerní přední kapota navozuje atmosféru velkého, dospělého auta. S praktičností užívání (vnitřní prostor zejména) neměl VW problém nikdy. Trefa do černého.
Už dnes je zcela zřejmé, že EPOCHA LUPO bude počátkem doslovné noVWé epochy v existenci malých aut. LUPO je (bude) dokonalým městským vozítkem jednadvacátého století.
Epochu samozřejmě podtrhnou i národní mutace lupa, Joyster tu bude trhák.
Nejprodávanější vůz své třídy, bravo LUPO :yes:
Zůstavám trochu v rozpacích s názvem, člověk si ale asi zvykne. UP pro střední generaci. a Seat??? sportovní?
NEVIM, nevim, nevim jsem hodně zvědavý jak to stímto trojlískem nakonec dopadne a jak se nakonec zařadí a vyvrbí sami za sebe.
Jinak mi stále připadají ty koncepty děsně hraví, což nakonec si myslím vůbec nebudou. Nebo aspoň UP nebude. 😄
Malá liška? Spíš malý vlk, ne? 😉
Joyster - hlavne mi nie je jasné, prečo bazírujú na tak hnusnom mene - akoby ste nemali dosť krásnych českých, alebo českejšie znejúcich mien pre auto...
Inak beriem, sny máš pekné, letné teploty majú výhodu, že ráno nie je isté, či si mokrý od potu, alebo je v tom niečo iné... >😁
>😒]
Tak se slovy:"Já nebohý břídil." všechny svoje ódy roztrhá
na maličké kousíčky a zahanben už nikdy nic nesloží.
(A EU by byla rázem bez hymny.)
:-!
Nemůžeš vychvalovat něco, o čem nevíš jaké bude, u čeho nebyla ještě ani jedna recenze.
jeden příspěvek jak druhý... vše je zase absolutní... >😁
jestli kapota umí vytvořit atmosféru, pak přesnost řazení umí vytvořit vnitřní prostor...
Jedno je jisté, matroš máš kvalitní.... >😁