Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf GTI Adidas na českém trhu: Čím víc pruhů, tím víc GTI

Volkswagen představuje další inkarnaci svého ikonického modelu Golf GTI. Trojice celosvětově proslulých německých značek - Volkswagen, GTI a Adidas - splynula poprvé ve společném produktu, jímž je Golf GTI Adidas.
Zpět na článek
Avatar - white label
23. 7. 2010 10:01
Re: ani ďas
"Nalákat" má právě především bulvární nadpis, který bývá mnohem "senzačnější", než samotný obsah článku.
Nadpis má především co nejlépe a stručně vystihnout podstatu obsahu článku...
V tomto případě však nemá zesměšňující narážka na "čtyřpruhové" kopie adidasu z tržnic, vůbec nic společného se samotným obsahem článku.
Avatar - Ricardo
21. 7. 2010 15:13
Re: ani ďas
Nadpis má nalákat k přečtení článku. Že někdo nečte nic jiného než nadpis, to je další věc...
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 01:25
Re: Takhle ne!
Ahojá parde ;-) !Nějakou dobu jsme se zde míjeli - tak konečně trocha kliky >:D
19. 7. 2010 01:22
Re: ani ďas
Nevidím důvod, proč bych měl používat email nebo SZ. Když veřejně osočujete mou osobu, tak se budu i veřejně bránit. Ať jsou titulky mých článků jakékoliv, určitě nejsou urážlivé, narozdíl od slov, která považujete za "neutrální". Nerozumím také, proč dáváte titulky článků do spojitosti s mou národností/původem? Nebo Vám snad příjde to samé, když někdo napíše "Ani jsem si nevšiml, že autor článku je ten samý pšonek/čecháček/čobol..., jako u Jaguaru." nebo "Ani jsem si nevšiml, že autor článku je ten samý pisálek/týpek/grafoman..., jako u Jaguaru."
Avatar - white label
19. 7. 2010 01:09
Re: ani ďas
Mně ten nadpis nevadí do té míry, abych o něm začal psát jako první, ale když už se tomu divíš, tak i podle mě bulvární je a svým způsobem i populistický...
Vzhledem k tomu, že obsah článku pokus o satiru (poněkud profláklou) v nadpisu raději dál nerozvijí, ale je (v kontrastu s nadpisem) naopak dost komismí, připadá mi to celé i trochu alibistické.
Nadpis mohl být napsán buď zcela nestranně/nezaujatě (stejně jako vyzněl článek k němu), nebo článek naopak mohl obsahovat seriózní "polemiku" autora o vhodnosti podobného spojení, a to jak obecně, tak konkrétně...
Ale aspoň, že tenhle nadpis pobaví místní "antiVW", což je na něm určitě to nejpozitivnější...., k hlubší/zajímavější diskusi, postavené na racionálních argumentech, však nepřispěje určitě, spíš právě naopak... ;-)

P.S. Znovu připomínám, že mně osobně tahle edice nijak zvlášť neoslovila..., podobně jako jiné "nemotoristické" edice...
Avatar - Ondore
19. 7. 2010 01:06
Re: Takhle ne!
Krásne ste to tu rozohrali chlapci ;-)
Avatar - Ondore
19. 7. 2010 01:01
Re: ani ďas
Keď som počty predaných VW v USA prirovnal k počtu emigrovaných vojnových zločincov, tiež som bol "vašou partou" označený za xenofóba. Vyššie píšeš, že " Kopie adidas má každej místní odpůrce VW vždy pod stromečkem", to vôbec nie je segregácia, to ONI vnášajú rozpory, Ty si predsa ten dobrý... Túto tému by sme mohli uzavrieť, čo povieš?
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 00:50
Re: Takhle ne!
Je jich víc a mohli by kucí založit úspěšnej dramatický kroužek >:-[]
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 00:48
Re: Takhle ne!
Možné je také to,že mi ty odtahy splývají >:-[]
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 00:46
Re: Takhle ne!
A jak jsi prosím tě přišel na Labela?Ouplně mimo.Ahoj Labele ;-) -> ten jinotaj byl myšlen řečnicky,že >:-[]
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:45
Re: Takhle ne!
Za přesnost svých informací v tuto hodinu úplně neručím...
Ale podle tohoto článku [odkaz] se mu to stává často, takže možná jendou GL a jednou C >:D
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 00:41
Re: Takhle ne!
Vím,kam střílíš >:D .Jen si myslím,že mu odtahovka nakládala Céčko - nebo jsem ouplně mimóza ;-\ ?
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:40
Re: Takhle ne!
Ne, White Labela nemyslím, i když některý písmenka jsou stejný >:D
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:39
Re: Takhle ne!
Jo, proto mám vcelku rád třeba Cristiana Ronalda :-)
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:38
Re: Takhle ne!
No vzpomněl jsem si na L. Hamiltona, jak mu ve Francii za speeding zadrželi "jeho" Mercedes GL. Třeba z toho měl i radost, že se ho zbavil >:D
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 00:38
Re: Takhle ne!
No,někteří právě hraním "něčeho"(co se třeba vůbec nestalo-třeba ve velkým či malým vápně)hrají nebo zařizují výhry >:-[] .A nevypadej u toho dobře,že ;-)
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:37
Re: Takhle ne!
Já jednoho takovýho znám >:D teda ne že znám, ale vím jaký internetový stránky navštěvuje a jak se jmenuje >:D
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 00:34
Re: Takhle ne!
Neřeš kvadraturu kruhu :-! ...
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 00:31
Re: Takhle ne!
To určitě ano ;-) -> umí svůj job velmi dobře.
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:31
Re: ani ďas
Ty výrazy, co dáváš jako příklady (i třeba čobol nebo žabožrout) mně přijdou jako oslovení konkrétního člověka dost pejorativní...
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:28
Re: Takhle ne!
Já jsem tušil, že neznám všechno >:D
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:28
Re: Takhle ne!
Ale bylo by zajímavé vědět, kdy je použití kopaček svobodnou volbou hráče na základě praktických zkušeností a kdy důsledek marketingových aktivit...
19. 7. 2010 00:23
Re: ani ďas
Vážený pane, pokud vás výraz "pšonek" přivedl až k registraci a pro mě nezvyklé reakci na zdejší diskusi, tak se vám omlouvám. Pro mě má to slovo stejný a nezavádějící význam, jako skopčák, dederón apod. bez ohledu na to, jak ho vnímají ostatní "znalci" xenofobie. Nejsem v žádném případě xenofobní, ale také zde nejsem zvyklý na podobné názvy článků, které celkem přímo vnášejí jasně definovatelné rozpory mezi diskutující a může tomu někdo klidně říkat, že se baví.

Pokud jste členem redakce, tak vám na podobné výtky vůči mojí osobě doporučuji email, nebo SZ.
Avatar - white label
19. 7. 2010 00:22
Re: Takhle ne!
Jasně, máš pravdu, je jich víc, ale co se týče toho adidasu (který se tu teď řeší), patří ke špičce a je vidět i u těch špičkových fotbalistů poměrně často...
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 00:19
Re: Takhle ne!
No,a co Diadora,Joma,Mizuno a to jsem určitě lecos opomněl.Svět fotbalu,respektive participujících značek,nejsou jen reklamy na MS,v české lize nebo v rádiu... ;-)
Avatar - white label
19. 7. 2010 00:19
Re: Takhle ne!
K čemu bys chtěl ve vrcholovém fotbale prémiové kopačky?
Tam je třeba především hrát... a ne si hlavně hrát na "něco"... >:-[]
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:14
Re: Takhle ne!
Však toto spojení tady obhajuju už od začátku. Ale to neexistují lepší kopačky než zlatý Adidas? Něco jako třeba Rolex mezi kopačkama není? >:D
Avatar - white label
19. 7. 2010 00:13
Re: Takhle ne!
Samozřejmě, že hrají v "supermeinstreamu" adidas, proto taky i ta spolupráce VW s adidas... >:-[]
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:12
Re: ani ďas
Co ti na tom přijde směšné? do té doby to řádně vyzraje a budeme na tu esej hledět s nádechem pozitivní nostalgie 8-s >:-[] >:D
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:11
Re: Takhle ne!
911 GT3 Lacoste - speciální edice pro členy KSA >:-[]
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:10
Re: Takhle ne!
Takže mimo mainstream na fotbal nic neexistuje? Tím se taky částečně vysvětluje, proč hrají v tom v čem hrají... :-! >:D
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:09
Re: Takhle ne!
Kdyby to neubíralo místo v kufru (třeba bečka místo rezervy) tak určitě ano >:D
Avatar - white label
19. 7. 2010 00:06
Re: Takhle ne!
Tak to znáš vlastně všechny "pořádné", takže diskutovat klidně můžeš... ;-)
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:04
Re: Takhle ne!
V tomto s tebou nedokážu ani náznakem diskutovat, protože kromě Adidas, Nike, Puma a skinheadskýho Umbro neznám žádnou značku fotbalového příslušenství >:D
Avatar - Ricardo
19. 7. 2010 00:02
Re: ani ďas
Nevím, já to nečetl. Počkám si na třetí letní opakování v roce 2013 >:D
Avatar - white label
18. 7. 2010 23:53
Re: Takhle ne!
To je logické, ale to že si hodně z těch špičkových fotbalistů vybere třeba právě kopačky této značky, není zdaleka jen otázka sponzoringu, ale zcela jistě i důkaz jejich špičkové kvality...
Avatar - Ondore
18. 7. 2010 23:42
Re: ani ďas
Nižšie vidím Dariuszovu odpoveď, takže očividne si vyberáš slovník... :no:
Avatar - Ondore
18. 7. 2010 23:26
Re: ani ďas
Ešte mi povedz, že to stojí za prečítanie a to ma teprve dostane do kolien! ;-) >:D
neregistrovaný "Dariusz Szynder"
18. 7. 2010 23:08
Re: ani ďas
Vážený pane, kritizujte si mé nadpisy, kritizujte si můj styl psaní, ale vyprošuji si, abyste mě nazýval pšonkem nebo se jakkoliv jinak vyjadřoval hanlivě o mém původu!
Avatar - Ricardo
18. 7. 2010 22:52
Re: ani ďas
Teď se dozvíš, že Italský Superb je úplně jiná kauza než Čím víc pruhů tím víc VW >:D
Avatar - Ricardo
18. 7. 2010 22:50
Re: Takhle ne!
No asi nebudou hrát v Hugo Bossu, tak jako hosté Grandhotelu Pupp nejezdí Volkswagenem...
Avatar - Ricardo
18. 7. 2010 22:48
Re: ani ďas
Co ti na tom přijde bulvárního? Já v tom vidím vtip a ozvláštnění. Ty bys chtěl raději nadpis "VW Golf GTI Adidas: je tu další edice Golfu GTI"?
Avatar - Ondore
18. 7. 2010 21:40
Re: ani ďas
Žijeme v dobe bulvárnych nadpisov a napr. Italský Superb? mi znie úplne rovnako bulvárne. A čo teraz, ideme kameňovať autorov, že sa snažia upútať za každú cenu? Možno dokonca zosmiešniť značku? Je to o prístupe čo si z toho vyberieš, či Ti to vôbec stojí za komentár, za seba hovorím, že sa bavím... ;-)
Avatar - Krispos
18. 7. 2010 20:53
Re: Takhle ne!
Nahodou po Skode Superb Pilsner Urquell Edition s vlastni pipou by sli jak nasi, tak Bavorove >:D
18. 7. 2010 20:47
Re: ani ďas
Už jsem to psal právě u toho Jagu. Nemám rád tyhle tendenčněbulvární nadpisy článků. Kdyby něco podobnýho napsal u fiatu, tak wolffové vykopávavaj Agnelliho, aby si to přečetl. Jen to popouzí právě ty hlupáky, co těch proužků maj plnou skříň.
Avatar - Ondore
18. 7. 2010 19:16
Re: ani ďas
Díki ;-)
Navtecha tam ale samozrejme neradíme, alebo ano? :-O :-)
Avatar - Ondore
18. 7. 2010 19:15
Re: ani ďas
Bavím sa na nadpisoch i obsahu článkov, ale u Teba mám každým Tvojím príspevkom pocit, že sa stávaš čím ďalej väčší mrzoun - tak len, či si nemáme o Teba robiť starosti. 8-s
Avatar - Ricardo
18. 7. 2010 19:10
Re: Takhle ne!
Taky bych bral GTI jako auto na nákupy. Bohužel mně fotbal mco nejde >:D
Avatar - Thomasino
18. 7. 2010 18:59
Re: Takhle ne!
A to já mám zase jak GTI, tak asi 5 párů botů od Adidasu ;-) >:D >:D Sedí mi dobře na noze, dělají velká čísla a vydrží dlouho..
18. 7. 2010 18:58
Re: ani ďas
Xenofobové tak říkají polákum. ;-)
18. 7. 2010 17:13
Re: ani ďas
Nevíš, co je pšonek? Možná proto se bavíš...
Avatar - Ondore
18. 7. 2010 15:36
Re: ani ďas
Sice nevím, co je pšonek, ale pobavil jsem se u Jaguaru i tady, zkus to taky ;-)
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
18. 7. 2010 14:23
Re: Takhle ne!
:yes: Značka sobě rovná - proč ne? Zajímavý způsob jak si "přidat na image" spojením značky svého auta s další profláklou značkou. Sedí mi to k sobě... jen ať přijdou Mustang GT Nike edition nebo třeba Citroen DS3 Lacoste edition. (Škoda Fabia RS Rejoice edition, Škoda Superb Blažek edition :-) ).
18. 7. 2010 14:19
Re: ani ďas
Ani jsem si nevšiml, že autor článku je ten samý pšonek, jako u Jaguaru. Myslím, že kdyby psal článek o spojení Breitling a Bentley, tak by byla nuda. Kopie adidas má každej místní odpůrce VW vždy pod stromečkem, tak je z toho taková bublina.
Avatar - Katikakus
18. 7. 2010 11:18
Re: Takhle ne!
Ja s tebou souhlasim. To, ze Adidas ma u nas jmeno jake ma, je hlavne diky falzifikatum na trznicich. Nikdo ovsem nemuze spochybnovat, ze je to znama a silna firma, kdyz si muze dovolit sponzorovat takovou sportovni udalost.
S tim MS jsem jenom vyuzil tvou nahravku na smec - stejne jako pochybuji, ze se fotbaliste v civilnim zivote oblekaji u Adidasu, stejne tak pochybuji, ze jezdi ve vozech Hyundai/KIA.

Za mne osobne, jak jsem napsal nahore, tahle edice se mi nelibi - mozna hlavne diky tomu, jak je prave Adidas u nas vniman. V zahranici je to asi o necem uplne jinem a o tom, ze se to bude prodavat nepochybuji. ;-) :yes:
Avatar - white label
18. 7. 2010 10:45
Re: Takhle ne!
Jasně, sponzoring, ale abys mohl něco podobného sponzorovat, musíš na něčem dlouhodobě "makat", mít s tím úspěch a hlavně vydělávat spoustu peněz, což není zrovna moc jednoduché..., jinak by to asi i na našich cestách vypadalo lépe...
Ironií je, že tady nad značkou jako je adidas, ohrnují nos často jen průměrní zaměstnanci mnohem méně úspěšných firem, v horším případě "podporáři"...

Zkrátka podle zdejších diskusí to vypadá, že u nás ve Škodovkách jezdí (a adidas "nosí"), jen extrémní hrstka "trapáků", odsouzených k všeobecnému posměchu, skutečnost je však zcela jiná, proč asi? ;-)
Avatar - Katikakus
18. 7. 2010 09:51
Re: Takhle ne!
Ty vis, na co jsem narazel - sponzoring - je to to same jako u toho Adidasu ;-)
Avatar - white label
18. 7. 2010 09:31
Re: Takhle ne!
To je logické, taky jsem nikde nepsal, že mají JEN to jedno auto ze jmenovaných... ;-)
Avatar - white label
18. 7. 2010 09:30
Re: Takhle ne!
Tak v jakých autech si je tam viděl nejčastěji? :-)
18. 7. 2010 08:43
Re: Takhle ne!
Když nebudu počítat hráče z KLDR, tak na MS nehrál žádnej fotbalista, kterej by na tom byl tak špatně, aby se zmohl jen na GTI ;-)
Avatar - Katikakus
18. 7. 2010 07:38
Re: Takhle ne!
Tak zrovna tady z tech jsem si tam nevsiml ani jednoho... ;-\ ;-)
Avatar - white label
18. 7. 2010 01:45
Re: Takhle ne!
Myslíš GTIčko, eRko, Touareg, Cayenne, Q7, 911, R8, Gallardo, (Bentley) Continental, Veyron... >:-[]
Avatar - white label
18. 7. 2010 00:33
Re: Takhle ne!
Ano, především velmi podobně úspěšnou na trhu... ;-)
Kdyby ses díval třeba teď na MS světa v kopané (vím, že tě to nebaví) věděl bys například, v čem hrajou nejlepší fotbalové týmy světa... :-)
Avatar - white label
18. 7. 2010 00:27
Re: Takhle ne!
Chápu, nejsou to zrovna nejlevnější značky... ;-)
Ale neboj, Suzuki už pomalu taky nemá ke koncernu moc daleko...
>:-[]
17. 7. 2010 23:22
Re: GADIDAS
Bravo hej, keby s niecim podobnym prisla ina automobilka tak by sme tu miesto oslavnej ody citali odu zosmiesnovaciu, ze... ;-\
Avatar - Ricardo
17. 7. 2010 22:59
Re: Takhle ne!
Můžeš se spolehnout, že nemám nic od Adidasu ani od VW >:D
Avatar - Krispos
17. 7. 2010 22:52
Re: GADIDAS
To je prece jasne.... Adidasak na urovni si koupi GTI, ale u nas jezdi tito lide v Skodovkach a to neni cool :-)
Avatar - Ondore
17. 7. 2010 22:46
Re: GADIDAS
Je sobota a mne to nejako nemyslí, zasekol som sa už v Tvojej prvej vete - v ktorej krajine sa stretáva "kategorie adidasáků a majitelů geteiček"? A prečo je to vlastne škoda, že v CZ sa tieto skupiny neprekrývajú? ;-)
Avatar - Ondore
17. 7. 2010 22:41
Re: ani ďas
Povedal by som, že autor dal článku aj výstižný názov, odo mňa má Dariusz :yes: ;-)
Avatar - theolli
17. 7. 2010 21:03
Re: Takhle ne!
poslední věta je naprosto výstižná ! :yes: :yes:
Avatar - Ricardo
17. 7. 2010 20:58
Re: Hezké spojení
Jistě, ale právě v tom spočívá jisté kouzlo této kombinace
Avatar - white label
17. 7. 2010 20:37
Re: Takhle ne!
Jo, ty potahy sedaček šly vymyslet určitě líp, decentněji a zároveň zajímavěji...
Avatar - white label
17. 7. 2010 20:29
Re: Takhle ne!
Ono je to s tím adidasem hodně podobné jako s těma koncernovýma autama u nás (teď myslím především škodovky), většina lidí tu nad nima demonstrativně ohrnuje nos, ale podívej se na naše cesty... ;-)
Avatar - white label
17. 7. 2010 20:22
Re: Takhle ne!
Neboj, ale rád to řeknu té mé... :*) >:-[]
Avatar - Ricardo
17. 7. 2010 19:14
Re: Takhle ne!
Mně se to docela líbí. Je to logické spojení, tak jako se Bentley dalo dohromady s Breitling nebo McLaren s Hugo Boss, tak VW našel taky znčku "sobě rovnou"
Avatar - Thomasino
17. 7. 2010 18:36
Re: Takhle ne!
Mě právě ty sedačky moc nesedí, ke GTI prostě patří kárované sedačky :-) Ikdyž je to Adidas Edition..
Avatar - Thomasino
17. 7. 2010 18:34
Re: ani ďas
WL, já jsem na Edition 35 taky moc zvědavý! ;-) Původně jsem totiž myslel, že mi Max vydrží déle a GTI (nebo jiný HotHatch) budu kupovat právě na jaře 2011 a moc dobře jsem věděl, že by měla být verze GTI Edition 35 a že by mohla být zase zajímavá :-) Nakonec shodou okolností se mi podařilo najít kupce na Maxe, což je vždy důležité někomu dobře prodat bez bazaru staré auto, a šel jsem do svého prvního HotHache o 1,5 roku dříve >:-[] Dneska jsem si ho na okreskách zase suprově užíval :-)
neregistrovaný "Arcus123"
17. 7. 2010 17:57
Re: Takhle ne!
>:D Ty tvoje říkanky v tomhle děsivém počasí aspon zlepší náladu >:D :yes: ..jinak k autu proč ne, vlastně to vypadá docela dobře, hlavně ten interier, v červené velmi povedený, sedadla taky super a pro fanoušky jak Golfa tak Adidasu to muže být dobrá možnost jak se odlišit od jen "obyčejné" verze GTI.
Avatar - theolli
17. 7. 2010 17:43
Re: Auto pro hlupacky
ale spojením jako Clio Williams,NSX McLaren to jsou spojení kterým rozumím >:D
17. 7. 2010 17:21
Re: Takhle ne!
šmarjá - měl jsem oba....
neříkej to ženě prosím....(té mé)
neregistrovaný "RayBan"
17. 7. 2010 17:09
Re: GADIDAS
Asi ležák ... ;-)
Avatar - white label
17. 7. 2010 15:55
Re: Takhle ne!
Tak to já si podobně humorné říkanky odbyl už na ZŠ, třeba:
"Podle čeho poznáš vola, podle značky Coca-Cola...", ale i ta profláklá Coca-Cola se pořád prodává nejlíp ze všech col na světě, podobně jako třeba ten adidas a NIKE (a to i při svých ne zrovna lidových cenách)... a o nějakém zásadněji objektivnějším měřítku úspěchu na trhu zatím nevím ...a že jsou obvykle kopírováni právě ti nejúspěšnější je jen logická daň za jejich úspěch, která jej takto zároveň potvrzuje...

P.S, Ještě jsem si vzpomněl na něco pozdějšího: Chlapi s měkkým ocasem, volají vždy pe***m, za to muži s malým pérem, ti volají eurotelem... 8-s
Avatar - white label
17. 7. 2010 15:45
Re: Auto pro hlupacky
Mě podobně "sportovní" edice nechávají chladným, nevyhledávám je, ale ani mi nevadí (proč taky?), nikdo nikoho nenutí je kupovat a pokud je kupovat nikdo nebude, přestanou se logicky i nabízet...
Avatar - theolli
17. 7. 2010 15:23
Re: Auto pro hlupacky
no,to je taky počin jen co je pravda
Avatar - white label
17. 7. 2010 15:05
Re: ani ďas
Přiblížit právě moc nemůžu, i proto píšu, že jsem docela zvědavý...
Pokud by Edition 35 šel dúsledně v šlépějích Edition 30 u GTI5, pak by mohl mít 245PS (210PS + 35let), což by bylo o "symbolických" 5PS více, než má Leon Cupra, ale stále ještě dostatečně méně (o 25PS), než Golf R..., ale to jsou jen mé dohady a může to být samo jinak.
Vzhledem k tomu, že Golf VII. generace má přijít už v roce 2012, mohla by přijít v druhé polovině příštího roku i verze GTI Pirelli Edition, doufám že edice GTI Adidas ji nenahradí, to by byla škoda...
Avatar - theolli
17. 7. 2010 14:27
Hezké spojení
Adidas a VW,ani jedno bych si nekoupil,myslím že jsou jiný značky co mě výrazněji osloví a hlavně kvalitnější.
17. 7. 2010 14:21
Re: Takhle ne!
svýho času jsme při pohledu na opruhovaný abonenty pracovního úřadu měli takovou říkanku - každej blbec každej ras, nocí hadry adidas..... takže asi takhle....
Jinak je škoda, že se s vcelku kvalitním strojem takhle zahodili a snížili.....
Avatar - Katikakus
17. 7. 2010 14:15
Takhle ne!
Kdyz Adidas, tak poradnej, s alespon ctyrma prouzkama...
Tohle je takovy osizeny, Nguyen u nas na trznici by to umel lip, meli se ho zeptat >:-[]

Jinak je to skoda, Golf GTI je povedene auto, tak proc ho takhle mrsit? :no:
Avatar - white label
17. 7. 2010 14:05
Re: ani ďas
Dveře si možeš samo přikupiť... ;-)
Avatar - white label
17. 7. 2010 14:00
Re: GADIDAS
Pokud to bylo opravdu LUPO na showroomu VW, tak to bylo jednak docela dávno a zřejmě ne u nás, v České republice...
neregistrovaný "RayBan"
17. 7. 2010 13:47
Re: panééé panééé
>:D >:D >:D
17. 7. 2010 13:43
Re: ani ďas
Krom ujetýho názvu článku na tom modelu nevidím nic, co by mě urazilo. Snad jen málo dveří.
neregistrovaný "RayBan"
17. 7. 2010 13:33
Re: GADIDAS
Odhánět ? Mě naposled u showroomu VW chytnul vhazovač a prý nepůjdeš dřív, dokud nekoupíš támhle to Lupo ... utek jsem , co ti budu povídat.
17. 7. 2010 13:14
panééé panééé
chtít orikinál autó atitás? Toprá kvalita pane. Pane já slevit, když vy koupit tva. Orikinál orikinál panéé potívat se na ty pruhy - panééé panéé , když Vy koupit tva já utělat toprá cena....

panééé přidat orikinál americká cikareta z technickej tabák a už pán měl trávu z naší velká pěstírna?
Avatar - bubucci
17. 7. 2010 13:05
Re: ani ďas
Taky bych se o kupce nebál ;-)
Můžeš přiblížit tu 35 edition ? tuším, že by to mohlo být k 35 výročí a nějak bestiálně nalazeno / 300k / ;-)
Avatar - Ricardo
17. 7. 2010 13:01
Re: GADIDAS
Na chvilku jsem tam zahlídl Y >:-[] >:D >:D
Avatar - white label
17. 7. 2010 13:01
Re: GADIDAS
No, na tom prvním odstavci určitě něco je a bohužel jde o obecnější problém... :no: 8-s
17. 7. 2010 12:56
GADIDAS
Škoda, že v Česku se kategorie adidasáků a majitelů geteiček fatálně míjí. Bude to zejména tím, že zdejší milovníci produkce sportovní značky adidas navštěvují povětšinou ilegální tržnice na okrajích měst.

Tak utři nudli, uvaž dobře uzly na skorotretrách od adidas a když kolem proletí eurodrzek s licencí na tři pruhy na zádech a na klenbě nártů, v dokonalém getei, salutuj. Jednou to třeba i ty dotáhneš až tak daleko, že tě od prodejny VW nebudou muset odhánět insekticidníma sprejema...

BRAVWO GADIDAS :yes:
Avatar - white label
17. 7. 2010 12:51
Re: ani ďas
Osobně bych si edici adidas ke GTI nezvolil, ale žíly mi to rozhodně "netrhá", samotné provedení naštěstí není nijak kýčovité, což je na tom celém asi nejpodstatnější...
Daleko víc jsem zvědavý na GTI Edition 35, který by se měl prodávat už příští rok, příp. na Pirelli Edition, který příchází tradičně až ke konci životního cyklu konkrétní generace GTI...
Avatar - white label
17. 7. 2010 12:47
Re: Auto pro hlupacky
Řek bych, že spíš narážel na podobné minulé projekty zmíněných automobilek, jako např:
[odkaz]
Avatar - bubucci
17. 7. 2010 12:41
ani ďas
Tak edici pirelli GTI bych pochopil nebo příklad garrett nebo něco podobného, ale Adidas ??? Nevím jestli to apeluje na kupce z řad teplákových šampónků v adidas oblečení, protože takoví, alespoň co jsem já viděl, převažují jako řidiči GTI. Nic proti GTI nic proti adidasu, ale dohromady mě to moc nesedí.
Avatar - positivemind
17. 7. 2010 11:46
Mainstream k mainstreamu
Jó, takhle to sedí. Mainstream k mainstreamu. Golf k Adidasu.
17. 7. 2010 11:31
To se k sobě hodí,
Adidas je přeci supermainstreamová značka :-)
Avatar - Frasier
17. 7. 2010 11:23
Re: Auto pro hlupacky
Takže z tvojho príspevku vyplíva že každý kto si kúpi Renaulta alebo Fiata tak si potrebuje niečo dokazovať. Donedávna si tvrdil že Renaulty si kupujú iba nezamestnaní čo nemajú na nič iné... protirečíš si :no:
Avatar - Ada je zase tady
17. 7. 2010 10:23
Auto pro hlupacky
Auto pro hlupacky, kteri si potrebuji dokazovat neco, co nejsou. Myslim, ze VW nema zapotrebi lovit ve vodach zakazniku renaultu a Fiatu. :no: