Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Golf GTI Adidas na českém trhu: Čím víc pruhů, tím víc GTI

Dariusz Szynder
Diskuze (114)
Volkswagen představuje další inkarnaci svého ikonického modelu Golf GTI. Trojice celosvětově proslulých německých značek - Volkswagen, GTI a Adidas - splynula poprvé ve společném produktu, jímž je Golf GTI Adidas.

Spojením techniky a designu GTI s ušlechtilým interiérem ve stylu značky Adidas vznikl dynamický automobil s individualistickými prvky. Volkswagen očekává, že se Golf GTI Adidas stane podobně vyhledávaným sběratelským kouskem jako předchozí edice Golf Pirelli GTI (1983 a 2007) nebo Golf GTI Edition 30 (2006).

Nový VW Golf GTI Adidas přichází s dalekosáhle individualizovanou výbavou exteriéru a interiéru. Ikonický exteriér tak zkrášlují nově navržená osmnáctipalcová kola Serron a logo Adidas na B sloupcích. Novinkou je také speciální bílá barva Oryx s perleťovým efektem. Vůz je sériově vybaven bi-xenonovými světlomety a zadními diodovými světlomety. V interiéru nalezneme speciálně vyvinutá sportovní sedadla White Stripes se třemi bílými pruhy, známými z produktů značky Adidas.

Pod kapotou Golfu GTI Adidas se nic nezměnilo. Vůz pohání přeplňovaný dvoulitrový zážehový motor 2.0 TSI o výkonu 155 kW (211 k), který poskytuje nejvyšší točivý moment 280 Nm v rozmezí 1700-5200 min-1. Z 0 na 100 km/h se Volkswagen Golf GTI Adidas rozjede za 6,9 s a dokáže uhánět s maximální rychlostí 240 km/h.

Základní cena modelu Golf GTI Adidas byla stanovena na úrovni 781 300 Kč pro verzi s manuální převodovku, zatímco model s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG stojí 836 500 Kč. Příplatek za Golf GTI Adidas je tak proti standardnímu GTI 63 tisíc Kč.

Dariusz Szynder
Diskuze (114)
Avatar - white label
23. 7. 2010 10:01
Re: ani ďas
"Nalákat" má právě především bulvární nadpis, který bývá mnohem "senzačnější", než samotný obsah článku.
Nadpis má především co nejlépe a stručně vystihnout podstatu obsahu článku...
V tomto případě však nemá zesměšňující narážka na "čtyřpruhové" kopie adidasu z tržnic, vůbec nic společného se samotným obsahem článku.
Avatar - Ricardo
21. 7. 2010 15:13
Re: ani ďas
Nadpis má nalákat k přečtení článku. Že někdo nečte nic jiného než nadpis, to je další věc...
Avatar - Andromeda
19. 7. 2010 01:25
Re: Takhle ne!
Ahojá parde ;-) !Nějakou dobu jsme se zde míjeli - tak konečně trocha kliky >:D
19. 7. 2010 01:22
Re: ani ďas
Nevidím důvod, proč bych měl používat email nebo SZ. Když veřejně osočujete mou osobu, tak se budu i veřejně bránit. Ať jsou titulky mých článků jakékoliv, určitě nejsou urážlivé, narozdíl od slov, která považujete za "neutrální". Nerozumím také, proč dáváte titulky článků do spojitosti s mou národností/původem? Nebo Vám snad příjde to samé, když někdo napíše "Ani jsem si nevšiml, že autor článku je ten samý pšonek/čecháček/čobol..., jako u Jaguaru." nebo "Ani jsem si nevšiml, že autor článku je ten samý pisálek/týpek/grafoman..., jako u Jaguaru."
Avatar - white label
19. 7. 2010 01:09
Re: ani ďas
Mně ten nadpis nevadí do té míry, abych o něm začal psát jako první, ale když už se tomu divíš, tak i podle mě bulvární je a svým způsobem i populistický...
Vzhledem k tomu, že obsah článku pokus o satiru (poněkud profláklou) v nadpisu raději dál nerozvijí, ale je (v kontrastu s nadpisem) naopak dost komismí, připadá mi to celé i trochu alibistické.
Nadpis mohl být napsán buď zcela nestranně/nezaujatě (stejně jako vyzněl článek k němu), nebo článek naopak mohl obsahovat seriózní "polemiku" autora o vhodnosti podobného spojení, a to jak obecně, tak konkrétně...
Ale aspoň, že tenhle nadpis pobaví místní "antiVW", což je na něm určitě to nejpozitivnější...., k hlubší/zajímavější diskusi, postavené na racionálních argumentech, však nepřispěje určitě, spíš právě naopak... ;-)

P.S. Znovu připomínám, že mně osobně tahle edice nijak zvlášť neoslovila..., podobně jako jiné "nemotoristické" edice...