Ekonomika
Nechapu jak si muze porad tolik lidi kupovat Škodovku.. zadny novy vymysleny technologie.. stejne jak Dacia vsecko prevzaty.. predrazeny.. vybava zakladnich verzi uplne na prd.. verim tomu, ze kdyby zacali vyrabet feldu a prodavat ji za 199.900,- tak bude prvni v rebricku.. tenhle narod je fakt dutej.
Ukaž mi nějaké nové technologie třeba u Fordu... A že je má škodovka převzaté? Je v koncernu, tak je to celkem obvyklé, ne? Nicméně třeba takový Twindoor...? Jinak co je předražené na třeba pětidveřové Fabii za 199tis? Myslím, že dutej není národ, ale spíš Igithegreat, protože je poněkud zaujatý :-!
Ty si presne ten o kom mluvi a kdo by si tu fabku koupil.. nulova vybava, i ta schranka pred spolujezdcem je otevrena.. a pod kapotou mrtvej nevyvazenej trihrnek.. jinak delene zadni pate dvere uz jsou na trhu nekolik let, to ze to škoda udelala u sedan👋liftbacku je mozna prvni, ale taky je to naprosto zbytecny.
Asi by bylo lepší, kdybys nám rovnou prozradil, která automobilka to dělá naopak přesně podle tvých představ..., tedy nízká cena, bohatá základní výbava, pestrá příplatková výbava, kultivované a úsporné motory a především nová (vlastní, vymyšlená) moderní technika...
Staci se podivat okolo sebe. Za penize Octavie dnes neni problem mit opravdu stredni tridu vozidel, a za penize slusne vybavene fabie neni problem mit vozidlo nizsi stredni tridy typu Focus. O nevyvazenem designu skodovek, typu roomster - krabice,yeti-skladacka z lega, fabia-uzkej zadek, vysoka, superb-korejska * se nema cenu ani bavit.. jinak napr. s temi technologiemi.. trida C u mercedesu je za 770tis. myslim ze vyhodit penize za Superba nebo nabitou Octavku muze jen čecháček.. porad jezdite jen ve škodovce >😁
Tak za prvé, proč jezdíte? Já Škodovku nemám, naposledy jsem měl Škodovku (Favorita) před více než 16 lety. To je tady typicky omezená představa - kdo neplive na Škodovky, musí být určitě majitel některé z nich... 8-s
Takže nejdřív mi radíš, ať beru za "stejné" prachy auto o třídu větší, než Octavia a Fabia a hned na to se "ptáš", jak může dát někdo přednost nesrovnatelně prostornějšímu Superbu, před relativně velmi stísněné, středně třídní prémii, ...zajímavé... 😉
edit - Mimochodem podívej se jako hodnotí např. toho Superba (ale i Yetiho apod.) zahraniční motožurnalisté, a to nejen němečtí i takový Autocar píše o více produktech Škodovky v superlativech...
Oni jsou zřejmě také dutí, a zapomněli se tě zeptat, co je lepší... 😄
Takže nejdřív mi radíš, ať beru za "stejné" prachy auto o třídu větší, než Octavia a Fabia a hned na to se "ptáš", jak může dát někdo přednost nesrovnatelně prostornějšímu Superbu, před relativně velmi stísněné, středně třídní prémii, ...zajímavé... 😉
edit - Mimochodem podívej se jako hodnotí např. toho Superba (ale i Yetiho apod.) zahraniční motožurnalisté, a to nejen němečtí i takový Autocar píše o více produktech Škodovky v superlativech...
Oni jsou zřejmě také dutí, a zapomněli se tě zeptat, co je lepší... 😄
Zapoměl jsi dodat, že je zde hlavně chválen poměr cena / užitná hodnota. Za ty ceny, co to Škodovka venku prodává, opravdu nemá konkurenci. U nás doma je to úplně jinak. >😒]
Je vidět, žes to raději ani nečetl..., ani zdaleka tam není chválena jen cena... 😉
U nás se třeba Renault podbízí cenově tak extrémně, že už s ním i Škodovka cenovou válku raději vzdala, zajímavé přitom je, že se to u nás na prodejích (Škoda vs Renault) odpovídajícím způsobem jaksi neprojevilo... :😉 😄
U nás se třeba Renault podbízí cenově tak extrémně, že už s ním i Škodovka cenovou válku raději vzdala, zajímavé přitom je, že se to u nás na prodejích (Škoda vs Renault) odpovídajícím způsobem jaksi neprojevilo... :😉 😄
Nový facelift Fabie se mi také moc nelíbí, ale stará byla pěkná... máma má Fabii ve verzi sedan a to auto se mi moc líbí a nejsou s ním žádné problémy. Já mám naše rodinné stříbro pro začínající řidiče, se kterým jezdil táta, máma, ségra a teď i já. Je to Škoda Felicia 1.9D, má natočeno 244tkm a šlape jako hodinky, ačkoli k těm kulatinám asi dostane nějakou menší GO. Ségra má Oktávku, která je pohodlná a vejde se tam všechno, co potřebuje, včetně kočárku pro synovce... máme škodovky, protože nám vyhovují a jsme s nimi spokojeni. Na běžné denní ježdění jsou ideální.... jistě, nevlastní táta má ještě Touarega a Audi R8, ale to už je jiná kategorie přibližovadel. Já si třeba teď sice nekoupím Škodovku, ale to je hlavně z důvodů absence kupé v nabídce.
pletes paty pres devaty...nekdo kdo chce slusne vybavenou fabii asi nehleda ocesanej focus, nemyslis? o designu opravdu nema cenu se bavit, ten je subjektivni (mne tedy superb jako korejska * opravdu neprijde)...a s tou zakladni vybavou - co bys prosimte chtel u 5d auta pod 200tis?...a ze ma prevzaty technologie? to je snad dobre, ne?!...jen plives, ale nemas ani poradny argumenty
Já ho tipuju na BMW X6.... Jinak představy a reálné finanční možnosti jsou dvě různé věci... škodovka je prostě domácí značka, je za dostupné peníze a splňuje to, co od ní lidi očekávaj. Navíc náhradní díly a servis jsou za hubičku. Jistě, když budu chtít něco hezčího, tak třeba nové Polo nebo Golf se povedly... pokud budu zarytý antikoncernista, vezmu Volvo C30, Fiat 500 nebo Kiu Ceed. Já bych taky chtěl Mercedes SLS nebo aspon Audi A5 v plny vybave....
servis za hubičku? 😄 kde to zijes? 😄 v kazdym casopise dnes mas porovnani servisnich nakladu a škoda je uplne obycejny prumer, jak na cenu za praci, tak za nahradni dily, a to ze po zaruce si neco bude nekdo chtit delat doma a objizdet vrakoviste? >😁 zlaty voci.. podle me je to jen o hlouposti lidi a o neskutecny buranovitosti..
Hloupému každý hloupý.... tvůj problém je, že nedokážeš žít s představou, že by si někdo mohl koupit dobrovolně Škodovku a tudíž to musí být buran. Můj táta má ve Vietnamu Touarega, v praze R8, ale v zimě jezdí oktávkou a nedá na ni dopustit. Dělá to z něj snad burana?
Jestli je to tak jak pises tak je.. kazdopadne ja chapu, ze si ji nekdo koupi.. ale ze si ji kupuje vetsina lidi jako by je nekde rozdavali to nechapu. Je tu velka moznost vyberu a at se na me nikdo nezlobi tak opravdu lepsich vozu, ktere se v různých akcích dají koupit velice dobre. Az bude mit Škoda prodano to co Ford, VW, Peugeot, Renault, tak mi to prijde normalni, zatim mi to prijde opravdu zvlastni.. a po 20letech vyberu az extremni..
Me prijde jako buran clovek, ktery si mysli ze Oktavka je pro nej malo nobl auto a musi mit za kazdou cenu neco z Tuzexu. Ja kdyz si vybiram nove auto, tak me opravdu nezajima, o kolik vic se v Tramtarii prodalo focusu, kdyz se mi proste focus nelibi.
Souhlas, já zase třeba nechápu, že tolika lidem nevadí kvalita zpracování auta jako je např. Focus, a to především v interiéru, se kterým je člověk při používání vozu prakticky neustále v kontaktu...
To je totiž made in jůesej, chápeš vole? Žádnej východní blok, tohle je emerický auto pro frikulíny. Přece nebudu já frajer jezdit ve škodovce, protože by se mi někdo mohl smát a to já bych nepřežil... navíc franta v hospodě povídal, že škodovky jsou pro burany a on to ví nejlíp, protože má dvě.
P.S. nic proti Fordu nemám, takový Mondeo je dost povedený 😄
P.S. nic proti Fordu nemám, takový Mondeo je dost povedený 😄
Ze jsemuvedl Focus, muzu uvest klidne Astru, Ceed, i30 vsecko auta okolo 350tis, s motorem 1,6 a zatuhle cenu mate Fabku. A octavka kdyzberu tak tech 500tis aby byla slusna, tak neni problem sehnat napr. Lagunu. Jak rikam ja jen nechapu cim si Vas ta Skodovka tak dostava, kdyz nema co nabidnout oproti konkurenci. To je cele.
... Hendly se Tě ptal na ty úžasné nové technologie v Ceedu, I30 nebo Astře. Tak se rozpovídej, a pak přidej nějaké moudro co nemá např. Ceed převzatého z mateřského Hyundaie. Jinak zkus porovnat ceník třeba zmíněného Ceedu model 2011 a Octavia 2011. Ceed si nově zvyšuje cenu za Euro 5. Asi ty nové technologie >😁 Jinak soudě podle rostoucích prodejů Škodovky už pomalu přestává být IN antiškodovkářství za každou cenu
Tady máš evropské prodeje za první půlrok. Jestli tady dle těch nárustů neleží někomu v žaludku Rendlík a syn.
Značky v mínusu
VW -2%
Škoda -4%
Ford -5.1%
Opel -4,7%
Fiat -10,9%
Toyota -13,1%
Honda -21,9%
Mazda -6,7%
Suzuki -21,9%
Mitsubishi -15,4%
Pár co se jich dostalo do plusu
KIA +12,4
Hyundai +10
Peugeot +8,6
Citroen +4,7
Největší růsty hned po Nissanu +32% mají jeho alianční partneři.
Renault +20,6
Dacia +17,9
Značky v mínusu
VW -2%
Škoda -4%
Ford -5.1%
Opel -4,7%
Fiat -10,9%
Toyota -13,1%
Honda -21,9%
Mazda -6,7%
Suzuki -21,9%
Mitsubishi -15,4%
Pár co se jich dostalo do plusu
KIA +12,4
Hyundai +10
Peugeot +8,6
Citroen +4,7
Největší růsty hned po Nissanu +32% mají jeho alianční partneři.
Renault +20,6
Dacia +17,9
Jako vtip super! >😒]
Prý tady máš ty evropské prodeje za první půlrok... a dá sem meziroční nárusty (samozřejmě v procentech) za první pololetí, které jsou navíc zkresleny loňským šrotovným v Německu...
Průhlednější manipulaci abys pohledal... :😉 😄
Pokud cheš řešit evropské prodeje za první pololetí tohoto roku, dej sem konkrétní čísla a ne nějaké procentní nárusty, jejichž polovina výpovědní hodnoty logicky znamená, čím horší loni, tím lepší letos... :no:
Prý tady máš ty evropské prodeje za první půlrok... a dá sem meziroční nárusty (samozřejmě v procentech) za první pololetí, které jsou navíc zkresleny loňským šrotovným v Německu...
Průhlednější manipulaci abys pohledal... :😉 😄
Pokud cheš řešit evropské prodeje za první pololetí tohoto roku, dej sem konkrétní čísla a ne nějaké procentní nárusty, jejichž polovina výpovědní hodnoty logicky znamená, čím horší loni, tím lepší letos... :no:
Tak zaprvy sem psal, ze nechapu, ze tolik lidi kupuje Škodu, kdyz nenabizi ani nove technologie, ani krasny design, ani extra výbavu vzhledem ke své ceně. A kopirovat linky o technologiich sem do diskuze mi prijde zbytecny, staci si procist clanky na tomto webu, a vsechny velke automobilky a i OPEL uvadi na trh s novou generaci vzdy nejakou novinku ci zdokonaleni. A co se tyce antiškodovkarstvi tak to tu ani nikdy nebylo.. kdyz se podivas na prodeje tak zacatek 90.let mela skoda pres pulku trhu, ted uz je to nastesti jen 30,9% za tenhle pul rok viz. statistiky na tomto webu.
ještě neznamená rozumět trhu s novými vozy. To je bohužel zásadní omyl, kterému podléhá velká část zde diskutujíích. Nadhodím pár otázek a třeba se někteří chytnou za nos. Jaký podíl na prodejích mají firemní oproti soukromým autům? Za jaké ceny se prodávají vozy firmám, ceníkové? Jak je to se ztrátou ceny vozu při prodeji ojetiny? A tak by se dalo pokračovat. Nepochybuju, že drtivá většina aut je prodaných na základě naprosto racionálních úvah, ve firmách přímo propočtů, a pokud někdo nechápe, asi bude chyba u něj.
Kto si to trochu zráta, tak nemôže kúpiť Škodu za tie tabuľkové ceny ...
Ale Škoda neútočí na rozum, ale na city ... domáca, tradičná atď.
Aspoň už základné motory už dobehli svet, do nástupu 1,2 TSI to bola hlavne v benzínoch hotová tragédia.
A Škodu by som nebral už len z pohľadu krádeží. Nech má už človek akúkoľvek úžasnú poistku, určite na tom nezarobí a i neúspešný pokus je veľký nápor na čas a nervy ...
Stále ma šokuje naivita niektorých majiteľov koncernových vozov, že zrovna ich auto nie je zaujímavé pre zlodejov ...
Ale Škoda neútočí na rozum, ale na city ... domáca, tradičná atď.
Aspoň už základné motory už dobehli svet, do nástupu 1,2 TSI to bola hlavne v benzínoch hotová tragédia.
A Škodu by som nebral už len z pohľadu krádeží. Nech má už človek akúkoľvek úžasnú poistku, určite na tom nezarobí a i neúspešný pokus je veľký nápor na čas a nervy ...
Stále ma šokuje naivita niektorých majiteľov koncernových vozov, že zrovna ich auto nie je zaujímavé pre zlodejov ...
Na moje city utoci spise BMW 3 kupe nebo Audi A5 nez nase Skodovky.... Skoda vyrabi vozy spise prakticke a spolehlive a nove i auta pro podnikatele (superb a yeti). A hodnoceni napr. na autocaru a pripadne pruzkumy spokojenosti majitelu v zahranici (kde skoda tezko hraje na city a tradici) napovidaji, ze to zase tak spatna auta nebudou (ackoli treba posledni facelift Fabie se dost nepovedl)...
Me sokuje snaha nekterych lidi si za kazdou cenu zduvodnit, proc si Skodu nekoupit. Kdybych se bal kradeze, tak chodim zasadne pesky a bos, protoze se kradou i kola a boty 😄
Me sokuje snaha nekterych lidi si za kazdou cenu zduvodnit, proc si Skodu nekoupit. Kdybych se bal kradeze, tak chodim zasadne pesky a bos, protoze se kradou i kola a boty 😄
Taky je srandovní, že když bylo v Německu šrotovné, mlelo se o tom furt a nesutále se vykazovaly nárůsty apod., zatímco nyní... cituji... „Kvůli loňskému šrotovnému je ale tento údaj meziročně neporovnatelný“. (před rokem při nárůstech díky šrotovnému ale tento údaj porovnatelný byl...) V Šodovce jsou ale pění pokrytci a hadi to je tedy pravda..... >😁
No jo, tady zase někdo zaujatě "roste" z toho, že Škodovka dál roste. Kdyby dál nerostla. tak bys se tu "chytře" glosovalo: "vidíte, bez šrotovného je Škodovka úplně v pr..."
Ale jak vidím místní chytrolíni najdou něco rádoby negativního i na něčem jasně pozitivním...
Jo kluci, buďte akčí jako "WinDiesel", ať se mají pokrytci a hadi ze Škodovky čím bavit... >😁
Není to tak dávno, co měla úžasné nárůsty Toyota... Takže bych byl radši opatrný.