Modelové řady 407 a 607 dostanou už za několik měsíců zbrusu nového nástupce. Uvidíme jej už v říjnu na autosalonu v Paříži, prodej má začít v prvních měsících roku 2011. První fotografie Peugeotu 508 jsou tady již teď.
No nazdar Hombre, ty jeden bejku!! Jsem rád, že jsi se ozval. Už jsem myslel že máš problém v kopytech anebo s propánem a bhůtánem... ;-)
A teď k mému příspěvku - zcela upřímně, nový pažout mne tak trochu zklamal a mé řeči o Apoštolovi?? Sakra chlape, měl jsem tě za inteligentního bejčka, pro kterýho satira je stejná samozřejmost jako pořádný kopyta. Takže hochu, chce to trochu klidu, novou pemprsku a na zejtřek možná i tanga. A hlavně kámo - sakra myslel jsem, že zrovna ty se na tyhle moje plky takhle nechytneš... :-( Jinak zavolej anebo prozvoň, jsem již 14 dnů ženáč, ale to jen tak na okraj (omlouvám se všem za OT).
Pierro, Hombre, rád tě vidím.
Já jsem naprosto v klidu, jen tady náš inteligent s dvěmi vysokými školy hrající hokej v nějaké islandské hokejové lize potřeboval trochu proklepnout, asi mu na mozek opět klesl sopečný prach a zadřely se mu mozkové závity. ;-)
Nechci se zastávat 508 GT, taky mi její design vůbec nesedí a pod tvou shrnovačku bych se i podepsal až na to vychvalování Apoštola.
Až se jednou ráno probudím a zatoužím po něčem velkém a honosném a napadne mě jako první letitá tlustá teta Berta, tak to bude znak, že bych měl s tím toluenem přestat. Prvně pokud bych přemýšlel, tak tady máme příjemné zástupce prémiové střední třídy a to nádherný C-Classe, který sedne k diamantovému kovboji s třídenním strništěm jako * na hrnec. Ani letitá 3-er neudělá ostudu. Když už budu u té prémie, tak o kousek vedle v Japonsku dělají Infiniti G, který by jistě pořád bylo skvělou volbou, hlavně teď, kdy přichází i třílitrový diesel... ale pokud bych měl vlhký sen o chrochtáku, tak by to byl další znak, že Toluenu je moc.
Když už by mělo jít o mainstreamové auto pro mainstreamového člověka jako jsem já, tak je tady několik zástupců, kteří by dostali před Apoštolem přednost. Jasným vítězem by byla Laguna Grandtoure GT s dvoulitrovým turbem a říditelnou zadní nápravou, tam snad není o čem pochybovat. Mít pochybnosti o kvalitách krásné i když poněmečtěné C5, kterou jezdí šlechtičny, se nehodí. Samozřejmě jsem nikdy nepřestal uvažovat o japonském klenotu Accordu.
Těch možností jaké si koupit soukromé auto je spousta a zakoupit si např. Passata 2,0 TDI, který měl možnost mýma rukama projít...
Takže asi tak Hombre :-) Kdybys alespoň nadhodil elegantního šviháka CC, tak bych se s tebou nepřel a mohl aspoň na chvíli o něm s motorem 2,0 TSI i zapřemýšlet ;-)
Jak se mám? Ty, docela dobře, praxuju, potím se ve vedru, však znáš. Co ty? Už jsi byl letos v Bibione?
Chlapče, když Peugeot dělal auta tak VW ještě dobrých 50 let vůbec neexistoval. Jsi mimo, ale úplně mimo... Peugeot to je ta tradice, to je to archivní víno o kterém mluvíš. VW je proti Peugeotu, nedozrálý burčák 8-s >:D
Ronaulte, brácho, hlavně klid. Je vidět jak jsi stále ještě mladý a silně nevyzrálý. Ono volant, 4 kolečka, motor (možná i tu převodovku) a fofrklacek má i tvé nejoblíbenější Bburago.. ;-) Takže - vyměň si pemprsku, dej si přesnídávku, aktývii od dannone, anebo cigáro (to už nechám na tvém zvážení) a zkus se na celou věc podívat trochu v klidu a bez emocí.
Představ si situaci, že se jednou ráno vzbudíš z jednoho ze svých mokrých snů a zatoužíš po něčem novém. Velkém, honosném a kvalitním. Prostě po něčem, co tě v dlouhym táhlym dostane na vrchol. Na vrchol tvých bláznivých snů.
Tady mi nezbývá, než ti doporučit návštěvu nejbližšího salonu VW. Tam pak pěkně popros a nech se svézt v apoštolu. Není sice z nejmladších, ale esprit a jiskra mu rozhodně nechybí.
Takže hochu, než ochutnáš tohle mladé francouzské vínko, okoštuj lety prověřený německý archiv. Budeš mít alespoň možnost srovnávat. A pak napiš. Německej slovník mile rád zapůjčím.
P.S. jak se vede brachu??? >:-[]
Dám ti pár nápověd, má to 4 kola, karosérii, volant, motor, převodovku, sedadla, palubní desku, řadící páku.... Co by to tak asi mohlo být?
Nic? Stále nic tvůj pidi rádoby zábavný mozeček nevymyslel? A když ti napovím, že to slovo má 4 písmena, první je A a poslední O, tak stále nic? Ach jo, zase rána hlavou do mantinelu, co?
Když byl Peugeot designově svébytný, nadávali všichni právě na tu odlišnost a chtěli jej poněmčovat. Teď zase všichni kritizují, že zmizela francouzská svébytnost. Velká světla vadila téměř všem, když jsou najednou světla menší, zase nejste spokojeni.
Co vlastně chcete? A vůbec, jděte... se někam zchladit.
Hoši hoši, tady to koukám bude chtít pořádnou shrnovačku... Jakožto škodylakmen, potažmo řidič A4 se na to úplně necítím, francouzsky bych si neuměl ani říci o plnou porci nafty do té své ingolstadské stařenky. Ale to neva - bavme se o novém Peugeotu 508 (anebo to nakonec bude 408??) Je moderní, docela líbivý, asi i kvalitně zpracovaný, s pěkným interiérem a slušnými motory. Rozhodně nevypadá zle. Jen v této podobě měl přijít tak před dvěma roky. Nyní se zařadí mezi konkurenci ať již evropskou anebo japonskou a bohužel asi ani nijak zvlášť nevynikne. Je to trochu škoda, Peugeoty měly vždy svůj výrazný styl (i s tou tlamou), tady mi nějak přijde, že o něj přichází. Jak jsem psal již včera, Peugeot se snaží vybruslit z "tlamoidního" designu a vlastně mu to docela i jde. Jen ta originalita, ten šmrnc co kdysi Pažouti měli se nějak vytrácí... Nejsem designér ale to ani 99% z vás, takže zatím hodnotím dle fotek. Naživo ho tak jako tak nikdo z Vás neviděl, stejně jako já. Tedy - zle rozhodně nevypadá, z fotek spíše nudně. Své zákazníky si určitě najde ale myslím, že Peugeotu bude trvat ještě další generaci současných vozů, než si najde ten svůj designérský směr...
Takže abych si nerejpnul - zatím nechej nad svou pelestí fotky stávajícího apoštola, krále a vládce tvých autosnů a do francie si jezdi (v apoštolu) na lyže, za sladkým, sýry a jinou dobrou krmí. A s tímhle Žánem od Pežotu si prozatím hoď klid. Uvidíš, časem uzraje jako to dobré víno či sýr a pak já se budu těšit na ochutnávku v dlouhym táhlym jako ta prvnička na stoh. Zatím je pro mne 408-508?? pouze a jen mladým a především neochutnaným vínem.
Aurevoir. Pierro.
moc se mi libi! hlavne kombi vypada nadherne, otazka je, jak dlouho mu to vydrzi...po dlooooouhe dobe peugeot, ktery me zaujal...12lete rozvijeni designu 206 mi uz lezlo vazne na nervy...treba 407, brrr...takze za me :yes:
Tak nějak souhlas. Peugeot byl vždy z fr. značek symbol elegance a klasiky, ne nadarmo se mu říkalo Francouzský Mercedes, takdy ale jaksi nevidím tu eleganci 8-s
ach jo, dalsi insignie (knedlik), tentokrat z dilen peugeotu.
a zrovna dneska jsem z okna koukal na dvojici krasnych p407 - kombi a sedan, oba ve stribrny barve na peknych kolech (maji 4 diry :-))
kam ten svet speje..
Ano, je to humpolácky prvoplánový design tak na rok a půl do 1.faceliftu...a neboj...na ulicích jeden z těch pár prodaných kusů moc často neuvidíš >:-[]
Každý Peugeot je Peugeotom "pežotím" a žiadnym iným. Bez ohľadu na to, ako sa páči. Nekopíruje a neopičí sa, ide vlastnou cestou. Dravé línie nepresvedčili, čižetreba skúsiť niečo iné. Logicky, nie?
Sice designe zbytecne rozpatlane, ale kombinace diesel a elektromotorem pohanena zadni kola u kombiku na me pusobi nadejne. Az to udela VW u noveho Passatu, bude to trhak.
Tohle auto je pro Peugeot to samé co pro Porsche model Cayenne. Zpronevěřuje se tradicím, uznává porážku své dosavadní strategie a od nynějška jde s proudem. Niméně mu to asi zachrání pr.del.
už od představení konceptu jsem netrpělivě čekal, jak bude vypadat produkční verze a dnesk jsem se dočkal - design exteriéru mě sice nenutí padnout na kolena, ale stejně je "ucházející" (zatím si nemůžu zvyknout na tu masku, ale šasem se to poddá), interiér se mi velmí líbí, i když jak někteří píší je to mix všehochuti. Nicméně 508 věštím úspěch
Po dlouhé době auto, které mě nechává zcela beze slov... Marně přemýšlím, jestli jsem někdy viděl ošklivější auto... ani se nedá popsat, co je na něm špatně. To auto je prostě celkově taková vobluda, že jediný způsob, jak ho udělat hezčí nebo méně divné je začít zcela znovu. Copak kupovat ho nechci, ale dost na tom, že se člověk v ulicích musí dívat na Fabie, teď budem nuceni koukat na tohle...
no ja si nemôžem pomôcť, ale mne sa to na Peugeot už vôbec nepodobá. Francúzska elegancia, vkus originalita šla úplne bokom. Je to ako kňorejčan s logom Peugeotu. A ten interiér a lá Škoda Superb. Volant ako by in frantíci ukradli a len prelepili logo. ;-\
Pravda, měl jsem jenom čtyři kvalty. Zato jsem měl vpředu učiněný světelný arzenál. Potkávací/dálková, přídavná dálková a domontované mlhovky. Tohle když jsem zapnul, tak protijedoucí řidiči končili ve škarpě s vypálenýma sítnicema.
jako maličký jsem si kreslil supersporty a u toho jsem usnul. Ve snu mě navštívil starý Battista, pastelky mi zpřelámal, jednu mi fláknul a řekl: " ty jsi d.. génius!"
Takže mě Pinin Farina bouchal :-!
Ano, já taky souhlasím pokud se chce peugeot vrátit tam kde kdysi býval v dobách kdy se mu přezdívalo francouzský mercedes, má tam tímto vozem docela hezky našlápnuto. Je to opticky nijak neurážející auto bez nějakých výstřelku a ten interier mi taktéž připadá veskrze německy (že by inspirace koncernem?) ale jako celek je to fajn. Při rozumné ceně a výborné kvalitě výroby to může rozhodně být zajímavá alternativa při výběru vozu této třídy. :yes:
Z fotek jde vidět, že frantíci upustili od svého pojetí vozu a chtějí se přiblížit tomu německému. Co je pro mne ale nepochopitelné, je proč. Citroenu to s novou C5 moc nevyšlo, taky udělali "německé" auto, ale moc se neprodává. Teď to zkouší Peugeot.
Přece, kdo chce německé auto, tak si ho koupí a kdo chce auto francouzské, tak si koupí.. Renolta. :-!
Víš jak, třeba to už právě s tímto modelem bude jinak. Ale i z mého okolí nemohu mít jiný pocit, než že se zrovna tyto auta opotřebovávají nějak moc rychle.
1147 ccm. Neuč orla létat !!! Já měl Š 120 GLS, r.v.1979. GLS - to byla elita, ne plebejci jako ty ve 105 S. Vysoký výkon, přední mlhovky, rádio, šíbr, otáčkoměr.
Hlavne je to celé akési umiernenejšie, žiadna divoká voda, tak ako sa na túto triedu patrí. Aj keď do nemeckého chladu má ešte ďaleko, triezve a uvážlivé línie sedia autu strednej triedy asi viac.
Naprosto souhlasím. Poslední opravdu pežotí Peugeoti však dle mého názoru byly 607 a 307 před liftem. Pak nastala tlamí éra, trvající dodnes. Já zas tolik proti lvímu úsměvu nemám, nicméně nějak to už není ono. Tohle je pokus jak z toho ven. On vlastně již nastal u modelu 3008. Ale i tak, tradiční francouzská značka si jen zbytečně kazí svou imič. Tebou uvedený pokus o posun od Gallixe rozhodně vypadal lépe a myslím, že i možností dalšího designového pilování bylo více. Jinak nová 408 se mi celkem líbí, ale vlastně ničím neoslní. Je rozhodně pohlednější jak konkurenční Laguna, na svou starší sestru v podobě C5 však stejně nemá. Tedy shrnuto, podtrženo z mé strany - docela pěkné auto, které neurazí a ani nijak nepotěší. Potěší snad leda frankonní odpůrce lvích tlam. Takže jak napsal výše Dinar - tak trochu propásnutá šance... :-|
Z meho hlediska peugeot nema co ztratit, jelikoz jeho prechudce je davno pryc.
Konecne jsem rad, ze uz nebudeme mit smejici se predni narazniky a tento trend zmizne navzdy.
Peugeot konence zapomel na tvdohlavou extravaganci, jelikoz se jde smerem k praktickemu strihu; nemecka jednoduchost s hlavnim durazem na kvalitu a jednoduchy zato prakticky styl prumerne uspesneho cloveka.
Interiér v 407 je sice výborný, ale bez jakýchkoliv výstřelků... čemu říkáš emoce? Kromě změti tlačítek na středovém panelu a obrovského střešního okna je to strohá ergonomická funkčnost...
Konec 3.0HDI jsem už někde zaslechl, to je velká škoda... zejména s ohledem na to, že Citroen ho má.
Vypadá to, že P508 bude vyvolávat rozporuplné reakce. Já se přidávám ke skupině, které se nový počinek líbí. Po P206 a P406 Coupé je to pro mě další důkaz francouzkého šaramantnosti a jednoznačný posun od příliš agresivních linek k ladným liniím podprahově nabízejícím luxusní a příjemné cestování.
Za sebe tedy :yes:
stále hledá styl, poslední pežotí "svůj" design odešel s 406kou, od té chvíle nastala éra pokusů o změnu zvaná "dobou tlam a světel tažených". V další fázi "redukce (tlam a světel)" se už nejspíš nedočkáme konečného propojení předních světel se zadními uprostřed karoserie, ale stále je to tápání. 408 je, jak tu bylo v diskusi jinými zmíněno, mixem všemožných designerských temat a prvků. Celek není žádná tragedie, designově na úrovni insignie, s konzervativním vnitřkem, ale chybí tomu designová myšlenka vyjádřená základní linkou, něco, co by řeklo, je to peugeot. Nakonec jen připomínám možnou cestu designu Peugeot naznačenou Gallixem, než byl odejit. [odkaz] Tohle pojetí prosadit, měl Peugeot své designové téma dostatečně pežotí, přitom dostatečně moderní. Pro mě propásnutá šance. :no:
Vlastne, terajsi interier 407 je absolutne typicky pre dany model, vyjma to ze radio a klimu prebrala faceliftovana C5.
Tento novy interier mi pride ako zmes Audi (stredovy tunel), mix Kia a Reanultu coho vysledkom je v podstate Infinity (Radio, klima), Volkswagenu (vrchna cast pristrojovej dosky, najma pred spolujazdcom = passat) a volant, ten sa podoba skodovkam.... Co to je? Co tu je typicke a la Peugeot??? :-/
Napodobne, cakal som rovnako nieco navyse oproti novej sesterskej C5... Opat nieco EXTRA, nejaku novu velku papulu, az nechutne pretiahnute svetlomety, svojsky interier alebo cokolvek... :-/
Jo, v podstatě musím souhlasit (nové Subaru i Opely jsou taky mix s podobnou filosofií, i když logicky s poněkud odlišným výsledkem)...
a souhlasit můžu i s tím "Lyon Dijon" z 00:49...
[odkaz]
Všecny tři auta mají (jistě ne náhodou) např. ukončené prosklení zadního páru dveří "hofmajstrovskou" křivkou ala BMW...
No nevím, jestli Subaru, ale celek je jak z mixéru, nacházím v tom xx jinejch tvarů a až na zadní světla v tom moc francouze necítím. Hezky vymyšlené detaily, jako prolis v kapotě smýlá celkový tvar. Jinak s jiným logem by to mohl být Opel.
Mám 407SW. Čekal jsem nějakou bombu, něco, z čeho se posadím na zadek. A on mi před očima vyrostl francouzský Němec. Interiér podle fotek nuda, exteriér taky. Německá preciznost na francouzském autě. Kdo by si to kdy myslel. Kozerva. Žádné emoce. Vyjma pláče. Žal. Srdce plesá. Konec pořádnému V6. Žádný 3.0HDi (stejně tam za 2 roky bude, uvidíte). Nečekal jsem, že to řeknu, ale nový passat bude hezčí než tohle (a to ani není nový, jen facelift). Ach jo.
No. Abych byl zcela upřímný, mě to zklamalo. Ten předek je nemastnej, neslanej. Vzadu je dost nepěkné to šikmé dělení dílů, je to poslední dobou trend vyrábět stále větší plastové díly nárazníků. Možná efektivní, ale ne příliš estetické. To málo, čím byl Concept 5 přitažlivý se ztratilo optimalizací pro masovou výrobu a zbyl jen takový prázdný tvar. Škoda. Myslím, že koncernové pozice zůstanou neohroženy.
|To je pravda, ale tady většina zákazníků bude hledat něco od 130 - 160 koní se spotřebou do 6,5lt... NIcméně 4x4 bych určitě uvítal. Je to v pohodě autko, krásné lajny, interiér dokonalý. Uvidíme jak bude doladěný ten hybrid....D + E
Řekl bych, že připojitelný (nebo preventivně připojitelný jako nejnovější Haldex) 4x4 je v tomto typu auta docela okrajová záležitost. Koupí si ho malé procento zákazníků a z nich ještě menší část ty výhody skutečně někdy využije. Ale jako marektingový argument se to hodí, o tom žádná. Uvidíme, jak Peugeot využije ten hybrid, pokud zvládnou komunikaci (a bude to dobře fungovat), má to určitě velký potenciál
mě to připomíná současnej passat - sedan z boku a volant a interiér trochu horší a ošklivější kopii superbu. kombi je hezčí trochu jak odcházející bmw5 který je ale ošklivější.
Tak kdy bude TAXI 5? do kina bych zašel :yes:
četl jsem to nejsem slepý, díky :-) ale já to myslel z hlediska klasického mechanického provedení. zapoměl jsem to zmínit. taková verze s šestihrnkem v dýzlu a haldexem by nebyla určitě k zahození, stejně jako čtyřválcové varianty. hybrid bude spíš pro fajnšmekry a dobrodruhy. navíc kdo ví jaký u něj bude cenový rozdíl. ale počkejme si na realitu.
tak toto ma sklamalo, uplny upadok
Predna kapota masivna velka, svetla male, interier nic moc, skor smer korea a spol, volant kopia VW, zadok akceptovatelny, kombik v pohode.
Celkovy dojem ako nejaky photoshop z ineho auta, celkovo dizajn urceny skor pre cinu.
Vyzera to celkom dobre a ak bude aj kvalita na odpovedajucej urovni a nepokazia to cenou , tak by toto auto mohlo prerazit na trhu (pre mna hlavne combik) . Navyse to bude hybrid (v niektorych statoch mimo CZ/SK aj znacne cenovo zvyhodneny).
Doufám, že naživo se zachová typicky francouzsky, tedy že bude jen krásnější, než na fotkách. Prozatím, ač je to prvních pár snímků a spíše grafických prací, se mi tahle šelmička líbí. Za mne plusové body.
Nejkrásnější sedan své třídy - úžasné!!! Kombík úchvatný! Interiér famozní! Teď ještě 4x4, vyhodit tu gumu z řadící páky a máme tu krále třídy.... za mě absolutně za 1********* :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
No hnevajte sa alebo nie, pre mňa je 508 celkovo príjemným prekvapením. Naživo to bude o kúsok iné, ale z týchto fotiek mám fakt dobrý dojem. A ten kombík... Páči sa mi to. Zdvihnutý palec tiež za interiér, francúzsky šarm v tomto prevedení mi imponuje. :yes::yes::yes: