Novinky
Lukas00
oktávka jezdí za 6 s lehkou nohou, doby kdy jezdila do 5l běžne je pryč s klasickym rotačnim TDI, dokud to nemelo 150 katiků.....
I kdyby jezdilo tohle S-ko za 8 nafty tak je to hzeký, an víc jak dvoutunovou obludu.
I kdyby jezdilo tohle S-ko za 8 nafty tak je to hzeký, an víc jak dvoutunovou obludu.
Tymkoo
6l nafty nebo benzinu? u benzinu je to asi trochu pohádka ale oktávka snad běžně jezdí (s lehčí nohou) za 4,5 a mazda 6 i když se to trochu honí tak za 6.. u benzinu by to bylo za 10..
Lukas00
zrovna tady si myslim, že to bude jedno, 190kW a 620N.M pohatě stačí ke štěstí.
Horší je to u aut nižší střední třídy, kdy udávaná spotřeba 6l je z říše snů.....
Horší je to u aut nižší střední třídy, kdy udávaná spotřeba 6l je z říše snů.....
KANKUNEN
Ještě pár krát se sníží spotřeba o 10% a zvýší výkon o 10% a ropy ani třeba nebude, aspoň papírově. Pouze se zvyšuje rozdíl mezi udávanou a reálnou spotřebou. Co tak naladit ten motor raději pro průměrného řidiče používající takový motor v reálných podmínkách namísto přiblblého laboratorního výpočtu.
Subaru.in
Jeste si pamatuju, jak automobilky preci, ze Euto 5 je nedostizne a prodrazi vyrobu aut jez se bude muset promitnou do ceny vozu. A 3,5 roku pred normou Euro6 technoligie jiz je v prodeji- lepsi parametry - CO2 proste nadhera. :yes:
Johny.Rico
... jsou více než pozitivní. Až to nepříjemně atakuje moje oblíbence z Mnichova. Vlastně, ono už je to ataklo... Je to krásné auto.
Jestli máš lepší nápad než ty přiblblý odborníci,tak s tím jdi
ven,přijdeš si na pěkný peníze