Novinky
Prepadák Megane v rámci modelov v Európe deviaty, a celkovo Renault druhý. Tí ľudia musia byť fakt blbí, že tie šroty stále kupujú... Ešteže našinci majú rozum a predaje Renaultu v strede Európy klesajú, až prídu zaslúžene až k nule. Kde je Áda?
Ve Francii 😄
Rencek už zbankrotoval a Áda pomáha rozebírat výrobní haly >😒]
A při té příležitosti těm žabožroutům zároveň ukáže, jak má znít pořádnej nafťák 😄
A při té příležitosti těm žabožroutům zároveň ukáže, jak má znít pořádnej nafťák 😄
Registrace automobilů v Evropě – Pořadí značek květen 2010
Co to je za blbost... je tam 10 značek a dole 100% ?? Copak se v Evropě prodává jenom 10 značek? >😁 Stejně o tabulku výše... prodává se jenom 10 modelů? >😁 >😁 Nenechte se vysmát :no:
Co to je za blbost... je tam 10 značek a dole 100% ?? Copak se v Evropě prodává jenom 10 značek? >😁 Stejně o tabulku výše... prodává se jenom 10 modelů? >😁 >😁 Nenechte se vysmát :no:
Na blbca sa, honsiku, pozri do zrkadla. Čo tak trochu uvažovať, a najmä naučiť sa počítať?
>😒] :-!
>😒] :-!
Sem byl asi jeste rozespalej 😄 Ale spis bych rekl, ze ty cisla opravili 😉
ze pry nove "982" tj. coupe Porsche s motorem vpredu, ale mozna jen fame😒br />
[odkaz]
novej Svist😒br /> [odkaz]
M6?
[odkaz]
hybridni nastupce S2000 od Hondy😒br /> [odkaz]
elektrarna od Mercedesu😒br /> [odkaz]
novej Svist😒br /> [odkaz]
M6?
[odkaz]
hybridni nastupce S2000 od Hondy😒br /> [odkaz]
elektrarna od Mercedesu😒br /> [odkaz]
Tady nekdo zase nasel zahranicni server; www.autocar.co.uk
>😁
>😁
jojo, pred dvema roky 😉
aneb, co vcera na autocaru, to dnes jako horka novinka na auto.cz
ale sorry, ze tady rusim tu vasi odpornou, pardon odbornou, diskuzi
aneb, co vcera na autocaru, to dnes jako horka novinka na auto.cz
ale sorry, ze tady rusim tu vasi odpornou, pardon odbornou, diskuzi
Co se radši šprtat angličtinu?Máš tam jediný anglický slovo a i to jsi zvládnul napsat špatně.😊
Pokud nejsi ani luxčlověk, ani prémiovej drzek, pokud jsi člověk takříkajíc mainstreamový, máš nahoře dokonalou kuchařku, tedy pokud současně hledáš někde mezi těmi nejfrekvetovanějšími auty. A popravdě, kde jinde hledat, než ve zprůměrované Evropě.
Tabulka věrně odráží nejen prodeje modelů, nýbrž jim (logicky) korespondující žebříček kvality. Kvalitu nechápej tak, že se ti nikdy nesmí nic v autě kousnout, kvalitu chápej jako souhrn vlastností auta, souhrn, který v tobě vytváří blažený pocit, žes výběrem právě své káry dobře udělal. Jde tedy o estetické uspokojení, uspokojení z jízdy a uspokojení z praktičnosti užívání vůbec (sedadla, kufr, klimačka atd.)
V tom komplexu je v Evropě nejuznávanější a nejpopulárnější GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU. Už dlouho. Osobně si neumím představit, že se může nají někdo, kdo nemusí nutně počítat po večerech drobný v brecku a koupí si v kompaktním mainstreamu něco jiného, než golfa. Neuvěřitelné.
V evropských subkompaktech je to také jasné, POLO, případně Fiestu. V technice, zejména s odkazem na motory a převodovku bych upřednostníl POLO, ovšem, jelikož tato třída je z velké části vyhrazena ženám, musíme pochopit, že design Fiesty je jako stvořený pro krásnou ženu.
No, a v minivozech, když si tedy jako nedáš říct a domníváš se, že ve voze má být těsno, ber Pandu. Na ajfr to není, ale v delvitě tě vždy rádi uvítaj.
Na závěr se musím ještě vrátit ke Golfovi. Úžasné, zasloužené a vskutku inspirující. Večer si sedni a napiš si pro (golfa) a proti (golfovi). Pak to sem vypiš. Jsi li upřímný, potvrdíš, že koupit si něco jiného než dvojitě přeplňovanou jednačtyřku, DSG, adaptivní podvozek, alcantaru na židle a sedmnáctky na dvěstědvacetpětkách, to vyžaduje buďto intenzivní slepotu nebo totálně provařený konto. A to raději ani nepíši o geteičku... VW umí, co?
Ano, GOLF je dnes jasnou volbou pro ty, co rozumí autům, jezdí mainstreamové kompakty, a v investicích to dotáhli dál než ke stavebnímu spoření.
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes: :yes:
Tabulka věrně odráží nejen prodeje modelů, nýbrž jim (logicky) korespondující žebříček kvality. Kvalitu nechápej tak, že se ti nikdy nesmí nic v autě kousnout, kvalitu chápej jako souhrn vlastností auta, souhrn, který v tobě vytváří blažený pocit, žes výběrem právě své káry dobře udělal. Jde tedy o estetické uspokojení, uspokojení z jízdy a uspokojení z praktičnosti užívání vůbec (sedadla, kufr, klimačka atd.)
V tom komplexu je v Evropě nejuznávanější a nejpopulárnější GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU. Už dlouho. Osobně si neumím představit, že se může nají někdo, kdo nemusí nutně počítat po večerech drobný v brecku a koupí si v kompaktním mainstreamu něco jiného, než golfa. Neuvěřitelné.
V evropských subkompaktech je to také jasné, POLO, případně Fiestu. V technice, zejména s odkazem na motory a převodovku bych upřednostníl POLO, ovšem, jelikož tato třída je z velké části vyhrazena ženám, musíme pochopit, že design Fiesty je jako stvořený pro krásnou ženu.
No, a v minivozech, když si tedy jako nedáš říct a domníváš se, že ve voze má být těsno, ber Pandu. Na ajfr to není, ale v delvitě tě vždy rádi uvítaj.
Na závěr se musím ještě vrátit ke Golfovi. Úžasné, zasloužené a vskutku inspirující. Večer si sedni a napiš si pro (golfa) a proti (golfovi). Pak to sem vypiš. Jsi li upřímný, potvrdíš, že koupit si něco jiného než dvojitě přeplňovanou jednačtyřku, DSG, adaptivní podvozek, alcantaru na židle a sedmnáctky na dvěstědvacetpětkách, to vyžaduje buďto intenzivní slepotu nebo totálně provařený konto. A to raději ani nepíši o geteičku... VW umí, co?
Ano, GOLF je dnes jasnou volbou pro ty, co rozumí autům, jezdí mainstreamové kompakty, a v investicích to dotáhli dál než ke stavebnímu spoření.
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes: :yes:
Ty si neumíš představit nikoho, kdo si koupí něco jiného než Golfa. V Evropě se však najde dost kupujících Fokusu, Megana nebo Astry. A není to z důvodu, že by měli hluboko do kapsy. Jsou to auta ve stejné cenové relaci. V některých zemích jsou dražší, v některých levnější než Golf.
Jistě, vedle těch, co ví a mají (kupoci golfů), jsou také ti, co mají ale neví...
hmm tak to je názor jako prase... 😐
Proč můžu nechtít Golfa😒br />
chci honit vodu: Mini, Giulietta
mám rád rallye: Impreza
pro milenku: 207 CC
mám 5 dětí..😄)): Scenic
potřebuji kufr: Octavia
chtěl bych GL: Quasquai, Yeti
potřebuji všechno v jednom: Octavia
chci se lišit: New Beetle, Astra
s nadsázkou😒br /> jsem gay: TT..😄
jsem gay a ještě jsem to nikomu neřekl: iQ
A spousta (díkybohu) dalších voleb.
Co mne udivuje, je relativní neúspěch Octavie, protože ta má čistě objektivné největší šanci stát se nejprodávanějším hatch/liftbackem Evropy.
chci honit vodu: Mini, Giulietta
mám rád rallye: Impreza
pro milenku: 207 CC
mám 5 dětí..😄)): Scenic
potřebuji kufr: Octavia
chtěl bych GL: Quasquai, Yeti
potřebuji všechno v jednom: Octavia
chci se lišit: New Beetle, Astra
s nadsázkou😒br /> jsem gay: TT..😄
jsem gay a ještě jsem to nikomu neřekl: iQ
A spousta (díkybohu) dalších voleb.
Co mne udivuje, je relativní neúspěch Octavie, protože ta má čistě objektivné největší šanci stát se nejprodávanějším hatch/liftbackem Evropy.
Zajímavé je, že Golf i přes poměrně nedávnou modelovou obměnu ztrácí nejvíc z celé Evropy. Vidím v tom dvě věci: jednak prodeje nezávisí na DSG a adaptivních tlumičích, ale spíš na ceně za základní 1,6 (v případě Golfu 1,4). Za druhé v tom má zřejmě prsty velký propad německého trhu.
Golf je nejprodávanější auto Evropy. Ano, letošní postšrotovní rok je v Německu lehce napínavý. Nic to ale nemění na prodejní úspěšnosti golfu. Jinak, Emele, ten úspěch či neúspěch je cenou základu určován jen okrajově, všichni reprezentanti v tabulce a ve stejné třídě stojí plusmínus stejně. A popravdě, technicky je na tom holt ten Golf stále nejlépe.
Nahoře jsem chtěl akcentovat realitu, jako, že si vedle sebe postavíš např. mégana a golfa, že není co řešit, i poslepu přece musíš nutně sáhnout po Golfovi. Nadupaná 1.4, DSG, adaptivní spodek, alcantara na židlích... Emele! 😄
Nahoře jsem chtěl akcentovat realitu, jako, že si vedle sebe postavíš např. mégana a golfa, že není co řešit, i poslepu přece musíš nutně sáhnout po Golfovi. Nadupaná 1.4, DSG, adaptivní spodek, alcantara na židlích... Emele! 😄
Ja myslim, ze emel neni daleko od pravdy. Min 50 % soukromych prodeju tvori zakladni motory s trochou vybavy navic, tomu ver, takze o nejakou moznost DSG, turbo atd nejde, normalni clovek o nich absolutne neuvazuje. Ta moznost si v konfiguratoru navolit, co chci, je sice hezka, ale realita je uplne jina. Takze volba Golf/Astra/Focus/neco jineho je ciste o osobnich sympatiich, ne o bohatosti doplnkove vybavy
Přes palec vidím toho supergolfa někde kolem 550 - 650. To se ti zdá hodně?
A pozor, vybavit si auto patří k běžné západoevropské praxi. Současně pak je nutno vědět, že koupě modelu základního není u žádné automobilky nějaká ostuda, naopak, třeba Golf tam dává komplet airbagy, asistenta jizdy atd. Tedy i ten základ je slušnej, a i on tě samozřejmě dovede jen a než k tomu Golfovi.
A pozor, vybavit si auto patří k běžné západoevropské praxi. Současně pak je nutno vědět, že koupě modelu základního není u žádné automobilky nějaká ostuda, naopak, třeba Golf tam dává komplet airbagy, asistenta jizdy atd. Tedy i ten základ je slušnej, a i on tě samozřejmě dovede jen a než k tomu Golfovi.
No, to uz je trosku moc, za takove auto. A o to presne jde, nejen u me, ale u vsech, to mi ver. Kdyz budu mit 650 tisic na auto, nacpu je do neceho vetsiho, kde bude celkova uroven vybavenosti vetsi, tim padem dostanu podobny vercajk jako v tom golfu (astre atd, urcite rozumis). Pokud se mi ty penize davat nechce, koupim golfa okolo 450. A tak samo, kdyz mam 400, koupim prece radeji mene vybaveneho subkompakta, nez nabuseny minivuz, no logana v plne polni, to uz je mrhani penez😊 Kazdy si neco odepre pri vidine vetsiho mene vybaveneho auta, proto budou zakladni vybavy bez doplnku s nejslabsim motorem tvorit drtivou vetsinu prodeju kazdeho modelu pro normalni lidi, i toho golfa, s tim nic nenadelas...
Obecně to chápu, no, já jsem toho názoru, že lepší je menší ale vybavené, než větší holátko, neb právě ty extras ti naplňují pocitem spokojenosti - automatická klimačka, DSG, ataptibilní spodek atd...
Na tom se shodneme, nicmene je videt, ze vetsina lidi to resi jinak. Nejde o toho golfa, do nej muzes narvat techniky, kolik chces, ale jde o to, jake vybavy realne jezdi a tam se snad shodneme, ze v zakladnich provedenich v autech moc velky rozdil neni, pouze ten znacek na kapote a tim padem osobni preference, jinak se ty konkurencni auta porovnavat nedaji, nemaji si co vycitat
Megane RS je možná nejlepší současný předokolkový hothatch... ale to jen tak na okraj, o tom výše uvedená tabulka opravdu není. Stejně jako není o alcantaře, za cenu Golfu v kůži s adaptivním podvozkem už bych nejen já volil v úplně jiných vodách. Tajný trumf vidím spíš v 1,2 a 1,4TSI.
Víme kdo nejvíc prodal, víme i kdo nejvíc získal a ztratil, zajímavé je zamyslet se nad tím proč. Když mluvíme o Renaultu, velmi slušný je výsledek staršího Clia, naopak nový Megane za končícím Focusem je asi mírné zklamání - až přijde nová generace Fordu s novými motory, bude vymalováno. Malou útěchou může být to, že Scenic je už uváděn odděleně a jeho čísla jsou slušná.
Víme kdo nejvíc prodal, víme i kdo nejvíc získal a ztratil, zajímavé je zamyslet se nad tím proč. Když mluvíme o Renaultu, velmi slušný je výsledek staršího Clia, naopak nový Megane za končícím Focusem je asi mírné zklamání - až přijde nová generace Fordu s novými motory, bude vymalováno. Malou útěchou může být to, že Scenic je už uváděn odděleně a jeho čísla jsou slušná.
Jo ta přeplňovaná jednadvojka je i zde v testu na golfovi velmi oceňovaná, souhlas.
Ano, Clio je velmi vyspělý vůz.
Ano, Clio je velmi vyspělý vůz.
Ono i 1,2TCe je výborný motor, řekl bych rovnocenný s 1,2TSI... Renault ho ovšem pro Megane trošku nepochopitelně nenabízí.
Je to starší motor a možná se obávaj, abys ho v těžším méganu neuhnal.
starší? Je v nabídce 2-3 roky.
Je určitě škoda, že ho zatím do Meganu nenasadili. Na jednu stranu chápu, že sázka na atmosférickou 1.6 jako základ je jistota, ale při dneší mánii turbodownsizingu je to určitě škoda.
Stejně tak např. nasazení 1.4Tce jen pro vyšší stupně výbav (že by se učili v Japonsku? >😒] )
Stažení 2.0dCI je částečně pochopitelné, přesto je těch šarád u nového Meganu prostě moc. (dvouspojka jen pro 1.5dCI zatím a pod.)
Osobně jsem překvapen z úspěchu Clio po F/L. Zjevně se na západ od nás prostě líbí...
Je určitě škoda, že ho zatím do Meganu nenasadili. Na jednu stranu chápu, že sázka na atmosférickou 1.6 jako základ je jistota, ale při dneší mánii turbodownsizingu je to určitě škoda.
Stejně tak např. nasazení 1.4Tce jen pro vyšší stupně výbav (že by se učili v Japonsku? >😒] )
Stažení 2.0dCI je částečně pochopitelné, přesto je těch šarád u nového Meganu prostě moc. (dvouspojka jen pro 1.5dCI zatím a pod.)
Osobně jsem překvapen z úspěchu Clio po F/L. Zjevně se na západ od nás prostě líbí...
Jsem rád za tvůj příspěvek, protože potvrzuje konečně to, co tady (někteří) píšeme už dlouhou dobu, tedy výbornou kvalitu (vzato komplexně) francouzkých aut.
A frantíků bych byl na pozoru v jedné věci - spolehlivost, tedy závadovost. Tam holt to stále vrže... A pomineme-li známé evergreeny v podobě gumového řazení či příliš měkkých sedadel (neplatí u nových modelů) pak užívání francouzských aut je jistě příjemné. Pokud však sleduješ i techniku (4x4, DSG, adaptivní podvozek) pak v kompaktním mainstreamu jdeš jedině po golfovi.
Spolehlivost je oříšek... ani Toyota už není to co bývala. Zato spodní příčky pro VW jsou již téměř jistotou, ať už to je JD nebo AutoBild... 😉
Z testu jednoho auta nemůžeš činit globální závěry, důležitá je hladina obecně, tedy jaké závady a v jaké četnosti se opravují v servisech. U frantíka holt čas od času něco vyměníš v motoru, sem tak zablbne klimačka, pak se ti vyklepe přední rameno... neříkám, že je to na denním pořádku, ale holt tak to je. Tyhle problémy u VW prakticky neexistují.
To není o jednom autě, když jsem se naposledy díval tak VW okupoval 4 z posledních 6 příček v AutoBildu a byl třetí od konce v hodnocení spokojenosti J.D. Nevím podle čeho jiného relevantně hodnotit spolehlivost, ale určitě nemám důvod si myslet, že by jakákoliv značka byla horší než VW.
Sám jsi napsal, co jsi napsal, tak se nevykrucuj.
Technika tebou popsaná je mi u výfuku, zajímají mne jiné věci a proto půjdu do Mégane nebo Fluence.
4x4 je pro mne mimo zpevněné cesty značně diskutabilní, DSG zbytečné (stále ještě radši řadím ručně) a adaptivní podvozek rovněž tak. Zato mne zajímá prostor, vzhled, pohodlí a komfort jízdy. A příjemný interiér. Meggie je jasná volba.
Technika tebou popsaná je mi u výfuku, zajímají mne jiné věci a proto půjdu do Mégane nebo Fluence.
4x4 je pro mne mimo zpevněné cesty značně diskutabilní, DSG zbytečné (stále ještě radši řadím ručně) a adaptivní podvozek rovněž tak. Zato mne zajímá prostor, vzhled, pohodlí a komfort jízdy. A příjemný interiér. Meggie je jasná volba.
Megane je jasná volba tak do 400.000, se základní benzínovou 1,6 nebo 1,4TCe víceméně v základu. Pokud si nakonfiguruješ třeba dvoulitrovou naftu, začne to být složitější...
1.6 16V, E😜ression má vše, co potřebuju. Základní výbavě z mého pohledu chybí mlhovky, které bych fakt potřeboval, protože u nás jsou na jaře a na podzim mlhy na denním pořádku.
U Fluence je to podobné. Rozhodovat bude asi jen osobní pocit z jízdy s konkrétním autem.
U Fluence je to podobné. Rozhodovat bude asi jen osobní pocit z jízdy s konkrétním autem.
Fluence je pouze pro ty s rokem narození před 1945 >😁 To snad ani nemůžeš myslet vážně, Michale. Fluence, tureckej faulenc pro velmi nižší střední třídu?...
Je vůbec možné vybírat mezi fluence a méganem? To existuje, takové rozpětí vkusu u jednoho jedince, nebo jsme tu v tradiční rovině "bychaře"?
Je vůbec možné vybírat mezi fluence a méganem? To existuje, takové rozpětí vkusu u jednoho jedince, nebo jsme tu v tradiční rovině "bychaře"?
Fluence je tu pro všechny, komu se líbí. Díky Bohu, ty neurčuješ, pro koho co je a co není. To dospělí obvykle chápou, mám tedy brát, že ještě nejsi dospělý?
Proč pochybuješ o Fluence krom toho, že se vyrábí v Turecku? Podle mě se podařil na výbornou mínus, hlavně záď vypadá na to, že jde o sedan nižší střední, velmi vydařeně.
Že má naladění podvozku spíše do komfortna pro tuto třídu vidím taky jako plus, takže proč ne?
Že má naladění podvozku spíše do komfortna pro tuto třídu vidím taky jako plus, takže proč ne?
Nevyráběl se v Turecku i poslední Mégane sedan a Thalia? Jen vzato čistě z hlediska toho, co o těch autech vím... Nevím totiž o žádných problémech s nimi.
Ano, přesně tak. Mám trochu k těm turkům nedůvěru, traduje se, že sedany Meganu byly méně nespolehlivé než třeba kombíky z Francie. Ale poptej se kuka, ten si nestěžuje. Tak stejně je to s Thalií, znám lidi, co ji chválí a znám jednu osobu, která říká opak (nemyslím Ádu >😒] )
Já osobně bych šel do Meganu Combi v 1,6 16V v trochu slušnější výbavě.
Ale nedávno jsem se trochu zakoukal do cenníku a vyšlo mi tohle😒br />
Megane 1,6 16V 81 Kw, 6-kvalt, aut. klima, E😜resion, metalíza, Al kola 356 000,
Laguna 2,0 16V, E😜ression, al kola, metalíza, 6-kvalt, 405900,
Fluence 1,16V 81 KW 5-kwal, metla, alu kola, aut. klima...328 000
Když si vemeš, že jen 70 000 mezi autem střední třídy a nižší střední, tak to je už k vážnému zamyšlení.
Já osobně bych šel do Meganu Combi v 1,6 16V v trochu slušnější výbavě.
Ale nedávno jsem se trochu zakoukal do cenníku a vyšlo mi tohle😒br />
Megane 1,6 16V 81 Kw, 6-kvalt, aut. klima, E😜resion, metalíza, Al kola 356 000,
Laguna 2,0 16V, E😜ression, al kola, metalíza, 6-kvalt, 405900,
Fluence 1,16V 81 KW 5-kwal, metla, alu kola, aut. klima...328 000
Když si vemeš, že jen 70 000 mezi autem střední třídy a nižší střední, tak to je už k vážnému zamyšlení.
Jsem stejného názoru, aspoň co vím ze svého okolí. Z toho mála stížností, které slýchám na adresu Renaultů...
Jojo, podobné srovnání jsem dělal nedávno. Jenže Laguna je pro mne nějak tvarově mimo, neoslovuje mne tolik, jako právě Fluence (a to i přes nevýhody klasického kufru).
Jojo, podobné srovnání jsem dělal nedávno. Jenže Laguna je pro mne nějak tvarově mimo, neoslovuje mne tolik, jako právě Fluence (a to i přes nevýhody klasického kufru).
Na Lagunu chce pořádně koukat, najít si v ní to pěkné, mě se to podařilo a musím uznat, že je hlavně lehká, myslím tím, že není těžkopádná jako Passat nebo Mondeo, nestárne jako Mondeo... ale někomu se jistě líbit nemusí.
Jen hlavně těch 70 000 rozdílu je setsakramentsky znát už i po usednutí do interiéru, ale i Megane je příjemně zpracován v rámci třídy, třeba lépe než i30, kterou jsem si byl jako správný vidlák prohlédnout >😁
Jen hlavně těch 70 000 rozdílu je setsakramentsky znát už i po usednutí do interiéru, ale i Megane je příjemně zpracován v rámci třídy, třeba lépe než i30, kterou jsem si byl jako správný vidlák prohlédnout >😁
Mně na Laguně nesedí přední část, zbytek je už paráda. Jenže právě ten předek ji v celkovém pojetí strašně kazí.
Sedmdesát tisíc je někdy strašně velká částka. A navíc, pokud bude vývoj v našem městečku pokračovat, jak to jde v této chvíli, skončím v něčem do 4,1 metru délky, protože těch 50 cm navíc znamená "nezaparkuješ".
Sedmdesát tisíc je někdy strašně velká částka. A navíc, pokud bude vývoj v našem městečku pokračovat, jak to jde v této chvíli, skončím v něčem do 4,1 metru délky, protože těch 50 cm navíc znamená "nezaparkuješ".
Přesně tak... já beru Lagunu, té výbavy tam je kopec.
A já si tak rok počkám, třeba do té doby přijde facelift Laguny a pak by mi mohla sednout taky.
Megane Sedan z Turecka je v pohodě. Teda nemůžu porovnávat s krátkými případně kombíky vyráběnými tuším ve Francii a Španělsku, ale osobně si nemůžu stěžovat.
Jestli jsou tam nějaké výraznější rozdíly v kvalitě materiálů/spracování, určitě by to chvíli trvalo než bys to našel.
Stejně Megane 3/Fluence. Po krátkém posezu na salonu tam rozdíly prakticky nevidíš. Tím netvrdím, že nejsou, ale prostě Fluence minimálně v interiéru tu svoji low-cost charakteristiku maskuje docela slušně :yes:
Jestli jsou tam nějaké výraznější rozdíly v kvalitě materiálů/spracování, určitě by to chvíli trvalo než bys to našel.
Stejně Megane 3/Fluence. Po krátkém posezu na salonu tam rozdíly prakticky nevidíš. Tím netvrdím, že nejsou, ale prostě Fluence minimálně v interiéru tu svoji low-cost charakteristiku maskuje docela slušně :yes:
Dávám fluence do kontrastu k méganovi. Mégan je veskrze pohledově moderní auto, je nepochopitelné, že by někdo mohl vůbec uvažovat mezi těmito auty. V praxi je to tak, že jsou hatchbackisté a sedanisté. Tedy a pak je ještě Michal 😄 To auto se k němu vůbec nehodí, je to mladej kluk, fluence je pro nějakého hodně nižšího středního skoroelegána 😉
Znám jednoho mladého kluka, co do něj právě jde.
Já osobně bych šel spíše taky do Grandtúry, v modré metalíze vypadá podařeně a nějak prostě je mi bližší 😉
Ale máš víceméně recht, otec taky spíše dává přednost Fluence/Octavia/Jetta, zatímco já spíš Megane/Golf+Octavia Combi/Scirocco 😉
Tady výjimečně souhlas >😒] Ale včera pod Hyundaiem rozhodně ne >😁 8-s
Já osobně bych šel spíše taky do Grandtúry, v modré metalíze vypadá podařeně a nějak prostě je mi bližší 😉
Ale máš víceméně recht, otec taky spíše dává přednost Fluence/Octavia/Jetta, zatímco já spíš Megane/Golf+Octavia Combi/Scirocco 😉
Tady výjimečně souhlas >😒] Ale včera pod Hyundaiem rozhodně ne >😁 8-s
GTI, prosím, zkus toho komunistu v sobě na chvíli zase uspat. Už nejsme v době, kdy se nařizovalo, že člověk musí jezdit v tom či onom, už neplatí, že "jsi mladý, proto musíš mít..."
jako správný mladý aspirant na eurodrzka by sis měl samozřejmě koupit Rocca 😉 >😒]
doufám, že se ti při tvém věku nelíbí VelSatis, to by byla jen katastrofa >😒]
doufám, že se ti při tvém věku nelíbí VelSatis, to by byla jen katastrofa >😒]
Pak jsi se tedy našel a patříš právě do té skupiny, které Megane sedne perfektně.
Já osobně třeba vyžaduju kožený volant... ten ovšem v Meganu kromě Dynamique nejde ani přiobjednat. Dynamique je někde kolem 400 a za ty peníze beru Lagunu.
Já osobně třeba vyžaduju kožený volant... ten ovšem v Meganu kromě Dynamique nejde ani přiobjednat. Dynamique je někde kolem 400 a za ty peníze beru Lagunu.
Laguna je hodně zajímavá volba. Ta samá verze co tady stojí kolem 400 000,- Kč / 1.5 Dci / je v Anglii o nějakých 75 000,- Kč dražší než Superb 1.9 TDI. Za stejnou cenu jako tato Laguna za 400 000,- je tam Superb 1.8 TSI s DSG. Pokud ti jde o cenu, tak kupuj v Anglii Škodovky a v ČR Renaulty.
Kup co chceš, jak vidím, tak by ti stačila i plechová vana s kolečkovejma bruslema. Já nahoře psal o těch, co se o auta zajímaj a ví k čemu je haldex dobrej.
Jinak dokonale potvrzuješ mé představy o kupcích renaultů, fluencí najmě 😄 :yes:
Jinak dokonale potvrzuješ mé představy o kupcích renaultů, fluencí najmě 😄 :yes:
Jiný názor, než tvůj, se nesmí projevovat, že? Opět se ukazuješ v plné kráse.
Pouč tedy "neznalého", k čemu je haldex? Jen prosím, vynech jízdu na limitu a závodní okruhy, to se mne netýká. V čem mi tedy v běžném provozu, při dodržování zákonem daných limitů, bude haldex? A prosím, konkrétně a bez zbytečné omáčky.
Pouč tedy "neznalého", k čemu je haldex? Jen prosím, vynech jízdu na limitu a závodní okruhy, to se mne netýká. V čem mi tedy v běžném provozu, při dodržování zákonem daných limitů, bude haldex? A prosím, konkrétně a bez zbytečné omáčky.
Na mokru, na sněhu, na ledu, v břečce, tedy cca od listopadu do dubna jezdíš s jedním prstem v nose. Oproti přednímu náhonu je to nebe a dudy. Ve třídě kompakt je to velký luxus, to uznávám, leč Golf a Octavia ti ten luxus nabízí...
To cos napsal není názor, to se nezlob. Aby na auto.cz diskutoval člověk, kterej napíše, že adaptivní podvozek je na nic, dsg též a hladex jakbysmet, to jsi opravdu jen klasickej renaultista...
Překvapuje mě trochu, že když tak prahneš po komfortu jízdy, že ti ten adaptivní podvozek neučaroval?
To cos napsal není názor, to se nezlob. Aby na auto.cz diskutoval člověk, kterej napíše, že adaptivní podvozek je na nic, dsg též a hladex jakbysmet, to jsi opravdu jen klasickej renaultista...
Překvapuje mě trochu, že když tak prahneš po komfortu jízdy, že ti ten adaptivní podvozek neučaroval?
To, co jsem napsal, je názor svobodně myslícího člověka, který žije, jak uzná za vhodné. Pro tebe nepochopitelná věc, ale to není novinka. K čemu je DSG někomu, kdo rád a bez problémů řadí?
Nejsem klasický renaultista, momentálně jezdím peugeotem. Jsem klasický... člověk.
Na mokru, sněhu, ledu, břečce či suchém asfaltu jezdím vždy s oběma rukama na volantu, mimo řazení a sem tam přehazování písniček na rádiu. Prsty do nosu nepatří. Rozdíl, k tvé smůle, nepoznám (asi proto, že mám rozum a vím, jak jet).
Adaptivní podvozek? Fajn věc, pokud budu chtít sportovat, ale už mnohokrát jsem tu psal, že sport pro mne znamená něco jiného a s auty to nemá nic společného. Mégane i Fluence (a ten zejména) jsou velmi komfortní auta od základu, nač tedy utrácet za aaptivní podvozek?
Nejsem klasický renaultista, momentálně jezdím peugeotem. Jsem klasický... člověk.
Na mokru, sněhu, ledu, břečce či suchém asfaltu jezdím vždy s oběma rukama na volantu, mimo řazení a sem tam přehazování písniček na rádiu. Prsty do nosu nepatří. Rozdíl, k tvé smůle, nepoznám (asi proto, že mám rozum a vím, jak jet).
Adaptivní podvozek? Fajn věc, pokud budu chtít sportovat, ale už mnohokrát jsem tu psal, že sport pro mne znamená něco jiného a s auty to nemá nic společného. Mégane i Fluence (a ten zejména) jsou velmi komfortní auta od základu, nač tedy utrácet za aaptivní podvozek?
😄 Adaptivní podvozek se neadaptuje jen směrem ke sportovní jízdě, nýbrž i k jízdě komfortní. Určitě by tě to chytlo.
Nesmysly o tom, že nepoznáš na sněhu jízdu s haldexem tu nepiš, budou se ti tu všichni smát.
Hele, Michale, jak tě tak čtu, ty bys byl ideální týpek na novou Jettu. A když ji doplníš tám haldexem, v zimě na mě budeš často vzpomínat. Koneckonců, v měkkém adaptivním modu si budeš lebedit tak, jak by sis v méganu nikdy lebedit ani nemohl. A to DSG holt neber, co se týká řazení, budeš (po zkušenostech z 206ky) dokonale okouzlen chodem řadičky.
Chce to jen se nebát sám sebe a koupit si v dané třídě to nejlepší. O moc více nezaplatíš.
P.S. Tím názorem na čtyřkolky jsi překvapil, je to zralé na zlatý ventilek, Michale... 😉
Nesmysly o tom, že nepoznáš na sněhu jízdu s haldexem tu nepiš, budou se ti tu všichni smát.
Hele, Michale, jak tě tak čtu, ty bys byl ideální týpek na novou Jettu. A když ji doplníš tám haldexem, v zimě na mě budeš často vzpomínat. Koneckonců, v měkkém adaptivním modu si budeš lebedit tak, jak by sis v méganu nikdy lebedit ani nemohl. A to DSG holt neber, co se týká řazení, budeš (po zkušenostech z 206ky) dokonale okouzlen chodem řadičky.
Chce to jen se nebát sám sebe a koupit si v dané třídě to nejlepší. O moc více nezaplatíš.
P.S. Tím názorem na čtyřkolky jsi překvapil, je to zralé na zlatý ventilek, Michale... 😉
Jettu? Nikdy, je příšerná, tvarově naprosto nevyvážená, uvnitř nepohodlná, stísněná a nepohledná. Mimochodem, je řazení Jetty podobné jako řazení Octavie II? Pokud ano, děkuji, nechci.
Smát se mi můžou hlupáci, kteří nechápou a neumějí číst. Takoví ať se smějí, jejich smích se mne nemůže dotknout.
Smát se mi můžou hlupáci, kteří nechápou a neumějí číst. Takoví ať se smějí, jejich smích se mne nemůže dotknout.
Jsi jak malej Jarda. Každý, kdo sedne do pohonu všech čtyř, zejména v zimě, má jasno po ujetí padesáti metrů.
Co se ti na řazení v Octavii nezdá? Ty máš auto, které se honosí jedním prvenstvím - asi nejhorší řadička pod sluncem (vyjma hindustanu, který neznám) 😄
Co se týká nové Jetty, je kouzelné číst, že fluence je eso a Jetta nic 😄
Michale... pozor na mozkovou mlhu, překvapuje mně trochu tvá zabedněnost.
Co se ti na řazení v Octavii nezdá? Ty máš auto, které se honosí jedním prvenstvím - asi nejhorší řadička pod sluncem (vyjma hindustanu, který neznám) 😄
Co se týká nové Jetty, je kouzelné číst, že fluence je eso a Jetta nic 😄
Michale... pozor na mozkovou mlhu, překvapuje mně trochu tvá zabedněnost.
Skús o tej zabednenosti porozmýšľať v kontexte so sebou samým. Nie a nie pochopiť, že nie každý prahne po luxuse, ktorý vyzdvihuješ. Sám som bol pred pár rokmi unesený, keď som si v zime v snehu vyskúšal dvojlitrovú Calibru 4x4 - napriek tomu považujem podobný pohon pre moje praktické použitie za úplné zbytočný. Investovať do haldexu alebo DSG, pokiaľ tieto veci nevyužije a nechce, môže len zadubenec.
GTI, nevnucuj se. Nechápeš, že já si už vše vyzkoušel a vím, co chci nebo nechci? Dokáže to tvá mysl přijmou a zpracovat?
S Octavií jsem měl ten problém, že jsem byl rád, když jsem vůbec zařadil. Nevím, kde je to slavné koncernové přesné řazení, v mnou zkoušeném autě nějak chybělo.
Jetta je... auto. Fluence je taky auto. Nic více, nic méně. Jetta mne neoslovila, Fluence ano. Bohužel, jediný, kdo to dosud myšlenkově nezvládl, jsi ty sám. Zkus zafoukat, možná ta tvá VWlčí mlha odvane.
S Octavií jsem měl ten problém, že jsem byl rád, když jsem vůbec zařadil. Nevím, kde je to slavné koncernové přesné řazení, v mnou zkoušeném autě nějak chybělo.
Jetta je... auto. Fluence je taky auto. Nic více, nic méně. Jetta mne neoslovila, Fluence ano. Bohužel, jediný, kdo to dosud myšlenkově nezvládl, jsi ty sám. Zkus zafoukat, možná ta tvá VWlčí mlha odvane.
A opravdu to byla Octavie protože aut kde se řadi huře než Peugeotu je opravdu malo.
A opravdu je nebe modré a tráva zelená?
Jsou takove jake je člověk vidi nebo chce vidět. 😉
tak či onak, koncern zatím nabízí nejlepší manuální řazení (z evropských výrobců). Možná ta Oktávka co píše Michal měla převodovku po smrti.
Rencek se ale velice rychle dotahuje. Něvěřícím Tomášům doporučuji vyzkoušet řazení v novém Meganu 3, nebo Laguně. Kromě dlouhého fofrklacku a delších drah (které jsem ale registroval třeba i u Oktávky) těžko něco vytknout.
Už v méme Meganu 2 je hodně dobré, i když proti Oktávce ještě ne dost.
PSA můžu nabídnout akorát Xsaru - ano, tohle je to pravé gumové, kde s fofrklackem můžete točit jakobyste míchali guláš. No ale to je skoro 10 let starý vůz (převodovky určitě ještě o hodně starší), takže dnes už i PSA bude určitě (snad) jinde. Protože u odcházející generace C4 teda výrazný posun zatím nebyl, bohužel.
Rencek se ale velice rychle dotahuje. Něvěřícím Tomášům doporučuji vyzkoušet řazení v novém Meganu 3, nebo Laguně. Kromě dlouhého fofrklacku a delších drah (které jsem ale registroval třeba i u Oktávky) těžko něco vytknout.
Už v méme Meganu 2 je hodně dobré, i když proti Oktávce ještě ne dost.
PSA můžu nabídnout akorát Xsaru - ano, tohle je to pravé gumové, kde s fofrklackem můžete točit jakobyste míchali guláš. No ale to je skoro 10 let starý vůz (převodovky určitě ještě o hodně starší), takže dnes už i PSA bude určitě (snad) jinde. Protože u odcházející generace C4 teda výrazný posun zatím nebyl, bohužel.
S tim souhlasim. Když jsem vybiral auto tak koncern knk. Golf měl jednoznačně nejlepši řazeni ze všech aut mezi kteryma jsem vybiral. Špatně na tom nebyl ani ten Megan jak pišeš ale třeba v Cliu motor 1.2 55kw už to bylo horši a takove rychlejši kvaltovani nebo podřazeni o 2 stupně dolu mu dělali docela velke problemi. S tou Octavkou asi opravdu něco nebylo v pořadku.
Ta Octavia byla v nejlepším technickém stavu, mně prostě neseděla charakteristika řazení. A není to jen Octavia, podobně nejistě jsem se cítil i v Passatu, Fabii.
Tak chyba asi opravdu nebude v autě ale kde potom.......
Vyzkoušet si všechno, jak píšeš, a nakonec skončit ve fleunce 😄 no, tohle je snad opravdu na kvartální zlatej ventilek, to uznej sám 😉
Hele to řazení, řadil jsi v Octavii pravou rukou? Já jen, že porovnávat tu řazení v 206 a Octavii je jako když v salátu kvadláš kvedlačkou z trhu nebo robotickou rukou.
Hele to řazení, řadil jsi v Octavii pravou rukou? Já jen, že porovnávat tu řazení v 206 a Octavii je jako když v salátu kvadláš kvedlačkou z trhu nebo robotickou rukou.
Je to racionální volba někoho, komu jde hlavně o komfortní přepravu a už méně o zážitky z řízení. V cenách kolem 300k těžko vybrat něco lepšího...
Netvrď mi, že ty by sis při volbě mezi Fluencem a Jettou vybral Jettu... když už tu píšeš o té upřímnosti k sobě samému, v tomhle jsi teď taky na štíru. 😉
U člověka který zná auta nemůže vůbec tohle dilema vyvstat. Fluence je renaultovskej plánovanej lowend, míří na úplně jiné kupce, než Jetta. Tyhle nesmysly tu nepiš, mezi znalci jsi k smíchu. Tohle ti nezbaští (mimo Michala) nikdo. Sakra, geekStare!
Pořadí zemí😒br /> 01 - Belgie, 74,7%
02 - Norsko, 73,5 %
03 - Luxembourg, 75,1 %
04 - Portugalsko, 69,3%
05 - Španělsko, 69,2 %
06 - Francie, 69,2 %
07 - Rakousko, 59,0 %
08 - Itálie, 55,8 %
09 - Německo, 47,8 %
============================
XX - Česká Republika, 43,0 %
============================
10 - Velká Británie, 40,1 %
11 - Dánsko, 38,4 %
12 - Švédsko, 34,7 %
13 - Švýcarsko, 32,1 %
14 - Island, 30,0 %
15 - Finsko, 28,4 %
16 - Nizozemí, 28,3 %
17 - Irsko, 27,1 %
18 - Řecko, 2,9 %
umí někdo vysvětlit "obrovské" regionální rozdíly - třeba Belgie vs. Nizozemí, nebo Norsko vs. Švédsko?
Automobil pohaneny dieselovym motorem je jiz pri nakupu drazsi, technicka stoji vic, servis take. Kdyz kazdy rok musis jeste za vlastneni dieselu zaplatit cca 500-600€ na danich, rozmyslis si, jestli se ti vubec vlastnictvi automobilu pohaneneho dieselovym motorem vyplati.
Tvoje logika není správná a nebo se diesely vyplatí více než se Ti zdá...
Nezklamal jsi, jako mnoho dalších před Tebou, ale zdá se, že jsou kupující poněkud jiného názoru.
Rocne tito plati dan za auto, povinne ruceni, povinnou pojistku (popr. kasko) a navic dan za diesel pod kapotou. Takovych 500-600, popr. vice € je docela dost najetych km v automobile pohanenym benzinem, ktery je od teto dane osvobozen. Tudiz pokud jsi uplne normalni Jirka od Mostecka, nejedes v jedne z techto zemi rocne 20 000km tak se ti financne nevyplati koupit si jakykoliv vuz s dieselovym pohonem.
Pokud někdo hledá kompromis mezi výkonem motoru, točivým momentem, a náklady, klidně může zvolit diesel - který je dnes hlučný pouze na volnoběh (u Subaru ani to ne)...
A priori... Subaru ..... Tam není spotřeba o 15 až 25% nižší, tam je spotřeba boxeru dieselu rovnou téměř o 100% nižší, takže Tvých 30000 km pokulhává.
48,3 % dieselu proti: A - benzínu, B - hybridu, C - LPG, D - CNG...
To Ti připadá málo???
S jedním tedy opravdu souhlasím, ČÍSLA MLUVÍ ZA SEBE.
V Nizozemí jsou neskutečné pobídky od státu na LPG a CNG, byla zavedena speciální daň na diesely mají šílenou dotaci na hybridy, až 6400 Eur.
Na takto pokřiveném trhu je výsledek 28,3% pro naftu velmi dobrý.
tohle dává smysl. Opět krásně pokřivený "volný" trh >😒]