Lada Priora zlevnila na 169.900,- Kč. Je tak nejen levnější než menší Lada Kalina, ale společně s Renaultem Thalia se stává nejlevnějším sedanem na českém trhu. Za stejnou cenu je i pětidveřový hatchback/liftback.
autá sú to aké sú ale keby predajca naozaj "chcel" tak predá kľudne 2x toľko ako doteraz...ale on nie že "málo sa snaží", on vyslovene odrádza všetkými možnými prostriedkami od kúpy..
najkrajšie to raz niekto vyjadril: lada je jediná automobilka kde musíš ty presviedčať predajcu že to auto chceš kúpiť >:-[]
tu na SK sa aktualne predava za 6800e, co je o 200e viac ako thalia v zaklade. Priora ma ale navyse najma silnejsi motor, dialkove, central, alarm, elektricke okna vpredu, laktovu opierku pre vodica aj vzadu, posilnovac riadenia, vyskovo nastavitelny volant, elektricke zrkadla, palubny pocitac, povinnu vybavu. Nema ABS. Ja by som vazne uvazoval medzi thaliou a priorou.
Urcite lepsia volba ako 10-rocne stocene bmw. Ano, priora ma nulovu prestiz, nulovy image, ale chcem pojazdne auto za super peniaze, tak preco nie?
Kedze je to urcene pre rusky trh, tak neverim, ze to zacne hrdzaviet rychlejsie ako ine auta.
Myslím, že hlavní důvod nízkých prodejů je jen mizernej/žádnej marketing a reklama. Trochu brnknout na nostalgický vlně ( jako Prim ) a třeba by to pomohlo... Lidi kupují všechno když se jim to řekne.
Já si myslím že za tyhle peníze s tou výbavou a motorem je to dobrý kup.
Navíc klima za 10 - nádhera, u jiných značek se za klimu připlácí i víc jak 2x tolik.
Zejména vůči základnímu Loganu je Lada víc než důstojný konkurent.
No vidíš a dřív dávali všichni 7 let a všem to stačilo ke štěstí, nehledě na fakt že po 7 letech ty auto už 85% prvních majitelů dávno nemělo,takže je to vůbec nemuselo trápit.
Jo, Praha je skoro v celé republice hodně nepopulární. To snad ví každý, kdo se pohybuje občas i mimo Prahu.
A tohle auto by asi normálním důchodcům nevadilo hlavně proto, že jezdí zpravidla pomalu, pročež jízdní vlastnosti lepších vozů nevyužijou, kdežto tenhle výkovek jim klidně vydrží 20 let do té doby, než jim v 90 letech seberou papíry.
Toto je reakce na GTI o něco výš, Proč se to zobrazilo tady, to nevím...
Antikorozní ochrana? Když dávají záruku na prorezavění 6 let (normální automobilky dají 12 nebo aspoň 10 let, 6 let na povrchovou korozi), tak asi nic moc.
A že by bylo nějak extra velká výhodou jednoduchost? Když to dělají ožralí montéři, a navíc lidská práce je tam pořád o dost levnější než nakoupit robotizovanou linku, nějak moc tomu nevěřím, že by to bylo levné a spolehlivé...
Inak, bol som pred časom v Moskve a tie tmavé fólie si tí magory lepia fakt aj na čelné sklá... o bočných predných nehoriac. Bežná vec je aj prihlásené auto s volantom napravo.
Naše země byla do dlouhou dobu s Ruskem poměrně propojená. Zůstalo nám z té doby několik dědictví, a jedním z nich je "schopnost" udržovat silniční sít ve sjízdném stavu. Mám pocit, že pokud bude vývoj počtu děr a míst, kde si můžete poškodit auto, stále stoupat, tak za chvíli skutečně doceníme kvality ruských aut. To auto je crossover mezi SUV a sedanem. A dalším důvodem může být cena náhradních dílů. Viděl jsem prodejnu ND v Praze na Koněvově ulici a cenovky tam mají asi ještě z dob komunismu :-)
Mě se osobně ta lada priora líbí za ty prachy nový takhlé velký auto....... a motor 1.6 72 kw!!! tato na bídka se .........neodmítá !! a dacia logan vnitřek je pěknej nevkusnej humáč něco jako kvasimodoo!!::?!!! :yes::yes::yes:
Ziju v irsku.. prazaky nema rad skoro kazdej, kdo zije mimo prahu.Paradox je, ze muj nejlepsi kamos bydli zrovna tam, ovsem pochazi jako ja ze stredoceske vesnice. Sam si klidne nalhavej, ze je praha popularni >:D
ty máš asi na mysli GAZ M72. Podvozek z GAZ 69, kastle z Pobědy
[odkaz]
[odkaz]
Historie Pobědy je vcelku dost zajímavá.. zničila kariéru svých konstruktérů..
Jsme národem pokrytců..to si musíme přiznat :-)
Ten kdo si Prioru koupí se nebude starat o defend,nebude potřebovat pojistku proti krádeži,vystačí si s živlem a havarijní.Ale zřejmně se za ni bude "stydět".Pokud se budu orientovat podle poměru cena/výkon...tak než jezdit Pandou nebo Seicentem,Priora je kus auta.A než vrazit 150tis do luxusnější ojetiny tak tady mám jakous takous jistotu,že si 4roky v klidu pojezdím.Většina lidí neprodává auto z dobročinnosti,ale proto,že nechce do něj začít investovat.
Lidi co Ladu haní by se měli zamyslet jak by asi vypadala Škoda bez koncernu.
Neměli by komu závidět vochcáfku ftédéíčku
Dacia pochopila zákazníky? Lada má výbavu kterou má Logan až s příplatky a příplatky u Logana=cena jako u "zavedených" značek
Logan se vyplatí jako "holátko" jakýkoliv příplatek jen neúměrně zvedá cenu.Kamarád si kupoval cca před dvěma lety Sandero a jen s centrálem a el.oknama za něj dal 210tis.Rezerva pod autem jako další francouzká vychytávka :-) Motor 1,4 - vyšší pojistka a prachmizerný výkon.
I když je fakt,že Logan blackline nebo MCV jsou celkem slušně vypadající auta.
Moskva neni rusko, mezi ostatnima lidma z ruska je asi tak nepopularni, jako u nas Praha. To bys koukal, co takovej vetnamskej kramek vydela, na terminatora si tu hrajes ty. Misto diskuse se opiras do jinych lidi. Az se mi zda, ze se ty lady nejak moc zastavas, jestli spis Vy nemate nejakou v rodine :-O O mych moznostech a financich vis leda prd, ale jen pro poradek jezdim v passatu. Podivej se jeste jednou na to auto, do toho si muze kopnout kazdej.
problém je, že Lada je svázána vnitřním ruským trhem. A to nemyslím ruský trh v Evropské části, ale ruský trh na Sibiři. Tedy tam kde nic není, nikdo není a nejsou zde žádné silnice. Nedávno jeden řidič Tatry co jezdí celý život na Sibiři dal na truckforum fotku v čem tam ty auta jezdí.. děs běs.. přesně tam jsou Lady dělány.
[odkaz]
Nevím ti rusové se snad nepoučí jek to mohou vyrábět.Jsem rád že dacia pochopila dnešní zákazniky a začala podle toho dělat i auta.Kdyžto lada spí a dokud nezkrachuje tak se neprobudí je to strašné auto vyrobní zpracování otřesné a ikdyby stála priora 100 000 tak to nikdo nekoupí nevím jak vy ale hrůza a to že dělá stát který je v g8 >:D
jsem rád, že v jinak posměšné diskuzi, zazněly i rozumné příspěvky, břibližovadlo pro člověka který si nemusí masírovat s autem ego, nechce platit za předražené leštěnky nebo za volítaný auta bez záruky.V případě, že s tim stojí někde před panelákem, moc toho nenajezdí a horší pohodlí mu nevadí,proč ne? Vůz se mu zas odvděčí spolehlivostí a levným servisem, Budu priorce držet palce :yes:
Já bych dodal, že kdybych u toho nebyl já a netahali bychom za ty dveře společně, tak se s tatrovákem do toho auta ani nedostanem. Nevím, jestli je to kovářská výroba, ale určitě je to vhodné leda tak pro toho kováře >:D
Ano seděl.. sedačky mi připomněly ty, které byly ve Š120. Dveře se otvíraly silou a stejnou silou se musely i zavřít. Odér toho vozu byl dosti zajímavý. Celkový dojem strašný. A to byl prosím výstavní kus. Ještě, že jsem se vedle uklidnil v autě Návštěvníků, které působí mnohem lepším dojmem.
nemuzu nez nesouhlasit.. :-) jedine, ceho bych se trosku bal je servisni sit.. byl jsem se informovat v Praze na Zizkove ci kde a tak nejak me moc nepresvedcili, ze by to chteli prodat.. >:D
a sedel jsi v tom ty?.. :-) Ne, ja tu nechci psat, ze to auto je zazrak, ale jel jsem v Kaline (nizsi model Lady) a prislo mi jako pomerne prijemne auto se dvema ALE.. vzadu chybely operky a byla hlucna prevodovka (a myslim jakoze vazne hlucna). Predpokladam, ze Priora bude pohodlnejsi, je vetsi, operky ma, prevodovka.. nevim. Takze muj verdikt.. kdyz prekousnete, nebo se vam z nejakeho duvodu libi vzhled, pak :yes:. A verte, ze jsou lidi, co si ji chvali ;)
Můžeme se tady od klávesnice o to přít, můžeme to hanit, pomlouvat, do nebe vynášet, ale to je tak všechno, co s tím uděláme. Palec nahoru či do dolu, ukáže ruka trhu. Já za sebe dávám :no: ..... pokud tedy nenastala nějaká zásadní změna za cca rok, kdy jsem to auto viděl na výstavě. Já bych od nového auta čekal, že budou alespoň vnější díly karoserie lícovat, nečekám milimetrové spáry. No, zřejmě to u Lady funguje naopak, jak rozeznat bouranou od nebourané, ta bouraná po zásahu klempíře už lícuje.
nemužete porovnávat nové auto s ojetým. Já vím je to lada ruské auto a asi to nebude nějaký výstřelek techniky...ale věřte že lepší antikorozní ochranu snad žádné jiné auto nemá, nemá se tam toho moc co podělat a navíc topení kterým disponují lady je doslova brutální...já osobně bych si to teda taky nekoupil ale ne proto že by to bylo špatné auto, ale protože bych to asi psychicky nezvládl jezdit v ladě:D
Zato, že sme sa za socíku vozili na Ladach, Daciach, Trabantoch, Wartburgoch a Škodovkach tak by sme sa na nich mali podľa teba voziť až do smrti? Čo to trepeš chlape, asi si zabudol zobrať tabletky... tak šup šup. :no::no::no:
Jak tak pročítám diskuzi, docela by mě zajímalo, kdo z diskutérů má auto lepší, než je horní Lada...
Co se tedy týká horní Lady, je to nepochybně produkt k zamyšlení. Ano, ještě před dvaceti lety tu obdobná produkce z Ruska (CCCP) byla řazena k tomu nejlepšímu (díky licenci Fiat, resp. spolupráci s Porsche) co tábor rudých běsů vůbec nabízel svým otrokům. No vidíš, dnes jsi svobodný, a tohle auto ti vyvolává na rtech možná jen škodolibej, možná potutelnej, možná arogantní úsměv. Ano, patříme mezi ty nahoře, a to včetně tebe... Toto nechť je tvé dějinné poučení z Lady Priory.
Copak máš na sobě asi ty, Františku? Počítám, že držíš nad vodou jeden slušnej vitnamskej krámek a zde si hraješ na terminátora. Důchodci? Ty snad máš něco proti své babičce nebo svému děděčkovi? To jsou oni, ti v těch tesilkách a velkých brýlích? Srovnej si napřed mozek a potom tu teprve piš.
V Rusku to žádné fáro nebude, zajeď se podívet do Moskvy, abys věděl, co tam kdo považuje za fáro.
Lada priora je určená přesně pro takové lidi jako jsi ty - málo peněz, málo možností. A právě těm v Rusku nabízí Lada tento vůz. Je to jen a než výmluvná demonstrace aktuální síly ruského (civilního) automobilového průmyslu. Pokud se chceš přesto vůči této produkci elegantně vymezit, nech si to napsat od někoho, kdo umí na rozdíl od tebe přemýšlet.
Pokud budu uvažovat čistě o praktické výbavě,nedá se Logan fzákladu s Ladou srovnávat.Lada má centrál,4x el.okna,mlhovky,zástěrky,el.zrcátka,hlín… a tak dále.
Lada má největší výběr barev a Priora dle německého testu nejrychleji v zimě topí.Jaké motory v této cenové relaci nabízí konkurence? 1.0, 1.2 , 1.4 ??? A výbava?? Nula...švihadla,ani stavitelnej volant nic.
Takže jako postrkovadlo to je za ty prachy bezkonkurenční,oproti bazarovýmu šrotu je na to alespoň záruka nějakej pátek.
A zkušenosti majitelů po letech? (jelikož Priora je důkladnej facelift řady 110/111) občasné problémy se stahovačkami (ne mechanismus,ale špatné kontakty) mírná koroze lemů a jinak celkem nic.Podvozek je "kovářská" práce.
A ceny ND lidové.
Ano..Lada není pro ty kteří si autem prodlužují ocas.
Pro Ladu rozhodně největší výhoda je motor a bytelný podvozek.A za 6let provozu si myslím na sebe vydělá
Za prve bych nikdy nekoupil auto pochazejici z automobilky, kde ma majetkovy podil koncern rendlik a syn.
Za druhe bych nikdy nekoupil auto, ktere nema diesel.
Pokud by AvtoVaz zacal do tech vozu montovat nejake prumerne slusne diesely (napr. od firmy Isuzu jako se montuji do Opelu) a vytlacili z firmy ty francouzske chaoticke ekonomy, prodavalo by se takove auto v Evrope dost dobre.
Nikto by to tu nechcel, ale pritom najrozšírenejšie auto v ČR je Felícia a druhá bude zrejme Fabia (s HTP). Za cenu starého auta si niekto môže kúpiť toto. Je nové so zárukou a kým začne hrdzavieť potrvá ešte pár rokov... Okrem toho za skoro rovnaký, motorom u Škody ešte pred pol rokom ľudia platili oveľa viac.
neviem o com tocis, ak si si nevsimol bavime sa tu o tom ze za 5000 euro je to aj tak drahe a malo vybavene a malo bezpecne a male auto zastarale auto. Sudruhov sem neplet debo :no:
Ani umelecke fotografie v galerii tohle auto nezachrani. Tohle auto je pro lidi, co si mysli, ze za komunismu bylo nejlip a dodnes maji na sobe tesilky a na nose ty maxibryle :-) A taky pro duchodce, kterym to pravdepodobne staci a navic je to auto ze stare skoly, zadny prehnany novoty, to nechaji mladejm.
Jinac mi pripomina panelak, jen se podivejte na ty panely a spary a take tu kreativitu ;-)
V rusku to pravdepodobne bude faro. A na zaver maly typ pro vyrobce: Oplastovat a mate z toho pri teto svetle vysce odvazny crossover nejen do mesta :yes:
Opravte me nekdo, jestli se mylim, ale mam pocit, ze jsem nekde cetl, ze od roku vyroby 2001 je ABS zakonem povinne ve standartni vybave. Proc je tedy u tohoto zigulika treba si 7000 priplatit? Takze zakladni cena za legalni auto lada priora(cheche, lepsi nazev jsem neslysel) je 176,900 :-)
To uz radeji nejaky to sandero. Te pero
zabudol vol, co pred tym bol...... na com ste sa sudruhovia, a vasi sudruhovia rodicia vozili? hmm? a niekto zabudol, ze kvoli korupcii vo svete je 60 % ludi na urovni biedy. Ano, nasi rychlokvaseny podnikatelia, co tuneluju banky a zlodejinou nahrabali na svoje ucty sa vozia na medvedoch, bavorakoch, superboch,... skoda len, ze sudruhovia neponukli skodovku renaultu, neviem co by ste tarali, keby v kvasinach montovali thaliu a cele cechy by si dreli zadky na tychto porovnatelnych autach za 5ooo € 8-s