Novinky
Pekelná Micinka
0
Původní Gullwing jistě legenda je.
Přejít do diskuze
Racek od Mercedesu je stejná legenda. Krom toho Ferrari vypadají pořád stejně v poslední době. Krásné ano, ale jedno jako druhé, kdežto Racek je unikát. Válce jsou fuk, výkon mají podobný.
Aha, tak putovní výstava dorazila už i do Ostravy. >😒] Pije obyčejnej dobrej Perrier, nebo Vittel. A nebo třeba i Mattonku, není špatná.
No zase z toho nebuď tak hyn. Ted přemýšlím, jestli měla vyholené podpaží... Myslím, že i jo.
:yes:
Přesně tak.
Ale ten Mercedes je pěkný taky (tedy ymslím tím ten prvotní předobraz). to nové co vyjelo je tak nějak pro mě osobně nic. Ale kvality má.. o tom žádná...
A když už sme u toho... Mě by bohatě stačilo Grandcabrio... >😁
Přesně tak.
Ale ten Mercedes je pěkný taky (tedy ymslím tím ten prvotní předobraz). to nové co vyjelo je tak nějak pro mě osobně nic. Ale kvality má.. o tom žádná...
A když už sme u toho... Mě by bohatě stačilo Grandcabrio... >😁
Já bych tedy rozhodně bral F430, 360 se rychle okoukala. Ale dnes už raději 458, tedy pokud se nebudeme bavit o 599, protože to je můj jednoznačný favorit.
Já jsem zase jednu potkal nedávno ve Veverské Bitýšce, heč. Ale děckám se stejně víc líbil parník.
Dneska jsem potkal v Ostrave dve 599-ky, nadhera, :yes: i kdyz nevim jestli typicky majitel ferrari pije za jizdy obyc. Dobrou vodu >😒]
F 430 je jen evoluce 360tky. Jiná karoserie, jiný motor, ale na stejném podvozku. Teda rozdíl 1 mm v rozchodu zadních kol neberu jako revoluci. A z veteránů bych bral spíše staré 250 nebo 280 GT. Ale každému co se mu líbí.
Avánti pópolo aláris kósa... Jen počkej, on už ti vobyčejnej člověk ukáže, ty kapitalisto v audyně. >😁 😉
To byla velmi nemístná legrace, za kterouž se hluboce omlouvám. Grande Commendatore mi odpustí, že jsem neuváženě zaplevelil diskuzi. 😄
Nevím, ceny kolem pěti mega, plus mínus, myslím, že v této cenové kategorii už tohle není tak podstatné, jiné patro je pak nad deset. Ale jinak, zásadní je to V8 proti V12, i když objem nastejno, a pokud jde o legendu dvanáctiválcového Ferrari, o co menší je legenda gullwingu? Neříkám, že jsou to naprosto srovnatelná auta, ale z hlediska tržního zaměření cílí na stejného zákazníka, pro mě to jsou soupeři, jiná věc je, dá-li zákazník přednost značce etablované čistě v těchto cenových patrech a s neotřesitelnou image nebo přesahu do této kategorie od seriového výrobce.
Budu muset příště koukat pozorněji. Mě se líbí ta mladá, co se tam válí s tim frajerem, když starej homolka dělá buřty v lese.
Já to nepoužívám, jilmy nám tu nerostou a nemám dost pilin. Psal jsem tatovi, když jim něco zbyde z Jaguaru, že bych si to natřel na hrudník, ale zatím se mi nikdo neozval.
GTB je o 1,5 mil dražší než SLS. GTO je ještě dražší a jak píšeš, je to jiná liga. Ale ne zas o tolik, co GTB oproti SLS. SLS jistě není špatný auto, ale s legendou 12tiválcového Ferrari se stěží může měřit.
S Bravem vyjet na tůru, ber si s sebou břez kůru. Vem si ji i jako gelík, zpátky pěšky to je knedlík 😄
Nevím, o prostatických účincích mi není nic známo. Za to účinek tupé žiletky... auauauauau 😉
To je na prostatu? >😁
Já si ten hrudník holim celej život, ale tupou žiletkou, rozumiš, tupou žiletkou. >😒] 😉
Já si ten hrudník holim celej život, ale tupou žiletkou, rozumiš, tupou žiletkou. >😒] 😉
Jo, sedím si tu na kůru, jako odpolední tortůru dřu si paty o kůru. (je to lepší než pemza) >😁
Některým by ta kúra jistě prospěla, ale zas, kdo by nás bavil. 😉
Některým by ta kúra jistě prospěla, ale zas, kdo by nás bavil. 😉
Už jen sednutí do podobné třídy aut dá většině smrtelníků zapomenout, co se jim nelíbilo na oficiálních snímcích 😉 Ale prošít se to bude dát i růžovou, tomu věřím 😄
PříZpěvek co dává smysl. :yes:
blahopřeji. Kůra se daří... Děláš mi radost.
P.S. 12V a 8V byť reálně rozdíl minimální (tady naprostý souhlas), v rámci image této třídy tak trošku nebe a dudy, bych já skromně řekl. SLS je však výborné auto, býť Ferrari stojí zase ještě o kus dál... Ale pokud by se mělo nějaké auto brát jako konkurence, pak SLS tuto podmínku splňuje. :yes:
blahopřeji. Kůra se daří... Děláš mi radost.
P.S. 12V a 8V byť reálně rozdíl minimální (tady naprostý souhlas), v rámci image této třídy tak trošku nebe a dudy, bych já skromně řekl. SLS je však výborné auto, býť Ferrari stojí zase ještě o kus dál... Ale pokud by se mělo nějaké auto brát jako konkurence, pak SLS tuto podmínku splňuje. :yes:
Nevím, s těmi ligami, na obrázku je GTO, to je jiná liga, jak proti SLS tak také proti základnímu GTB, které, řekl bych, je přesně tím, z produkce Ferrari, proti čemu SLS stojí. Jo, dvanáctiválec, o něco silnější, stojí proti osmiválci, ale rozdíl v dynamice minimální, obojí přes své nesporné schopnosti na dráze jsou hlavně GTčka, ta nejostřejší, co se dají vůbec pořídit. Navíc za podobnou cenu, řekl bych, že to jsou soupeři ze stejné ligy přes nespornou výhodu vyšší image Ferrari.
Myslím, že tohle je trochu jiná liga než SLS. Co se týká Ferrari, tak mám za to, že na přání dodají jakoukoliv barvu. To platí i pro úpravu interiéru.
A pro mě nejhezčí Ferrari 360 Modena se dnes dá koupit pod dva miliony s jistou rezervou. 😄
navážu...
tady je seznam volitelných prvků😒br /> [odkaz]
když si zákazník volí výbavu auta, tak konfigurátor u prodejce je schopný podle jednotlivých voleb dohledat, jestli takové auto se shodnou výbavou už náhodou neexistuje.
tady je seznam volitelných prvků😒br /> [odkaz]
když si zákazník volí výbavu auta, tak konfigurátor u prodejce je schopný podle jednotlivých voleb dohledat, jestli takové auto se shodnou výbavou už náhodou neexistuje.
S individualizací Ferrari nikdy problém nemělo. Můžeš si vybrat vždy min. ze dvou typů sedaček, cca 20 barev kůže včetně přibližně stejného druhu kontrastního prošívání, barvu koberečků, přístrojové desky, provedení volantu i s třeba led diodama pro okamžik řazení, barvu otáčkoměru, brzdových třmenů. Je toho spousta. Máš-li na to tedy peníze. 😉
Navíc Ferrari jde dle mého názoru spíše cestou nadčasové elegance než okamžité krásy. Lepší je v tomto už snad jen Aston Martin. No nic. Trochu jsem se zasnil. Nemám ani na jedno. 😢 😉
Navíc Ferrari jde dle mého názoru spíše cestou nadčasové elegance než okamžité krásy. Lepší je v tomto už snad jen Aston Martin. No nic. Trochu jsem se zasnil. Nemám ani na jedno. 😢 😉
myslím, že poslední zmíněné není problém v rámci individualizace... o tom tohle auto je. Těžko potkáš dvě stejná auta...