není v hi-tech a překoňovaném motoru ze supersportu. To ale tihle designéři nikdy nepochopí. Amatérsky parazitují na legendě a přitom se vsadím že ve Velorexu nikdy nejeli...
Čo tým chcel autor povedať? Že treba zase stvoriť škaredé hlučné vozítko s mizerným rajdom, do ktorého sa sťažka nasúka zdravý jedinec, niet ešte invalid? Trochu vysvetli svoj náhľad, lebo nejak v ňom nevidím nijakú logiku.
Chtěl jsem říct, že Velorex už v dnešních podmínkách nelze napodobit. Kvůli všemožným normám nelze vytvořit vozidlo s kostrou z ohýbaných trubek, mizernou stabilitou v zatáčkách, bez 5 airbagů, pásů, ABS, TCS, ESP a podobných hovadin. Něco co jde natočit škubnutím za páku. Něco, kde nejsou katalyzátory vážící víc než motor. Něco co jeden člověk sám zvedne vpředu i vzadu a za jízdy vidí zatáčející přední kola.
Velorex vyniká především fascinující jednoduchostí a geniální konstrukcí v protikladu k dnešním těžkým složitým autům i motorkám. Jasně, není dokonalý, ale to snad nikdo ani nečeká a patří to k věci.