Novinky
Anonym
0
Stejně jako dosahují té úspory jiné koncerny že 😄
Přejít do diskuze
Saturn byla uměle vytvořená značka která vznikla někdy v 85tým jako konkurence japonců což se jí ale nikdy nepodařilo což není moc divu....
Ty výrobky byly jedním slovem strašný, zvlášt po stránce designu. Nad Saturnem jsem neuronil slzu a kdyby nevznikl nikdy, nic zásadního by se nestalo 😄
Ty výrobky byly jedním slovem strašný, zvlášt po stránce designu. Nad Saturnem jsem neuronil slzu a kdyby nevznikl nikdy, nic zásadního by se nestalo 😄
Volt prý nemá být ziskový projekt, takže ze strany GM je to jen a pouze investice do budoucnosti a technologického náskoku...
je to proste nova Omega co nahradila predeslou, je jedno jak se prodava pod ruznyma nazvama treba i nekde jinde
ostatne rysy toho auta jsou porad Omegovske 😄
ostatne rysy toho auta jsou porad Omegovske 😄
Ani bych neřekl, s tou váhou, vectry patřily ve svém segmentu k těm lehčím, a ještě si pamatuju doby, kdy jsem s cali V6 byl schopen trápit na dálnici kdejakou véosmičku v lux. sedanu, právě proto, že těch 170 koní táhlo jen něco přes dvanáctset kilo. 😉
Jestli myslíš Commodore, tak ten je od roku 2006 nový model - VE Commodore. Ale GM si na něj taky rád vzpomene, když zrovna nemůže připravit pro nějakou značku model se svébytným designem >😁
Já mám doma 30x 220V a 2x380V. Nějaký ten amper se najde taky 😉 A každý den se domů těším 😄
opel byly vždycky těžký auta, ale komfort a pohodlí při jízdě je dělá vyjímečnými....i přes ty mouchy které mají
Insignia boduje zbraněmi omegy, velké auto za dobrý peníz. Opel se v ní vrátil k umění komfortních vnitřků, to auto působí pohodlně za všech okolností. Jízdně slušný průměr, kvůli důrazu na bytelný komfort ale trpí dynamika, motory papírově slušné v reálu rozhýbávají insignii ztěžka, anebo za přílišný příděl paliva, při srovnání s konkurencí. Celkově je to rozhodně posun od vectry, třeba se dílčími úpravami (dnes motormanagement) zítra možná redukce váhy, stane z insignie dynamičtější auto, zatím je to pořád "jen" dobrá koupě, ne skvělá. 😉
jeste prodava,v Australii je Omega pod znackou Holden stale v prodeji
a docela me mrzi ze se neprodava i v EU, kuprikladu s motorem 3.6V6 a moznosti LPG by to nemusel byt v EU spatnej kup, cenu maj totiz dost nizkou a byla by dobrou konkurenci pro levnejsi segment trhu jako je v CR treba Renault
a docela me mrzi ze se neprodava i v EU, kuprikladu s motorem 3.6V6 a moznosti LPG by to nemusel byt v EU spatnej kup, cenu maj totiz dost nizkou a byla by dobrou konkurenci pro levnejsi segment trhu jako je v CR treba Renault
Ale já to myslím vážně. Jen se nemlžu ubránit vzpomínce na to, že přebírání modelů od Opelu byla poslední fáze života značky Saturn...
GM jako celek má podle mě rozjetých víc nadějných projektů, než aby byli existenčně závislí na Insignii
GM jako celek má podle mě rozjetých víc nadějných projektů, než aby byli existenčně závislí na Insignii
Možná zachrání i celé GM >😒]
Ne, tak nechápe vtipů, nicméně tohle auto přišlo v pravý čas, v době kdy na tom Opel byl tak mizerně a nejdnou auto na který jsou čekací lhůty a nestíhalo se vyrábět...
Doslova spísa a pak se přidaly další nové modely a Opel aspon trošku vyklouzl z toho bahna...
No a Buick žije z číny, tam se mu mimořádně daří.
Ne, tak nechápe vtipů, nicméně tohle auto přišlo v pravý čas, v době kdy na tom Opel byl tak mizerně a nejdnou auto na který jsou čekací lhůty a nestíhalo se vyrábět...
Doslova spísa a pak se přidaly další nové modely a Opel aspon trošku vyklouzl z toho bahna...
No a Buick žije z číny, tam se mu mimořádně daří.