Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
Insignia boduje zbraněmi omegy, velké auto za dobrý peníz. Opel se v ní vrátil k umění komfortních vnitřků, to auto působí pohodlně za všech okolností. Jízdně slušný průměr, kvůli důrazu na bytelný komfort ale trpí dynamika, motory papírově slušné v reálu rozhýbávají insignii ztěžka, anebo za přílišný příděl paliva, při srovnání s konkurencí. Celkově je to rozhodně posun od vectry, třeba se dílčími úpravami (dnes motormanagement) zítra možná redukce váhy, stane z insignie dynamičtější auto, zatím je to pořád "jen" dobrá koupě, ne skvělá. 😉
opel byly vždycky těžký auta, ale komfort a pohodlí při jízdě je dělá vyjímečnými....i přes ty mouchy které mají
Ani bych neřekl, s tou váhou, vectry patřily ve svém segmentu k těm lehčím, a ještě si pamatuju doby, kdy jsem s cali V6 byl schopen trápit na dálnici kdejakou véosmičku v lux. sedanu, právě proto, že těch 170 koní táhlo jen něco přes dvanáctset kilo. 😉
krultheking
jak dosahli te 19% uspory paliva :-!
zatim to vidim na smecko v papirech
zatim to vidim na smecko v papirech
Navíc se prodává na řadě trhů i pod jinými značkami GM (Buick).
Ne, tak nechápe vtipů, nicméně tohle auto přišlo v pravý čas, v době kdy na tom Opel byl tak mizerně a nejdnou auto na který jsou čekací lhůty a nestíhalo se vyrábět...
Doslova spísa a pak se přidaly další nové modely a Opel aspon trošku vyklouzl z toho bahna...
No a Buick žije z číny, tam se mu mimořádně daří.
GM jako celek má podle mě rozjetých víc nadějných projektů, než aby byli existenčně závislí na Insignii
Ty výrobky byly jedním slovem strašný, zvlášt po stránce designu. Nad Saturnem jsem neuronil slzu a kdyby nevznikl nikdy, nic zásadního by se nestalo 😄
a docela me mrzi ze se neprodava i v EU, kuprikladu s motorem 3.6V6 a moznosti LPG by to nemusel byt v EU spatnej kup, cenu maj totiz dost nizkou a byla by dobrou konkurenci pro levnejsi segment trhu jako je v CR treba Renault
ostatne rysy toho auta jsou porad Omegovske 😄