Beran ty si hodny svojho mena. My mame Madarov, vy zase Nemcov. Ja sem politiku netaham, to ty spominas mena politikov. Euro nemate, tak ho kritizujes a zatial sa flakas mestom po zmenarnach a hladas , kde by si usetril jeden halier pred cestou do EU.
Ty si z Moravy alebo z Ciech? Pokial si teda Cech, tak tiez by si tu nemal co vypisovat politicke komplexy.
s tymi jazdami po meste v malom auto mas pravdu, ale pokial vozis zenu, dieta a kocik (ono staci uz len dieta a kocik), tak mas smolu a poriesit to vies iba niecim vacsim (dosad si co len chces). S lpg osobnu skusenost nemam, ale znamy, ktory vlastni firmu ma vsetky vozidla prerobene na lpg a problemy nezaznamenal (s motorom). Vacsina vozidiel v jeho parku ma vyrzne cez 150k km.Tak isto poznam niekolko sukromny osob s vozidlom na lpg a neviem od nich o problech s motormi
Cena prestavby je iba relativne draha, t.j. je vo vacsine pripadov lacnejsia ako kupa naftaku. Kazdy z nich ma svoje vyhody a samozrejme nevyhody.
Ta interpunkce ti moc nejde, co? A staráš se o nás proč? Záplavy jsou u nás rok od roku větší? Chudinko, jseš na špatnym serveru. Starej se radši o své domácí nácky, všechny ty Kašparoviče, Ficky a Sloty a hlavně - pozor na Maďary! Holt to euro taky není zas takový terno a každej rozumnej a slušnej Slovák už žije všude jinde, než po Tatrama. Pokud žiješ tam, starej se o sebe, pokud někde jinde (třeba u nás ) tak si tady přestaň léčit komplexy méněcenosti a hlavně - netahej sem politiku. No uvidíme, koho si o víkendu zvolí chytráci, jako seš ty....
CNG se jeví jako dobrý nápad, ale má negativní vliv na životnost motoru. Teplota spalin je snad o 200 stupňů vyšší než u benzínu, odnáší to hlavně výfukové ventily a jejich gufera. Podobně dopadají i starší motory přestavěné na LPG - přepálená gufera, velká spotřeba oleje. Taky přestavba je dost drahá.
Na jízdy po městě bohatě stačí nějaké malé auto na benzín - rychle se zahřeje, moc paliva si nevezme, např. Seicento. Na delší cesty jednoduchý diesel bez špuntu ve výfuku, Staré TDI je ideální.
V CR specialne je vela ludi, co odmieta EU, ako chujovinu a kazdu chujovinu oznacuje ze pochadza z EU. EU ma stovky pozitivnych prikladov na rozdiel od priemerneho=bezneho vychodoeuropskeho politika, ktory o problemy obcana ani nezavadi, pripadne bude tvrdit, ze globane oteplovanie je EU chujovina, ale ked CR zasiahnu kazdy rok vacsie a vacsie povodne, je ticho, iba ked raz v zime zasnezi, tak si prihreje politicku polievocku ze ved snezi, ake oteplovanie.
Hybridy su Japonska zalezitost a jazdi ich tam pomerne dost. Pre Prius je to najvacsi trh a neza sa mi, ze by Japonec bol chuj...
Ono by stačilo napsat pouze pravdu a vyšlo by to nastejno. :-!
Pokud člověk tu cestu na Svitavy zná, moc dobře ví, jak se dam dá (nebo spíš nedá) jet. Člověk s tím Pašíkem v TDI tam mohl mít spotřebu klidně pod 4 litry. Ta cesta stejně větší rychlost nedovoluje. Takže rychl. průměr osciluje u tradiční devadesátky při velmi příznivých okolnostech a mimochodem, jedeš "z kopce".
Myslím, že výpočet v titulku říká jasně jedno - jestli to opravdu testovali a do každýho auta dali za 30 EUR palivo, tak by je měli zastřelit za blbost...
P.S. Hybridy jsou jen marketingova a EU chujovina a nikdo mi to nevymluvi... :no:
Ještě se zeptám na to, jak tam rozebíráš prodeje pětistovky. To jsou oficiální čísla?
Vzpomínám si totiž velmi živě, jak mne tu Vlček osočil, že jen on má ty správné čísla, které samozřejmě nechtěl ukázat a mlel tu něco o tom, že prakticky každá pětistovka se cenou přibližuje půl milionu. Koukám, že pravda je jinde a devadesát procent pětistovek je za cenu tatk tak přesahující 300 tis. Nevím, proč mne jeho idiocie ještě překvapuje.
Teď se totiž ukazuje, že opět nestoudně lhal, jako už po ... vždycky a reálné čísla dávají zapravdu spíše mi, když jsem tvrdil, že nejvíc pětistovek jezdí v plus/mínus základu.
Koukám, že to na Tvém blogu Vlček zase rozjel. Je až s podivem, jak dokáže být někdo nekritický.
Už jsem si zvykl, že jeho auto jezdí s nejmenší spotřebou a nejrychleji, než to samé sousedovo.
Za mě musím konstatovat, že mne závady pětistovky doslova překvapily. Tragédií je nutná výměna kouslého motoru po 50 tis. Což jestli se to někomu stane (snad ne), tak až po záruce. A kupovat nový půlmotor za nějakých odhadem 70 tis... 8-s
Slabý nájezd brzd a jejich nutná výměna mne u ani ne tunu vážícího auta taky upoutaly, ale není to tak hrozné. Alternátor odešel brzy, to je bez diskuze. Tohle by se mělo týkat až vozů s několikanásobným nájezdem. Že tu a tam občas něco povrzávalo, teklo, nebo někde něco upadlo, to je u italů normální a asi to majitelé nijak tragicky brát nebudou.
Shrnuto podtrženo - žádná sláva. ;-\
Absurdnosť testov ktoré v poslednom čase ADAC robí je fakt na zamyslenie kto to platí a takéto testy vôbec potrebuje. Úplne sa stratila nejaká serióznosť a u mňa rozhodne aj dôveryhodnosť ich stupidných testov. Porovnávajú neporovnateľné, nezohľadňujú rozdiely, účelovo zhadzujú a očierňujú značky ktoré sa snažia preniknúť na ich trh... ADAC je jedna veľká blamáž. :no:
Vyrobci spolehaji na to, ze jsou nekteri lide uplne blbi, a ze staci ovencit auto spravnym buzzword, treba "hybrid". Pritom nektere automobilky oznacuji slovem hybrid i system, ktery pri brzdeni motorem dobiji bezny oloveny akumulator vetsim proudem, pri akceleraci naopak nedobiji.
BMW X6 Active Hybrid je opravdu pekny nazev. Zprava je jasna: mam sice obri, hnusnou tezkou neekologickou smrdutou bednu a otravuju vas s ni ve meste, ale ...pozor, vsimnete si, ze je to hybrid. Takze ve skutecnosti hodne pomaham zviratkum dychat a kytickam rust.
Prvni hybridni Touareg podle billboardu na Jizni spojce uz taky vyjizdi. Treba si to nekdo pomaleji myslici i koupi. Prejme mu ho :-)
je tam tolko faktorov ktore nezahrnuli do vypoctu az je to smiesne ze nieco take ADAC urobil, len pre srandu mohli zahrnut moje Clio prerobene na rastlinny olej, kedze ho dostavam zdarma tak za 30 eur nakupim nekonecne mnozstvo, limit by bol len kolko ho zmestim v bandaskach do auta a myslim ze by som s prehladom prekonal vsetkych konkurentov.....aspon vidite ake to je cele absurdne....ze to vobec nazvali test...
Omlouvám se, ovšem nemohu jinak. Osobně se domnívám, že právě došlo k přepsání dějin. Totiž, na skutečnost, že si to Brava rozdávají vítězně s AUDI na šestiválcích, na to jsme si už v podstatě zvykli, dnes však došlo doslova k revolučnímu posunu - F500, ano, Fiat pět set vytrénoval jak AUDI A6 na naftovém třílitru, tak Passata s pohonem 4x4. Jasně, odehrávalo se to někde kolem stosedmdesátky, při spotřebě kolem pěti litrů. Samo, u fiatky, kolik proteklo hrdlem koncernových aut, to nikdo neví. Můžeš hádat, kdo řídil tu pětistovku. Jednou. Musel to bejt doslovnej sebezáchovnej silniční boj.
Čas od času se tu objeví milé sentence končící ve Zlatém ventilku. Za kontextově aktuální snad zmíním jen - "Porsche by se mohlo u Fiatu učit, jak se dělají auta..." Na horní diskuzní revoluci ovšem budu muset nejspíš domluvit spolupráci s organizačním výborem oscarů 2011... Možná ale postačí svěrací kazajka z Bohnic. Na leasing.