Volkswagen v Moskvě představil nové Polo sedan. Tento model byl navržen primárně s ohledem na požadavky ruského trhu, v Rusku se také bude vyrábět – konkrétně v továrně Kaluga.
to není tak jednoznačně zařaditelný auto - rozměry se spíš řadí do nižší střední. že je na bázi Punta, je pravda. ale včera zveřejněný Renault Latitude taky vychází z Laguny, patří však o třídu výš. Přestože Linea, myslím, nemá úplně rozměry sedanů nižší střední třídy, zařadil bych ji spíš právě tam, než do B-segmentu
Jojo, přestože Polo sedan vypadá docela dobře (také se však musím připojit k těm, komu se nezdají zadní světla), taky ho řadím až za to sushi od Hondy. :-)
... a když budeme počítat i Polo Comfortline a Polo Trendline, dostaneme se dokonce na sedm variant tohoto vozu... no není to úžasné? :-) A co kdybychom započítali ještě minulé generace, aby byl výčet variant kompletní? :-)
Omlouvám se, ale musel jsem si rýpnout... :-)
Proti Thalii nelze nic moc namítat. Svou roli levného služebníka (nic víc, nic míň) hraje přímo výtečně... a že její tvary neladí podle představ některých lidí? To po ní nikdo nechce, od toho je tady o třídu větší Fluence.
Krom toho srovnáš-li mezigenerační designový skok minulé a současné Thalie s tím, který můžeme vidět mezi Polem Classic (dvě generace zpět) a tímto novým, nevím, zda-li má VW velký náskok...
Ty svetla jsou jaksi moc nizko, nevim proc. kdyby je dali krapet vys, hned by byla zad sportovnejsi a trosku lehci, s kapkou svihu. Tohle mi prijde takove tupe. Bocni profil se mi libi, zepredu taky nema chybu, jen ty zadni svetla. To je usedlost sama a urcite par zajemcu odradi. Kdyz sedan, tak kvuli designu a pohodli pri otevrenem kufru. Jinac se zakaznici rozhodnou pro praktictejsi verzi, ktera bude ve finale vypadat lip.
v podobe celkom pekneho maleho sedanu. Spolu s hondou city su to dve auta, ktore v danej triede vyzeraju opticky dobre a nejedna sa len hatch s prilepenym kufrom. Takze odo mna :yes::yes: pre vw
Chvíli jsem si říkal, že mě rozsápete, vč. tebe, že tam to Audi být ani nemůže... Díky. Ale často se také mýlím. :-) Jo, tohle může VW těžko někdo vytknout, vzalo to nejlepší a uplatnilo to v designu Pola sedan. Důležitý je, že nepůsobí lacině, je to dospělý auto, což bude pro spoustu zákazníků důležitý tahák. Zamrzí, s inzerovaným naladěním podvozku, že není zcela jasné, zda bude ke koupi i u nás. Zdejší silnice si místy s těmi ruskými nezadají, a v našich mírnějších podmínkách, by z něj mohl být velký držák, což by pro mnohé kompenzovat i o něco vyšší nákupní cenu, která by v přepočtu nebyla nijak přemrštěná. Ideálně s novým TSIčkem, přeci jen, kvalita benzínu je u nás vyšší.
Prakticky vždy máš na diskuzi dobré postřehy. Nyní též. A jak jsi udělal ten výřez... je to paráda, co? VW fakt válí. Sedím a koukám se na to a opravdu žasnu, jsou to mistři.
Takhle. [odkaz] Kdyby jste neznali rozměr, mohla by to být i část A8... Třeba ta vrchní část boku, sloupek, okénko. Ta světla takhle z boku dávají vzpomenout i na Phaeton. Možná je to i záměr, v balšoje zemi se to bude líbit. Nevytýkám to, jen jsem na to chtěl poukázat. Mě se to auto líbí, snad jen, že ta světla mohla být blíž aktuálnímu Polu. Ani ne tak tvarem, ale vnitřním uspořádáním.
Míra odvázání je úměrná charakteru vozidla, právě tohle umí VW geniálně. Takže tam, kde je to třeba, následuje dokonalej vodvaz (Passat CC), u horního Pola se zase hraje (ausgerechnet v krajině kde zítra znamená vloni) na konzervativnost. Myslím, že to polu i zezadu sekne.
Audi asi stopuješ v seseknutých lampách... jinak to tam nevidím.
Když se podívám na starou Thálii, Peugeot 206 sedan, Fabii sedan a pod, tak je to dle mého názoru hnus. První, komu se jakštakš podařilo naroubovat zadek na malý hatchback, je právě nová Thalie, Polo ji následuje a vede k dokonalosti...
Ale hövnö, Polo je úplně jiné, z těch odkazů co si dal výše navíc zcela přesvědčivě plyne, jak hezký může malý sedan být, když se chce. Ale i jak špatně to může skončit.
Chceš snad říct, že na těch dvou fotkách je vidět jen posledních 10 cm aut? 8-s
Jistou podobnost vidíme asi logicky všichni u všech sedanů této třídy. Nějaká podobnost zadní partie u těchto dvou vozů je (jen čistě z profilu!) od C sloupku dozadu, ale vzhledem k tomu že je i tvar C sloupku (včetně prosklení) odlišný, považuju to za docela nepodstatné... Myslím, že ty fotky z odkazů jsou dost výmluvné...
asi to nebude až tak "citlivé" jako FSI, kde se doporučoval N98 a bylo to stavěno na civilizované evropské palivo, ale v každém případě stávka na osvědčenou atmosféru je myslím správným krokem :yes:
Já netvrdím, že se mi polosedan nelíbí, naopak, sice nechápu smysl tohoto vozu, ale je to pěkné, nicméně se smiřtě s tím, že k Thálii má designově blízko...
Nesnaž se tu takto kostrbatě zachraňovat. Pleteš si pojmy a ještě tu chceš rozehrávat diskuze o tom, co nejspíše považuješ za svůj novátorský pohled, že totiž v subkompaktech není vzadu místa na rozdávání. To, že je z tohoto pohledu lepší si pořídit Superba tu ovšem nemusíš takto malomyslně dávat najevo, to zde ví každý. Otázkou však zůstává, jestli na toho Superba také každý má. A právě proto se vyrábí i auta menší. Jednou to pochopíš. Možná.
ze lidi jezdi v autech, ktera nejsou pro lidi, neznamena tez, ze se za lidi nepovazuji
neobracej smysl vety, delas tim ze sebe hloupejsiho, nez za jakeho te povazuji
VW naštěstí zas tak moc neroste, od toho jsou tu jiní, jako Astra, Fiesta apod.
Hlavně na poslední fotce připomíná tvarově (místy) Boru, ale zadní světla jsou inspirovaná současnám Golfem variant...
Nevím od koho jsi četl, že hatchback může být jen kompaktní vůz, nejspíše máš ale na mysli sportovní mutaci - hot-hatch. To je samozřejmě jiná kapitola.
Možná 80 % lidí zde jezdí v obdobných autech, tedy v subkompaktech, ve verzích hatch-back. Asi bychom se jich měli zeptat, za koho se považují...
TSI je technicky jakási benzínová obdoba turbodieselových CR.
V principu tam funguje dost věcí podobně a i potřeba určité kvality/čistoty paliva je tam podobná. Ale i moderní/přímovstřiková atmosféra potřebuje podobně kvalitní palivo...
jeste vcera jsem tu cetl rozsahle zduvodneni, ze hatchbackem muze byt pouze vuz nizsi stredni tridy, ale vidim, ze s postupem VW do premioveho supermainstreamu to prestalo platit
jinak z obrazku ten polosedan vypada dobre, i kdyz to nejspis nebude auto pro lidi (100% ne na zadnich sedadlech)
Taky sedany menší než střední třidy nemusím, ale je třeba přiznat, že proti někdejší variaci POLOsedan/Cordoba, příp Fabia sedan (o původní Thalii nemluvě) je to na pohled podstatně snesitelnější...
Lepší POLOsedan v garáži ako VelSatis v servise >:D
Boční profil má ale tento fešáčik celkom príjemný. Nie úplne mi sedia zadné svetlá, ale v každom prípade v rámci možností triede musím uznať že odviedli dobrú prácu :yes:
Je to neuvěřitelné, ještě včera bych se sázel, že je prostě principiálně vyloučené vyrobit ve třídě subkompakt (malé vozy) sedan, nad kterým bude plesat srdce. A dokonce bych pro své přesvědčení měl i řadu důkazů.
Všechno je jinak. VW se dostal Kalugou do stádia prémiového supermainstreamu. Je to jemný paradox, leč současně nezvratná skutečnost.
Naše třídní požadavky, očekávání, případně snové touhy se samozřejmě koncentrují směrem k hatchbackům (jasně, POLO GTI). Oprostěme se však nyní od tohoto z úhlu uživatele praktického pohledu a... kochejme se krásou tvarů, ladností, harmonií, prostě tím vším, čím je nový Volkswagen vybaven.
Dnes velmi zaslouženě - BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Smele konkurujes GTI a ja si myslel, ze jeho "styl" je nenapodobitelny >:D >:D >:D:yes:
Ale faktem je, ze ten Polosedan vypada vazne dobre... jen nevim, jestli bych vybral jeho a nebo to japonske sushi :-)
Takže hošani, máme tady další mistrovský kousek. Polo sedan. Jednoznačný král malých sedanů. Již teď slyším to hlasité bučení nesouhlasících, kteří sami drtí dlouhej táhlej v obstarožních Karosách městské a příměstské dopravy, zavěšeni na tyčích. Anebo i těch, pro které končí svět ve Favoritu či něčem podobném co jim zvedá ego každý den když vylezou na ulici před panelák či tu svou "rodinnou" haciendu. Takže pojďme si to trochu srovnat. VW nám jako obvykle pochystalo překvapení v podobě malého nicméně designově vysoce povedeného drzka s osvědčenou technikou a kvalitou, který nastoluje nové standardy ve svém segmentu. Vyvážené proporce a nádech německé solidnosti jsou více než jasné. Takže, jestli toužíš po malém autě s velkým kufrem, po stylovém sedanu nižší třídy, nemáš co řešit. Zapomeň na Thálie, Logany, smečku korejských paskvilů i suši v podobě Hondy City. Tady ti právě přijíždí zhmotnění tvých snů a tužeb. Takže začni střádat a doufej, že tenhle krasavec se dostane i na náš trh a ty jednou budeš mít možnost vyskládat těch cca. tři sta tyček s vědomím, že jsi za svoje peníze získal to nejlepší cos moh. Držím ti při tom šetření palce.
P.S. a teď tak trochu vážněji - to Polo na malý sedan vážně nevypadá zle... ;-)
tiez sa pripajam, je to najkrajsi maly sedan...jedine co mi tam celkom nehra su zadne svetla z golfu variant, tam mohli vymysliet nieco lepsie..keby este postavili kombi ako pisu hore borci, ma podla mna polo potencial byt krajsi ako ibiza kombi, ktora je sice najkrajsie kombi triedy, ale stale akosi pre mna nic moc
Kto vie? V rámci teórie (sub)prémiovosti rozvíjanej na jednom blogu by sa nasli jedinci, ktorí by uprednostnili malé kombi od VW pred rovnako drahým, o triedu vacsím od Renaultu/Kie/Hyundai... >:-[]
Mozna proto, ze tento typ karoserie v tomto segmentu je spise zameren pro zakazniky hlavne mimo Evropu kde neni treba davat drazsi technicke prvky. Jizni amerika, Afrika, Cina, Indie...atd.
Isteže v našich krajoch by malý kombík bodoval - ovšem s cenovkou podobnou "lacným" sedanom.
Toto Polo vyzerá celkom fajn. Akurát cena nad 10 tisíc éčiek sa mi vidí trochu vysoká.
I ked sedan segmentu B je principiálna zhovadilost, v rámci mozností Polo sedan nevyzerá zle. Chápem zmysel osobitnej karosárskej verzie pre rastúci ruský trh, este vacsí význam by som vsak videl vo verzii kombi, ktorá by mala úspech aj na tradicných trhoch.