Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Polo sedan: Malá Jetta se představuje (nové fotografie)

64 komentářů

dnpa
to není tak jednoznačně zařaditelný auto - rozměry se spíš řadí do nižší střední. že je na bázi Punta, je pravda. ale včera zveřejněný Renault Latitude taky vychází z Laguny, patří však o třídu výš. Přestože Linea, myslím, nemá úplně rozměry sedanů nižší střední třídy, zařadil bych ji spíš právě tam, než do B-segmentu
dnpa
Jojo, přestože Polo sedan vypadá docela dobře (také se však musím připojit k těm, komu se nezdají zadní světla), taky ho řadím až za to sushi od Hondy. 😄
dnpa
... a když budeme počítat i Polo Comfortline a Polo Trendline, dostaneme se dokonce na sedm variant tohoto vozu... no není to úžasné? 😄 A co kdybychom započítali ještě minulé generace, aby byl výčet variant kompletní? 😄
Omlouvám se, ale musel jsem si rýpnout... 😄
Avatar - Pierro
Pierro
královská liga kámo, královská!! 😉
Proti Thalii nelze nic moc namítat. Svou roli levného služebníka (nic víc, nic míň) hraje přímo výtečně... a že její tvary neladí podle představ některých lidí? To po ní nikdo nechce, od toho je tady o třídu větší Fluence.

Krom toho srovnáš-li mezigenerační designový skok minulé a současné Thalie s tím, který můžeme vidět mezi Polem Classic (dvě generace zpět) a tímto novým, nevím, zda-li má VW velký náskok...
BeranK
Ty jsi zapomněl na původní Hondu City? Tedy předchozí generaci? To si neměli ti dva co vyčítat. A to jsme velký příznivec (mimo jiné) Hondy.
linea je postavena na zaklade punta a to neni nizsia stredna trieda
kuko
na druhou stranu musíme říct, že po Thalii to mají ostatní už lehké - prakticky vždy to je jen lepší >😒]
Frantizsekk
Ty svetla jsou jaksi moc nizko, nevim proc. kdyby je dali krapet vys, hned by byla zad sportovnejsi a trosku lehci, s kapkou svihu. Tohle mi prijde takove tupe. Bocni profil se mi libi, zepredu taky nema chybu, jen ty zadni svetla. To je usedlost sama a urcite par zajemcu odradi. Kdyz sedan, tak kvuli designu a pohodli pri otevrenem kufru. Jinac se zakaznici rozhodnou pro praktictejsi verzi, ktera bude ve finale vypadat lip.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ale to úplně jiná liga.. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Původní Thalie je zářným příkladem toho, že Frantíci dobře zvládli technologii lepení jednotlivých částí karosérie. >😁

Něco tak hnusnýho aby člověk pohledal. A to si říkám sympatizant Renaultu.

Tohle Polo se docela povedlo, možná až na zadní světla jak píše Kuko.
Avatar - Pierro
Pierro
škodylak 120
GLS ????? 😉
kyklop
v podobe celkom pekneho maleho sedanu. Spolu s hondou city su to dve auta, ktore v danej triede vyzeraju opticky dobre a nejedna sa len hatch s prilepenym kufrom. Takze odo mna :yes: :yes: pre vw
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Chvíli jsem si říkal, že mě rozsápete, vč. tebe, že tam to Audi být ani nemůže... Díky. Ale často se také mýlím. 😄 Jo, tohle může VW těžko někdo vytknout, vzalo to nejlepší a uplatnilo to v designu Pola sedan. Důležitý je, že nepůsobí lacině, je to dospělý auto, což bude pro spoustu zákazníků důležitý tahák. Zamrzí, s inzerovaným naladěním podvozku, že není zcela jasné, zda bude ke koupi i u nás. Zdejší silnice si místy s těmi ruskými nezadají, a v našich mírnějších podmínkách, by z něj mohl být velký držák, což by pro mnohé kompenzovat i o něco vyšší nákupní cenu, která by v přepočtu nebyla nijak přemrštěná. Ideálně s novým TSIčkem, přeci jen, kvalita benzínu je u nás vyšší.
Petto
Si trochu mimo, Linea je sedan nižšej strednej triedy.
GTI
Prakticky vždy máš na diskuzi dobré postřehy. Nyní též. A jak jsi udělal ten výřez... je to paráda, co? VW fakt válí. Sedím a koukám se na to a opravdu žasnu, jsou to mistři.
Dr.Ozd
Ne že by to vypadalo špatně ale v tomto segmentu jasně vede Fiat Linea,vše ostatní jsou jen trapné pokusy se mu alespoň přiblížit.
kuko
jasně, ale chápeme se 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Takhle. [odkaz] Kdyby jste neznali rozměr, mohla by to být i část A8... Třeba ta vrchní část boku, sloupek, okénko. Ta světla takhle z boku dávají vzpomenout i na Phaeton. Možná je to i záměr, v balšoje zemi se to bude líbit. Nevytýkám to, jen jsem na to chtěl poukázat. Mě se to auto líbí, snad jen, že ta světla mohla být blíž aktuálnímu Polu. Ani ne tak tvarem, ale vnitřním uspořádáním.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Světla Polo hatchback kazí? 😲
puko
tvar zadku je praveze celkom pekny, co to kazi su prave tie svetla..
mikesh
Ta Thalie vypada jako by designer do posledni chvile nevedel jestli ma delat hatch nebo sedan, tak to vzal nejak mezi.
GTI
Míra odvázání je úměrná charakteru vozidla, právě tohle umí VW geniálně. Takže tam, kde je to třeba, následuje dokonalej vodvaz (Passat CC), u horního Pola se zase hraje (ausgerechnet v krajině kde zítra znamená vloni) na konzervativnost. Myslím, že to polu i zezadu sekne.

Audi asi stopuješ v seseknutých lampách... jinak to tam nevidím.
GTI
Proč já, ty tu vyprávěj o tom, co je hatchback a co hothatch. Ať se taky trochu poučíš... 8-s >😁
Nery
Když se podívám na starou Thálii, Peugeot 206 sedan, Fabii sedan a pod, tak je to dle mého názoru hnus. První, komu se jakštakš podařilo naroubovat zadek na malý hatchback, je právě nová Thalie, Polo ji následuje a vede k dokonalosti...
Avatar - white label
white label
Já nevidím "problém" ani u subkopaktního HB jako HH. Třeba Clio RS, Polo GTI apod....
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To mi pověz, proč se VW víc neodváže při tvorbě zadních světel. Vždyť to je jedna z fines hatchbacku, tak proč ne sedan...

Nezdá se vám to trochu Audi? [odkaz]
Avatar - white label
white label
Já osobně jsem s podobnými názory smířen už předem, ale můj vlastní názor to může ovlivnit jen těžko... 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ale hövnö, Polo je úplně jiné, z těch odkazů co si dal výše navíc zcela přesvědčivě plyne, jak hezký může malý sedan být, když se chce. Ale i jak špatně to může skončit.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
snad sázka ne? >😁
Avatar - white label
white label
Chceš snad říct, že na těch dvou fotkách je vidět jen posledních 10 cm aut? 8-s
Jistou podobnost vidíme asi logicky všichni u všech sedanů této třídy. Nějaká podobnost zadní partie u těchto dvou vozů je (jen čistě z profilu!) od C sloupku dozadu, ale vzhledem k tomu že je i tvar C sloupku (včetně prosklení) odlišný, považuju to za docela nepodstatné... Myslím, že ty fotky z odkazů jsou dost výmluvné...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Je to vWyvážené, jen ta zadní světla mohla být víc fau, nebo wéé. Ale rozhodně nejpohlednější malý sedan. [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Opět styl "Cayenne". Stejně jako G5 Variant. Nevím, co na tom vidí... 😲
kuko
asi to nebude až tak "citlivé" jako FSI, kde se doporučoval N98 a bylo to stavěno na civilizované evropské palivo, ale v každém případě stávka na osvědčenou atmosféru je myslím správným krokem :yes:
krultheking
diskuse s tebou ? to bys musel mit nejdriv co rict, aby to melo smysl
Nery
Já netvrdím, že se mi polosedan nelíbí, naopak, sice nechápu smysl tohoto vozu, ale je to pěkné, nicméně se smiřtě s tím, že k Thálii má designově blízko...
GTI
Tak to je konfrontace na hraně gilotiny, z toho se tu renaultovcům zatočí hlava 😄

P.S. Hoši tu podobnost berou nejspíše přes počet kol. A to sedí, obě auta mají čtyři kola, tedy, jestli jsem to dobře sečet´.
GTI
Nesnaž se tu takto kostrbatě zachraňovat. Pleteš si pojmy a ještě tu chceš rozehrávat diskuze o tom, co nejspíše považuješ za svůj novátorský pohled, že totiž v subkompaktech není vzadu místa na rozdávání. To, že je z tohoto pohledu lepší si pořídit Superba tu ovšem nemusíš takto malomyslně dávat najevo, to zde ví každý. Otázkou však zůstává, jestli na toho Superba také každý má. A právě proto se vyrábí i auta menší. Jednou to pochopíš. Možná.
Nery
Za zadek neberu pouze posledních 10 cm, ale to se dělá sedan sedanem - od sloupku, tam jiztě určitou podobnost vidíš i ty...
krultheking
ze lidi jezdi v autech, ktera nejsou pro lidi, neznamena tez, ze se za lidi nepovazuji
neobracej smysl vety, delas tim ze sebe hloupejsiho, nez za jakeho te povazuji
Avatar - white label
white label
A nespadlo vám třeba něco drobnějšího do vwoka...
[odkaz]
[odkaz]
😉
Nery
Naprosto souhlasím, jakoby vzali zadek nové Thalie přes kopírák...
Avatar - white label
white label
VW naštěstí zas tak moc neroste, od toho jsou tu jiní, jako Astra, Fiesta apod.
Hlavně na poslední fotce připomíná tvarově (místy) Boru, ale zadní světla jsou inspirovaná současnám Golfem variant...
GTI
POLO nikam moc nenarostlo, naopak, často ho zde chválím za to, že je to stále ve světle konkurence ten správný subkompakt.
GTI
Nevím od koho jsi četl, že hatchback může být jen kompaktní vůz, nejspíše máš ale na mysli sportovní mutaci - hot-hatch. To je samozřejmě jiná kapitola.

Možná 80 % lidí zde jezdí v obdobných autech, tedy v subkompaktech, ve verzích hatch-back. Asi bychom se jich měli zeptat, za koho se považují...
RS
Vzhledem k tomu, jak Polo narostlo (celá třída), tak je vlastně Polo sedan nástupce Bory. Minimálně ze zadních partií to přímo čiší 😉
Avatar - white label
white label
TSI je technicky jakási benzínová obdoba turbodieselových CR.
V principu tam funguje dost věcí podobně a i potřeba určité kvality/čistoty paliva je tam podobná. Ale i moderní/přímovstřiková atmosféra potřebuje podobně kvalitní palivo...
Myslíš, že TSI jsou na kvalitu benzínu více citlivé než moderní atmosféry?
.
To nepolemizuji. Nevím? Ptám se...
krultheking
jeste vcera jsem tu cetl rozsahle zduvodneni, ze hatchbackem muze byt pouze vuz nizsi stredni tridy, ale vidim, ze s postupem VW do premioveho supermainstreamu to prestalo platit
jinak z obrazku ten polosedan vypada dobre, i kdyz to nejspis nebude auto pro lidi (100% ne na zadnich sedadlech)
Avatar - white label
white label
Taky sedany menší než střední třidy nemusím, ale je třeba přiznat, že proti někdejší variaci POLOsedan/Cordoba, příp Fabia sedan (o původní Thalii nemluvě) je to na pohled podstatně snesitelnější...
kuko
hlavně si neumím představit, co by "kvalitní" ruský benzin udělal s TSI >😒]
kuko
Lepší POLOsedan v garáži ako VelSatis v servise >😁

Boční profil má ale tento fešáčik celkom príjemný. Nie úplne mi sedia zadné svetlá, ale v každom prípade v rámci možností triede musím uznať že odviedli dobrú prácu :yes:
Zrodila se hvězda - VW Thalia. (Na mou duši, jako by Thalii z oka vypadlo.) >😒] :-!
GTI
Je to neuvěřitelné, ještě včera bych se sázel, že je prostě principiálně vyloučené vyrobit ve třídě subkompakt (malé vozy) sedan, nad kterým bude plesat srdce. A dokonce bych pro své přesvědčení měl i řadu důkazů.

Všechno je jinak. VW se dostal Kalugou do stádia prémiového supermainstreamu. Je to jemný paradox, leč současně nezvratná skutečnost.

Naše třídní požadavky, očekávání, případně snové touhy se samozřejmě koncentrují směrem k hatchbackům (jasně, POLO GTI). Oprostěme se však nyní od tohoto z úhlu uživatele praktického pohledu a... kochejme se krásou tvarů, ladností, harmonií, prostě tím vším, čím je nový Volkswagen vybaven.

Dnes velmi zaslouženě - BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
jirka1203
>😁 :yes:
Gangrel
Smele konkurujes GTI a ja si myslel, ze jeho "styl" je nenapodobitelny >😁 >😁 >😁 :yes:
Ale faktem je, ze ten Polosedan vypada vazne dobre... jen nevim, jestli bych vybral jeho a nebo to japonske sushi 😄
Tak to bude, ze stejného důvodu je jistě použitá stará, pardón, osvědčená 1,6 a ne žádné TSI...
Avatar - Pierro
Pierro
Takže hošani, máme tady další mistrovský kousek. Polo sedan. Jednoznačný král malých sedanů. Již teď slyším to hlasité bučení nesouhlasících, kteří sami drtí dlouhej táhlej v obstarožních Karosách městské a příměstské dopravy, zavěšeni na tyčích. Anebo i těch, pro které končí svět ve Favoritu či něčem podobném co jim zvedá ego každý den když vylezou na ulici před panelák či tu svou "rodinnou" haciendu. Takže pojďme si to trochu srovnat. VW nám jako obvykle pochystalo překvapení v podobě malého nicméně designově vysoce povedeného drzka s osvědčenou technikou a kvalitou, který nastoluje nové standardy ve svém segmentu. Vyvážené proporce a nádech německé solidnosti jsou více než jasné. Takže, jestli toužíš po malém autě s velkým kufrem, po stylovém sedanu nižší třídy, nemáš co řešit. Zapomeň na Thálie, Logany, smečku korejských paskvilů i suši v podobě Hondy City. Tady ti právě přijíždí zhmotnění tvých snů a tužeb. Takže začni střádat a doufej, že tenhle krasavec se dostane i na náš trh a ty jednou budeš mít možnost vyskládat těch cca. tři sta tyček s vědomím, že jsi za svoje peníze získal to nejlepší cos moh. Držím ti při tom šetření palce.
P.S. a teď tak trochu vážněji - to Polo na malý sedan vážně nevypadá zle... 😉
puko
tiez sa pripajam, je to najkrajsi maly sedan...jedine co mi tam celkom nehra su zadne svetla z golfu variant, tam mohli vymysliet nieco lepsie..keby este postavili kombi ako pisu hore borci, ma podla mna polo potencial byt krajsi ako ibiza kombi, ktora je sice najkrajsie kombi triedy, ale stale akosi pre mna nic moc
Avatar - iudex
iudex
Kto vie? V rámci teórie (sub)prémiovosti rozvíjanej na jednom blogu by sa nasli jedinci, ktorí by uprednostnili malé kombi od VW pred rovnako drahým, o triedu vacsím od Renaultu/Kie/Hyundai... >😒]
Subaru.in
Mozna proto, ze tento typ karoserie v tomto segmentu je spise zameren pro zakazniky hlavne mimo Evropu kde neni treba davat drazsi technicke prvky. Jizni amerika, Afrika, Cina, Indie...atd.

Jinak si to vysvetlit nedokazu.
Ode mě :yes: jen by mě zajímalo proč starý Tiptronic, když v krátkém Polu už je nový automat typu DSG.
Klaudius
Isteže v našich krajoch by malý kombík bodoval - ovšem s cenovkou podobnou "lacným" sedanom.
Toto Polo vyzerá celkom fajn. Akurát cena nad 10 tisíc éčiek sa mi vidí trochu vysoká.
Avatar - iudex
iudex
I ked sedan segmentu B je principiálna zhovadilost, v rámci mozností Polo sedan nevyzerá zle. Chápem zmysel osobitnej karosárskej verzie pre rastúci ruský trh, este vacsí význam by som vsak videl vo verzii kombi, ktorá by mala úspech aj na tradicných trhoch.