Ekonomika
tak je to jiny casovi pasmo no >😁 puvodni VW Beatle se tam tusim prestal prodavat nekdy pred 2 lety
Když mu nevadilo to, že systém čerpadlo-tryska k TDI PD se dělal ve Francii, tak tohle už vydrží. 😢
Nové Dacie a staré Renaulty - vskutku zaujímavá ponuka.
Ale ten 2 generácie starý Scénic ma dostal...
Ale ten 2 generácie starý Scénic ma dostal...
Když se jim to podaří splnit, s Ádou to sekne. Již odchod skvělých motorů PD s ním řádně zacloumal... 😄
K tem Japoncum v Latinske Americe, tedy zejmena k Toyote - neznam sice trzni podily, ale urcite se neda rict, ze tam Toyota neni aktivni. Myslim, ze napr. v Mexiku a vlastne i ve zbytku stredni Ameriky bude docela silna. V jizni Americe taky nejakej podil urve, bych si myslel. Zastoupeni tam ale urcite ma.
V Rusku co vím se Logan prodává pod jménem Renaultu, páč Rusové by si nic Rumusnkého nekoupili. Teda, co jsem slyšel.
S tou Dacií nemáš pravdu😒br />
Dacia Logan - Evropa, Rusko, Severní Afrika
Renault Logan - Mexico, Jižní Amerika
Mahindra Renault Logan - Indie
S Dacií Duster půjdou i tam, kde ještě nebyli. Levné terénní auto pro všechny kontinenty, snad s výjimkou Antarktidy. Dokonce i prezident Chávez by mohl být s lidovkou spokojen.....
Duster má obrovský potenciál a Renault-Nissan globálně umí.
Nakonec ještě i v Rusku Duster pobije Ladu Nivu. pokud nebudou Rusové v managementu Lady proti.
Dacia Logan - Evropa, Rusko, Severní Afrika
Renault Logan - Mexico, Jižní Amerika
Mahindra Renault Logan - Indie
S Dacií Duster půjdou i tam, kde ještě nebyli. Levné terénní auto pro všechny kontinenty, snad s výjimkou Antarktidy. Dokonce i prezident Chávez by mohl být s lidovkou spokojen.....
Duster má obrovský potenciál a Renault-Nissan globálně umí.
Nakonec ještě i v Rusku Duster pobije Ladu Nivu. pokud nebudou Rusové v managementu Lady proti.
Jsem zvědav, co nato bude říkat Áda. No, ale pravda to je. PSA nebo Fiat jsou proti nim krcálek, vlastně je to jediná skutečně celosvětová aliance - VW je slabé v USA (ne sice zcela nepřítomné, ale určitě slabší než Nissan a Infiniti), PSA v USA vůbec není a není ani moc vidět v Indii a už vůbec ne v Rusku, ale co je paradox - žádná aliance nemá plnoformátovou značku V jižní Koreji a přitom v Japonsku. Japonci jsou slabí v Latinské Americe, Toyota tam snad ani nic nemá. Jenom snad VW by mohlo přidat v USA, koupit Suzuki, ale nemá ani ťuk v jižní Koreji. Zajímavé....
Tak Dacia je +/- evropská záležitost, kde závratný nárůst prodejů asi neočekávají. Detto v Rusku, kde je naopak momentálně docela velký propad.
Co mají pro Jižní Ameriku? A jaký podíl má Nissan/Samsung v Číně?
A nevíte jestli se už rákosníci umilostili a povolili větší import "nebezpečných" Rencků? 😉
Co mají pro Jižní Ameriku? A jaký podíl má Nissan/Samsung v Číně?
A nevíte jestli se už rákosníci umilostili a povolili větší import "nebezpečných" Rencků? 😉
oni maj pokrytej celej svet, a nejen jako Renault a Nissan, ale i jako Infinity, Samsung, Dacia, Mahindra, a velke prodeje jim dela i kuprikladu Afrika ci Jizni Amerika
Jinak Renault vypadá dobře a všichni Francouzi se hodně snaží, jak exteriérem, tak interiérem, motory, převodovkami. Je to docela boj. Nikdo to nechce vzdát... A Za tento boj o dá se říct kvalitu je třeba poděkovat duu Kia-Hyundai...