Technika
Mercedes-Benz W124/W201: Youngtimery s trojcípou hvězdou mohou mít filtr pevných částic
24 komentářů
ryccardo
0
no jmenuje se to teď sice easy a skutečně to už nemá chybějící plato kufru, ale jinak to auto nemá elektrickýho nic kromě zapalování 😉
Přejít do diskuze
fábka v základě nemá nic. Jen pedály, volant, díru do palubky a chybějící plato na kufru.
myslím že aj fábka v základe už tieto veci má 😉
btw, príplatkovú položku "kvalita starých mercedesov" som nenašiel v katalógu žiadneho výrobcu ;-\
btw, príplatkovú položku "kvalita starých mercedesov" som nenašiel v katalógu žiadneho výrobcu ;-\
To co má dnes třeba škodovka jako příplatkovou výbavu měl Mercedes před 15 lety jako standart.
V C klasse zacinalo ABS, myslim, ze aj ESP a podobne veci, co mame dnes v zaklade, ale vtedy posobili ako adaptivny tempomat dnes
Dochodcu v Matize ano, ale su 2 typy dochodcov, ti co si kupuju nove holatko v co najnizsej cene (Spark, Panda, ....) a ti, co maju stareho Medaka v plnej polnej.
nezvyčajné podmienky vyžadujú nezvyčajné riešenia
btw, dôchodcu si v matize nevieš predstaviť? >😁 😉
btw, dôchodcu si v matize nevieš predstaviť? >😁 😉
To by bylo asi fakt lepší řešení. Nechat si Mercedesa na normální ježdění a místo koupení 100x předraženýho filtru pevnejch částic si pořídit za 50000 tisíc radši Matize na ježdění do města.
jedinú skutočnú výhodu by som videl v tom vjazde do mesta..montovať to z masochizmu len preto že "šetrím životné prostredie" je padlé na hlavu
ináč za tú cenu sa dá pomaly kúpiť jazdený matiz na nákupy do mesta 😉
ináč za tú cenu sa dá pomaly kúpiť jazdený matiz na nákupy do mesta 😉
Problém je, že bez té zelené známky v Německu nesmíš jet do města, a protože to je Německo, tak ti si musíš zasloužit, žádnej známej na STK ti ji nedá jen tak. Sice je to zvrhlý, ale je to šance, jak tyto na svou dobu dokonalý auta nadále udržovat v provozu.
s tim nezbyva nez souhlasit.
w124/w201 je spolu se saabem 9000 posledni opravdu kvalitni evropske auto.
w124/w201 je spolu se saabem 9000 posledni opravdu kvalitni evropske auto.
No tak to mě po ránu trochu pobavilo. Já osobně mít v autě filtr pevných částic tak si ho nechám vymontovat a ne že si ho budu do starýho auta za takovou strašnou cenu ještě dodatečně instalovat. Je to akorát zdroj poruch a problémů stejně jako EGR ventil, kterej je taky nejlepší vyblokovat pokud to jde. Se z tý ekologie pose.r.eme. Jedinou efektivní možnost jak snížit emise aut je podle mě využití hybridního pohonu popř až na to bude adekvátně vyspělá technologie zavedení elektromobilů. Jít cestou zesložiťování spalovacích motorů na úkor jejich životnosti a spolehlivosti nevidím jako ideální krok.