Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Malajský Proton by mohl brzy ohlásit alianci s Volkswagenem

10 komentářů

Nicco
Mozno ste uz poculi nazory, ze za par rokov tu budu v podstate iba 2-3 automobilky. 8-s
Je jasne, ze jednou z nich bude VW. O zvysnich 2-och si netrufam spekulovat. Je to otvorene ... :-!
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
s klidem můžes konstatovat, že druhá bude Toyota...
Nicco
Je mozne, ze z kazdeho kontinetu bude len 1 - Europa = VW, Japonsko = Toyota a mozno USA = Ford
Je tiez mozne, ze napriklad Renault to vcucne cez Nissan do Toyoty Opel a EU Ford pojdu do US Fordu tak ako aj napriklad Fiat tam prejde cez Chrisler...
Avatar - Plautus
Plautus
Týmto myšlienkam veríš alebo im dokonca i fandíš?!?
Koncernov zostane viacej, aspoň v to dúfam. Ak by to bolo ako píšeš, konkurenčné prostredie by sa rovnalo takmer nule. Viem, že o to niektorým (koncernom) ide už dnes, ale doplatíme na to všetci... Možno sprosté prirovnanie, ale aj Hitler chcel ovládnuť svet, a za každú cenu...
malis.xf
nesmysl, počet automobilek se bude sice zmenšovat, ale určitě jich bude víc. Budou se slučovat do velkých ekonomicky a technicky provázaných celků tak jako se děje už teď, ale bude jich mnohem víc než dvě až tři... 😉
jossalito
Asi myslel koncerny.
Nicco
Presne. Bude to nieco ako joint-venture. Vacsina vnorenych znaciek si bude auta vyrabat sama na spolocnych komponentoch so spolocnymi motormi (pravdepodobne elektromotormi). Niktore uz ale mozno prestanu produkovat finalny produkt, ale sustredia sa iba na moduly. Napriklad iba podvozky (EU Ford) alebo iba motory (Honda).
3,9 miliardy Euro rozhodne neni 100 milionu Kc 😉
tak kurz dobrej no >😁
Frantizsekk
che che, to se jim zas povedlo