I když se zvýšila sazba DPH z 19 na 20 %, cenová válka v nižší střední třídě nutí i Chevrolet dále zlevnit to nejlepší co momentálně má. Akční bonusy pro sedan Cruze jsou nyní štědřejší než před rokem.
Hele vy citlivky, kdez jsme jezdili na chatu, jeli jsme v peti a psa jsem drzel na prednim sedadle mezi nohama. Pes byl vlcak (55 kilo, budiz mu zeme lehka) a jeli jsme Matizem!!! A ted mi neco rikejte, fajnovky >:-[]
liftback jsem myslel samozřejmě v nižší střední - kdysy byla Carisma, jinak mě moc nenapadá.
Střední třída to je jiná - tam jich je docela dost. Jinak Opel si tuším u Ačkové Vectry po F/L dovolil vynechat lift, u další generace ale pochopil, že to byla chyba.
Ideální je samozřejmě kombi když toho vozíš víc. Konkrétně pes - každý pes pouští chlupy, slintá a pod. Vozím ho v sedanu a je to teda vopruz. I když tam mám speciální přehoz, je tam prostě bordel, no a chlupy stejně taky lítají po celým autě. Kombík tohle do značné míry eliminuje (ne na 100% samozřejmě). S dítětem detto.
Presne tak, liftback uz je uplna zhovadilost, proste nepotrebna vec, u nas vsak jede nejvic.
Ale sam jsem se divil, jak je pristup do kufru u Cruze v pohode - nakladova hrana minimalni, takze ten prostor je dostatecny na vsechno. Takhle, lyze bez sklopeni sedacek neodvezes ani v oktavce, kocarek je v pohode a lednicku, co vsichni kupuji kazdy tyden odvezes stejne jedine tranzitem.
A pak samozrejme ta GTIho nakupovaci imidz, ze nekupuju to, co musim, ale to, co chci :-!
Třeba Ford a Opel si u střední třídy nedovolí liftback vynechat už po řadu generací. A módní záležitost á la A5 Sportback zajisté taky nezůstane bez odezvy.
Octavia je jedinečná i kvůli specifikům českého trhu, ale na ledničku to opravdu není. Btw, dnes ji odvezou a zapojí snad všude. ;-)
kufr samozřejmě většinou malý a nepraktický není, jen přístup do něj je malý a nepraktický >:-[]
Spíš než relativně malé prodeje sedanů mě udivuje absence větší konkurence u liftbacků alá Oktávka. Ale ono to asi bude skutečně jen specifikum domácího trhu, na západ od nás si lednice nechávají vozit zjevně dodávkami >:-[]
Jednoznacne muj favorit... v pripade sedanu... vyborna volba - INVITE STYLE za 399 (dokonce mel jeden dealer jeste pred dvema mesici na sklade puvodni Intense za techto magickych 399 v cerne - boze to byla cena, ale uz je fuc)... boze ja tohle auto miluju - skoda jen toho kratkeho petikvaltu a nadmerne hmotnosti... ale i tak se s nim jezdi moooc pekne.
Ja prave myslim, ze na to, jak je v teto tride sedan neoblibena konstrukce, je nabidka vice nez bohata. No a az lide odhodi predsudky o malem nepraktickem kufru a ten sedan si pujdou prohlednout, pujdou s cenou dolu i hatche. Evropa je snad jediny trh, kde hatche porazeji sedany, nechapu...
Vau, to je boj, jen tak dale, ocividne je prostor pro zlevnovani i u tech zdanlive nejlevnejsich modelu, takze jen tak dale, konkurence bude muset chte nechte udelat to same :yes: